|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Prima keeper, enorm boegbeeld, met rake uitspraken. Net zoals Edje de Goey en Jerzy Dudek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Keepers he... Vaak de vreemde eend in de bijt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Beek vind ik ook een grijze muis. Maar een goede voetballer. Vilhena.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een goede voetballer is nooit een grijze muis |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vind ik wel. van Beek vind ik als voetballer boeiend, als persoon geheel niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vilhena allebei niet. Mooi man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik snap wel wat jullie bedoelen. Doet mij denken aan Gudde en van Geel. Grijze muisen,ze bestaan inderdaad |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Waar sta jij op goal 😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha nee rechtbuiten ,bij madurodam |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geblesseerd de training verlaten. Hopelijk valt het mee! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Anders hebben we een betrouwbare tweede keeper :) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
3,5 week voor herstel, en anders een paar spuiten erin. Komt wel goed :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hoop niet z, n knie of zo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Achillespeesblessure, tot de winterstop uitgeschakeld.
Zwaar zwaar balen!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit gaat heel veel punten kosten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jezus wat een aderlating. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer wordt dinsdag nog geopereerd in het Erasmus MC in Rotterdam. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Groepsfase EL zonder een topkeeper met ervaring. Eredivisie 17 wedstrijden zonder hem. Hopeloos nieuws in de strijd om plek 3.
Klote zooi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 13:05 schreef MMM het volgende:Groepsfase EL zonder een topkeeper met ervaring. Eredivisie 17 wedstrijden zonder hem. Hopeloos nieuws in de strijd om plek 3. Klote zooi Geen vertrouwen in wat er achter hem staat maat..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahn pas in oktober terug, Hansson?
Vermeer is echt een topkeeper, zou voor elke club een aderlating zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 13:09 schreef MMM het volgende:[..] Hahn pas in oktober terug, Hansson ken ik niet. Vermeer is echt een topkeeper, zou voor elke club een aderlating zijn. Zeker een aderlating, ben ik met je eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar gaat je seizoen. Kunnen we ook Kramer wel in de spits zetten :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Straks halen ze er nog een keeper bij.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat kan je van Hansson verwachten, 30 jaar en volgens mij alleen in zijn eigen land gespeele en nu bankzitter. Zegt toch ook wel wat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twee keepers langdurig out. Nou Pär. Succes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 13:17 schreef MMM het volgende:Wat kan je van Hansson verwachten, 30 jaar en volgens mij alleen in zijn eigen land gespeele en nu bankzitter. Zegt toch ook wel wat. Tot en met 2015 272 wedstrijden gekeept. Dan kun je wel iets. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hansson gaat door breken en een grootheid worden bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dus dat. Een paar weken is nog te doen. Half jaar eruit, daarna weer fit worden en ritme op doen. Doei jaartje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar wel bij een middenmoter in Zweden..
Naja, we wachten het maar af. Word er allemaal niet vrolijk van, beste keeper van de Eredivisie verlies je gewoon tot aan de winterstop. Waardeloos. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 13:36 schreef R()b het volgende:[..] Dus dat. Een paar weken is nog te doen. Half jaar eruit, daarna weer fit worden en ritme op doen. Doei jaartje. Voordeel is dat uit nood geboren grepen nog wel eens positief uitvallen voor de toekomst (zie verdediging die met eigen jeugd werd ingevuld omdat we niets anders konden halen vanwege geldgebrek; zonder waren De Vrij, BMI, Kongolo en Van Beek nooit zo ver geweest...) Soms is het wel goed dat een speler die (nog) niet op niveau zit voor de leeuwen wordt gegooid. Nu zou het zomaar kunnen dat Bijlow zijn kans krijgt.
Hoe staat het eigenlijk met Hahn? Is hij weer helemaal fit? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 13:48 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Voordeel is dat uit nood geboren grepen nog wel eens positief uitvallen voor de toekomst (zie verdediging die met eigen jeugd werd ingevuld omdat we niets anders konden halen vanwege geldgebrek; zonder waren De Vrij, BMI, Kongolo en Van Beek nooit zo ver geweest...) Soms is het wel goed dat een speler die (nog) niet op niveau zit voor de leeuwen wordt gegooid. Nu zou het zomaar kunnen dat Bijlow zijn kans krijgt. Hoe staat het eigenlijk met Hahn? Is hij weer helemaal fit? Over een maand of 4-5 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 13:48 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Voordeel is dat uit nood geboren grepen nog wel eens positief uitvallen voor de toekomst (zie verdediging die met eigen jeugd werd ingevuld omdat we niets anders konden halen vanwege geldgebrek; zonder waren De Vrij, BMI, Kongolo en Van Beek nooit zo ver geweest...) Soms is het wel goed dat een speler die (nog) niet op niveau zit voor de leeuwen wordt gegooid. Nu zou het zomaar kunnen dat Bijlow zijn kans krijgt. Hoe staat het eigenlijk met Hahn? Is hij weer helemaal fit? Je heb gelijk, alleen denk ik dat het met een veldspeler makkelijker is dan een keeper. Wie weet wordt het wat, maar het zijn toch de eerste gedachten wat door je hoofd gaat he. Zoveel geluk hebben wij ook weer niet ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooi ruk dit. Sterkte gewenst en veel succes met je herstel en revalidatie. |
|
|
|