|
|
TheMenace
|
|
|
welkom kenneth vermeer!hup feyenoord! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha...nog geen fotootje van Vermeer//held ? :p |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dit hebben ze gewoon gedaan om Immers van de schandpaal te halen... alle aandacht en frustratie nu op Vermeer. Het is een complot zeg ik je! V. Geel eruit! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermeer is beter dan Mulder, maar wel een neus. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat ie van Ajax komt vind ik trouwens niet zo'n probleem. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Die zien we volgend seizoen bij De tafel van Kees en zijn open sollicitaties :P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Moet me zo inhouden om nu geen hele foute dingen te roepen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:42 schreef Eide het volgende:Frank de Boer zegt net dat het zo goed als rond is. Ik ben er in ieder geval ziek van. En dat op een dag dat ik toch al ziek ben van voetbal. ik vind Vermeer misschien wel de beste keeper van Nederland. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Mulder aan Exelsior verkopen |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Maakt mij echt geen klote uit waar hij vandaan komt, als hij bewijst beter te zijn dan Mulder en Hahn, dan is het alleen maar een aanwinst. |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:43 schreef Els het volgende:[..] Ik vind Vermeer verschrikkelijk wisselvallig. En een Ajaxied. Waardeloze aankoop. Zelfde gezeik weer als met Cruijff, alles wat je wint, komt nou door die dwaas. Verder heb je wel verstand van voetbal? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Sowieso de beste lijnkeeper. Is een keeper die wel eens raar grabbelt maar ook een keeper die punten pakt voor z'n ploeg. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Besmet, maar op zich te overzien. Het probleem zit hem in dat gezeik van supporters van ajax de komende jaren. 'Zonder onze inbreng winnen jullie niks'. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, wat moet ik daar nou op zeggen. Sta vooral bekend om mensenkennis. En ik heb wel een idee over jou, ja. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:48 schreef Eide het volgende:[..] Sowieso de beste lijnkeeper. Is een keeper die wel eens raar grabbelt maar ook een keeper die punten pakt voor z'n ploeg. En verliest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eigenlijk maar 1 wedstrijd echt op mijn netvlies. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Tsja, het is een vrouw hè. Dat ze gewoon gaat afwassen of zo, am I right..?!
"Nee, niet slaan Els..!" :') |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik vind het gewoon echt helemaal niks, Stylzz. Maar dit is, denk ik, wel duidelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:51 schreef Bosifyable het volgende:[..] Tsja, het is een vrouw hè. Dat ze gewoon gaat afwassen of zo, am I right..?! "Nee, niet slaan Els..!" :') Ben recent gemoderniseerd, heb een vaatwasmachine ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik merk t, maar goed, we zien t wel! |
|
|
|
|
Dharmpie
|
|
|
Beste Els, Mulder is al jaren een ramp! Pakt zelden punten en goede reddingen daar heb je een keeper voor! Ik wil niet bagataliseren maar die paar keren dat hij uitblonk waren de keren dat hij deed waar een keeper voor in zijn doel staat. Met Vermeer hebben we een keeper die punten pakt! Een foutje maken doen alle keepers weleens! Geef Vermeer het voordeel van de twijfel hij gaat het echt laten zien daar geloof ik niet alleen in ik ben ervan overtuigd! Nb; ben pas 39 jaar Feyenoord supporter. Wij steunen onze spelers tot het tegendeel blijkt! |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Vind ik ook, elke nieuwkomer moet je een kans geven |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Vermeer sliep vroeger in een Feyenoord pyjama ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Echt belachelijk. Snap dit niet. Zegt iets over zijn club gevoel. Overstappen naar de grootste rivaal doe je niet. Deze stap snap ik wel iets meer dan van ons naar hen.... Graf club. Kut snavels. We zullen het zien, ben er niet blij mee. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Slecht teken naar Hanh denk ik, wel goed dat Mulder eindelijk vervangen wordt. Maar toch heb ik liever een spits! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Geweldig!! Eindelijk een keeper die wél punten voor je pakt. Superblij! |
|
|
|
|
Romeo1977
|
|
|
Vermeer is sws de beste lijnkeeper van Nederland ...hopen dat die alleen die blundertjes om de zoveel tijd weglaat...hij pakt ook nog eens een penalty..deze gozert gaat punten pakken voor ons..let maar op! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 17:00 schreef martinm70 het volgende:Slecht teken naar Hanh denk ik, wel goed dat Mulder eindelijk vervangen wordt. Maar toch heb ik liever een spits! Denk dat dat wel meevalt. Stel dat je hem nog kan verhuren (mss ligt de constructie al klaar bij komst Vermeer) wordt hij volgend jaar tweede keeper. Contract van Mulder zal niet verlengd worden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
1.82 meter, bijnaam: De KLEINE Menzo. Heeft zijn positie verloren aan Cilessen. Ajaxied. 1 miljoen Hoog salaris.
Zei ik al dat het een Ajaxied was?
Dus waarom zou ik er blij mee moeten zijn?
Maar aan de andere kant, wat kan je verwachten van een td die continue heen en weer pendelt? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:53 schreef Dharmpie het volgende:Beste Els, Mulder is al jaren een ramp! Pakt zelden punten en goede reddingen daar heb je een keeper voor! Ik wil niet bagataliseren maar die paar keren dat hij uitblonk waren de keren dat hij deed waar een keeper voor in zijn doel staat. Met Vermeer hebben we een keeper die punten pakt! Een foutje maken doen alle keepers weleens! Geef Vermeer het voordeel van de twijfel hij gaat het echt laten zien daar geloof ik niet alleen in ik ben ervan overtuigd! Nb; ben pas 39 jaar Feyenoord supporter. Wij steunen onze spelers tot het tegendeel blijkt! Mulder is niet goed genoeg, maar wel onze ramp. Ik vind dat spelers niet van Ajax naar Feyenoord en niet van Feyenoord naar Ajax moeten gaan. Zelfs al levert het ons de dubbel op. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 17:06 schreef Els het volgende:[..] Mulder is niet goed genoeg, maar wel onze ramp. Ik vind dat spelers niet van Ajax naar Feyenoord en niet van Feyenoord naar Ajax moeten gaan. Zelfs al levert het ons de dubbel op. Eens! Grafclub. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 17:06 schreef Els het volgende:[..] Mulder is niet goed genoeg, maar wel onze ramp. Ik vind dat spelers niet van Ajax naar Feyenoord en niet van Feyenoord naar Ajax moeten gaan. Zelfs al levert het ons de dubbel op. achterhaald principe. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 17:04 schreef Els het volgende:1.82 meter, bijnaam: De KLEINE Menzo. Heeft zijn positie verloren aan Cilessen. Ajaxied. 1 miljoen Hoog salaris. Zei ik al dat het een Ajaxied was? Dus waarom zou ik er blij mee moeten zijn? Maar aan de andere kant, wat kan je verwachten van een td die continue heen en weer pendelt? like |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zou kunnen, maar voor mij niet. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Zolang Mulder naar plan B gaat vind ik het goed! Dan maar een neus, die misschien wel punten pakt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoorde het ook. En ik vind het best. Mulder/Hahn verhuur naar Excelsior? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahn naar Excelsior begreep ik |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wel een hele dikke neus.... |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Hij is hartstikke mager man! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 17:06 schreef Els het volgende:[..] Mulder is niet goed genoeg, maar wel onze ramp. Ik vind dat spelers niet van Ajax naar Feyenoord en niet van Feyenoord naar Ajax moeten gaan. Zelfs al levert het ons de dubbel op. Racistische opmerking ??? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Een neus hoort punten te pakken in 020, die supporters zijn meer over de rooie dan wij trouwens. Die zitten zwaar aan de pikketanussies..... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Weggeven aan een amateurclub die op het laagste niveau speelt !!! ;-))))))) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Maak ervan wat je wilt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Liever een neus dan een kneus !!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Had je dan niet gewoon bij Zwolle kunnen gaat kijken. Dat lijkt me wel een goede keeper. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Ajax kan niet zonder Feyenoord en omgekeerd . Is al jaren zo! |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
YES KENNETH VERMEER.
We hebben de beste keeper van Nederland.
Dit is wat je noemt een TOP aankoop.
Mulder weg doen, Hahn als tweede keeper. Ik hoopte al dat Feyenoord Vermeer ging halen, en ze doen het ook nog. YES. |
|
|
|