|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2015 - 12:58 schreef Milo het volgende:Waarom hebben we het hier over? de safe die hij maakt bij de 1-0 hoor ik niemand over? katachtig hoe hij de goal uit komt. Azijnzeikerts zijn jullie! jullie ja jodengedrag! Die zat niet in de samenvatting |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind hem beter geworden tov eind vorig seizoen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind Vermeer niet meer dan okee. Hier en daar doet ie rare dingen, in zijn bv. doelgebied blijft ie onbetrouwbaar, zie afgelopen zondag weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hebben alle keepers wel een handje van.. Nobody is perfect.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O, dat vind ik dan weer jammer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij wel uiteraard. Mijn excuus dat ik jou er ook onder schaarde.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, we verstaan elkaar weer! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer: ''Sevilla-thuis, dat is mijn mooiste wedstrijd''
Kenneth Vermeer is bezig aan zijn tweede seizoen in het shirt van Feyenoord. De doelman kwam in de zomer van 2014 over van een club en is sinds zijn komst naar Rotterdam doelman nummer één in De Kuip. In gesprek met FeyenoordTV kijkt Vermeer terug op het afgelopen seizoen.
Op de vraag wat de mooiste wedstrijd is die hij heeft gespeeld, wist Vermeer snel antwoord te geven. "Dat is makkelijk, dat is Sevilla-thuis (2-0 winst, red.), vorig jaar in de groepsfase van de Europa League, zegt hij tegen het programma van de club. "Ik was die dag zelf niet honderd procent fit, want ik voelde me een beetje ziek. Het was niet zeker of ik de wedstrijd ging halen, maar uiteindelijk was het goed gekomen. Het was zeker een mooie wedstrijd."
Ook zijn mooiste redding wist Vermeer snel op te halen. "Ik denk dat dat de redding in de uitwedstrijd tegen Dordrecht was. Het was voor FC Dordrecht alles of niets en wij stonden met 2-1 voor. Er waren nog een paar minuten te spelen en FC Dordrecht kreeg een corner. Keeper Kurto kon de bal vrij inkoppen en gelukkig kon ik de bal uit de bovenhoek tikken. We zaten in een belangrijke periode en het was zaak dat we zouden winnen. Uiteindelijk namen we de punten mee naar Rotterdam." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En leverde t allemaal geen kut op.
Maar bedankt voor de info Kenneth. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tijd voor weekend voor jou.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je wordt toch gestoord van al dat geneuzel, terwijl we al jaren niets bereikt hebben? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boeit me niet, ik ben geen successupportert.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die bestaan ondertussen ook niet meer bij ons. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord tweede: ''Maar we moeten niet bezig zijn met titel''
Feyenoord staat na acht speelronden in de Eredivisie op de tweede plaats. De Rotterdammers staan in punten gelijk met aartsrivaal Ajaks, dat het dit weekend opneemt tegen de nummer drie: Heracles Almelo. Ondanks dat de Rotterdammers hoog geklasseerd staan, wil doelman Kenneth Vermeer nog niet praten over het kampioenschap.
"Als topsporter wil je altijd het hoogst haalbare, begint de keeper tegenover FeyenoordTV. "We zijn nu in de race voor de titel, wat het hoogst haalbare is, en zolang we in de race zijn, willen we daarvoor gaan. We moeten alleen niet te ver vooruit kijken maar leven van wedstrijd naar wedstrijd. Naarmate we verder komen in de competitie kunnen we over het kampioenschap gaan praten, maar daar moeten we nu niet mee bezig zijn. Het is nu zaak om gewoon alles te winnen", besluit Vermeer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Uitgestorven ras. Eerder dan de dodo. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Hele goeie keeper,de beste van Nederland. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gezien de transferkosten kan ie er mee door. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Ach vermeer het is wat het is een fantastische lijnkeeper die ieder seizoen een mindere fase heeft maar vind dat we blij met hem moeten zijn |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Weer paar slordigheidjes vanmiddag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die tweede mocht er nooit in natuurlijk.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Was ik net even pissen. Gemist dus. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Blijft een twijfelgevalletje. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Mooi dat spandoek trouwens. Erwin is een Feyenoorder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vlag op modderschuit vandaag II |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vandaag erg goed. Volgende wedstrijd maar weer afwachten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Gelukkig is ie dat niet meer!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Spectaculaire reddingen gisteren. Bedankt Kenneth. Je ouwe gappies zijn de volgende
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij bent gewoon niet gezond in je hoofdje... Fijne dag L 😝 |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Kennelijk zijn er nog steeds mensen die NU nog verlangen naar Vermeer? Die moeten lekker naar dames waterpolo gaan kijken..... Vermeer was gisteravond fantastisch!! Hij is een held!! |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Herstel: verlangen naar Mulder (t is vroeg he?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: We zijn een gelukkig gezin nu we niet meer naar spelers als Kazim, Immers, Nelom, te Vrede en Mulder hoeven te kijken. Het enige wat jammer is dat sommige spelers nog een contract bij Feyenoord hebben ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2015 - 09:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] We zijn een gelukkig gezin nu we niet meer naar spelers als Kazim, Immers, Nelom, te Vrede en Mulder hoeven te kijken. Het enige wat jammer is dat sommige spelers nog een contract bij Feyenoord hebben ... Gratis advies om je verder te helpen: Heb je afdeling psychiatrie al gebeld? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals vaak zit Lijdensweg weer dicht tegen de waarheid aan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Prima pot gekeept, samen met Kuyt de uitblinker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Herstel: jouw waarheid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar dat is toch ook de waarheid Superieur |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vermeer nu beter dan Cillesen. Hij is ook nog eens een betere schilder. Hangt niet één Cillesen in het Rijksmuseum. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2015 - 12:11 schreef nr 10 het volgende:Vermeer nu beter dan Cillesen. Hij is ook nog eens een betere schilder. Hangt niet één Cillesen in het Rijksmuseum. jouw waarheid. echt zo'n opmerking die onder elke quote past. |
|
|
|