BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 februari 2016 - 19:42   quote  deeplink  
Nou de nieuwe grasmat ook hoor
Alexi
 Alexi - maandag 08 februari 2016 - 19:55   quote  deeplink  
Het is het zelfde als je eigen voetballers bedreigen!
Mafkezen!
Voor altijd verbannen van de voetbalvelden!
Vermeer is een echte prof en laat zichzelf niet gek maken,
Respect!
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 08 februari 2016 - 20:28   quote  deeplink  
Van godenzoon naar hoerenzoon stond op dat doek toch? Zullen ze dan ook wel van Cruyff vinden. Ze zijn daar echt zwakbegaafd.
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 20:29   quote  deeplink  
Niks nieuws onder de zon.
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 08 februari 2016 - 20:29   quote  deeplink  
Vakantiemodus nog?
Barabas
 Barabas - maandag 08 februari 2016 - 21:11   quote  deeplink  
Zo.... denk er dagelijks vele keren aan....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 februari 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:15 schreef Leonidas1 het volgende:
Misschien mankeert er wat aan mijn normen en waardenpatroon maar ik til er niet zo zwaar aan.
Precies ik ook niet, wat ik wel maf vind dat je ze niet hoort over het feit dat een kwart (of zo) uit datvstadion een familielid van Kenneth bejegenen. Das geen eenmansactie maar dat doen er duizenden..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 februari 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:37 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Jij lijkt mij een verstandig mens met veel levenservaring.
Mensenkennis is jouw vreemd..😉
van geil
 van geil - maandag 08 februari 2016 - 21:56   quote  deeplink  
De beste.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 februari 2016 - 21:58   quote  deeplink  
Of wa?
van geil
 van geil - maandag 08 februari 2016 - 21:58   quote  deeplink  
:0
Leonidas1
 Leonidas1 - maandag 08 februari 2016 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 21:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mensenkennis is jouw vreemd..😉
Ho ho, hij schrijft het zelf op het Ajax-forum. Wie ben ik dan om daar aan te twijfelen...........
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 februari 2016 - 22:00   quote  deeplink  
Je geeft zelf het antwoord al..😎
Leonidas1
 Leonidas1 - maandag 08 februari 2016 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 22:00 schreef RenatoBos het volgende:
Je geeft zelf het antwoord al..😎
Ja dat is dan weer wel zo....... Meestal ben ik op zoek naar het goede van de mens en dus ook van Nenam.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 februari 2016 - 22:08   quote  deeplink  
Haha..😂😂😂
Leonidas1
 Leonidas1 - maandag 08 februari 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 22:08 schreef RenatoBos het volgende:
Haha..😂😂😂
Aan je lach te horen moet jij ook wel veel goeds in je hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 februari 2016 - 22:18   quote  deeplink  
Wat een mensenkennis heb jij..👍👊
Leonidas1
 Leonidas1 - maandag 08 februari 2016 - 22:19   quote  deeplink  
Zie je nou wel...........
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 februari 2016 - 22:20   quote  deeplink  
😉
nr 10
 nr 10 - dinsdag 09 februari 2016 - 08:33   quote  deeplink  
Ik heb die joden nog steeds niet gehoord over die spreekkoren richting Vermeer. De woordvoerder draait er in het AD steeds omheen. We komen niet met statements, we nemen maatregelen. Whoehaaaaaaa.

Een sv voor zo iemand is absoluut windowdressing. Ze tolereren bijvoorbeeld nog steeds dat die stoel van die relschopper Picornie wordt vrijgehouden. Zo houd je die cultuur in stand. Dat hele vak 410 is zo rot als een mispel. Maar ze durven niks. Ik heb een keer een voorzitter van die stinkjoden horen zeggen dat ze zelf moesten ophouden met dat jodengedoe en die vlag van Israël. Daarna nooit meer. Werd ook bedreigd daarna. En dan gaat het de doofpot in. Gebeurt natuurlijk ook bij Feyenoord. Het gaat om maximaal 500 man. Iedereen is daar als de dood voor. En ze weten precies wie het zijn. Maar maatregelen durven ze niet te nemen.

Edit: overigens is de schandalige wandaad richting Vejinovic ook zo'n voorbeeld van het steeds verder uit de hand lopen omdat geen maatregelen worden genomen. Het gaat steeds verder. Ik ben er voor mezelf nog steeds niet uit of ik nog langer met een club wil worden geassocieerd die dit gedrag niet uitbant. Ondanks de vele negatieve resultaten op sportief vlak neem ik toch elk jaar weer een scc van dit 500 euri. Maar dit zet me wel aan het twijfelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2016 door nr 10 --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 februari 2016 - 08:58   quote  deeplink  
Windowdressing is precies wat het is. Voorbeeld: Ajax reageert wel en de KNVB ook, maar alleen richting die 1 á 2 personen die verantwoordelijk zijn voor die pop. Sterker nog, daar zoeken ze 1 zondebok voor.

Waar je ze niet over hoort, is het feit dat er een spandoek van ik weet niet hoeveel meter uitgerold was, plus dat minimaal 10% van het stadion liedjes zong over de moeder van Kenneth.

Wij zijn geen haar beter hoor, want als ik ons publiek moet geloven vaak, werkt 90% van de familieleden van de tegenstander en scheidsrechter in de 'publieke sector', en daar wordt ook niets mee gedaan.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 09 februari 2016 - 09:08   quote  deeplink  
Eensch. En die spreekkoren werden een uur lang getolereerd. En na afloop de krokodillentranen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 februari 2016 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 08:33 schreef nr 10 het volgende:
Ik heb die joden nog steeds niet gehoord over die spreekkoren richting Vermeer. De woordvoerder draait er in het AD steeds omheen. We komen niet met statements, we nemen maatregelen. Whoehaaaaaaa.

Een sv voor zo iemand is absoluut windowdressing. Ze tolereren bijvoorbeeld nog steeds dat die stoel van die relschopper Picornie wordt vrijgehouden. Zo houd je die cultuur in stand. Dat hele vak 410 is zo rot als een mispel. Maar ze durven niks. Ik heb een keer een voorzitter van die stinkjoden horen zeggen dat ze zelf moesten ophouden met dat jodengedoe en die vlag van Israël. Daarna nooit meer. Werd ook bedreigd daarna. En dan gaat het de doofpot in. Gebeurt natuurlijk ook bij Feyenoord. Het gaat om maximaal 500 man. Iedereen is daar als de dood voor. En ze weten precies wie het zijn. Maar maatregelen durven ze niet te nemen.

Edit: overigens is de schandalige wandaad richting Vejinovic ook zo'n voorbeeld van het steeds verder uit de hand lopen omdat geen maatregelen worden genomen. Het gaat steeds verder. Ik ben er voor mezelf nog steeds niet uit of ik nog langer met een club wil worden geassocieerd die dit gedrag niet uitbant. Ondanks de vele negatieve resultaten op sportief vlak neem ik toch elk jaar weer een scc van dit 500 euri. Maar dit zet me wel aan het twijfelen.
Gewone competitie wedstrijden ga ik wel maar europees zal je mij niet meer zien.
Zit nu al heel wat jaartjes op Z ,nooit geen.probleem.
Maar met europese wedstrijden zie ik opeens veel andere op het vak die het woord kanker meer gebruiken dan lidwoorden.Ze gooien ook heel graag met dingen..Erger mij kapot aan die lui.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 februari 2016 - 09:32   quote  deeplink  
Op de radio best veel aandacht over deze kwestie.
Ik heb de spreekkoren niet gehoord maar er word gesproken over discriminatie?
Wat werd er gezongen dan?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 februari 2016 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 09:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
Op de radio best veel aandacht over deze kwestie.
Ik heb de spreekkoren niet gehoord maar er word gesproken over discriminatie?
Wat werd er gezongen dan?
Discriminatie was t niet echt, de spreekkoren, dat ging vooral over de moeder van Kenneth.
T spandoek ook niet echt.
De pop kan wel als discriminatie gezien worden, aangezien het lynchen van een gekleurde refereert naar slavernij.
Leonidas1
 Leonidas1 - dinsdag 09 februari 2016 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 09:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Discriminatie was t niet echt, de spreekkoren, dat ging vooral over de moeder van Kenneth.
De pop kan wel als discriminatie gezien worden, aangezien het lynchen van een gekleurde refereert naar slavernij.
Stel dat hij dat zou kunnen, zou die Wageningse poppenboef dan zover na hebben gedacht?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 februari 2016 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 09:53 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Stel dat hij dat zou kunnen, zou die Wageningse poppenboef dan zover na hebben gedacht?
Lijkt me sterk.
Maar dat deed degene die een banaan op een veld gooide ook niet, werd er toch door gepakt.
VVout
 VVout - dinsdag 09 februari 2016 - 11:19   quote  deeplink  
Gewoon een applausje en een handkusje naar je voormalige hondstrouwe publiek en zand er over, gaan we zulke droeftoeters nou serieus nemen?
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 09 februari 2016 - 12:48   quote  deeplink  
De thuisclub is verantwoordelijk voor wat er in het stadion wordt meegenomen. In dit geval was het niet alleen die éénhersencellige idioot, maar het grootste deel van het vak deed mee. Volgens mij daarom deze logische gevolgtrekking: De club was verantwoordelijk voor het feit dat die pop binnen het stadion kon komen. Als ik in de tuchtcommissie zat zou ik oordelen: Twee wedstrijden zonder publiek, betreffende vak 10 wedstrijden leeg, € 1.ooo.ooo,= boete. Een levenslang landelijk stadionverbod voor die popopblazer en tot zijn 65e elke wedstrijddag melden bij de politie. Voer dat consequent door bij elke club waar iets dergelijks plaatsvindt. Zal zeker "zelfreinigend" bijdragen richting de normale supporters. Misschien kan ik dan eindelijk weer eens zonder angst mijn achterkleinzoon meenemen naar een wedstrijd.
Leonidas1
 Leonidas1 - dinsdag 09 februari 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 12:48 schreef daan limbos het volgende:
De thuisclub is verantwoordelijk voor wat er in het stadion wordt meegenomen. In dit geval was het niet alleen die éénhersencellige idioot, maar het grootste deel van het vak deed mee. Volgens mij daarom deze logische gevolgtrekking: De club was verantwoordelijk voor het feit dat die pop binnen het stadion kon komen. Als ik in de tuchtcommissie zat zou ik oordelen: Twee wedstrijden zonder publiek, betreffende vak 10 wedstrijden leeg, € 1.ooo.ooo,= boete. Een levenslang landelijk stadionverbod voor die popopblazer en tot zijn 65e elke wedstrijddag melden bij de politie. Voer dat consequent door bij elke club waar iets dergelijks plaatsvindt. Zal zeker "zelfreinigend" bijdragen richting de normale supporters. Misschien kan ik dan eindelijk weer eens zonder angst mijn achterkleinzoon meenemen naar een wedstrijd.
Heb jij dan het gevoel dat je achterkleinzoon in de kuip gevaar loopt? Dat gevoel heb ik helemaal niet op VV, en als ik zo rondkijk in de kuip dan zie ik niemand die zich normaal gedraagt gevaar lopen. Maar goed misschien heb jij andere ervaringen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 februari 2016 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 09:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik dacht gewoon een pop die op Kenneth leek (hij is nu eenmaal donker) opgehangen omdat ze hem als overloper zien?
Ze maken er meer van dan dat t is,al hou ik van geen 1 van die acties.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 februari 2016 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 13:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik dacht gewoon een pop die op Kenneth leek (hij is nu eenmaal donker) opgehangen omdat ze hem als overloper zien?
Ze maken er meer van dan dat t is,al hou ik van geen 1 van die acties.
Klopt, net als de banaan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 februari 2016 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt, net als de banaan
Nee joh die bananen zijn er altijd en zit al helemaal geen schadelijke gedachte achter.
Barabas
 Barabas - dinsdag 09 februari 2016 - 15:58   quote  deeplink  
Vertel dat aan de UEFA
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 februari 2016 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 15:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee joh die bananen zijn er altijd en zit al helemaal geen schadelijke gedachte achter.
Precies, maar dat werd ook zo opgevat, snap je?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 februari 2016 - 16:59   quote  deeplink  
Een pop ophangen is ziek.
Of kan een pop met een erectie ook in een peuterspeelzaal?

Spandoek "van Godenzoon naar Hoerenzoon" ook bestraffen.
020 laat het toe. Die moeten de lul zijn. Vooronderzoek.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 februari 2016 - 17:02   quote  deeplink  
Maar er gebeurt....niets...
van geil
 van geil - dinsdag 09 februari 2016 - 17:25   quote  deeplink  
Is Vermeer ook ziek ?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 februari 2016 - 17:29   quote  deeplink  
Gaat cashen in China
Leonidas1
 Leonidas1 - dinsdag 09 februari 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 16:59 schreef FR-Henk het volgende:
Een pop ophangen is ziek.
Of kan een pop met een erectie ook in een peuterspeelzaal?

Spandoek "van Godenzoon naar Hoerenzoon" ook bestraffen.
020 laat het toe. Die moeten de lul zijn. Vooronderzoek.
Oke maar dan zijn wij ook " de lul". Ik meen me toch te herinneren dat het beroep van de moeder van de scheidsrechter nogal eens door de kuip galmde. Natuurlijk is het al met al niet netjes en zul je mij die dingen niet horen zingen of horen roepen, mijn zoon zit tenslotte naast me, maar we moeten nou ook niet al te hypocriet gaan doen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 februari 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 17:55 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Oke maar dan zijn wij ook " de lul". Ik meen me toch te herinneren dat het beroep van de moeder van de scheidsrechter nogal eens door de kuip galmde. Natuurlijk is het al met al niet netjes en zul je mij die dingen niet horen zingen of horen roepen, mijn zoon zit tenslotte naast me, maar we moeten nou ook niet al te hypocriet gaan doen.
Maakt me geen donder uit waar het gebeurt, waar ze het roepen. Respect voor eenieder staat los van welke club dan ook.
Maar ik heb het nu over een spandoek.
Leonidas1
 Leonidas1 - dinsdag 09 februari 2016 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 18:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Maakt me geen donder uit waar het gebeurt, waar ze het roepen. Respect voor eenieder staat los van welke club dan ook.
Maar ik heb het nu over een spandoek.
Tsja Henk, het gaat natuurlijk om de tekst op het spandoek. Verder is voetbal emotie en daar hoort soms wel eens een uiting bij
die ik wel kan begrijpen maar niet goedkeur. Ook denk ik dat wij als Feyenoordsupporters een zekere bescheidenheid moet betrachten als we kijken naar wat er in het verleden allemaal gebeurd is op het gebied van supportersgedrag.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 februari 2016 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 18:14 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Tsja Henk, het gaat natuurlijk om de tekst op het spandoek. Verder is voetbal emotie en daar hoort soms wel eens een uiting bij
die ik wel kan begrijpen maar niet goedkeur. Ook denk ik dat wij als Feyenoordsupporters een zekere bescheidenheid moet betrachten als we kijken naar wat er in het verleden allemaal gebeurd is op het gebied van supportersgedrag.
Tóch kun je niet verantwoordelijk zijn voor wat mede-supporters aan asociaal gedrag vertonen.
Die laatste groep gedraagt zich niet als supporter- maar als anti-reclame voor de club. Het zijn derhalve geen supporters.
Leonidas1
 Leonidas1 - dinsdag 09 februari 2016 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 18:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tóch kun je niet verantwoordelijk zijn voor wat mede-supporters aan asociaal gedrag vertonen.
Die laatste groep gedraagt zich niet als supporter- maar als anti-reclame voor de club. Het zijn derhalve geen supporters.
Oke Henk.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 februari 2016 - 18:48   quote  deeplink  
Hoe vind je nu nog de reacties vanuit adam, heel stil hoe lang hebben we uit 020 gehoord over de verschrikkelijke apen geluidjes en onze opblaas banan.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 februari 2016 - 19:02   quote  deeplink  
Vind het altijd zo politiek correct om te zeggen dat het bij ons ook gebeurt.
Alsof het dan minder ernstig is.
Elke situatie staat los van de andere.
Enige overeenkomst is de straf die er voor moet gelden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 februari 2016 - 19:09   quote  deeplink  
Was ook de reacties van de meeste van hun: "ja, maar jullie....blablabla".
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 februari 2016 - 19:24   quote  deeplink  
Het gebeurd overal maar waar ik nooit iets over hoor, is de davidster die op spandoeken staat .
Dat noemen we dan een geuzennaam. Ook het gezang van hun kant wie niet springt die is een jood is normaal gedrag.
Maar zingt de Feyenoord of ADO aanhang het omgedraaide is het schandalig ?
Ik luister veel online NL radio ik denk dat ik een redelijk mens ben. Maar als je dan op radio 1 luisterd naar de voetbal commentaren over Bazoer geweldig enzv en ik goor zijn infantiele opmerkingen waar neimand over valt tja.
Misschien ligt het aan mij, maar een maatje van mij in NL een Utrecht fan vindt ook dat 020 wel een heel groot kleed heeft waar alles onder geveegd wordt. En zo hoor ik ook andere mensen.
We kunnen deze vorm van verheerlijking doorbreken met maar een ding...................investeren en kampioen worden
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 februari 2016 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 19:24 schreef piet de paler het volgende:
Het gebeurd overal maar waar ik nooit iets over hoor, is de davidster die op spandoeken staat .
Dat noemen we dan een geuzennaam. Ook het gezang van hun kant wie niet springt die is een jood is normaal gedrag.
Maar zingt de Feyenoord of ADO aanhang het omgedraaide is het schandalig ?
Ik luister veel online NL radio ik denk dat ik een redelijk mens ben. Maar als je dan op radio 1 luisterd naar de voetbal commentaren over Bazoer geweldig enzv en ik goor zijn infantiele opmerkingen waar neimand over valt tja.
Misschien ligt het aan mij, maar een maatje van mij in NL een Utrecht fan vindt ook dat 020 wel een heel groot kleed heeft waar alles onder geveegd wordt. En zo hoor ik ook andere mensen.
We kunnen deze vorm van verheerlijking doorbreken met maar een ding...................investeren en kampioen worden
Wie niet springt is geen jood..... Peet
Amsterdam oost was de jodenbuurt...middenweg waar de meer was, was joods....mijn ouders komen uit de pijp wat zuid is maar overwegend ook joods en daar komt het geuzen gedoe van Ajax vandaan.
Ik heb er verder geen problemen mee....maar vraag me wel af of vak410 zich daar bewust van is.

Neuzen,Joden, Kakkerlakken, Pisboeren, 010, 020 is voor mij geen issue
Barabas
 Barabas - dinsdag 09 februari 2016 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 19:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie niet springt is geen jood..... Peet
Amsterdam oost was de jodenbuurt...middenweg waar de meer was, was joods....mijn ouders komen uit de pijp wat zuid is maar overwegend ook joods en daar komt het geuzen gedoe van Ajax vandaan.
Ik heb er verder geen problemen mee....maar vraag me wel af of vak410 zich daar bewust van is.

Neuzen,Joden, Kakkerlakken, Pisboeren, 010, 020 is voor mij geen issue
Die lui uit dat vak is een stelletje hersenloze doorgesnoven oerstomme overjarige kleuters.

Als ze later groot zijn en zich (God verhoedde) voortplanten dan wens ik ze zulke kinderen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

0.0296280