|
|
010Till-I-Die
|
|
|
Pfff, zullen ze blij mee zijn bij sportcentrum CASA Reade, waar één van de boefjes nota bene gehandicapten helpt revalideren. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Had evengoed geen aanbeveling van de sollicitatiecommissie hoeven verwachten, vermoed ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heel vak 410 voorwaardelijk, nou nou dat zal indruk maken.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Voornemen om 20 sukkels uit dat hok een stadionverbod te geven hoor ik net. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Vanwege de spreekkoren. Windowdressing. Alsof 20 lutsters zoveel herrie kunnen maken. De joden zullen nu wel een compliment krijgen van de kjvb. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
anti haat. obiku lacht!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door FR-Han -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T helpt geen flikker want hij leest t niet. Maar Kenneth , je bent n gentleman en Feyenoorder |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kenneth denkt dat we de titel nog kunnen pakken.. Hij is gek hé. .:)) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is (ver) meer n statement, je moet er in geloven, daar gaat het om. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
jawel..dat is goed natuurlijk, winnaarsmentalitet. Maar niet reëel natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij gelooft wel heel erg dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alleen winnaars winnen prijzen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met zoveel punten achterstand kun je beter je focus iets verleggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dat is precies wat Vermeer Kuyt en Gio bedoelen met topsportklimaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geloof ik geen bast van, maar goed, dream on. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Droom jij maar verder zonder prijzen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoho..eventueel de bekert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Graag. Maar t punt is dat je pas n echte prijs kunt winnen als je flair bluf en lef hebt , en er bovenal in gelooft. En dat is er bij Feyenoord structureel in alle lagen volledig uit. Zelfs de supporters voor n groot deel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zit je iedereen weer uit de droom te halen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga zelf dromen. ben moe, morgen weer n dag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 23:18 schreef van geil het volgende:[..] Graag. Maar t punt is dat je pas n echte prijs kunt winnen als je flair bluf en lef hebt , en er bovenal in gelooft. En dat is er bij Feyenoord structureel in alle lagen volledig uit. Zelfs de supporters voor n groot deel. Je gaat toch niet voor een titel als je 16 punten achter ligt? Dan ga je ervoor elke wedstrijd op zich te winnen en te zien waar je eindigt.
Dát is winnaarsmentaliteit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hadden het over lezen. misschien eens lezen wat Vermeer precies zei. ? Welterusten. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Persverklaring van werkgever: op non-actief. Terecht. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
die jordan is ook al de sjaak. die werkt geloof ik bij een dakkapel zetter ofzo... dat duurt ook niet lang meer... hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En eentje is geloof ik chef spandoekenmaker van 410. Niet lang meer. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
rene jordens is de andere... hahahaha happy hunting! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
anti haat obiku lacht!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als een tegenstander of in het echte leven weet hoe hij je pijn kan doen zal hij dit blijven doen. Pffff ja ik last me ook wel eens meeslepen op het forum ( dr love is ook zo een jongetje) eigenlijk moet je er geen aandacht aanschenken maar ja de media stort er zich nu ook op en dan gaan zielige nobodys zich op de voorgrond zetten. Maar ik zie ook reacties uit het verleden op het forum over Kenneth die ook niet de schoonheidsprijs verdienen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 - 23:18 schreef van geil het volgende:[..] Graag. Maar t punt is dat je pas n echte prijs kunt winnen als je flair bluf en lef hebt , en er bovenal in gelooft. En dat is er bij Feyenoord structureel in alle lagen volledig uit. Zelfs de supporters voor n groot deel. Dat klopt als een zwerende vinger... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: A very special hero indeed... wat een übersukkel zeg.
Straks zijn baan kwijt, die andere ook. Gezicht is nu bekend, dus afwachten tot het moment dat ze een andere idioot tegen gaan komen... na de verbouwing wekenlang in het ziekenhuis... wat leven we toch in een tolerant land. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b