BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 november 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 22:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is luchtfietsen nu, er zijn geen betere vervangers nu.
Dat vind jij! Immers, Kazim en Nelom kunnen zo vervangen worden ...
van geil
 van geil - vrijdag 28 november 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 22:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Precies...Nelom vind ik wel voldoende
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 november 2014 - 23:00   quote  deeplink  
De vraag is of t er dan beter van wordt.
Minder kan ook. Nog.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 28 november 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 23:00 schreef Stylzz het volgende:
De vraag is of t er dan beter van wordt.
Minder kan ook. Nog.
Aan de andere kant: never change an winning team ...
ar
 ar - vrijdag 28 november 2014 - 23:30   quote  deeplink  
Bij de buitenspel goal van die spanjaarden,zat Vermeer er toch effe naast.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 23:30 schreef ar het volgende:
Bij de buitenspel goal van die spanjaarden,zat Vermeer er toch effe naast.
Dat zei ik ook, of hij wist dat het buitenspel was of hij blunderde wel erg opzichtig..
ar
 ar - vrijdag 28 november 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 23:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat zei ik ook, of hij wist dat het buitenspel was of hij blunderde wel erg opzichtig..
Hij weifelde met uitkomen toen de bal genomen werd meende ik,maar boeiend..weer de nul.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 23:39 schreef ar het volgende:

[..]

Hij weifelde met uitkomen toen de bal genomen werd meende ik,maar boeiend..weer de nul.
Ja toch, dacht dat ook te constateren..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 november 2014 - 00:04   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2014 door FR-Henk --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 november 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 22:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Suggesties?
Maar dan wel echt verbeteringen he! Aantoonbaar, bewijsbaar.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 00:13   quote  deeplink  
Voor Feyenoord was november in defensief opzicht een uitstekende maand. Kenneth Vermeer hoefde geen enkele keer de gang naar het net te maken. De solide verdediging van de Rotterdammers kan zich hierdoor meten met gevestigde namen als Bayern München en Barcelona.

20r4dg6.jpg
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 00:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Suggesties?
Wat kun jij toch dom lullen.
met je aantoonbaar bewijsbaar.
echt door de ondergrens.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 13:08   quote  deeplink  
Kenneth gaat echt ook nog wel fouten maken. Heeft nu al meer dan genoeg krediet verdiend. Eigenlijk hebben we zijn specialiteit, 'onmogelijke' reddingen, nog niet of nauwelijks gezien, maar het is zijn totaalpakket die ons zoveel sterker maakt. Eigenlijk zou hij de ideale keeper voor Barcelona zijn, maar voor mij mag hij de komende 7 jaar bij ons onder de lat blijven staan. Hebben we daar geen omkijken naar.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 november 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 12:36 schreef van geil het volgende:

[..]

echt door de ondergrens.
Tsja, je krijgt het niveau dat je oproept, Geile.
Kortom, je weet het niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 13:19   quote  deeplink  
popcorn-and-drink-smiley-emoticon.gif
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 november 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Hahahaha!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft wel suggesties gedaan met verschuivingen in de selectie, maar of dat beter is zal je moeten proberen. In principe kan t allemaal.

Maar ik neem aan dat er drie trainers voor de groep staan die dat kunnen inschatten, Rutten lijkt me niet het type dictator.
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

je was met Lijdensweg aan t lullen.
niet met mij.
ook al vergeten zeker
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft wel suggesties gedaan met verschuivingen in de selectie, maar of dat beter is zal je moeten proberen. In principe kan t allemaal.

Maar ik neem aan dat er drie trainers voor de groep staan die dat kunnen inschatten, Rutten lijkt me niet het type dictator.
dit heeft in ieder geval weer inhoud.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 november 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 14:47 schreef van geil het volgende:

[..]

je was met Lijdensweg aan t lullen.
niet met mij.
ook al vergeten zeker
Neen, maar jij bent het ouwe wijf dat zich er in mengt.
Niet slim wederom.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 november 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 14:48 schreef van geil het volgende:

[..]

dit heeft in ieder geval weer inhoud.
Stylzz zegt feitelijk hetzelfde.
Niemand kan zeggen dat er betere opties zijn.
Dan kan uitsluitend de technische staf.

Leer doorvragen. Dan wordt het nog wat.
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 16:50   quote  deeplink  
Hilarisch dat linkse kontendraaien.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:08 schreef Nick4F het volgende:
Kenneth gaat echt ook nog wel fouten maken. Heeft nu al meer dan genoeg krediet verdiend. Eigenlijk hebben we zijn specialiteit, 'onmogelijke' reddingen, nog niet of nauwelijks gezien, maar het is zijn totaalpakket die ons zoveel sterker maakt. Eigenlijk zou hij de ideale keeper voor Barcelona zijn, maar voor mij mag hij de komende 7 jaar bij ons onder de lat blijven staan. Hebben we daar geen omkijken naar.
Een voetballer die NOOIT fouten maakt zijn er niet , daar heb ik ook helemaal geen moeite mee
Maar uitstraling, kwaliteit, techniek en doorzettingsvermogen zijn wel onderdelen die ik graag in een speler zie ....
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 12:36 schreef van geil het volgende:

[..]

echt door de ondergrens.
Laat gaan joh,
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 november 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:50 schreef van geil het volgende:
Hilarisch dat linkse kontendraaien.
Slappe argumentatie.
As usual.
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Laat gaan joh,
beter ja.
is lachwekkend bij tijd en wijle.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 november 2014 - 16:56   quote  deeplink  
Jammer maar begrijpelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een voetballer die NOOIT fouten maakt zijn er niet , daar heb ik ook helemaal geen moeite mee
Maar uitstraling, kwaliteit, techniek en doorzettingsvermogen zijn wel onderdelen die ik graag in een speler zie ....
Dan moet je toch ook fan van Immers zijn😃
ar
 ar - zaterdag 29 november 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:53 schreef van geil het volgende:

[..]

beter ja.
is lachwekkend bij tijd en wijle.
Hoe lang zijn jullie al getrouwd? hehe..
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 17:28   quote  deeplink  
;)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 17:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan moet je toch ook fan van Immers zijn😃
Heeft die kwaliteit en techniek dan?
ar
 ar - zaterdag 29 november 2014 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 17:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heeft die kwaliteit en techniek dan?
Nou L eerlijk is eerlijk,het gaat goed met Lex en donderdag was hij belangrijk.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 17:48 schreef ar het volgende:

[..]

Nou L eerlijk is eerlijk,het gaat goed met Lex en donderdag was hij belangrijk.
Heb ik gezegd dat ie niet belangrijk was dan? Ik vind het een middelmatige voetballer.
En dat jij het goed vind gaan , is mooi! Ik denk daar anders over ...
ar
 ar - zaterdag 29 november 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 17:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heb ik gezegd dat ie niet belangrijk was dan? Ik vind het een middelmatige voetballer.
En dat jij het goed vind gaan , is mooi! Ik denk daar anders over ...
Lex is ook geen man van de techniek zoals Boet of El, maar verstoord de orde veelal bij de tegenstander zoals donderdagavond,en dat hadden we die avond net nodig.
Els
 Els - zaterdag 29 november 2014 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 00:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Suggesties?
Goed plan. Zullen we die eisen ook even bij Van Geel neerleggen?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 november 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 19:52 schreef Els het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 november 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 19:52 schreef Els het volgende:

[..]

Hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 december 2014 - 22:12   quote  deeplink  
Vermeer baalt flink: ''Dit voelt niet als een overwinning''

1zm155w.jpg

Feyenoord boekte zaterdagavond in Kralingen een eenvoudige 5-2 overwinning op stadgenoot Excelsior, maar Kenneth Vermeer zat na afloop balend in de kleedkamer. De doelman had zes wedstrijden op een rij de nul gehouden, maar uitgerekend tijdens een duel waarin de tegenstander nauwelijks iets in te brengen had moest hij twee keer vissen.

Na nog geen halfuur stonden we al met 3-0 voor en toen zag ik de concentratie vervagen, aldus Vermeer. We werden slordig en dat strafte Excelsior gelijk af. Gelukkig maakten we na de 3-1 niet veel later de 4-1, anders hadden we het nog lastig kunnen krijgen.''

''Maar het is frustrerend dat we twee tegendoelpunten zo gemakkelijk weggeven. Ik had het er net in de kleedkamer met Terence Kongolo over en ook de verdedigers balen ervan. We waren juist zo lekker bezig met een lange reeks wedstrijden zonder tegengoals. Daar is nu een eind aan gekomen, dus dit voelt niet als een overwinning.
Bron:Metronieuws
MMM
 MMM - zondag 07 december 2014 - 12:22   quote  deeplink  
Snap zijn frustratie. 1e tegengoal buitenspel en bij de 2e loopt Vilhena te kutten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 december 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 12:22 schreef MMM het volgende:
Snap zijn frustratie. 1e tegengoal buitenspel en bij de 2e loopt Vilhena te kutten.
Precies, hij kin er werkelijk geen reet aan doen en begrijpelijk dat ie zijn clean sheet wilde behouden..
VVout
 VVout - zondag 07 december 2014 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 12:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies, hij kin er werkelijk geen reet aan doen en begrijpelijk dat ie zijn clean sheet wilde behouden..
En dan uitgerekend tegen zo'n tegenstander die nix in te brengen had.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 december 2014 - 21:54   quote  deeplink  
Vermeer: "Sfeer in Kuip is Champions Leaguewaardig"

do2xys.jpg

Kennu Veelmeer speelde met Ajaks jarenlang Champions League-voetbal en hoopt nu ook met Feyenoord uit te komen in het hoofdtoernooi van het miljoenenbal. In de voorronde ging het dit seizoen mis tegen Besiktas, maar de 28-jarige doelman hoopt zijn rentree in het grootste Europese clubtoernooi snel te maken.

"Missen is een groot woord, maar het is natuurlijk wel mooi om die hymne te horen. De Champions League is nu eenmaal het allerhoogste voor een voetballer. Het zou mooi zijn als ik er met Feyenoord kan terugkeren, zegt Vermeer in gesprek met Metro. Hopelijk kunnen we daar naartoe groeien. In de Europa League hebben we in ieder geval geleerd dat er in zulke toernooien maar één wet is: winnen om te overleven."

Vermeer, die donderdag met Feyenoord op bezoek gaat bij Standard Luik, vindt dat de Europa League ook zo zijn charmes heeft. 'Tegen Rijeka speelden we bijna in zee, leuk om mee te maken." Hij vertelt in het interview tevens dat Feyenoord op basis van de sfeer wel op het hoogste podium thuishoort: Tijdens onze thuiswedstrijden merkte je dat de Europa League leeft. De sfeer in de Kuip is Champions League-waardig."
Bron: Metronieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 december 2014 - 00:48   quote  deeplink  
Vermeer trots: "Zijn fantastisch bezig"

6t2zgl.jpg

Kenneth Vermeer hoefde nauwelijks in actie te komen tegen Standard Luik. Het gaat goed met Feyenoord, concludeert de Rotterdamse doelman.

Dankzij een overtuigende 3-0 overwinning op Standard besloot Feyenoord de groepsfase van de Europa League als groepswinnaar, met een voorsprong van één punt op nummer twee Sevilla.

"Dit gaat de goede kant op", zei Vermeer na afloop in gesprek met RTL7. "We hadden een doel en dat is eerste worden. Dat is gelukt. We zijn amper in de problemen gekomen vandaag. We hebben goed voetbal gespeeld en goede doelpunten gemaakt."

Feyenoord stuitte op een tegenstander die zichtbaar uit vorm was en de bezoekers weinig pijn kon doen. "We wisten natuurlijk dat ze in een moeilijke fase zitten", aldus Vermeer. "Ik denk dat ze wel wilden winnen, maar wij waren simpelweg te sterk."

Snelle aanpassing

Sinds zijn komst van Ajaks afgelopen zomer is Vermeer razendsnel uitgegroeid tot sterkhouder bij Feyenoord. "Zeker, ik heb altijd gedaan wat ik normaal ook gedaan heb: mijn eigen spel spelen. Dat doe ik nog steeds. Het team pakt het goed op en ik pak het goed op. We zijn de laatste weken gewoon fantastisch bezig."

Speelwijze

Ook de speelwijze die Feyenoord momenteel hanteert kan Vermeer bekoren. "We weten wat onze kwaliteiten zijn. We proberen altijd te voetballen en als het even niet lukt hebben we altijd Colin nog voorin. Die kan een bal vasthouden."
Bron:Goal.com

Vermeer: 'Weinig in de problemen geweest'
www.rtl.nl/uefa-europa-league/#!/324526/video/9887c936-5b4b-4584-a80c-0a43f77555d2-vermeer-weinig-in-de-problemen-geweest/
RTL 7
MMM
 MMM - zaterdag 13 december 2014 - 10:17   quote  deeplink  
850x400-01818700.jpg

Mooie foto!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 december 2014 - 11:04   quote  deeplink  
Vermeer: ''Maar het moet helemaal niet over PSV gaan''

dg58vo.jpg

Bij Feyenoord beseft men maar al te goed dat de sterke serie van de afgelopen weken grotendeels teniet kan worden gedaan met een mispeer tegen AZ. In Rotterdam is PSV daarom het verboden woord.

De fans van Feyenoord tellen af naar woensdag, als de ploeg van Fred Rutten in Eindhoven op bezoek gaat. "Maar het moet helemaal niet over PSV gaan", zegt Kenneth Vermeer in het Algemeen Dagblad. De club speelt zondag immers eerst nog tegen AZ, dat zelfs op gelijke hoogte staat.

"Het moet alleen maar over AZ gaan. PSV is pas voor volgende week. Als je als club echt mee wil doen, moet je altijd de eerstvolgende wedstrijd centraal stellen", doceert de Rotterdammer. Zijn verdediging zal moeten omgaan met de voor hen vrij nieuwe speelwijze van AZ, achteroverleunend met twee spitsen. "Maar de afspraken zijn helder, we weten allemaal wat we moeten doen", aldus Vermeer.

Jean-Paul Boëtius laat weten dat de woorden van Vermeer zijn binnengekomen. "We zijn echt alleen maar bezig met AZ. In de eigen Kuip met de fanatieke aanhang willen we zondag knallen. En dan kijken we pas verder. Maar het is wel normaal dat wij ons allemaal goed voelen, toch?"
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 00:20   quote  deeplink  
Heeft ons weer een punt opgeleverd..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 00:20   quote  deeplink  
Vermeer over tegendoelpunten: "Mag niet, maar gebeurt wel"

s5aagp.jpg

Kenneth Vermeer was vandaag opnieuw belangrijk voor zijn ploeg. De doelman van Feyenoord hield een aantal goede kansen tegen, maar de Rotterdammers speelden alsnog gelijk tegen AZ. De keeper kijkt met een slecht gevoel terug op de wedstrijd.

We beginnen goed en creëerden kansen. We komen dan ongelukkig op 0-1", stelt hij tegenover FOX Sports. Ik dacht eerst dat het eerste doelpunt buitenspel was, maar hoorde later van niet. Bij de twee doelpunten stonden er spelers vrij, dat mag niet gebeuren. Het gebeurt alleen wel.

De sluitpost kwam een aantal moment één tegen één te staan met een speler van AZ, maar die ballen gingen niet in het doel. Op zon moment moet je het doel verkleinen, zorgen dat je goed staat en dat de tegenstander tegen je aan schiet. Ik heb zulke ballen al vaker gehad, het is een kwestie van geluk en blijven staan.

Feyenoord staat aanstaande woensdag tegenover PSV. Dit is een dramatisch resultaat. De wedstrijd tegen PSV willen we winnen en daarom gaan we daar ook heen. Als we winnen, kunnen we druk op de bovenste ploegen houden.

VERMEER: DIT IS EEN DRAMATISCH RESULTAAT VOOR ONS
foxsports.nl/video/249754-vermeer-dit-is-een-dramatisch-resultaat-voor-ons.html
Bron:FoxSports
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 00:40   quote  deeplink  
Kenneth Vermeer na afloop van Feyenoord - AZ

(http://youtu.be/mq9j7nUOlH4)
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 02:21   quote  deeplink  
Vermeer: ''Ik geef eerlijk toe dat ik geniet bij Feyenoord''

e8vam9.jpg

Kenneth Vermeer voelt zich heerlijk bij Feyenoord. De doelman van de Rotterdammers woont sinds kort zelfs in de wereldstad. ''In het begin carpoolde ik nog met Ruben Schaken, maar uiteindelijk merk je dat al dat reizen energie vreet'', vertelt hij over die stap in de kersteditie van Voetbal International.

''Dat bevalt uitstekend. Ik ga af en toe met wat jongens de stad in om wat Surinaams te eten, geen enkel probleem. Uiteindelijk kun je zeggen dat Feyenoord voor mij een geweldige stap is gebleken.'' Niemand hoor je meer over de bewogen overstap. ''Ik geef eerlijk toe dat ik geniet bij Feyenoord, van de sfeer in De Kuip en ons voetbal.'' Met één doel. ''Ik ben naar Feyenoord gekomen om kampioen te worden. Dat is wat ik wil.''

Vermeer keept momenteel geweldig, maar daar wil hij niet te veel over kwijt. ''Dat is toch waarvoor ik sta? Het gaat niet om mij, maar om de ploeg. Waar ik van geniet, is de strijdlust. Die spirit zit in deze ploeg.'' De keeper coacht veel. ''Zo houd ik mezelf scherp, maar ook de jongens voor me. Ik heb gezegd dat ik ze niet te veel voor me wil hebben, we moeten van het doel af verdedigen.''
Bron:VI
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 18 december 2014 - 06:33   quote  deeplink  
Jammer dat ie zich niet heeft kunnen onderscheiden ....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

0.0158190