|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hopen dan Vermeer alle vijandigheid kan gebruiken om zichzelf op te laden en een dijk van een wedstrijd gaat keepen zondag. Dat het een pittige ontvangst zal wezen dat staat wel vast. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Dat kon hij tegen ons ook, de lul ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De blijdschap van Clasie toen Vermeer kwam, mooi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Naar buiten toe houdt Vermeer de lippen op elkaar. ''Ik speel voor Feyenoord, met Ajax heb ik niet veel te maken,'' aldus de keeper. ''Ik zie ze op Studio Sport of bij Fox voorbijkomen. En nee, ik hoef me in de Arena niet te bewijzen. Voor wie dan? Ik heb een verleden bij de concurrent, maar ik voel mij inmiddels Feyenoorder. Alles wat ik zocht in een nieuwe club, had Feyenoord.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Beste keeper van Nederland! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Echt respect voor deze man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet alleen nog wel wennen aan zijn interviews.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
haha..klinkt altijd nog beter als Depay:) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Of de Vrij, zijn interviews liggen nog altijd vers in mijn geheugen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hans Teeuwen spreekt beter betreffende Peter r de Vries |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Geweldig hè, Petertje helemaal met de grond gelijk gemaakt, en terecht! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Goh, dan moet je eens aan mijn vrouw vragen hoe blij ik was !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja ? kwam hij omhoog ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat doe ie altijd ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 16:38 schreef Romeo1977 het volgende:Trojaans paard hahaha wat een rare gozer ben jij hotjumper..lekker positief over je keeper die niks anders doet dan punten pakken voor je cluppie..of zit je verkeerd hierzo?? Heb je bij Feyenoord Twente niet op gelet? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
"Ieder nadeel heb z'n voordeel". Denk dat Kenneth morgen niet de enige speler is die uitgefloten wordt. Hij hoeft het dus niet persoonlijk op te vatten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 23:14 schreef Vincent1970 het volgende:"Ieder nadeel heb z'n voordeel". Denk dat Kenneth morgen niet de enige speler is die uitgefloten wordt. Hij hoeft het dus niet persoonlijk op te vatten. Als speler van hunnie ben je sowieso gewend uitgefloten te worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laat ze maar goed fluiten, zal iedereen van Feyenoord eerder aanmoedigen daar wat tegenover te zetten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een rustige werkdag gewenst Kenneth, en ach dat fluiten hahah niet naar luisteren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Spreekkoren richting Vermeer: ''Het doet me niet zoveel''
Kenneth Vermeer keerde zondagmiddag voor even terug in de aRENa. De doelman van Feyenoord werd met een striemend fluitconcert onthaald en kreeg daarnaast te maken met enkele spreekkoren. ''Over mijn moeder enzo, maar het doet me niet zoveel'', vertelde Vermeer na afloop aan Fox Sports.
De keeper had zich al voorbereid op de ontvangst. ''Ik wist dat ze gingen fluiten. Ach, ik laat ze lekker zeggen wat ze willen zeggen.'' De journalist, die vandaag niet in vorm was, vroeg of hij zijn oude club mist. ''Ik zit nu bij een leuke club en geniet weer van het spelletje.''
Daarna blikte Vermeer terug op de wedstrijd. ''Dit gelijkspel is zeker van onze kant teleurstellend. Wij domineerden wederom de hele wedstrijd net als in De Kuip'', zei hij teleurgesteld. In Rotterdam werd er nog verloren. ''Het enige pluspunt is dat je niet verliest. We moeten gewoon doorgaan en de volgende wedstrijd winnen.''
VERMEER: DE SPREEKKOREN VIELEN MEE
Kenneth Vermeer na afloop van de Eredivisie-wedstrijd Ajaks-Feyenoord.
http://foxsports.nl/video/256646-vermeer-de-spreekkoren-vielen-mee.html Bron:FoxSports |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch een eervol afscheid gekregen van de ajaksselectie en hun trainer, netjes.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja, de debielen bevinden zich alleen onder de supporters ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer weer belangrijk: ''Daarvoor sta ik er ook''
Dat Feyenoord ADO ondanks de eerdere comfortabele voorsprong niet nog langszij zag komen, was grotendeels te danken aan Kenneth Vermeer. De doelman trad zowel bij een kopbal van Danny Bakker als bij een schot van Wilson Eduardo ijzersterk op en voorkwam daarmee de gelijkmaker.
Daarvoor sta ik er ook, bleef Vermeer na afloop nuchter. Een gelijkspel was heel zuur geweest, want de concurrenten pakken ook allemaal de punten. Daarom ben ik vooral blij dat we vandaag de volle buit hebben gepakt.
Dat Feyenoord zon moeizame middag beleefde in De Kuip, was iets dat Vermeer verbaasde. Omdat we thuis normaal gesproken goed voor de dag komen, dat hebben we dit seizoen al vaak laten zien. Vandaag was alleen de openingsfase goed, toen speelden we uitstekend en kwam ADO er niet aan te pas. Daarna was het ondermaats, we kwamen niet meer in ons spel. Daarom kun je spreken van een overwinning op karakter. Bron:Feyenoord.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Reddingen goed, wel zwakke uittrappen. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Had in de laatste minuut nog kunnen scoren met een mooie uittrap |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoeveel heeft ie er over de zijlijn geschoten..(?) Begreep er geen reet van.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Duim omhoog voor Hans! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
prima keeper!een ECHTE FEYENOORD KEEPER! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jawel, maar gisteren vrat ik me echt op aan een aantal van zijn uittrappen, onnodig balverlies.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gigantische blunder, al vind ik dat van Beek en Boulahrouz ook weer als mietjes achteruit lopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis wachten op hotjumper. |
|
|
|