|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoho 750.000 he geen 1 miljoen..😉 |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga een bloemetje laten bezorgen bij de aRENa aan Overmars via fleurop!! |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Als hij dat wil moet ie gaan, maar dan wel snel. Als hij niet wil moet hij dat ook snel laten blijken aan de club en supporters, anders krijgt hij problemen. Niet gek laten maken door de zonen van die suicidale halfgod.......mocht hij wel willen dan de deal rondmaken, een afscheidtraining organiseren en z' poten breken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kan nog wel wat Cobras regelen😉 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik denk niet dat Vermeer dit zelf wil. Vergeten hoe hij is weggegaan :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou zomaar kunnen. Die is daar door een groot deel van de supporters toen helemaal uitgekotst. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Hij zou wel gek zijn inderdaad!! |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Als hij dit weghoond bouwt hij wel weer meer krediet op bij ons. Er is nog een flinke groep die hem " niet mot" vanwege zijn verleden. Gedogen zeg maar, maar meer ook niet. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Maarrr.. Wie wordt onze nieuwe eerste EN tweede keeper.. Want Feyenoord bewijst al jaren dat ze geen oog voor kwaliteit en jeugd hebben, dus hahn en miazek zijn out of The picture om hem op te volgen |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 08:31 schreef Xapter het volgende:Maarrr.. Wie wordt onze nieuwe eerste EN tweede keeper.. Want Feyenoord bewijst al jaren dat ze geen oog voor kwaliteit en jeugd hebben, dus hahn en miazek zijn out of The picture om hem op te volgen ???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 08:31 schreef Xapter het volgende:Maarrr.. Wie wordt onze nieuwe eerste EN tweede keeper.. Want Feyenoord bewijst al jaren dat ze geen oog voor kwaliteit en jeugd hebben, dus hahn en miazek zijn out of The picture om hem op te volgen trololo |
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
Hahn en Miazek zijn absolute toppers voor de Eredivisie, 5 miljoen opstrijken en Nelom, Immers en Manu nog verkopen en vervolgens nog 1 topaankoop doen. MvG kan zich onsterfelijk maken. Als we dan niet naar de Coolsingel kunnen weet ik het ook niet meer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al die mensen die blij zijn dat Vermeer weg zou gaan, want ex-ajaks. Die vervangen gaat worden door Hahn, ex-ajaks. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik zou het eigenlijk wel prima vinden. We hebben de opvolger klaar staan, ik vind de optredens van Vermeer in de laatste 20 wedstrijden minder dan bij de start en het einde van zijn contractperiode komt ook steeds dichterbij. Ik hoop alleen niet dat er een clausule van een miljoen in zijn contract staat. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Het is duidelijk dat Vermeer minder presteert dan bij zijn aantreden. Toch schat ik hem hoger in dan Hahn. We zijn nu net bezig een goede selectie bij elkaar te brengen en in dat opzicht heb ik liever dat hij blijft. |
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 10:22 schreef Els het volgende:Ik zou het eigenlijk wel prima vinden. We hebben de opvolger klaar staan, ik vind de optredens van Vermeer in de laatste 20 wedstrijden minder dan bij de start en het einde van zijn contractperiode komt ook steeds dichterbij. Ik hoop alleen niet dat er een clausule van een miljoen in zijn contract staat. Gelimiteerde transfersom van 5 miljoen, als 020 hem echt wil hebben zullen ze er dat ook voor over hebben. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha lang geleden dat ik zo hard gelachen heb op de vroege morgen |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Zou wel een actie zijn als ie nu weer teruggaat. Ik heb er alle vertrouwen in dat als ie weggaat dat Hahn een waardig opvolger is. Dan als 3e keeper gewoon Bijlow als backup houden. Komt toch zelden voor dat 3e keeper nodig is.
Ik vind zowiezo dat de hoofdselectie 3 keepers hoort te hebben waarbij eerste keus op doel staat bij het eerste, tweede keeper in jong feyenoord en derde keeper bij U19. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Meteen doen, maar gaat niet gebeuren denk ik ... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Geen Hahn die ernaar zou kraaien als zij onze rekening Vermeerderen :) |
|
|
|
|
Erik_van_Zuid
|
|
|
Jammer van die gelimiteerde transfersom. Had me doodgelachen als de neuzen hem voor 12 miljoen hadden teruggekocht. Voor 5 moet je het niet doen denk ik (niet dat je dan nog kan kiezen) Laat ze maar lekker vijfde worden met een prutsert op goal, en 120 miljoen op de bank |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 11:58 schreef Erik_van_Zuid het volgende:Jammer van die gelimiteerde transfersom. Had me doodgelachen als de neuzen hem voor 12 miljoen hadden teruggekocht. Voor 5 moet je het niet doen denk ik (niet dat je dan nog kan kiezen) Laat ze maar lekker vijfde worden met een prutsert op goal, en 120 miljoen op de bank idd laat ze diederik de boer maar keepen! Vermeer nu niet laten gaan de tering met die neuzen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 08:31 schreef Xapter het volgende:Maarrr.. Wie wordt onze nieuwe eerste EN tweede keeper.. Want Feyenoord bewijst al jaren dat ze geen oog voor kwaliteit en jeugd hebben, dus hahn en miazek zijn out of The picture om hem op te volgen Huh.. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Kan ook weer naar het rijk der fabelen, Vermeer ontkent, Ojox ontkent en volgens JDs is er geen sprake van een gelimiteerde transfersom. Fabel.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kenneth Vermeer ontkent dat zijn oude werkgever Ajaks hem op de korrel heeft Als eerste doelman Jasper Cillessen uit de hoofdstad vertrekt. De doelman bestempelt het opmerkelijke gerucht van VoetbalPrimeur.nl als onzin.
De website schreef dat Vermeer een gelimiteerde transfersom heeft van vijf miljoen euro en dat de Amsterdommers bereid zijn om dat bedrag te betalen. Volgens RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten is ook dat onzin. Feyenoord kan dus elk gewenst bedrag vragen voor Vermeer, die nog tot medio 2018 vastligt in De Kuip.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 13:15 schreef RenatoBos het volgende:Kenneth Vermeer ontkent dat zijn oude werkgever Ajaks hem op de korrel heeft Als eerste doelman Jasper Cillessen uit de hoofdstad vertrekt. De doelman bestempelt het opmerkelijke gerucht van VoetbalPrimeur.nl als onzin. De website schreef dat Vermeer een gelimiteerde transfersom heeft van vijf miljoen euro en dat de Amsterdommers bereid zijn om dat bedrag te betalen. Volgens RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten is ook dat onzin. Feyenoord kan dus elk gewenst bedrag vragen voor Vermeer, die nog tot medio 2018 vastligt in De Kuip. Zelfs journalisten weten niet of ze nu een roddel of een feit opschrijven. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Maar het is wel weer vaak gelezen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daar gaat het uiteindelijk om inderdaad.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
als je voor cilissen meer dan 30 miljoen vraagt in de laatste fase van de transferperiode Neemt Feijenoord gewoon geen genoegen met minder dan 10 miljoen.... Botteghin was ook de hoofdprijs. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Voetbalprimeur verzint alleen maar slechte of tendensieuze verhalen die Feyenoord schade kunnen berokkenen. Naar neuzenvolk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Voor een bedrag van 10 mio valt er natuurlijk altijd te praten. Maar dat zal teveel gezichtsverlies opleveren voor onze A'damse vrienden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gaat niet gebeuren. Maar 5 miljoen Wellicht wel. Als ze dat niet willen betalen? Even goede vijanden, maar dan blijft hij wat mij betreft. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Je gaat toch niet dezelfde fout maken als ajaks door je tegenstander te versterken? Laat ze maar creperen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou Fer.... Dat valt allemaal nog wel mee. Zijn cijfers zijn bijvoorbeeld nauwelijks beter dan die van Erwin Mulder. En met Hahn hebben we een potentiële geweldenaar in huis. 4 miljoen verdienen aan 020 is ook mooi! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 15:03 schreef Fart het volgende:Je gaat toch niet dezelfde fout maken als ajaks door je tegenstander te versterken? Laat ze maar creperen. Halen doen ze er toch een. Dus waarom niet Kenneth, is ook niet altijd een zekerheid gebleken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Barrels moet eens naar Hansje Anders.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heb liever dat ze 10 miljoen aan een flop uitgeven dan 5 aan ons. ajaks Te zien lijden is mij veel meer waard. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Barabas is altijd al een verstrooide professor geweest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 15:23 schreef Fart het volgende:Heb liever dat ze 10 miljoen aan een flop uitgeven dan 5 aan ons. ajaks Te zien lijden is mij veel meer waard. Geloof me veel fans zullen lijden daar met hem op goal. Die pikken dat niet😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Professor denkt ie, verstrooid absoluut.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Je krijgt me toch niet om. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vermeer terug naar ajaks zou in mijn ogen net zoiets zijn als een afgekickte junk weer een heroïne spuit geven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tegendoelpunt van Utrecht is een recent voorbeeld.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 15:28 schreef Fart het volgende:Vermeer terug naar ajaks zou in mijn ogen net zoiets zijn als een afgekickte junk weer een heroïne spuit geven. Zijn er maar zat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
10 miljoen is een mooi bedrag😀 |
|
|
|