|
|
van geil
|
|
|
Uitgeroepen tot speler van het seizoen door het forum. Een hogere eer is eigenlijk niet te behalen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2015 - 19:23 schreef van geil het volgende:Uitgeroepen tot speler van het seizoen door het forum. Een hogere eer is eigenlijk niet te behalen. Voelt toch een beetje dubbel net als toen met JC ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik heb dat niet. heeft zich van af dag 1 prima voor Feyenoord laten gelden. sportief en verbaal. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2015 - 13:52 schreef John1 het volgende:[..] Waar zeg ik dat ik een fan ben van Mulder, of dat Mulder mij held is??? Hier laat je onderbuik je weer in de steek. Ik vind alleen dat 1 miljoen voor een keeper die niet beter is dan de keeper die je hebt een overbodige uitgave is. [..] Hoe weet je dat Mulder (niet mijn held) die bal niet had gepakt??? Op basis van je onderbuik??? Zijn die lijstjes van mij??? Hier laat je leesvaardigheid je in de steek. Onder Mulder geen kampioen?? Onder Vermeer wel??? Oeps dat moet mij ontgaan zijn. Ik dacht dat we lager waren geëindigd dan in de jaren met Mulder. Slechte verdedigers??? lees nog eens: [..] Niet iedere fout leidt tot een tegendoelpunt, kijk tegen PEC eens naar zijn uitverdedigen. De eerste seizoenshelft was iedereen goed, zelfs Nelom, dus dat zegt niets. Ondanks dat hij de eerste seizoenshelft beter was dan de tweede zijn zijn statistieken slechter dan die van Mulder het jaar ervoor (http://www.fr12.nl/nieuws/30624-bejubelde-vermeer-maakte-feyenoord-nauwelijks-sterker.html ). Dat jij vindt dat hij beter is dan Mulder betekent niet dat hij beter is dan Mulder en zeker niet veel beter. Er staan teveel miskleunen in dit elftal: Nelom, Immers, Kazim, Manu. En er staan spelers op de verkeerde plek: Karsdorp, Vilhena, Toornstra en Boëtius. Dat samen heeft Feyenoord teveel punten gekost en was het te vaak voetballend van een belabberd niveau. Ook zou ik als Feyenoord zijnde eens gaan nadenken over een goeie conditie trainer en een mental coach. Op deze gebieden valt bij Feyenoord wel heel veel winst te behalen ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mental coach zou ik zeker overwegen. Een aantal jongere spelers zitten niet professioneel in elkaar. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Aan Vermeer ligt het zeker niet.Die jongen heeft heel wat te verduren gehad dit jaar, ook uit Amsterdam.Een stabiele factor.Maar hij kan het niet alleen. Vind dat hij zich goed staande heeft gehouden. Je ziet gewoon dat het een topkeeper is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoor net een gerucht dat als ajaks cillissen gaat verkopen ze weer aan Vermeer zitten te denken. Miljoentje of 10 denk ik dan..😂 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geloof ik niet dat ze Vermeer terug zouden willen halen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ach en waarom niet, willen ze met dijks toch ook. Als ze ons maar dwars kunnen zitten. Overal waar wij interesse mengen ze zich ook weer in. Guidetti is ook zo'n mooi voorbeeld.. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 - 13:13 schreef RenatoBos het volgende:Ach en waarom niet, willen ze met dijks toch ook. Als ze ons maar dwars kunnen zitten. Overal waar wij interesse mengen ze zich ook weer in. Guidetti is ook zo'n mooi voorbeeld.. Ja, Ajax wil alles halen, maar ze willen niks betalen. Reken maar dat ze over hun selectie ook totaal niet tevreden zijn. Wel grappig, ze sterven van het geld, maar geen topspeler wil komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan mij 020 godverredomme schelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Komt volgend seizoen weer goed met hem, heb ik alle vertrouwen in. Blijft gewoon een geweldige keeper. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2015 - 19:23 schreef van geil het volgende:Uitgeroepen tot speler van het seizoen door het forum. Een hogere eer is eigenlijk niet te behalen. Het is hier al een eer als je niet tot je enkels afgefikt wordt... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Valt toch mee? Zijn er maar een paar. En terecht volgens mij |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bij de meeste wel... alleen Bruins had wel wat meer credits verdiend |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te Vrede is inderdaad niet netjes aangepakt. Het had veel erger gemoeten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2015 - 20:19 schreef van geil het volgende:[..] Ik heb dat niet. heeft zich van af dag 1 prima voor Feyenoord laten gelden. sportief en verbaal. Slechtste keeper van de laatste 4 seizoenen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Niet meer dan terecht dan Vermeer heeft gewonnen, ondanks de bekrompen figuren hier op het forum ... |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Denken jullie nou echt dat er een betere keeper is als Vermeer. Kom nou niet aan met Warner Hahn. Die is nog niet half zo goed. Kan ook niet, heeft totaal nog geen ervaring op topniveau. Bij PEC in een draaiend elftal keepen zonder druk is niet zo bijzonder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 - 09:17 schreef lijdensweg het volgende:Niet meer dan terecht dan Vermeer heeft gewonnen, ondanks de bekrompen figuren hier op het forum ... Weer zo'n bekrompen geest, die vindt dat Vermeer fantastisch is. Hij houdt tegen, maakt ook enorme blunders. Dat laatste dit voorjaar iets te vaak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heb eigenlijk geen echte blunders gezien, wel wat foutjes in het 2de deel. in het 1ste deel veruit de beste keeper in NL. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Absoluut..alleen moeite met hoge ballen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 - 14:47 schreef van geil het volgende:heb eigenlijk geen echte blunders gezien, wel wat foutjes in het 2de deel. in het 1ste deel veruit de beste keeper in NL. Terugspeelbal van Beek? wegstompen bal recht naar de tegenstander (Vitesse)? Zomaar twee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ondanks die tikkie terug Jaap toch nog 3e en Werner Hahn 5e, das ook niet mis. Opvallend vind ik Lamprou op de 9e, lachuh voor hem. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik vind Hahn en groter talent dan Vermeer. Groter, sterker en meer uitstraling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer is ook al geen talent meer. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hahn in de goal!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onder vergrootglas. Terecht, de laatste maanden. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Kutkeeper mulder was niet veel slechter, geeft bij elke redding een rebound weg. hahn erin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, had klem moeten zijn. Aan de andere kant. Alle verdedigers stonden te kijken. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Bij een kopbal die Toornstra van de lijn haalde stond tie ook al te kijken hoe de bal bijna de hoek in verdween. Nelom en Vermeer zijn de zwakste schakels. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zag z'n reactie na dat doelpunt. Maakte meteen misbaar naar z'n mede-spelers. Raar...Zijn fout. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 11:29 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zag z'n reactie na dat doelpunt. Maakte meteen misbaar naar z'n mede-spelers. Raar...Zijn fout. Daarom maakt ie die foutjes, om zijn verdediging op scherp te zetten ... Lol |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 11:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:Bij een kopbal die Toornstra van de lijn haalde stond tie ook al te kijken hoe de bal bijna de hoek in verdween. Nelom en Vermeer zijn de zwakste schakels. Vooral Nelom, maar ik had er toch geen verstand van? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Dat je geen verstand hebt klopt als een bus. ;-) Iedere gek ziet dat Nelom het niveau niet aan kan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk ne dat het veel uit zou gaan maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat blijkt wel weer uit je vraag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Bron: http://www.fr12.nl/nieuws/32982-ajax-denkt-aan-opmerkelijke-terugkeer-van-vermeer.html
quote:Ajax werkt achter de schermen aan een zeer opmerkelijke terugkeer van Kenneth Vermeer. De sluitpost van Feyenoord moet de vervanger van Jasper Cillessen worden als de Oranje-goalie wordt weggekocht door Manchester United. Dat weet VoetbalPrimeur.nl uit betrouwbare bron te melden. Met de naderende transfer van David De Gea naar Real Madrid worden de geruchten over een vertrek van Cillessen naar Man Utd steeds hardnekkiger. In Nederland zijn vervangers echter nauwelijks voorhanden en mede daardoor is Ajax weer bij Vermeer uitgekomen. In de ogen van de clubleiding is de 29-jarige Amsterdammer de ideale kandidaat om Cillessen op te volgen, weet AjaxPrimeur. Vermeer heeft bij Feyenoord een gelimiteerde transfersom van vijf miljoen euro in zijn contract staan en Ajax is bereid om dat bedrag op tafel te leggen. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Zou wat wezen inderdaad. 1 miljoen, binnen jaar later voor 5 miljoen de weg terug bewandelen. Op basis van eerste halfjaar had ik dit niet gewild, geweldig gekeept en veel punten gepakt. 2e helft viel hij te ver terug. Ook in de eerste wedstrijd van dit seizoen direct alweer een fatale fout. |
|
|
|