|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waarom? Omdat ik de slechte spelers uit de selectie wil hebben? Misschien moet jij je eens gratis laten consulteren door een van die psychiaters! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Thanks van Geil! Zijn die debielen er eindelijk eruit en dan is het nog niet goed! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik word ook een beetje flauw van dat negatieve gezeik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Precies, het lijkt op voetbal ipv slecht straat vechten. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik zou bijna een jij-bak maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als een keeper speler van de wedstrijd is, klopt de verdediging niet |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... dat valt best mee wat dat negatieve gezeik aangaat. Iedereen ziet wel iets dat beter kan en iedereen is blij dat we er goed voor staan. En de meesten zien ook wel dat we er nog lang niet zijn.
Roepen om een samenscholing op een Rotterdamse hoofdstraat lijkt dan ook een beetje voorbarig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik kan genieten van zo'n speler als Gustafson en voor Kuyt neem ik mijn pet af! Dat had ik van die ouwe niet verwacht en ik was ook vrij sceptisch! Maar je kunt zien dat Kramer, Elia, Kuyt, Gustafson en El Ahmadi elkaar makkelijk vinden, al gaat het niet altijd zoals het hoort In ieder geval kan er hierop verder geborduurd worden ... Ook Kongolo en Vermeer zijn weer helemaal opgebloeid en Karsdorp en Nieuwkoop doen het naar behoren. Al vind ik dat Karsdorp soms als een blind paard een duel in gaat. De enige die ik tot nu toe nog te wisselvallig vinden zijn: van Beek, vd Heijden en Vejinovic |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd maar we maken een kans mits Dirk erbij is |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat komt ook door van Beek, vd Heijden en Vejinovic ! Dat zijn in mijn ogen de spelers die wat teleurstellen tot nu toe.
van Beek liet zich veel te makkelijk aftroeven bij dat tegendoelpunt en later in de wedstrijd door die Janssen. En Vejinovic laat veel te veel zijn man lopen en vd Heijden heeft teveel last van foutjes tijdens de wedstrijden |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kijk ,ik had kritiek op Immers, Kazim, Mulder, te Vrede en Nelom. Maar dat zijn in mijn ogen spelers waar Feyenoord niet beter van wordt en dan ben ik een zeikerd ja ... Het liefst wil ik elk jaar feesten op de coolsingel. Dat er anderen zijn die dat niet kunnen waarderen, jammer dan! Dirk Kuyt is ook zo'n harde werker als Immers , maar ik mag hopen dat de meeste ( fans ) van Immers wel het verschil zullen zien! Ik heb niks tegen harde werkers, ik heb wel moeite met spelers die het niveau niet aankunnen of een negatieve invloed hebben . En daar kan en wil ik niet achter blijven staan omdat ze toevallig een contract bij Feyenoord hebben. Denk aan Ostlund, Lurling . Hetzelfde slag soort spelers , harde werkers alleen wordt Feyenoord er niet beter van! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2015 - 12:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik kan genieten van zo'n speler als Gustafson en voor Kuyt neem ik mijn pet af! Dat had ik van die ouwe niet verwacht en ik was ook vrij sceptisch! Maar je kunt zien dat Kramer, Elia, Kuyt, Gustafson en El Ahmadi elkaar makkelijk vinden, al gaat het niet altijd zoals het hoort In ieder geval kan er hierop verder geborduurd worden ... Ook Kongolo en Vermeer zijn weer helemaal opgebloeid en Karsdorp en Nieuwkoop doen het naar behoren. Al vind ik dat Karsdorp soms als een blind paard een duel in gaat. De enige die ik tot nu toe nog te wisselvallig vinden zijn: van Beek, vd Heijden en Vejinovic bijna volledig eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sneu weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 oktober 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ha, dat wordt weer leuk! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar goed dat je m weg haalde mafkees. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2015 - 12:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik kan genieten van zo'n speler als Gustafson en voor Kuyt neem ik mijn pet af! Dat had ik van die ouwe niet verwacht en ik was ook vrij sceptisch! Maar je kunt zien dat Kramer, Elia, Kuyt, Gustafson en El Ahmadi elkaar makkelijk vinden, al gaat het niet altijd zoals het hoort In ieder geval kan er hierop verder geborduurd worden ... Ook Kongolo en Vermeer zijn weer helemaal opgebloeid en Karsdorp en Nieuwkoop doen het naar behoren. Al vind ik dat Karsdorp soms als een blind paard een duel in gaat. De enige die ik tot nu toe nog te wisselvallig vinden zijn: van Beek, vd Heijden en Vejinovic Goh, je wordt nog eens positief ;) maar je hebt idd gelijk....En dat zeg ik toch niet snel over je, hahahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2015 - 13:02 schreef Milo het volgende:[..] Goh, je wordt nog eens positief ;) maar je hebt idd gelijk....En dat zeg ik toch niet snel over je, hahahaha Positief wordt je vanzelf als die minkukels eruit gaan ! ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waar ben je het niet mee eens beste van Geil? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Erg hé , dat ik positief kan zijn ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: V beek vind ik voldoen. El vind ik verdedigend uitstekend , maar alles wat met omschakeling en de aanval te maken heeft onthutsend zwak. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooie assist bij de eerste van Dirk.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tis allemaal relatief en vaak ook subjectief. Maakt verder niet uit, maar goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kenneth is een Feyenoorder.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij heeft de echte beleving leren kennen. Die is om. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Is er nog iets anders dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De enigste met een voldoende vandaag.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De uitzondering vandaag inderdaad. Enige speler van ons die in positieve zin opviel. De rest was onzichtbaar of matig, tot slecht tot verschrikkelijk slecht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer ontbreekt op training vanwege liesklachten
Kenneth Vermeer ontbrak vandaag op Varkenoord. De doelman heeft last van zijn lies en heeft daardoor vandaag niet meegetraind met de selectie van Feyenoord. Dit meldt het Algemeen Dagblad zojuist.
Vooralsnog hoeft Feyenoord zich geen zorgen te maken. De Klassieker van zondag tegen Ajaks in De Kuip lijkt niet in gevaar te komen. Wanneer de doelman van de Rotterdammers toch moet afhaken, staat Warner Hahn klaar om hem te vervangen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wel fijn dat Hahn klaarstaat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi de 0 gehouden. Prima.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima keeper. In de eerste helft Twente 2 kansen ontnomen door "agressief" te keepen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En dat huisje op dat schilderij van hem is ook gevonden. Staat in Delft. Zag ik op het nieuws. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Knap he. En dat met handschoenen. |
|
|
|