BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - woensdag 20 mei 2015 - 13:07   quote  deeplink  
Zolang hij niet te ver voor zijn doel gaat staan.
stray
 stray - woensdag 20 mei 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 11:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Grootste bullshit.
Echt? Dus jij vind hem wel een zekerheidje met hoge ballen?
Bij elke corner doet hij twee stappen naar voren en gaat dan snel terug naar de lijn.
Bij elke vrijetrap doet hij voor de bal getrapt word twee stappen naar voren en kijkt hem
dan ala Mulder na. Een op een was hij begin van het seizoen beter maar is nu ook een drama
Maar wel grappig te zien dat de dingen die Mulder wel aangerekend werden Vermeer niet aangerekend
worden. Maakte een verdediger bij Mulder een fout was het zijn schuld want hij zette ze neer bij Vermeer
is die verdediger een prutser.
Ging er bij Mulder een vrijetrap in omdat de muur gaten liet vallen was t zijn fout want hij zette hem neer
Bij Vermeer bij Vermeer zijn de spelers in de muur prutser
Het is maar net hoe je er naar kijkt.
Mijn mening gewoon van t zelfde niveau
WashingtonRedskins
 WashingtonRedskins - woensdag 20 mei 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Ja de discussie dat Vermeer beter zou zijn dan Cillessen is nu ook wel weg..
Eerste maanden zei natuurlijk iedereen dat, maar Vermeer is geen contante
complete keeper. daarom was het onzin dat iedereen zei Vermeer beter dan
Cillessen...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 16:58 schreef WashingtonRedskins het volgende:
Ja de discussie dat Vermeer beter zou zijn dan Cillessen is nu ook wel weg..
Eerste maanden zei natuurlijk iedereen dat, maar Vermeer is geen contante
complete keeper. daarom was het onzin dat iedereen zei Vermeer beter dan
Cillessen...
Welkom Indian..

Vermeer heeft ook zijn minpunten maar ik zit een stuk rustiger op mijn stoel dan ten rijde van Mulder..
WashingtonRedskins
 WashingtonRedskins - woensdag 20 mei 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Welkom Indian..

Vermeer heeft ook zijn minpunten maar ik zit een stuk rustiger op mijn stoel dan ten rijde van Mulder..
Hahn is beter dan Vermeer, Vermeer met winst verkopen Hahn op goal en Vejinovic kopen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 mei 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:02 schreef WashingtonRedskins het volgende:

[..]

Hahn is beter dan Vermeer, Vermeer met winst verkopen Hahn op goal en Vejinovic kopen...
Hahn heeft nog alles te bewijzen.
WashingtonRedskins
 WashingtonRedskins - woensdag 20 mei 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hahn heeft nog alles te bewijzen.
Hahn word steeds beter, Vermeer blijft de zelfde fouten maken die hij ook bij Ajax maakte
Hahn word niet beter op de bank.. Bij PEC bewees Hahn gewoon dat hij eraan toe is!
Heb meer vertrouwen in Hahn dan in Vermeer...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:02 schreef WashingtonRedskins het volgende:

[..]

Hahn is heen verkeerde keeper absoluut, ben blij dat ie erbij is gehaald, maar moet het nog maar laten zien. Heb hem goede dingen zien doen bij Zwolle, maar ook fouten zien maken..
G-child
 G-child - woensdag 20 mei 2015 - 17:14   quote  deeplink  
Het gebeurd dat keepers goals tegen krijgen. Vermeer is net zo mens als Mulder, echter echt wel een paar klassen beter. En uiteraard heeft hij ook zo zijn mindere wedstrijden gehad, maar ook voldoende wedstrijden ons gered.
Hahn moet zich nog bewijzen, hij maakte bij Zwolle ook fouten.
WashingtonRedskins
 WashingtonRedskins - woensdag 20 mei 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:14 schreef G-child het volgende:
Het gebeurd dat keepers goals tegen krijgen. Vermeer is net zo mens als Mulder, echter echt wel een paar klassen beter. En uiteraard heeft hij ook zo zijn mindere wedstrijden gehad, maar ook voldoende wedstrijden ons gered.
Hahn moet zich nog bewijzen, hij maakte bij Zwolle ook fouten.
Vermeer laat zien wat hij al jaren laat zien, veel wedstrijden katachtig goed
maar ook veel wedstrijd veel fouten. Niet constant genoeg dus naar mijn mening
geen slechte keeper, maar ik zie meer toekomst in Hahn ik denk dat hij niet meer
fouten gaat maken dan Vermeer.. Ik zou voor de toekomst kiezen en Vermeer met winst
verkopen...
G-child
 G-child - woensdag 20 mei 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Ja dat zou ook een optie zijn. Hoop dat ik bij Hahn ook rustig kan blijven zitten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 17:31   quote  deeplink  
Denk dat dat de insteek ook wel een beetje is nu Hahn terug moet komen en Miazek bij de selectie word betrokken. Zeker gezien het contract wat ze kenneth hebben gegeven moet daar een centje op te verdienen zijn..
WashingtonRedskins
 WashingtonRedskins - woensdag 20 mei 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:27 schreef G-child het volgende:
Ja dat zou ook een optie zijn. Hoop dat ik bij Hahn ook rustig kan blijven zitten.
Geweldige uitstraling zoals Gomes dat had voor Psv.
Straalt rust uit heeft geweldige reflexen in huis!
Jaartje op de bank zal hem niks goeds doen, in de basis
alvast ervaring op doen! en ja hij zal dan wel is fouten maken
maar meer fouten dan Vermeer?

Koeman heeft een keeper nodig Swansea zoekt naar een keeper
Dus verkoop hem aan een Engelse Club..

Scorende middenvelder heeft Feyenoord nodig, alle opties zijn al bijna
weg, dadelijk moet Feyenoord weer voor C opties gaan in het buitenland
haal Vejinovic of Ziyech, ja Ziyech wilde eerst niet komen ach ja zoals
hij maar goals blijft maken toch, en 16 assists! dat ontbreekt er gewoon
bij Feyenoord...
MMM
 MMM - woensdag 20 mei 2015 - 20:49   quote  deeplink  
Ik ga de discussie niet eens aan als mensen met droge ogen beweren dat Mulder net zo goed is als Vermeer.

Mulder mag de veters van Vermeer niet eens strikken.
roddie
 roddie - woensdag 20 mei 2015 - 23:12   quote  deeplink  
Het voordeel van Vermeer is dat ik hem een winnaar vind. Hij weet hoe het is om Champions League te spelen, en weet wat ervoor nodig is om kampioen te worden.
Voordeel is ook dat hij de andere kant van de medaille kent, en de valkuilen kent.
Daarom is hij belangrijk in het veld en in de kleedkamer(zie PEC).
Hij houdt zich niet bezig met randverschijnselen of tatoeages, en hij kan penalties pakken.Hahn kan nog niet eens
bij hem in de schaduw staan.
Hij weet hoe het is om bij de top te werken Beste aankoop sinds jaren, en dan mag hij van mij ook nog wel een blunder maken of een mindere wedstrijd keepen, dat zal Hahn ook zeker gaan doen.
roddie
 roddie - woensdag 20 mei 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Bij Ajax heb ik hem de onmogelijkste ballen eruit zien halen. Dat heb ik Hahn nog niet zien doen. Geloof mij nou, als het team in een flow mocht komen dan is hij onpasseerbaar, katachtig.Als er dan een penalty tegen komt, weet je zeker dat hij hem stopt. Ajax baalde als een stekker toen hij naar de Kuip ging, en ze hebben nog spijt, want mocht Cillessen vertrekken, dan hebben ze niemand meer.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 00:22   quote  deeplink  
Bij Vermeer als snavel moet ik nog altijd aan de wedstrijd Utrecht - Ajaks denken..😂😂
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 00:54   quote  deeplink  
Ja,dat moet zijn slechtste wedstrijd ooit geweest zijn. Was wel geweldig die wedstrijd. 6 -4 voor Utereg, ja dat was echt mega toen. Iedereen bij mij in de buurt is voor Utrecht, dat was echt een topdag. Ik kan je 1 ding vertellen, in Utrecht hebben ze een nog grotere afkeer tegen Ajax dan in Rotterdam. Dat kan je je misschien niet voorstellen, maar dat is echt zo.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 00:55   quote  deeplink  
Geweldig was dat he😂
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 00:56   quote  deeplink  
Haha ja kan me nog een spandoek herrineren van Utrecht in de Kuip, volgens mij twee seizoenen geleden..😃
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 01:25   quote  deeplink  
Dat kan ik me niet herinneren, maar ik zie wel een paralel tussen deze twee clubs.

1. Ze hebben allebei een bloedhekel aan Ajax
2. Hebben ook altijd schulden.
3 Doen meestal verkeerde ad hoc aankopen en dan maar hopen.
4. Trainers houden het niet lang vol.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 mei 2015 - 03:03   quote  deeplink  
2rnkjvc.jpg
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Mooi spandoek, en zo is het ook.Daarom heb ik ook een zwak voor Utrecht.
Vooral na die 6-4 overwinning van ze.
Daarna hebben ze van de Hoorn voor een megabedrag aan Ajax verkocht.
Die van Seumeren komt nog steeds niet bij van het lachen. Voor 6 miljoen, geloof ik.
John1
 John1 - donderdag 21 mei 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 20:49 schreef MMM het volgende:
Ik ga de discussie niet eens aan als mensen met droge ogen beweren dat Mulder net zo goed is als Vermeer.

Dat jij op basis van je vooroordeel tegen Mulder, Vermeer beter vindt (terwijl de statistieken anders uitwijzen) vind ik prima. Dit forum wordt toch geregeerd door onderbuikgevoelens. Feiten doen er niet toe. Ondanks dat wil ik je toch aanraden de volgende links eens te bekijken.

+ Sentimenten vs. Statistieken (http://www.lunaticnews.nl/nieuws/sentimenten-vs-statistieken/)

+ Van Marwijk betwijfelt of Vermeer wel beter is dan Mulder. "Ik wist niet dat Feyenoord twijfelde over Mulder", zei de voormalig trainer van de stadionclub. "Ik ken hem redelijk goed. Hij is een keeper met veel talent, al zijn er een paar punten waar hij nog aan kan werken. Hij zou zijn uitstraling wat moeten verbeteren en hij zou zich verbaal meer kunnen laten gelden." Bron: http://nos.nl/artikel/693327-is-vermeer-wel-beter-dan-mulder.html

+ Uit de statistieken blijkt echter dat de impact van Vermeer lang niet zo groot is als verwacht. Sterker nog, Mulder deed het vorig seizoen nauwelijks slechter dat de Oranje-international. Dat is opvallend, want waar Vermeer dit seizoen veel lof krijgt lag Mulder eigenlijk constant onder vuur en werd hij zelfs een 'twijfelaar' genoemd.
In werkelijkheid krijgt Vermeer dit seizoen gemiddeld 1,10 doelpunt per wedstrijd tegen. Mulder deed het met 1,19 tegendoelpunt per wedstrijd amper slechter. Daarbij komt dat de huidige reservekeeper goed was voor meer reddingen per wedstrijd: 1,66 om 1,45. Ook het meevoetballende vermogen van Vermeer wordt overschat. Vermeer heeft dit seizoen nog geen enkele slechte korte pass gegeven, maar Mulder gaf ook bijna 95 procent goede korte ballen. De lange ballen van Mulder zijn zelfs beter dan die van Vermeer: 56 procent om 47 procent. Bron: http://www.fr12.nl/nieuws/30624-bejubelde-vermeer-maakte-feyenoord-nauwelijks-sterker.html

+ De Feyenoord-defensie is misschien wel de beste van de Eredivisie, maar doelman Kenneth Vermeer zorgt indirect ervoor dat de Rotterdammers via de play-offs moeten proberen Europees voetbal af te dwingen. Vermeer maakte op 1 september vorig jaar de overstap van Ajax naar Feyenoord. Het kwam hem op veel kritiek uit Amsterdam te staan, terwijl hij in Rotterdam lang niet door iedereen direct in de armen werd gesloten. Maar al snel was alle scepsis verdwenen. Vermeer werd bij Feyenoord gezien als een van de beste aankopen van de laatste jaren, maar statistisch gezien heeft de Amsterdammer een dramatisch seizoen achter de rug. Slechts twee keepers hadden in de Eredivisie een lager reddingspercentage dan Vermeer, die op 61,9 procent van de doelpogingen een passend antwoord had. Alleen Gino Coutinho (Excelsior) en Dennis Telgenkamp (Heracles Almelo) deden het met respectievelijk 58,5 en 60,2 procent nog net iets slechter dan hun Feyenoord-collega. Bron: http://www.vi.nl/nieuws/vermeer-medeschuldig-aan-dramatisch-seizoen-feyenoord.htm

ONDERBUIKGEVOELENS ZIJN BELANGRIJKER DAN FEITEN. LOLOL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door John1 --
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 12:24   quote  deeplink  
Die feiten geven een verkeerd beeld. Dan moeten ze het hele verhaal vertellen
Mulder had een betere verdediging voor zich staan bijvoorbeeld. Die reddingspercentages zeggen niet alles. Het gaat erom op welk moment je belangrijke reddingen verricht, en of je op de belangrijke momenten punten voor je club pakt.
Tegen Zwolle bijv. heeft hij zeker 3 tot 4 zekere doelpunten voorkomen. Als je dan in de tegenaanval scoort moet ik het nog zien. Bij rust was het nog 0-0. Dat is belangrijk. Als je dan nog geen druk kan zetten, en het wordt na de 1-0 ook 2 en 3-0, is dit niet zo erg, al zat er een houdbare bal tussen.
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 12:00 schreef John1 het volgende:

[..]

Dat jij op basis van je vooroordeel tegen Mulder, Vermeer beter vindt (terwijl de statistieken anders uitwijzen) vind ik prima. Dit forum wordt toch geregeerd door onderbuikgevoelens. Feiten doen er niet toe. Ondanks dat wil ik je toch aanraden de volgende links eens te bekijken.

+ Sentimenten vs. Statistieken (http://www.lunaticnews.nl/nieuws/sentimenten-vs-statistieken/)

+ Van Marwijk betwijfelt of Vermeer wel beter is dan Mulder. "Ik wist niet dat Feyenoord twijfelde over Mulder", zei de voormalig trainer van de stadionclub. "Ik ken hem redelijk goed. Hij is een keeper met veel talent, al zijn er een paar punten waar hij nog aan kan werken. Hij zou zijn uitstraling wat moeten verbeteren en hij zou zich verbaal meer kunnen laten gelden." Bron: http://nos.nl/artikel/693327-is-vermeer-wel-beter-dan-mulder.html

+ Uit de statistieken blijkt echter dat de impact van Vermeer lang niet zo groot is als verwacht. Sterker nog, Mulder deed het vorig seizoen nauwelijks slechter dat de Oranje-international. Dat is opvallend, want waar Vermeer dit seizoen veel lof krijgt lag Mulder eigenlijk constant onder vuur en werd hij zelfs een 'twijfelaar' genoemd.
In werkelijkheid krijgt Vermeer dit seizoen gemiddeld 1,10 doelpunt per wedstrijd tegen. Mulder deed het met 1,19 tegendoelpunt per wedstrijd amper slechter. Daarbij komt dat de huidige reservekeeper goed was voor meer reddingen per wedstrijd: 1,66 om 1,45. Ook het meevoetballende vermogen van Vermeer wordt overschat. Vermeer heeft dit seizoen nog geen enkele slechte korte pass gegeven, maar Mulder gaf ook bijna 95 procent goede korte ballen. De lange ballen van Mulder zijn zelfs beter dan die van Vermeer: 56 procent om 47 procent. Bron: http://www.fr12.nl/nieuws/30624-bejubelde-vermeer-maakte-feyenoord-nauwelijks-sterker.html

+ De Feyenoord-defensie is misschien wel de beste van de Eredivisie, maar doelman Kenneth Vermeer zorgt indirect ervoor dat de Rotterdammers via de play-offs moeten proberen Europees voetbal af te dwingen. Vermeer maakte op 1 september vorig jaar de overstap van Ajax naar Feyenoord. Het kwam hem op veel kritiek uit Amsterdam te staan, terwijl hij in Rotterdam lang niet door iedereen direct in de armen werd gesloten. Maar al snel was alle scepsis verdwenen. Vermeer werd bij Feyenoord gezien als een van de beste aankopen van de laatste jaren, maar statistisch gezien heeft de Amsterdammer een dramatisch seizoen achter de rug. Slechts twee keepers hadden in de Eredivisie een lager reddingspercentage dan Vermeer, die op 61,9 procent van de doelpogingen een passend antwoord had. Alleen Gino Coutinho (Excelsior) en Dennis Telgenkamp (Heracles Almelo) deden het met respectievelijk 58,5 en 60,2 procent nog net iets slechter dan hun Feyenoord-collega. Bron: http://www.vi.nl/nieuws/vermeer-medeschuldig-aan-dramatisch-seizoen-feyenoord.htm

Kwam van de week een prima stuk tegen via de Twitterpagina van https://twitter.com/markla94

Reddingspercentage zegt weinig over kwaliteit keeper; gaat om reddingen in relatie tot kwaliteit van het schot.

Goed stuk over waarom keepers niet moeten worden beoordeeld op reddingspercentages:

http://11tegen11.net/2014/02/03/never-judge-a-goal-keeper-by-his-saves/
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Volgens dat lijstje van VI is Ten Rouwelaar dus een betere keeper van Vermeer. Haha.]

Trieste journalistiek.
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

http://forum.headliner.nl/topic-24559/p60/#1211756

En dat van een paar wedstrijden, haha.
VVout
 VVout - donderdag 21 mei 2015 - 12:38   quote  deeplink  
Wat wil je ook met die verrassende acties van b.v. Nelom of het niet mee verdedigen op momenten dat dit normaal is. Hierdoor staat die nogal eens voor verrassingen.
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ga je toch weg, als het je niet bevalt?

Statistiek doen mij in dit geval NIETS. Vermeer is op elke punt een betere keeper dan clown Mulder. Vermeer heeft dit seizoen veel punten gepakt in tegenstelling tot Mulder die elk jaar punten heeft gekost.
John1
 John1 - donderdag 21 mei 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Twee keer kijken hoe een bal er in gaat tegen Sevilla uit, kijken hoe een bal er in gaat tegen 020 thuis, handen terugtrekken tegen Groningen uit, kijken hoe de bal erin gaat tegen Dord uit. Op afstandschoten reageert hij niet op. De laatste wedstrijd tegen Pec was hij ook weer geweldig. Maar wat doet het ertoe dat de VI zegt dat Vermeer medeschuldig aan dramatisch seizoen Feyenoord is, MMM vindt hem geweldig.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 21 mei 2015 - 12:53   quote  deeplink  
Deze 4 wedstrijden maakt Kenneth alles weer goed
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 13:05   quote  deeplink  
Onderbuikgevoelens zijn niet onbelangrijk.
Als Vermeer het veld opkomt heb ik telkens het gevoel, hij kan punten voor ons pakken mochten we het moeilijk krijgen Hij kan die vrije bal of penaltie pakken, hij kan in een 1 tegen 1 situatie die bal nog pakken omdat hij katachtige reflexen heeft en snel is. Dat gevoel heb ik bij Mulder nooit gehad. Ik zou in een 1 tegen 1 situatie als tegenstander liever op Mulder of Hahn aflopen dan op Vermeer.
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 12:51 schreef John1 het volgende:
Twee keer kijken hoe een bal er in gaat tegen Sevilla uit, kijken hoe een bal er in gaat tegen 020 thuis, handen terugtrekken tegen Groningen uit, kijken hoe de bal erin gaat tegen Dord uit. Op afstandschoten reageert hij niet op. De laatste wedstrijd tegen Pec was hij ook weer geweldig. Maar wat doet het ertoe dat de VI zegt dat Vermeer medeschuldig aan dramatisch seizoen Feyenoord is, MMM vindt hem geweldig.
Haha, erg sneu.

Bij Sevilla uit, moet je eens op onze geweldige verdedigers letten. 020 thuis vond ik ook een fout. Mag ik je trouwens aan Dordt uit herinneren dat hij de bal uit de bovenhoek tikte in de allerlaatste seconden, die jouw held Mulder never nooit gepakt had, waardoor we WEL wonnen? Fenomenale redding.

Oh wat heeft Vermeer fout gedaan tegen PEC dan? 1-0 fout van Clasie die zijn man laat lopen, 2-0 penalty. Zeg het maar? Kan lang wachten op je berichtje ben ik bang.

Vermeer was de eerste seizoenshelft geweldig, fenomenaal bijna. Tweede seizoenshelft minder.

In jaren niet zo'n goede keeper gezien in de Kuip. Maar aangezien jij fan bent van Mulder, zal je Henk Timmer, Maikel Aerts etc. ook wel geweldig vinden.

Mede dankzij Mulder de afgelopen jaren geen kampioen. Misschien moet je daar eens het seizoen van terugkijken en met zo'n achterlijk lijstje komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door MMM --
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 12:51 schreef John1 het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-24559/p60/#1211756
Milo
 Milo - donderdag 21 mei 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 20:49 schreef MMM het volgende:

punt!
Milo
 Milo - donderdag 21 mei 2015 - 13:19   quote  deeplink  
MMM je hoeft vermeer niet te verdedigen! Vermeer is in alles beter dan Mulder! anders was hij niet gehaald en zat mulder niet op de bank!
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Dat bedoel ik, die redding tegen Dordrecht uit was niet normaal meer. Die had geen enkele keeper gehad, niet dat het nu nog veel uitmaakt, maar anders had je gewoon als vijfde geeindigd, of normaal gesproken gewoon derde.Ik maak me geen zorgen over Vermeer, die heeft zoveel ervaring op topniveau, die betaalt je altijd terug.
Hij is nou gewend in Rotterdam, gaat 100 procent goedkomen.
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 13:45   quote  deeplink  
Als je straks een statistiek gaat maken over drie jaar Mulder bij Feyenoord en drie jaar Vermeer bij Feyenoord dan weet ik zeker dat Vermeer op alle vlakken veel hoger eindigd als Mulder. Logisch, het is een betere keeper
John1
 John1 - donderdag 21 mei 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 13:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Haha, erg sneu.

Bij Sevilla uit, moet je eens op onze geweldige verdedigers letten. 020 thuis vond ik ook een fout. Mag ik je trouwens aan Dordt uit herinneren dat hij de bal uit de bovenhoek tikte in de allerlaatste seconden, die jouw held Mulder never nooit gepakt had, waardoor we WEL wonnen? Fenomenale redding.

Oh wat heeft Vermeer fout gedaan tegen PEC dan? 1-0 fout van Clasie die zijn man laat lopen, 2-0 penalty. Zeg het maar? Kan lang wachten op je berichtje ben ik bang.

Vermeer was de eerste seizoenshelft geweldig, fenomenaal bijna. Tweede seizoenshelft minder.

In jaren niet zo'n goede keeper gezien in de Kuip. Maar aangezien jij fan bent van Mulder, zal je Henk Timmer, Maikel Aerts etc. ook wel geweldig vinden.

Mede dankzij Mulder de afgelopen jaren geen kampioen. Misschien moet je daar eens het seizoen van terugkijken en met zo'n achterlijk lijstje komen
Waar zeg ik dat ik een fan ben van Mulder, of dat Mulder mij held is???
Hier laat je onderbuik je weer in de steek.
Ik vind alleen dat 1 miljoen voor een keeper die niet beter is dan de keeper die je hebt een overbodige uitgave is.

quote:
die jouw held Mulder never nooit gepakt had
Hoe weet je dat Mulder (niet mijn held) die bal niet had gepakt???
Op basis van je onderbuik???

Zijn die lijstjes van mij???
Hier laat je leesvaardigheid je in de steek.

Onder Mulder geen kampioen??
Onder Vermeer wel??? Oeps dat moet mij ontgaan zijn. Ik dacht dat we lager waren geëindigd dan in de jaren met Mulder.

Slechte verdedigers???
lees nog eens:
quote:
De Feyenoord-defensie is misschien wel de beste van de Eredivisie, maar doelman Kenneth Vermeer zorgt indirect ervoor dat de Rotterdammers via de play-offs moeten proberen Europees voetbal af te dwingen. Vermeer maakte op 1 september vorig jaar de overstap van Ajax naar Feyenoord. Het kwam hem op veel kritiek uit Amsterdam te staan, terwijl hij in Rotterdam lang niet door iedereen direct in de armen werd gesloten. Maar al snel was alle scepsis verdwenen. Vermeer werd bij Feyenoord gezien als een van de beste aankopen van de laatste jaren, maar statistisch gezien heeft de Amsterdammer een dramatisch seizoen achter de rug. Slechts twee keepers hadden in de Eredivisie een lager reddingspercentage dan Vermeer, die op 61,9 procent van de doelpogingen een passend antwoord had. Alleen Gino Coutinho (Excelsior) en Dennis Telgenkamp (Heracles Almelo) deden het met respectievelijk 58,5 en 60,2 procent nog net iets slechter dan hun Feyenoord-collega. Bron: http://www.vi.nl/nieuws/vermeer-medeschuldig-aan-dramatisch-seizoen-feyenoord.htm
Niet iedere fout leidt tot een tegendoelpunt, kijk tegen PEC eens naar zijn uitverdedigen.

De eerste seizoenshelft was iedereen goed, zelfs Nelom, dus dat zegt niets.
Ondanks dat hij de eerste seizoenshelft beter was dan de tweede zijn zijn statistieken slechter dan die van Mulder het jaar ervoor (http://www.fr12.nl/nieuws/30624-bejubelde-vermeer-maakte-feyenoord-nauwelijks-sterker.html ). Dat jij vindt dat hij beter is dan Mulder betekent niet dat hij beter is dan Mulder en zeker niet veel beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door John1 --
John1
 John1 - donderdag 21 mei 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Vermeer zat zelfs bij Willem II op de bank.
quote:
Aanvankelijk begon Vermeer in Tilburg als eerste doelman door een blessure van concurrent Maikel Aerts. Hij debuteerde er in de eredivisie. Na Aerts herstel kreeg laatstgenoemde de voorkeur, onder meer omdat Aerts coachend en in de lucht sterker is. Vermeer werd verweten een goede lijnkeeper te zijn, maar in de lucht nog te kort te komen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kenneth_Vermeer

Afstandsballen zijn dodelijk, Vermeer probeert ze eruit te kijken. Dat werkt niet, dat moet hij niet doen.
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Let op Vermeer de komende 4 wedstrijden, hij gaat je erdoor heen slepen.
Als ze het niet redden, ligt het niet aan Vermeer. Hij is gewend om onder druk te presteren, heeft prima gespeeld in Champions Leaugue wedstrijden. Hij heeft voor hetere vuren gestaan dan deze paar play offs wedstrijdjes.
Milo
 Milo - donderdag 21 mei 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 13:57 schreef John1 het volgende:
Vermeer zat zelfs bij Willem II op de bank.
[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kenneth_Vermeer

Afstandsballen zijn dodelijk, Vermeer probeert ze eruit te kijken. Dat werkt niet, dat moet hij niet doen.
ik wil niks zeggen hoor maar mulder probeerde echt alles eruit te kijken......zo wierp vermeer zich een paar keer op de bal met vrees voor eigen leven. voetballend is hij vele male beter....tevens had mulder vlaar de vrij en indi voor zich staan janmaat rechts en kongolo links staan....kijk nu nog eens een keer? had mulder nu in de goal gestaan.....tsjaa........
roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 14:34   quote  deeplink  
Daarom kan je hier ook nooit statistieken uit opmaken .Er spelen teveel andere factoren een rol.
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 13:52 schreef John1 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik een fan ben van Mulder, of dat Mulder mij held is???
Hier laat je onderbuik je weer in de steek.
Ik vind alleen dat 1 miljoen voor een keeper die niet beter is dan de keeper die je hebt een overbodige uitgave is.

[..]

Hoe weet je dat Mulder (niet mijn held) die bal niet had gepakt???
Op basis van je onderbuik???

Zijn die lijstjes van mij???
Hier laat je leesvaardigheid je in de steek.

Onder Mulder geen kampioen??
Onder Vermeer wel??? Oeps dat moet mij ontgaan zijn. Ik dacht dat we lager waren geëindigd dan in de jaren met Mulder.

Slechte verdedigers???
lees nog eens:
[..]

Niet iedere fout leidt tot een tegendoelpunt, kijk tegen PEC eens naar zijn uitverdedigen.

De eerste seizoenshelft was iedereen goed, zelfs Nelom, dus dat zegt niets.
Ondanks dat hij de eerste seizoenshelft beter was dan de tweede zijn zijn statistieken slechter dan die van Mulder het jaar ervoor (http://www.fr12.nl/nieuws/30624-bejubelde-vermeer-maakte-feyenoord-nauwelijks-sterker.html ). Dat jij vindt dat hij beter is dan Mulder betekent niet dat hij beter is dan Mulder en zeker niet veel beter.
Vermeer is dat geld dubbel en dwars waard, ga je met winst verkopen. Statistieken doen mij niets in deze, of kijk in dat geval dan naar mijn lijst vol fouten van Mulder.
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 14:51   quote  deeplink  
Oh en over kampioen. Heb je niet het idee dat het elftal de voorgaande jaren beter was dan nu? Op Mulder na dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door MMM --
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 13:19 schreef Milo het volgende:
MMM je hoeft vermeer niet te verdedigen! Vermeer is in alles beter dan Mulder! anders was hij niet gehaald en zat mulder niet op de bank!
Das waar!
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 19:21   quote  deeplink  
Groetjes van Kenneth
MMM
 MMM - donderdag 21 mei 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Nou Hahn heeft ook een fout gemaakt..

roddie
 roddie - donderdag 21 mei 2015 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 22:19 schreef MMM het volgende:
Nou Hahn heeft ook een fout gemaakt..
Dat kan je wel zeggen,iedereen die nog twijfels mocht hebben over Vermeer,die Hahn maakte net toch een blunder, nee, die is echt aan Feyenoord 1 toe. Ik zou hem nog maar een jaartje of twee laten rijpen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

0.0418779