|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:13 schreef Barabas het volgende:[..] Die lui uit dat vak is een stelletje hersenloze doorgesnoven oerstomme overjarige kleuters. Als ze later groot zijn en zich (God verhoedde) voortplanten dan wens ik ze zulke kinderen. Wie of wat is god ??....daar gaat het al fout |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Andere discussie... dit is gewoon een ouderwetse uitdrukking. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het G-woord?? Verdomme, weer vlekken! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N Hans Spekman kwakje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook niet.
Oplossing: carnavalsvierder die z'n haring in de verkeerde opening heeft gestopt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 16:59 schreef FR-Henk het volgende:Een pop ophangen is ziek. Of kan een pop met een erectie ook in een peuterspeelzaal? Spandoek "van Godenzoon naar Hoerenzoon" ook bestraffen. 020 laat het toe. Die moeten de lul zijn. Vooronderzoek. Eens, stel je voor dat zoiets op het kinderjournaal in beeld komt! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 19:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] ....... Amsterdam oost was de jodenbuurt...middenweg waar de meer was, was joods....mijn ouders komen uit de pijp wat zuid is maar overwegend ook joods en daar komt het geuzen gedoe van Ajax vandaan. ......... Lol. Je kent de geschiedenis van je eigen kutclub nog geeneens. De bijnaam joden komt voort uit de finale die Feyenoord in 1974 speelde tegen Tottenham voor de Uefacup. De ojoksieden waren voor Tottenham, de joodse club uit Engeland. Daarna zijn ze zichzelf - hoe origineel - ook joden gaan noemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2016 - 08:15 schreef nr 10 het volgende:[..] Lol. Je kent de geschiedenis van je eigen kutclub nog geeneens. De bijnaam joden komt voort uit de finale die Feyenoord in 1974 speelde tegen Tottenham voor de Uefacup. De ojoksieden waren voor Tottenham, de joodse club uit Engeland. Daarna zijn ze zichzelf - hoe origineel - ook joden gaan noemen. Nee, toen is het versterkt. Maar veel eerder werd ajax al joden of neuzenclub genoemd. Er zijn veel verhalen, welke waar is, weet geen mens.
En t boeit ook weinig mensen :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik dacht ff dat ik op het verkeerde forum zat.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klopt, mijn bescheiden neus ving een raar luchtje op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch he, hadden we die pop niet eerder gezien?
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je zal er maar onder hebben gezeten terwijl ie aan het uitlekken was :) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ik lees dat 'Feyenoord supporters' op zoek zijn naar de identiteit van de dader. Mag toch hopen dat dit niet echt gedaan wordt, dat kan alleen maar weer gezeik opleveren voor de club Feyenoord. Laat dit verder over aan justitie en laten we hopen dat mensen niet voor eigen rechter willen gaan spelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2016 - 13:18 schreef feyenoord!!! het volgende:Ik lees dat 'Feyenoord supporters' op zoek zijn naar de identiteit van de dader. Mag toch hopen dat dit niet echt gedaan wordt, dat kan alleen maar weer gezeik opleveren voor de club Feyenoord. Laat dit verder over aan justitie en laten we hopen dat mensen niet voor eigen rechter willen gaan spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:De advocaat wil niet vertellen waarom zijn cliënt de pop heeft opgehangen, en wil ook niet ingaan op zijn persoonlijke situatie. Wel zegt hij dat de man het moeilijk heeft met de gevolgen van zijn daad. "Het valt hem zwaar. Voetbalsupporters zijn mensen die heel stoere teksten op de computer schrijven, en ik zie dat supporters op zoek zijn naar zijn identiteit. Dat is niet niks." De man is niet ondergedoken, en wil volgens de advocaat zo snel mogelijk zijn leven weer oppakken. kut jiujitsu :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch zielig als je als supportersgroep alleen met een opblaaspop een relatie kan opbouwen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Had ie een leven dan als jood? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer wederom doelwit: 'Kenneth NSB, Kenneth Vermeer ophangen'
Zondag werd Kenneth Vermeer nog uitgejouwd en met de dood bedreigd in de Amsterdom aRENa. Donderdagavond was het wederom raak. Tijdens de dartcompetitie Premier League Darts hielden vermoedelijk Ajaks-supporter sposters met bedreigende teksten jegens de doelman voor de camera.
'Kenneth NSB' en 'Kenneth Vermeer ophangen' zijn de teksten op de posters die werden vastgehouden. Onbekend is of er is ingegrepen tijdens het darttoernooi. De bedreigingen omtrent Vermeer hebben alles te maken met de gevoelige overstap die de keeper maakte in de zomer van 2014. De Oranje-international verruilde Ajaks toen voor aartsrivaal Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 februari 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stoere jongens hoor, kom dan met je smoel in beeld.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Shockeren...Omdat dat fun is. Instabiel opgegroeid. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Achterlijk zeedijkkroost.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
410 gaat internationaal.. knap hoor. En dan noemen ze ons tokkies |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De tijd dat ik nog communiceerde met hunnie ligt inmiddels ver achter me. Heeft toch geen zin want je krijgt toch de strontkar al ben je van goede wil. Als je het mij vraagt mogen ze dat zootje van 410 ophangen en die idioten van ons die dat ook leuk vinden om te doen mogen er naast. Ik heb steeds minder plezier aan het stadionbezoek en dat heeft niks te maken met resultaten want die zijn net zo kut als altijd, dat ben ik wel gewend. Nee het constant over 1 kam geschoren worden als die Neanderthalers komt me de neus uit...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Toch ook intrigerend, want nu komt de uitleg 'groep met als doelstelling geweld' dichterbij. En dan is die sneue kerel uit Wageningen dus lid van een terreurgroep. Biedt strafrechtelijk toch meer kansen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik maak er geen woorden meer aan vuil. Vuilnis is t. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies het is drie keer niks..😉 |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Hoe groter de aandacht en verontwaardiging des te meer lol voor de daders. Voor de fijnproevers staat er vandaag een opiniestuk in de Volkskrant met als titel " Voetbalstadion is veiliger dan ooit" waarin beschreven wordt hoe het er in de tachtiger jaren in onze stadions aan toe ging. Toen ik dat gelezen had vond ik het gedrag van de huidige Ajax-tokkies maar kinderspel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoi
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moment of fame. Verdere leven voor lul staan.
Te dom om zichzelf te begrijpen. Scheelt weer geld. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 09:42 schreef Leonidas1 het volgende:Hoe groter de aandacht en verontwaardiging des te meer lol voor de daders. Voor de fijnproevers staat er vandaag een opiniestuk in de Volkskrant met als titel " Voetbalstadion is veiliger dan ooit" waarin beschreven wordt hoe het er in de tachtiger jaren in onze stadions aan toe ging. Toen ik dat gelezen had vond ik het gedrag van de huidige Ajax-tokkies maar kinderspel. Mwah, kijk naar de huidige situatie in Engeland. Dat zou hier toch ook moeten kunnen in plaats van al dit soort zinloze gedoe. Dan kan het in vergelijking met vroeger meevallen, maar we zijn nog lang niet waar we zouden moeten zijn/waar we willen zijn. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Hoe triest is dit he. En wat heeft het überhaupt met het darten te maken. Dan ben je daar en ga je je hiermee bezig houden. Gewoon lachwekkend en in en in triest tegelijkertijd. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Zo zien Ajax lullen er dus uit!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Mussert zou zich in z'n graf omdraaien als hij hoort dat een neger voor NSB-er wordt uitgemaakt. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Staan ook al op twitter. Die lul hier rechts is getwitterd door een Terschellingse met een paar duizend volgers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die ene heet Marco Beumer uit Lochem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lig dat in Nederland dan? |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 11:38 schreef Vincent1970 het volgende:Mussert zou zich in z'n graf omdraaien als hij hoort dat een neger voor NSB-er wordt uitgemaakt. Was t een joodse neger dan ? |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2016 - 08:15 schreef nr 10 het volgende:[..] Lol. Je kent de geschiedenis van je eigen kutclub nog geeneens. De bijnaam joden komt voort uit de finale die Feyenoord in 1974 speelde tegen Tottenham voor de Uefacup. De ojoksieden waren voor Tottenham, de joodse club uit Engeland. Daarna zijn ze zichzelf - hoe origineel - ook joden gaan noemen. Hahahahahaha! |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 14:57 schreef RenatoBos het volgende:Die ene heet Marco Beumer uit Lochem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door koekie -- |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door koekie -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een koekerts...iq van een dropveter, echt waar. |
|
|
|