|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga maar eens kijken daar d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zuur? Neem mij na een waardeloze wedstrijd plus nederlaag keer 10 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Hahahaha, is wel een paar ton waard |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Die verbande Barry is helemaal zuur hahahaha Calimero... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Hehehehe, dacht dat dat niet kon. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat een jankert he d:-)))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pluspunt..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kut dubbel posts..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De interviews met Rutten blijven verschrikkelijk! Geef die man toch eens wat mediatraining om moeilijke vragen (omtrent eerste keeper Vermeer) correct en snel af te kappen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie had dat ooit gedacht:Van op de bank en niks te doen. Naar ballen vangen voor het Legioen..
|
|
|
|
|
a kristalijn
|
|
|
Eddie pieter graafland was toch ook goed. niet oordelen voor je geslagen word |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: hahaha, waar heb je die vandaan? |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:02 schreef Boudewijn het volgende:De interviews met Rutten blijven verschrikkelijk! Geef die man toch eens wat mediatraining om moeilijke vragen (omtrent eerste keeper Vermeer) correct en snel af te kappen... Die training ben jezelf ook misgelopen zeker . Vind het behoorlijk onbeschoft om na driemaal een verzoek/ privee bericht niet te reageren , maar u zal het wel druk hebben met andere zaken. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:07 schreef lecock het volgende:[..] Die training ben jezelf ook misgelopen zeker . Vind het behoorlijk onbeschoft om na driemaal een verzoek/ privee bericht niet te reageren , maar u zal het wel druk hebben met andere zaken. Nou nou..... Meteen de baas aanvallen..... Ik zie een ban aankomen hahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We sparen ze blijkbaar:
Tussen de linies þ@Tussendelinies · 2m Met de komst van Vermeer heeft Feyenoord nu 4 oud-Ajax-keepers onder contract staan. Vermeer Lamprou, Hahn en Graafland (@SteveOosterkamp) |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Verbrande harry: Ze kunnen in de arena allemaal de vette pest pleuris krijgen, stelletje geldwolven. En dan zeg ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel netjes had hele andere woorden willen gebruiken. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:12 schreef Nicotti het volgende:Verbrande harry: Ze kunnen in de arena allemaal de vette pest pleuris krijgen, stelletje geldwolven. En dan zeg ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel netjes had hele andere woorden willen gebruiken. Verbande Barry is een loser. Grote bek.... Nog nooit iets zinnigs zien posten. Maar goed, laat zijn Posts maar daar waar het hoort. Dan hoeven we dat stukje ellende hier niet te lezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We sparen ze blijkbaar: Tussen de linies þ@Tussendelinies · 2m Met de komst van Vermeer heeft Feyenoord nu 4 oud-Ajax-keepers onder contract staan. Vermeer Lamprou, Hahn en Graafland (@SteveOosterkamp) Jammer dat we de besten niet hebben kunnen halen in het verleden. Hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We sparen ze blijkbaar: Tussen de linies þ@Tussendelinies · 2m Met de komst van Vermeer heeft Feyenoord nu 4 oud-Ajax-keepers onder contract staan. Vermeer Lamprou, Hahn en Graafland (@SteveOosterkamp) Apart he.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Maar ff hoor.... Was er nou niets anders dan deze keeper? Ik merk dat ik er toch wat moeite mee heb.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:17 schreef FR-Elmo het volgende:Maar ff hoor.... Was er nou niets anders dan deze keeper? Ik merk dat ik er toch wat moeite mee heb.. Drink wat bessenthee met honing, das rustgevend.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ja Ruiter misschien. Maar die kost ongetwijfeld een stuk meer. Ajax gunde Vermeer een transfer, alleen daarom is zo goedkoop. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nja, voor deze spotprijs een keeper van dit kaliber? Ik vind het een goede deal. Anders ga je weer zoeken in de transfervrije keepers, maar die wel meteen beter zijn dan Mulder. Dat is bij Vermeer bijna een zekerheidje. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Drink al liters weg sinds ik het hoorde..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ruiter maakt ook heel veel fouten hoor. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik hoop dat Van Geel hem morgen voor een paar miljoen doorverkoopt. Dan zou ik pas niet meer bijkomen van het lachen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:21 schreef JanM het volgende:Ik hoop dat Van Geel hem morgen voor een paar miljoen doorverkoopt. Dan zou ik pas niet meer bijkomen van het lachen! :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal ondertussen ook weinig ajacied meer zijn die Kenneth, die zit vol revanche gevoelens. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Teveel is ook niet goed he! :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In A'dam wordt hij nu iig al gekruisigd, opgehangen en gevierendeeld. . :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:21 schreef JanM het volgende:Ik hoop dat Van Geel hem morgen voor een paar miljoen doorverkoopt. Dan zou ik pas niet meer bijkomen van het lachen! Ghehe.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelen straks ook nog tegen die mafkutten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En dan 2 strafschoppen stoppen. .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In de kuip probeerden de Lechi hem al op te blazen |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee hoor niet bij mij haha
welkom kenneth vermeer! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:07 schreef lecock het volgende:[..] Die training ben jezelf ook misgelopen zeker . Vind het behoorlijk onbeschoft om na driemaal een verzoek/ privee bericht niet te reageren , maar u zal het wel druk hebben met andere zaken. sorry, geen avatars op dit moment |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Jongens en meiden, dit veranderd de zaak: Het is een jongensdroom die uitkomt voor Kenneth, hij had vroeger een feyenoordshirt en een feyenoordpyama. Hij sliep in een bed in de vorm van de Kuip. Als hij in de Kuip keepte nam hij altijd een polletje van de heilige grasmat mee naar huis. Die stoppte hij thuis in een tempeltje in zijn Feyenoord - stilte kamertje. Daar speelde hij dan het Hand in hand terwijl hij stiekum in een mini goaltje stond met een feyenoordkeepersshirt met zijn naam en nummer 1 erop. Wat er verder gebeurde...... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee precies alleen als je voor feyenoord bent!P: |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:42 schreef Eide het volgende:Frank de Boer zegt net dat het zo goed als rond is. Ik ben er in ieder geval ziek van. En dat op een dag dat ik toch al ziek ben van voetbal. Extra zout in de wond?! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Tja dit is wel het uiterste.......................! |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
quote: Even bij voorstellen kijken ben je op de hoogte. Boudewijn bedankt voor de snelle reactie ( hahahaha) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vind het raar, waarom heb je Hahn dan gehaald? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zeker, maar dat is toch echt Piet Veldhuizen ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: voor later, gratis he nu. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:40 schreef lecock het volgende:[..] Even bij voorstellen kijken ben je op de hoogte. Boudewijn bedankt voor de snelle reactie ( hahahaha) Ik zou zeggen nog een paar nullen achter het aantal posts en een dag dat B in een goeie bui is dan heb je wel wat meer kans :p |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo