|
|
RenatoBos
|
|
|
Beste speler van het seizoen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kenneth van hartelijk gefeliciteerd met de Zilveren schoen je bent nu wel de beste keeper |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En dan je vriendje Mulder terug halen zeker? Whahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een ding is zeker: Vermeer is zeker de beste speler vh seizoen bij Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer: ''Ik begrijp goed dat onze supporters blij waren''
Kenneth Vermeer is de winnaar van de Zilveren Schoen en dat kwam als een complete verrassing voor de Feyenoord-doelman. Hij had het Voetballer van het Jaar-klassement in De Telegraaf namelijk niet in de gaten gehouden en was dus niet op de hoogte van zijn tweede plek.
''Totdat onze teammanager (Bas van Noortwijk, red) naar me toe kwam. Ik was eigenlijk boos, dacht dat het weer om een sponsoractiviteit zou gaan. Toen ik hoorde dat ik de Zilveren Schoen had gewonnen, was ik natuurlijk heel blij. Dit vind ik heel mooi'', vertelt Vermeer in de krant.
De keeper had het ook lastig toen Feyenoord zevenmaal achtereenvolgens verloor. ''We hebben in die periode veel gesprekken gevoerd over hoe het verder moest, maar uiteindelijk bleek een overwinning het enige juiste medicijn. Daarna hebben we bijna niks meer verloren en ook de beker gewonnen. Op die prijs ben ik heel trots, ook al had ik graag langer meegestreden om de landstitel.''
Zondag hoorde hij in De Kuip dat zijn oude club Ajaks de titel ook niet pakte. ''Ik was zelf aan het spelen, maar door het publiek wist ik dat het goed mis was voor Ajaks'', zegt Vermeer, die de emoties snapt. ''Als je weet hoe die strijd tussen Ajaks en Feyenoord leeft in Rotterdam, dan begrijp ik wel dat onze supporters blij waren.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gaat ons een leuk bedrag opleveren! Bedankt nog hè clubje dat de landstitel net niet pakte afgelopen zondag hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is de belangstelling al een beetje op gang gekomen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Luxe probleem....boven de 6M verkopen en met Hahn verder....Persoonlijk zie ik hem graag blijven. Vind het een echte prof, uitstekende keeper en het lijkt mij een prettig mens... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
MEESTE SPEELMINUTEN VOOR KENNETH VERMEER
Kenneth Vermeer heeft afgelopen seizoen alle wedstrijden van Feyenoord van begin tot eind onder de lat gestaan, zowel in de Eredivisie als in de KNVB beker. Hij maakte daarmee de meeste speelminuten van alle Feyenoorders in het seizoen 2015-2016.
In het bekertoernooi zijn er vijf Feyenoorders die alle zes de wedstrijden van begin tot eind speelden (628 minuten). Naast Vermeer waren dit Sven van Beek, Karim El Ahmadi, Terence Kongolo en Rick Karsdorp.
In de competitie maakte Karim El Ahmadi na Vermeer de meeste minuten in het elftal van Giovanni van Bronckhorst.
De trainer deed het afgelopen seizoen in totaal op 23 spelers een beroep in de Eredivisie. Bart Nieuwkoop, Nigel Robertha en Jari Schuurman maakten allen hun officiële debuut op het hoogste niveau.
De top vijf van Feyenoorders met de meeste minuten in de Eredivisie in het seizoen 2015-2016:
Positie Naam Speelminuten 1. Kenneth Vermeer 3201 2. Karim El Ahmadi 2946 3. Dirk Kuyt 2871 4. Sven van Beek 2793 5. Terence Kongolo 2626 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2016 - 15:56 schreef CobusIII het volgende:Luxe probleem....boven de 6M verkopen en met Hahn verder....Persoonlijk zie ik hem graag blijven. Vind het een echte prof, uitstekende keeper en het lijkt mij een prettig mens... Is allemaal waar. Toch mag ie van mij vertrekken bij een bod van 5 of hoger. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zie hem liever niet gaan. Rots in de branding. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Valt best mee. Hij doet het goed, maar is nog steeds geen international. Hahn heeft de toekomst. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat wel, maar heeft op dit moment een beetje last van z, n knie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kunnen we die Hansson ook een keer gebruiken.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 - 17:25 schreef Barabas het volgende:Valt best mee. Hij doet het goed, maar is nog steeds geen international. Hahn heeft de toekomst. Heeft meer laten zien dan die Joker bij 020. En Blind bepaalt he. Da's geen graadmeter. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hij was een van de pijlers waarop de bekerwinst rust. Daarmee haal je meer op dan 5 ln. Hem voor dat bedrag verkopen is dus penny wise pound foolish. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Verkopen voor het 7- of 8-voudige waarvoor we hem van die club die HELEMAAL NIETS gewonnen heeft dit seizoen - kan ff niet op die kutnaam komen - hebben overgenomen! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lijkt mij ook de beste keuze.
Niet vergeten dat we het moeten hebben van de verkoop van onze beste spelers he... is ons lot. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hebben we het over versterkingen kopen en één van de weinige sterkmakers moet dan verkocht worden? De logica ontgaat me. Met Hahn doe je gewoon een stap terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat valt m.i. reuze mee. Zo goed is die Kenneth nou ook weer niet. Cashen! We krijgen waarschijnlijk maar 1 kans en dat is deze zomer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 13:36 schreef nr 10 het volgende:Hebben we het over versterkingen kopen en één van de weinige sterkmakers moet dan verkocht worden? De logica ontgaat me. Met Hahn doe je gewoon een stap terug. Eens. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is best vreemd. Want als Van Geel m verkoopt kun je juist weer lekker op m afgeven toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet nodig , daar zijn al tientallen andere redenen voor. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Het dubbele! This is the moment! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zal ergens tussen de 4 en 6 miljoen zijn denk ik....
Een investering van 1 miljoen en twee jaar salaris; al met al een zeer goede deal als je hem voor 5 of meer kunt verkopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Voordat ik ga roepen wat er met Vermeer moet gebeuren zou ik graag willen weten hoe de vlag er bij de rest van de keepers bij hangt. Hahn 1e keeper en de rest dan ? Verkopen lijkt me voor de kwaliteit achterin een aderlating.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hansson is er. Vast geen puddinglöl in de goal. Hahn over 6 maanden weer fit. Bijlow is écht een groot talent. Miazek is gestagneerd in zijn ontwikkeling... schijnt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson