|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het allemaal wel sneu voor Vermeer, aardige gozer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is een neus, we hebben bijlow tot ziens de volgende |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beetje respect voor Vermeer is wel op z'n plaats |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelul. Vermeer heeft zich altijd netjes opgesteld. Mag volgend seizoen weer eerste doelman worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zijn mails waar ik iets mee kan op 20.23 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2018 - 20:23 schreef FR-Henk het volgende:Gelul. Vermeer heeft zich altijd netjes opgesteld. Mag volgend seizoen weer eerste doelman worden. Dat eerste +1908!
Het tweede AJB NIET! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 02 mei 2018 - 20:23 schreef FR-Henk het volgende:Gelul. Vermeer heeft zich altijd netjes opgesteld. Mag volgend seizoen weer eerste doelman worden. Op een man van glas kun je niet bouwen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Heb er geen vertrouwen meer in. Jammer al die blessures, was een uitstekende doelman. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De man van 1 miljoen, is er nog ergens een goedwillende sheik te bekennen. Verder bedankt hoor, maar ben er wel klaar mee. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Einde carrière lijkt wel inmiddels. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alsof Vermeer al begraven is. Hij is er nog steeds en is deel van de selectie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is deel van de ziekenboeg henkert.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Staat straks gewoon tussen de palen bij ons |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zou mooi zijn. In principe onze beste keeper. Maar moet het nog zien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoe dan? Schommel aan de lat hangen? Is continu stuk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ben bang als hij fit is, in de winterstop vertrekt zal het dan wel jammer vinden zeer goeie keeper als hij fit is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nu nog fit worden en blijven. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dank je wel ook eens wat positiefs (slaat niet op jou)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juli 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan is MvG ook een
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juli 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Neus wa, is van Goirle en heeft ook de meeste tijd van zijn loopbaan daar versleten. Dat uitstapje in het riool 79/82 05/08 moet ie mee leren leven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van Geel is net als die geile een brabo |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alleen heeft van Geel de provincie wel eens verlaten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha. Klopt,.. is wat meer ruimdenkend |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Annet heeft de vrije hand, geile tante hoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bible belt is live. Smullen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ze niks onder die rok aan heeft is z'n ding best nog wel praktisch hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een goede bank maakt je kampioen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met een speler die boven het salarisplafond zit . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja en? Niemand komt een stukke keeper ophalen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je zou de conclusie kunnen/moeten trekken dat hij veel te veel verdiend voor een structurele bankzitter ( ook als hij fit was/ en waarschijnlijk zo weer is). Dus tja , weer een miskoop , en een hele dure in salaris. De zaakwaarnemer van Bijlow staat , als deze het goed doet bij van Geel aan het bureau in de winterstop. He Yellow man , de bankzitter verdient meer dan een miljoen, mijn cliënt 3 ton ? , wat gaan we daar aan doen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, zo kan je alles een miskoop noemen, Vermeer was daadwerkelijk basismateriaal dat hij kwam en beter dan de rest. Toen ging hij stuk. En stuk. En stuk. En de rest is geschiedenis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vermeer heeft 3 hele goed seizoenen gehad bij ons. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er zal toch een oplossing voor moeten komen Dit wordt wederom een zeer onhandige constructie . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jaartje tweede keeper, volgend jaar loopt hij weg. Opgelost. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kun je het beter nu doen, heeft nog 2 jaar te gaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lees je miskoop, die hebben we voor een schijntje weg geplukt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vergeet even miskoop dan , het is wel onpraktisch |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik kan me alleen maar herinneren dat we Mulder naar die Friezen stuurde en een gat in de lucht sprongen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 01 augustus 2018 - 23:37 schreef VVout het volgende:Ik kan me alleen maar herinneren dat we Mulder naar die Friezen stuurde en een gat in de lucht sprongen. Deed Vermeer ook: geblesseerd ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, wil niet meer echt vlotten nu met Kenniet Vermeer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 augustus 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op donderdag 19 juli 2018 - 23:44 schreef de bluffer het volgende:Ben bang als hij fit is, in de winterstop vertrekt zal het dan wel jammer vinden zeer goeie keeper als hij fit is Helemaal mee eens. Was veel beter dan Jones. Ben blij dat die weg is. Denk wel dat we met Bijlow gaan starten. Nog niet overtuigd maar was in de oefenwedstrijden goed. Afwachten. Eerst zaterdag eens kijken. |
|
|
|