|
|
Arie.Klooster
|
|
|
zeker een aderlating. Is misschien wel onze beste speler man... Jones was goed vorig jaar. kan dus een prima oplossing zijn. Wie weet komt hij met Jelle ten Rouwelaar op de proppen als derde doelman? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar is Hahn of heb ik wat gemist en Hanson ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 14:39 schreef Arie.Klooster het volgende:zeker een aderlating. Is misschien wel onze beste speler man... Jones was goed vorig jaar. kan dus een prima oplossing zijn. Wie weet komt hij met Jelle ten Rouwelaar op de proppen als derde doelman? Dan weten we in ieder geval zeker dat het hele forum van Geel uitkotst. Op jou na.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Arie voelt zich niet zo lekker vandaag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Klote dit. Benieuwd wat de oplossing gaat worden. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Hahn nog niet hersteld. Hanson is niet goed genoeg als eerste keeper |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zwaar kut dit.. Het begin is weer goed! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Succes met je herstel Kenneth. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Waarom is Hansson niet goed genoeg als eerste keeper? In jou theorie zou er een nieuwe eerste keeper moeten komen? Als Vermeer en Hahn dan weer hersteld zijn zit je met 4 keepers uitgezonderd de jeugd. Lijkt me een beetje een overkill.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2016 door G-child -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 16:05 schreef G-child het volgende:[..] Waarom is Hansson niet goed genoeg als eerste keeper? In jou theorie zou er een nieuwe eerste keeper moeten komen? Als Vermeer en Hahn dan weer hersteld zijn zit je met 4 keepers uitgezonderd de jeugd. Lijkt me een beetje een overkill. contract voor (1/2) jaar |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heel veel sterkte KENNETH |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is toch erg verkeerd het bij voorbaat anders te gaan zien, geef hem een kans zeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Kop op jongens, tuurlijk vind het ik het ook kut, maar we zijn met Mulder ook 2e geworden. Dat betekend dat we met Pär Hansson, Bijlow of evt. Brad Jones zelfs voor het kampioenschap kunnen gaan! :) Maar ik hoop op Victor Valdes. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik hoop op Neuer. 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die past wel in het profiel denk ik. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klote hoor,die derde plek kunnen we nu ook wel vergeten!
Sterkte Kenneth |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker ,ik zie AZ al bijna voor ons eindigen aankomend seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben er echt ziek van, wat een ellende dit. Beste keeper van de Eredivisie raak je gewoon even kwijt tot aan de winterstop. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hier nog 1 MMM.. 1 van de beste spelers in je selectie..manman |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 19:20 schreef MMM het volgende:Ben er echt ziek van, wat een ellende dit. Beste keeper van de Eredivisie raak je gewoon even kwijt tot aan de winterstop. Eens |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat een hoop punten kosten vrees ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lees net pas...Vermeer...Goed klote. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Concurentie is tegen die tijd misschien wel zijn grootste struikelblok? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Co Adriaanse denkt dat wij Kenneth voor 2 miljoen aan ajaks kunnen verkopen. Ook niet meer serieus te nemen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... met Jones redden we het ook wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
10 miljoen zou wel een stunt zijn d:-) Mag je hem van mij voor laten gaan. Hahn is sowieso eerder fit dan Kenneth. Als iedereen weer fit is hebben we er sowieso 1 teveel.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Juist ja en geen cent minder. Denk trouwens dat Vermeer niet eens meer wil. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo is het..
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat denk ik ook.... zeker na dat warme welkom van die ondankbare honden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VERMEER REVALIDEERT IN ANTWERPEN
Kenneth Vermeer, die vrijdagavond de Zilveren Schoen in ontvangst zal nemen tijdens het Gala Voetballer van het Jaar, raakte begin juli geblesseerd aan zijn achillespees. Sindsdien werkt de keeper hard aan zijn herstel en hoopt hij sterker terug te komen.
‘Naar omstandigheden gaat het goed,’ zegt Vermeer in gesprek met Feyenoord TV. ‘De eerste weken na mijn operatie waren moeilijk, toen kon ik alleen maar in bed liggen. Je kunt dan niet doen wat je gewend bent te doen, staat niet dagelijks op het veld.’
Vermeer werkte het eerste deel van zijn revalidatie in Rotterdam af, waarna hij voor de volgende fase terecht kwam in Antwerpen. ‘Voor een speler die langdurig geblesseerd is, is het prettiger om niet elke keer in de kleedkamer geconfronteerd te worden met de fitte spelers en op een plek aan je revalidatie te werken waar alle aandacht voor jou is,’ zegt René Dannenburg, de coördinator van de medische staf van Feyenoord. ‘We laten Kenneth met een gerust hart daar naartoe gaan en houden uiteraard intensief contact. Als Kenneth straks terugkomt bij ons, kunnen wij zijn revalidatietraject geruisloos overnemen.’
Vermeer heeft een goed gevoel over de eerste fase van zijn revalidatie. ‘De methode hier in Antwerpen spreekt me aan. Het ademt sport, iedereen heeft als doel om weer fit te worden en dat werkt motiverend. Ik hoop hier sterker uit te komen.’
Bekijk de in de videospeler een reportage over de revalidatie van Kenneth Vermeer.
(https://youtu.be/HY7iCoBxPZ0) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Winnaar zilveren schoen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Antwaarp... daar heb ik ook wel eens gerevalideerd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vanuit de Zilion in de tax naar huis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Café D'Anvers, mooie herinneringen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dader Vermeer pop krijgt n werkstraf. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Verplicht galgje spelen in het bejaardentehuis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kom net uit café Amai en heb een paar bollekes op onze jarige gepakt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer terug op Varkenoord na maandenlange blessure
Ruim zes maanden nadat Kenneth Vermeer een achillesspeesblessure opliep op de training van Feyenoord, is de doelman maandagmiddag teruggekeerd op Varkenoord. Vermeer werkte de afgelopen maanden, voornamelijk in België, aan zijn herstel en is dus fit genoeg om de groepstraining te hervatten.
“Mijn eerste doel voor het nieuwe jaar is uiteraard om weer honderd procent fit te raken. Als het goed is, zal ik op korte termijn de volgende stap in mijn revalidatie zetten en kan ik weer terugkeren op de club”, sprak de keeper vorige maand. |
|
|
|