BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 januari 2017 - 17:04   quote  deeplink  
Hoppaaaaa, benieuwd als ie fit is wat Guo gaat doen eigenlijk,..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 02 januari 2017 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 17:04 schreef RenatoBos het volgende:
Hoppaaaaa, benieuwd als ie fit is wat Guo gaat doen eigenlijk,..
Voorlopig gaat Jones denk ik gewoon nog keepen. Sowieso moet Vermeer eerst nog wedstrijdfit worden. Dat zal nog wel een paar weken duren en dan moet hij nog ritme opdoen en in vorm komen. Tegen die tijd zijn we denk ik alweer wat weken onderweg in de competitie en zal Gio, vermoed ik dan, met Jones het seizoen afmaken als eerste keeper. Zolang hij goed blijft presteren uiteraard. Verwacht niet zomaar een wijziging eigenlijk.

Edit: Uiteraard wel fantastisch nieuws dat hij op de weg terug is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2017 door feyenoord!!! --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 januari 2017 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 17:20 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Voorlopig gaat Jones denk ik gewoon nog keepen. Sowieso moet Vermeer eerst nog wedstrijdfit worden. Dat zal nog wel een paar weken duren en dan moet hij nog ritme opdoen en in vorm komen. Tegen die tijd zijn we denk ik alweer wat weken onderweg in de competitie en zal Gio, vermoed ik dan, met Jones het seizoen afmaken als eerste keeper. Zolang hij goed blijft presteren uiteraard. Verwacht niet zomaar een wijziging eigenlijk.

Edit: Uiteraard wel fantastisch nieuws dat hij op de weg terug is!
Ja inderdaad dat zal nog wel ff wat tijd in beslag nemen maar, en begrijp me niet verkeerd, Jones zag er de laatste wedstrijden ook niet altijd goed uit.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 02 januari 2017 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja inderdaad dat zal nog wel ff wat tijd in beslag nemen maar, en begrijp me niet verkeerd, Jones zag er de laatste wedstrijden ook niet altijd goed uit.
Ben ik met je eens. Ik vond hem ook een paar wedstrijden minder keepen inderdaad. Veel ballen die hij losliet, zoals bijvoorbeeld tegen Utrecht-uit meerdere keren gebeurde. Ik vond hem, als ik het goed heb, de laatste twee à drie wedstrijden dan wel weer beter keepen. Maar had inderdaad een mindere periode. Ik hoop dat hij zijn vorm van het begin van het seizoen weer krijgt ;)

Sowieso kregen we meer tegendoelpunten dan in het begin van het seizoen. Toch af en toe kleine foutjes (of grote, zoals Nelom tegen Vitesse..). Maar komt allemaal vast weer goed.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 januari 2017 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 17:26 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Ik vond hem ook een paar wedstrijden minder keepen inderdaad. Veel ballen die hij losliet, zoals bijvoorbeeld tegen Utrecht-uit meerdere keren gebeurde. Ik vond hem, als ik het goed heb, de laatste twee à drie wedstrijden dan wel weer beter keepen. Maar had inderdaad een mindere periode. Ik hoop dat hij zijn vorm van het begin van het seizoen weer krijgt ;)

Sowieso kregen we meer tegendoelpunten dan in het begin van het seizoen. Toch af en toe kleine foutjes (of grote, zoals Nelom tegen Vitesse..). Maar komt allemaal vast weer goed.
Juist precies dat, dat elke keer maar wegstompen, hij komt een keer voor de voet van de tegenstander he..
Mooie is dat een foutje van hem toch redelijk verbloemd word door het scorende vermogen in ons elftal, dan kun je je nog een foutje permitteren..
van geil
 van geil - maandag 02 januari 2017 - 18:51   quote  deeplink  
Mooi dat hij op de weg terug is.
ar
 ar - maandag 02 januari 2017 - 19:00   quote  deeplink  
Gewoon 1e keeper wat mij betreft.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 januari 2017 - 19:10   quote  deeplink  
Held. Benieuwd wat Gio gaat doen. Vermeer vind ik in principe de beste keeper die we hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 januari 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 19:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Held. Benieuwd wat Gio gaat doen. Vermeer vind ik in principe de beste keeper die we hebben.
Precies..
tomson
 tomson - maandag 09 januari 2017 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 19:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Gio gaat jou heeel blij maken T
JanM
 JanM - maandag 09 januari 2017 - 13:38   quote  deeplink  
Lekker verkopen!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2017 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2017 - 08:27 schreef tomson het volgende:

[..]

Gio gaat jou heeel blij maken T
haha, ik kan er nog wel even mee leven als Jones nog blijft staan tot Vermeer op niveau is. ;)
tomson
 tomson - maandag 09 januari 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2017 - 15:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

haha, ik kan er nog wel even mee leven als Jones nog blijft staan tot Vermeer op niveau is. ;)
Voorlopig een luxeprobleem voor Gio en een hele langdradige "lijdensweg" voor Warner Hahn...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2017 - 16:31   quote  deeplink  
Jep
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 januari 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2017 - 15:57 schreef tomson het volgende:

[..]

Voorlopig een luxeprobleem voor Gio en een hele langdradige "lijdensweg" voor Warner Hahn...
Hoelang duurt het contract van Jones nog dan?
van geil
 van geil - maandag 09 januari 2017 - 18:01   quote  deeplink  
Contract voor het leven
@ Vermeer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2017 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2017 - 18:20   quote  deeplink  
Tot eind seizoen toch..
Milo
 Milo - maandag 09 januari 2017 - 18:54   quote  deeplink  
Vermeer beste keeper na dudek. Eerst 110% fit zijn kan je daarna direct de goal in
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 januari 2017 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2017 - 18:20 schreef RenatoBos het volgende:
Tot eind seizoen toch..
Ok gaandeweg plaats maken voor Vermeer ,en Warner kan op niveau komen bij Excelsior.
Gaat prima zo
van geil
 van geil - maandag 09 januari 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2017 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ok gaandeweg plaats maken voor Vermeer ,en Warner kan op niveau komen bij Excelsior.
Gaat prima zo
Eens
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2017 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2017 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gaat prima zo
Prima constatering..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 januari 2017 - 20:53   quote  deeplink  
Kenneth Vermeer maakt zijn rentree als keeper in de Kuip. Feyenoord heeft de wedstrijd van het tweede elftal tegen Jong Cambuur verplaatst van Varkenoord naar het stadion en de aanvangstijd vervroegd naar 15.00 uur.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 januari 2017 - 21:57   quote  deeplink  
VERMEER: ‘LANG UITGEKEKEN NAAR RENTREE’

2rn7hir.jpg

Met een big smile stapte Kenneth Vermeer maandagmiddag rond kwart voor vijf van het veld van De Kuip. De doelman maakte bij Feyenoord 2 zijn rentree na lang blessureleed en hield in zijn eerste negentig minuten van het seizoen direct zijn doel schoon.

‘Het voelt goed om weer een wedstrijd te hebben gespeeld,’ vertelde Vermeer na afloop tegenover de verzamelde media. ‘Ik voel me goed en fit en had nergens last van.’

Vermeer raakte op 5 juli geblesseerd aan zijn achillespees, waarna hij maandenlang moest revalideren. Begin januari sloot hij weer aan bij Feyenoord. ‘Ik heb lang uitgekeken naar mijn rentree. Dit moment voelt echt als de afsluiting van mijn revalidatieperiode. De laatste weken heb ik al veel kunnen doen tijdens de trainingen, maar je doet het toch voor dat moment dat je weer tussen de palen staat. Dat voelde goed en vertrouwd en zeker niet onwennig.’

Vermeer kijkt nog niet te ver vooruit, zo vertelde hij maandagmiddag. ‘Ik bekijk het van dag tot dag, wacht rustig af en probeer iedere dag zo goed mogelijk te trainen. Natuurlijk hoop ik snel aan te kunnen sluiten bij de wedstrijdselectie, maar voorlopig ben ik vooral blij dat ik weer minuten heb kunnen maken.’

Kenneth Vermeer: ''Ik kan weer spelen''

27xqpzo.jpg

Kenneth Vermeer heeft in de wedstrijd tegen sc Cambuur zijn rentree gemaakt. De doelman maakte in de met 2-0 gewonnen wedstrijd zijn eerste minuten sinds zijn zware blessure. ''Ik heb nergens last meer van,'' zegt hij in gesprek met RTV Rijnmond.

Giovanni van Bronckhorst kan zich gaan opmaken voor een lastige keuze. Brad Jones doet het uitstekend bij Feyenoord en hield afgelopen weekend wederom de nul. Kenneth is klaar voor de concurrentiestrijd. ''Het eerste? Dat is niet aan mij, dat is aan de trainer. Maar ik kan weer spelen.''

De 31-jarige Kenneth Vermeer is onder de indruk van de prestaties van zijn teamgenoten. ''Geweldig hoe Jones en het team het doen, daar heb ik ook vanaf de tribune van kunnen genieten. Zaak is nu om dit vast te houden.''

Beelden van rentree Vermeer

(https://youtu.be/Qg1l_d94Lzo)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2017 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 januari 2017 - 21:57   quote  deeplink  
2mdpgsz.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2017 door RenatoBos --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 januari 2017 - 22:53   quote  deeplink  
Held!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 januari 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 22:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Held!
Dank vrind..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 januari 2017 - 23:38   quote  deeplink  
Tis je gegund!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 januari 2017 - 23:39   quote  deeplink  
Jij bent ook best wel een held T..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 januari 2017 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2017 - 21:57 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat lelijke wijf nou weer.
VVout
 VVout - dinsdag 31 januari 2017 - 07:39   quote  deeplink  
Tot zover afbeeldingen doen het beter -.-
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 31 januari 2017 - 11:09   quote  deeplink  
En bedankt he VV..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 31 januari 2017 - 11:09   quote  deeplink  
Vermeer zet Feyenoord op scherp: ''Er is geen succes''

27xqpzo.jpg

Kenneth Vermeer is klaar om minuten in het eerste van Feyenoord te maken. De keeper maakte gisteren zijn rentree in het tweede elftal na maanden blessureleed. Vermeer weet echter ook dat Brad Jones het uitstekend doet.

''Of ik de rest van het seizoen op de bank zit? Dat zou zomaar kunnen, maar daar wil ik helemaal niet aan denken. Het is ook niet aan mij om daar iets over te zeggen, de trainer neemt de beslissingen. Ik ben in elk geval fit'', zegt hij in het Algemeen Dagblad.

Vermeer zegt niet te genieten van het huidige 'succes' van Feyenoord. ''Er is geen succes, het gaat goed. Successen, die vier je aan het einde van de rit, met iets tastbaars. Er is nu nog helemaal niets te vieren.''
ar
 ar - dinsdag 31 januari 2017 - 22:33   quote  deeplink  
Hou ze scherp Kenneth.
van geil
 van geil - woensdag 01 februari 2017 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2017 - 11:09 schreef RenatoBos het volgende:
Vermeer zet Feyenoord op scherp: ''Er is geen succes''

[ afbeelding ]

Kenneth Vermeer is klaar om minuten in het eerste van Feyenoord te maken. De keeper maakte gisteren zijn rentree in het tweede elftal na maanden blessureleed. Vermeer weet echter ook dat Brad Jones het uitstekend doet.

''Of ik de rest van het seizoen op de bank zit? Dat zou zomaar kunnen, maar daar wil ik helemaal niet aan denken. Het is ook niet aan mij om daar iets over te zeggen, de trainer neemt de beslissingen. Ik ben in elk geval fit'', zegt hij in het Algemeen Dagblad.

Vermeer zegt niet te genieten van het huidige 'succes' van Feyenoord. ''Er is geen succes, het gaat goed. Successen, die vier je aan het einde van de rit, met iets tastbaars. Er is nu nog helemaal niets te vieren.''
Precies
van geil
 van geil - zaterdag 11 maart 2017 - 19:42   quote  deeplink  
Succes Kenneth.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 maart 2017 - 19:46   quote  deeplink  
Twee goals..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 17:29   quote  deeplink  
Oeps d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 17:29   quote  deeplink  
Vermeer: ''Genieten om weer in volle Kuip te staan''

rm2o9f.jpg

Kenneth Vermeer maakte vandaag weer zijn rentree in het eerste elftal na lang blessureleed. De doelman stond onder de lat omdat collega Brad Jones niet kon spelen. ''Het was genieten om weer in een volle Kuip te staan'', glunderde Vermeer na afloop tegenover Fox Sports.

''Het was een zware periode. Ik heb natuurlijk wat wedstrijdjes in het tweede gespeeld, maar dat is anders'', aldus Vermeer, die niet meer dacht aan speelminuten. ''Je weet dat er van alles kan gebeuren, maar ik had er geen rekening mee gehouden.''

De keeper gaf in het interview aan dat hij tijdens zijn revalidatie de kleedkamerlol wel begon te missen,maar inmiddels voelt hij zich weer volledig onderdeel van het team. Het team dat op weg lijkt naar een kampioenschap. ''Ik kan niet wachten op mijn vijfde. Maar we leven van wedstrijd tot wedstrijd.''
ar
 ar - zondag 12 maart 2017 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:
Oeps d:-)
:-{
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 maart 2017 - 17:32 schreef ar het volgende:

[..]

:-{
Zal het nooit meer zeggen ar..
ar
 ar - zondag 12 maart 2017 - 17:34   quote  deeplink  
Afgesproken
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 17:36   quote  deeplink  
VERMEER: ‘GENIETEN OM WEER IN VOLLE KUIP TE STAAN’

e7o047.jpg

Kenneth Vermeer stond tegen AZ voor het eerst in bijna een jaar tijd weer onder de lat van Feyenoord, nadat hij lange tijd buitenspel stond met een achillespeesblessure. De doelman genoot met volle teugen van zijn rentree in het eerste elftal.

Vermeer speelde op 8 mei vorig jaar zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord, thuis tegen N.E.C. Toen hij zondagochtend opstond, dacht hij nog even terug aan dat moment. ‘Ik dacht: ik ga weer genieten van het spelletje en ben blij dat ik weer in De Kuip onder de lat mag staan,’ vertelde hij na afloop van de 5-2 overwinning op AZ.

De afgelopen periode speelde Vermeer al drie wedstrijden in Feyenoord 2 om weer ritme op te doen na zijn blessure. ‘Zulke wedstrijden zijn natuurlijk anders dan wanneer je weer hier in De Kuip mag spelen, je voelt in De Kuip een andere spanning,’ zei Vermeer. ‘In de voetballerij weet je dat wanneer er één geblesseerd is, iemand anders de kans krijgt. Dan moet je zorgen dat je er staat.’

Vermeer mocht na afloop van de wedstrijd de complimenten in ontvangst nemen van trainer Giovanni van Bronckhorst. ‘Ik voel me weer echt onderdeel van het team,’ stelde Vermeer. ‘Mijn revalidatie is een lange weg weggeweest en soms was het best eenzaam. Sinds de winter heb ik op de club weer alles meegemaakt, dat voelt heel goed.’

Tijdens zijn revalidatie zag Vermeer zijn ploeg sterk presteren en vanaf de eerste speeldag bovenaan staan in de Eredivisie. ‘Het team draait goed, daar ben ik blij mee,’ zei Vermeer. ‘Hopelijk kunnen we dit vasthouden. We weten wat we kunnen, als team hoeven we voor niemand bang te zijn zolang we honderd procent geven.’
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 18:15   quote  deeplink  
Vermeer is terug: als oranje me nodig heeft sta ik er

(https://youtu.be/-MLQ60MvFCw)
Fart
 Fart - zondag 12 maart 2017 - 18:16   quote  deeplink  
Niet doen man, fuck dat Orranje
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 18:19   quote  deeplink  
Ha zit wat in..
Fart
 Fart - zondag 12 maart 2017 - 18:20   quote  deeplink  
Ze wilde er toch zo graag een bidhuis vol joden van maken?
Dan hebben wij daar niks te zoeken om de stront te scheppen als het niet loopt
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 maart 2017 - 18:28   quote  deeplink  
Ik vond m niet zo sterk.
Blijf t gevoel houden met Jones de nul te hebben gehouden.
Fart
 Fart - zondag 12 maart 2017 - 18:29   quote  deeplink  
Waren precies de 2 situaties waar Jones sterker in is, het uitkomen en de hoge ballen voor doel langs.
van geil
 van geil - zondag 12 maart 2017 - 18:39   quote  deeplink  
Eens, de 1ste bal is in de 5 meter, hij deed niets.
Bij de 2de kwam hij veel te vroeg.
ar
 ar - zondag 12 maart 2017 - 18:40   quote  deeplink  
Ff warmdraaien weer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

0.0481069