|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, absoluut. Zelfs in redelijk goede doen waren de statistieken van Mulder al beter dan die van Vermeer. Probleem van Mulder is dat hij de uitstraling niet heeft. En daar is waarschijnlijk moeilijker aan te werken dan aan de fouten van Vermeer. Die ook niet voor niets bij Ajax gepasseerd werd door nono Cilissen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Als Vermeer zo door gaat wordt het een snelle exit! Dat is goed beleid, iets wat helaas de achterliggende jaren niet mogelijk was! Zie spelers als: Nelom, Manu en Kazim die allemaal nog een contract voorgeschoteld kregen. En Erwin Mulder die veel te lang erin bleef staan. Dat zal vanaf heden niet meer gebeuren gelukkig ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zou hem niet echt schön staan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:41 schreef lijdensweg het volgende:Als Vermeer zo door gaat wordt het een snelle exit! Dat is goed beleid, iets wat helaas de achterliggende jaren niet mogelijk was! Zie spelers als: Nelom, Manu en Kazim die allemaal nog een contract voorgeschoteld kregen. En Erwin Mulder die veel te lang erin bleef staan. Dat zal vanaf heden niet meer gebeuren gelukkig ... Die tendensen zijn inderdaad ook op te merken. Nelom, Manu, Immers, Achachbar: de technische staf kán sneller handelen en doet dat ook. En nu Vermeer. Dit wekt vertrouwen. Zal Gio dan toch een geschikte trainer blijken? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Een Hahn heeft altijd een staart. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:36 schreef Els het volgende:[..] Ja, absoluut. Zelfs in redelijk goede doen waren de statistieken van Mulder al beter dan die van Vermeer. Probleem van Mulder is dat hij de uitstraling niet heeft. En daar is waarschijnlijk moeilijker aan te werken dan aan de fouten van Vermeer. Die ook niet voor niets bij Ajax gepasseerd werd door nono Cilissen. Uitstraling twijfel ik niet over, maar die liet me toch ook teveel ballen door waarvan ik dacht je kijkt er alleen maar naar.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij grabbelde niet hij deed helemaal niks.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:36 schreef Els het volgende:[..] Ja, absoluut. Zelfs in redelijk goede doen waren de statistieken van Mulder al beter dan die van Vermeer. Probleem van Mulder is dat hij de uitstraling niet heeft. En daar is waarschijnlijk moeilijker aan te werken dan aan de fouten van Vermeer. Die ook niet voor niets bij Ajax gepasseerd werd door nono Cilissen. We hoeven hem echt niet terug hoor. Blij dat ie weg is. Jasper is een van de beste keepers in Nederland, er is geen plek voor Vermeer 😉 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:51 schreef ZerauS het volgende:[..] We hoeven hem echt niet terug hoor. Blij dat ie weg is. Jasper is een van de beste keepers in Nederland, er is geen plek voor Vermeer 😉 Jasper een van de beste??? Een van de gelukkigste zal je bedoelen, vaak zijn de reddingen meer geluk dan wijsheid ... |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:58 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jasper een van de beste??? Een van de gelukkigste zal je bedoelen, vaak zijn de reddingen meer geluk dan wijsheid ... onzin... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja , een neuzen waarneming! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoe vaak zit jij dan in die tribunebak daar? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:21 schreef FR-Henk het volgende:Had Mulder elke wedstrijd een (bijna) dodelijke fout? Even realistisch blijven. Voor de zekerheid: Mulder was geen kerel in zijn doelgebied en ongeschikt voor het Feyenoordniveau. Vermeer is in vele opzichten beter. Niet elke wedstrijd over een langere periode, maar dat heeft Vermeer ook niet. Wel te vaak en daarom stonden/staan beide keepers onder druk. Waarbij Mulder ook nog eens een mindere indruk maakte op andere gebieden. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Mulder heeft ons met zijn blunders tegen Luhansk zowat Europa uitgejaagd. Echt drie grote fouten op een rij. Kan niet de druk en het niveau aan. Okay, Vermeer maakt fouten, maar verricht ook wereldreddingen en haalt zo punten binnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar is de geweldige Vermeer van vorig seizoen, het eerste half jaar? Was toen een fenomeen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb jij van dat enge korte haar dan?
Tijd voor Hahn, als ze elkaar scherp moeten houden is het nu het moment dat hij dit ook kan laten zien. Je kan het altijd weer omdraaien mocht Hahn niet lekker keepen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Grabbelen ziet er zo lullig uit... kijk maar naar die actie van Vermeer bij Cambuur. Wat stond ie daar eigenlijk te doen? Ook meen ik te weten dat hij ons op deze manier punten gaat kosten. Hahn is er klaar voor. Dat heeft hij vorig seizoen bewezen. Stel hem maar op! |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Vermeer lekker verkopen aan Zwolle ofzo |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Te vroeg voor paniek, heeft gelukkig ook nog geen punten gekost. Maar wel mee eens dat Vermeer weer snel de vorm moet herpakken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 10:52 schreef VVout het volgende:[..] Heb jij van dat enge korte haar dan? Tijd voor Hahn, als ze elkaar scherp moeten houden is het nu het moment dat hij dit ook kan laten zien. Je kan het altijd weer omdraaien mocht Hahn niet lekker keepen. Ik heb een kale kop! Maar paardenstaart anno 2015 kan echt niet meer. En het ziet er ook niet uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan zou ik ook jaloers zijn :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 20:20 schreef Milo het volgende:[..] Ik heb een kale kop! Maar paardenstaart anno 2015 kan echt niet meer. En het ziet er ook niet uit. Zie niet in wat in 2015 niet kan en volgens de meeloperts in 2030 weer in kan zijn, maar dat zal wel aan mij leggen zekers. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 16:53 schreef netsurfer het volgende:Te vroeg voor paniek, heeft gelukkig ook nog geen punten gekost. Maar wel mee eens dat Vermeer weer snel de vorm moet herpakken. Eens. Dan erbij na 2 wedstrijden Hahn erin zetten beetje raar. Straks maakt die jongen 3 blunders en het kost je 9 punten, moeten we dan wéér gaan keepertje wisselen? Dan hebben we dus 2 grabbelende doelmannen die er ineens geen fuck meer van kunnen. Laten staan die Vermeer, schop voor ze balzak en vlammen maar! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Anno 2015 heb je een paardenbaard. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 10:47 schreef nr 10 het volgende:Mulder heeft ons met zijn blunders tegen Luhansk zowat Europa uitgejaagd. Echt drie grote fouten op een rij. Kan niet de druk en het niveau aan. Okay, Vermeer maakt fouten, maar verricht ook wereldreddingen en haalt zo punten binnen. Vermeer heeft ons 2x punten tegen de joden gekost, en Europees voetbal aan het eind van het seizoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja en een palmboompje op je kop met eetstokjes er door met zaagmotiefjes in de zijkant van je hoofd geschoren. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Vermeer begon lekker. Maar hij speelt de laatste tijd gewoon kut. Meevoetballen doet hij ook niet meer wat zijn sterkste punt was.Hij is echt niet in vorm op het moment |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 01:50 schreef VVout het volgende:[..] Ja en een palmboompje op je kop met eetstokjes er door met zaagmotiefjes in de zijkant van je hoofd geschoren. Daar liepen ze in 1984 in de Bijlmer al mee, heb me rot gelachen om die idioten. |
|
|
|
|
Jupri
|
|
|
Vermeer is in principe een uitstekende keeper. Zijn grootste nadeel zijn hoge ballen en ik baal als een stekker dat sinds Jerzy Dudek we eigenlijk geen uitstekende all-round kepper meer hebben gehad.
Alhoewel Miazek en Hahn uitstekende talenten zijn, vind ik het altijd frappant dat keepers bij Feyenoord "achteruit" lijken te gaan. Mulder maakte geen progressie, Vermeer oogt nerveus en zijn trend van blunders van afgelopen seizoen neemt hij duidelijk mee naar de start van dit seizoen.
Kunnen we niet eens kijken bij Patrick Lodewijks' trainingen en motivatie technieken? Ik bedoel, als Vermeer echt het vertrouwen heeft, dan is hij zonder meer een rots in het doel. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
We hadden nooit Doesburg weg moeten doen. :-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lodewijks is sinds 2009 bij Feyenoord onder contract is het niet, dan is de hand van hem niet in het voordeel als je de resultaten ziet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En waarom was Hiele het niet eens met Feyenoord en wat is de Goeij aan het doen op het moment? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Door de achteruitgang van het niveau van de selectie kost een fout van de keeper je vaak net de punten, misschien moeten we het ook eens wat meer in dat licht bezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar het niveau van de selectie is er op vooruitgegaan mag ik toch hopen, of doel je op afgelopen seizoen.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Regelmatig wanneer ik de mogelijkheid heb. Ik vind Jasper in ieder geval een van de betere keepers die er in de eredivisie rondlopen. Het verbaasd me niet dat bij de Feyenoord supporters er anders over gedacht wordt hoor 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 - 21:06 schreef RenatoBos het volgende:Maar het niveau van de selectie is er op vooruitgegaan mag ik toch hopen, of doel je op afgelopen seizoen.. Afgelopen seizoenen.... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 - 21:06 schreef RenatoBos het volgende:Maar het niveau van de selectie is er op vooruitgegaan mag ik toch hopen, of doel je op afgelopen seizoen.. Jullie selectie is op papier absoluut beter de de afgelopen seizoenen. Maar ik blijf Vermeer gewoon geen solide keeper vinden. Toen hij bij ons op doel stond vond ik dat ook al. Hij is niet opeens heel goed gaan keepen doordat hij van club wisselde toch? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 - 21:11 schreef ZerauS het volgende:[..] Regelmatig wanneer ik de mogelijkheid heb. Ik vind Jasper in ieder geval een van de betere keepers die er in de eredivisie rondlopen. Het verbaasd me niet dat bij de Feyenoord supporters er anders over gedacht wordt hoor 😉 Wij van wc-eend........ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vermeer is natuurlijk veel beter dan clown Mulder. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Statistisch gezien niet |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat het niet goed gaat is duidelijk. Lijn omlaag doorzetten = eruit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met de volle buit, drie overwinningen in de eerste drie wedstrijden van het seizoen, reist Feyenoord volgende week naar Eindhoven voor de topper tegen PSV. Als Feyenoord aanstaande zondag wederom weet toe te slaan, slaan de Rotterdammers een gat van zeven punten met de landskampioen.
''En dat is wel eens anders geweest,'' grinnikt doelman Kenneth Vermeer in het Algemeen Dagblad. ''Maar ons in deze fase van het seizoen rijk rekenen, zou natuurlijk onzin zijn. Feit blijft wel dat we gewoon drie overwinningen op een rij hebben geboekt. Dat het voetballend allemaal nog beter moet, dat is de waarheid. Het is aan ons om de komende weken die stappen te zetten'', aldus de sluitpost.
Vermeer kreeg de afgelopen weken forse kritiek. ''Er was afgelopen weken discussie over mij, maar volgens mij was dat vooral iets dat is gecreëerd. Voor mij voelde het in elk geval niet zo en ik heb er ook niet met de trainer over gesproken. Bovendien ben ik niet anders gewend. Het is ook juist de kracht van een elftal dat wil meedoen om de prijzen. Een brede selectie, waar spelers elkaar kunnen vervangen.'' |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Eens dat die discussie vooral door de pers is geschapen. Hahn is nog lang niet toe aan een basisplaats. Zondag Botteghin op die gluiperd van een de jong. En Bilal op die Bennett. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Statistisch gezien misschien niet, maar we hebben in ieder geval geen dooie vogel in de goal !! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft n "ramp" voorkomen in Eindhoven. |
|
|
|