BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 februari 2015 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 23:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Hij deed het weer he haha.. Wat ik niet snap en ja je kan niet zeggen dat het alleen de fou van Vermeer is maar als je uitkomt moet je toch contact hebben gehad met je medespeler??

Het is wel erg zonde hoor, dat drukke gedoe van hem.
Op dit moment pakt hij dus duidelijk niet de nodige punten voor Feyenoord....
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 februari 2015 - 06:29   quote  deeplink  
Wie? Nee hij heeft een leuke periode gekeept maar ben blij dat hij weg is..
Dat wilde krijg je er echt niet uit en ondanks dat hij mooie reddingen heeft
door zijn geweldige reflex heb ik toch liever een stabielere keeper.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 16 februari 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 14:44 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Heeft ie z'n beste tijd alweer gehad dan?
Die heeft ie bij ONS gehad ja! Het is gewoon een onzekere factor en ik ben niet meer verdrietig dat hij weg is bij ons....lach eigenlijk elke week meer dat hij naar dat zooitje in rotjeknor is gegaan 😅
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 16 februari 2015 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 23:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Hij deed het weer he haha.. Wat ik niet snap en ja je kan niet zeggen dat het alleen de fou van Vermeer is maar als je uitkomt moet je toch contact hebben gehad met je medespeler??

Het is wel erg zonde hoor, dat drukke gedoe van hem.
Dit is precies de reden geweest dat hij mocht vertrekken.
hij kan zoooo belangrijk zijn soms, maar zal het bijna altijd weer verpesten door foutjes en/of onzekerheden.

Het beste Kenneth!
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2015 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 00:22 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Op dit moment pakt hij dus duidelijk niet de nodige punten voor Feyenoord....
Ja die heeft hij wel gepakt, ze hadden de minste tegendoelpunten. Ook Vermeer is daar belangrijk in geweest, maar zodra hij elke keer zeker is van een basisplek, gaat hij rare dingen doen.
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 19:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dit is precies de reden geweest dat hij mocht vertrekken.
hij kan zoooo belangrijk zijn soms, maar zal het bijna altijd weer verpesten door foutjes en/of onzekerheden.

Het beste Kenneth!
Klopt, bij mij staat die wedstrijd tegen Utrecht in mijn geheugen... Mann
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 16 februari 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 20:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik weet nog precies op welke kruk ik zat en in welk cafe en hoeveel bier ik op had 3n hoeveel knokkels ik bij elke tegengoal brak op de muur....

Wat een kluns was het daar....hahaha 6-4 toch?
remco k
 remco k - maandag 16 februari 2015 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 20:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Bij mij de wedstrijd tegen NEC. Als hij die niet voor ons wint had die derde ster er dat seizoen niet gekomen..

Ik heb het glas liever half vol..
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 21:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik weet nog precies op welke kruk ik zat en in welk cafe en hoeveel bier ik op had 3n hoeveel knokkels ik bij elke tegengoal brak op de muur....

Wat een kluns was het daar....hahaha 6-4 toch?
Oo man wat erg.. Die pass die hij dan geeft.. gosh..
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2015 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij mij de wedstrijd tegen NEC. Als hij die niet voor ons wint had die derde ster er dat seizoen niet gekomen..

Ik weet dat je hem hoog hebt zitten maar je kan je ogen niet zo dicht houden als je nu doet. Ik ben het met je eens, hij is goed alleen hij "pakt" ze maar hij "verliest' er ook evenveel. Hij heeft er Feyenoord ook wat gekost en wat gewonnen.

Die wedstrijd van Vermeer tegen NEC he, had hij dat wel hoeven doen als hij minder fouten had gemaakt? Kan hij pakt ze maar hij geeft ze vaak genoeg ook zelf weg
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 22:34 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik weet dat je hem hoog hebt zitten maar je kan je ogen niet zo dicht houden als je nu doet. Ik ben het met je eens, hij is goed alleen hij "pakt" ze maar hij "verliest' er ook evenveel. Hij heeft er Feyenoord ook wat gekost en wat gewonnen.

Die wedstrijd van Vermeer tegen NEC he, had hij dat wel hoeven doen als hij minder fouten had gemaakt? Kan hij pakt ze maar hij geeft ze vaak genoeg ook zelf weg
Dat seizoen verving hij de laatste paar potjes Verhoeven, als dat niet was gebeurt waren we nooit kampioen geworden..

Ik vind het een geweldige keeper en erg jammer dat ie weg is. Maar heb nooit gezegd dat ie foutloos is..

Zijn beste wedstrijden zijn in mijn belevinf een stuk beter dan die van Cilissen, Vermeer zijn minste wedstrijden zijn een stuk minder dan die van Cilissen..
Eide
 Eide - dinsdag 17 februari 2015 - 12:57   quote  deeplink  
Dat durf ik zo niet te zeggen Remco. Cillissen is geen spektakel keeper maar zo'n bal als tegen Twente die van 3 meter op hem af wordt gevuurd stopt hij uitstekend. En waar Vermeer er een katachtige sprong bij maakt blijft Cillissen staan...

Het zijn keepers met heel andere kwaliteiten. Cillissen is een sobere keeper die het moet hebben van positioneel goed staan en rust. Vermeer is een reflex keeper met een enorm atletisch vermogen. Als je dat tegen elkaar wegstreept denk ik niet dat je heel makkelijk de een beter dan de ander kan noemen. Het zijn beide geen Neuer's of Courtois' maar als ze beiden in vorm zijn ontlopen ze elkaar niet veel denk ik. Als ze minder in vorm zijn is Cillissen wel duidelijk stabieler omdat die vanuit rust keept terwijl Vermeer dat onrustig wordt.

De atletische basis van Vermeer is een stuk beter dat is denk ik wel duidelijk maar in het koppie is Cillissen gewoon de betere keeper. Zo zie ik het althans. En het verschil in de fysieke capaciteiten tussen Vermeer en Cillissen is kleiner dan het verschil in het koppie tussen de beide heren.
nora
 nora - dinsdag 17 februari 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Als hij daarvoor niet punten had verspeeld voor Ajax dan hadden wij voor NEC al kamioen geweest het is gewoon een zenuwelijer, die achterhoede nerveus maakt.
nora
 nora - dinsdag 17 februari 2015 - 13:12   quote  deeplink  
Cillissen is gewoon een klasse beter als Vermeer geen poespas techn/veel beter en die spring in het veld doet maar wat en heeft geweldige reflexen dat is spectaculair en dat onthouden de meeste mensen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 17 februari 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 12:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat seizoen verving hij de laatste paar potjes Verhoeven, als dat niet was gebeurt waren we nooit kampioen geworden..

Ik vind het een geweldige keeper en erg jammer dat ie weg is. Maar heb nooit gezegd dat ie foutloos is..

Zijn beste wedstrijden zijn in mijn belevinf een stuk beter dan die van Cilissen, Vermeer zijn minste wedstrijden zijn een stuk minder dan die van Cilissen..
Sorry maar je praat echt onzin.vooral je eerste zin raakt kant noch wal. Ik heb je pas geleden diverse wedstrijden als voorbeeld gegeven dat Jasper gewoon pinten voor je pakt en/of je in de wedstrijd houdt.
Je kan over Jasper geen wedstrijd zeggen dat je die door een fout van hem verliest.Vermeer zijn er voldoende voorbeelden geweest dus hoe kan je in godsnaam deze twee keepers gelijkwaardig vinden terwijl de ene nooit een blunder maakt en de andere zeer regelmatig??
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 februari 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Vermeer was prima bezig maar daarop volgt altijd een periode zo was ik erbij tegen Heerenveen
man man. Nee doe mij Cilissen maar die is een stuk stabieler.
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 februari 2015 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 12:57 schreef Eide het volgende:
Dat durf ik zo niet te zeggen Remco. Cillissen is geen spektakel keeper maar zo'n bal als tegen Twente die van 3 meter op hem af wordt gevuurd stopt hij uitstekend. En waar Vermeer er een katachtige sprong bij maakt blijft Cillissen staan...

Het zijn keepers met heel andere kwaliteiten. Cillissen is een sobere keeper die het moet hebben van positioneel goed staan en rust. Vermeer is een reflex keeper met een enorm atletisch vermogen. Als je dat tegen elkaar wegstreept denk ik niet dat je heel makkelijk de een beter dan de ander kan noemen. Het zijn beide geen Neuer's of Courtois' maar als ze beiden in vorm zijn ontlopen ze elkaar niet veel denk ik. Als ze minder in vorm zijn is Cillissen wel duidelijk stabieler omdat die vanuit rust keept terwijl Vermeer dat onrustig wordt.

De atletische basis van Vermeer is een stuk beter dat is denk ik wel duidelijk maar in het koppie is Cillissen gewoon de betere keeper. Zo zie ik het althans. En het verschil in de fysieke capaciteiten tussen Vermeer en Cillissen is kleiner dan het verschil in het koppie tussen de beide heren.
Hier kan ik mij goed in vinden! Vermeer en Cillissen hebben beiden punten voor Ajax gepakt. Vermeer is daarbij meer een "showkeeper", zoals wij dat vroeger noemden. Een simpel balletje pakken met een theatrale duik. Cillissin is de rust zelve en die uitstraling van hem vind ik een verademing. Wel een groot pluspunt van Vermeer zijn (waren) zijn spelhervattingen. Daar moet Cillissen echt aan werken, want dat kan, nee dat moet, beter. Het enige dat ik Vermeer verwijt is dat hij naar onze grootste rivaal is vertrokken. Ik vind persoonlijk dat je zoiets niet kunt doen. Ik weet nog goed hoe er in Amsterdam werd gereageerd toen Johan Cruijff van Ajax naar Feyenoord vetrok en hoe er in Rotterdam werd gereageerd toen Wim Jansen van Feyenoord naar Ajax vertrok. Jansen kreeg voor aanvang van de Klassieker een enorme ijsbal tegen zijn hoofd gegooid door zijn voormalige supporters en kon daardoor niet spelen. Vertrekken naar je rivaal is simpelweg not done.
nora
 nora - dinsdag 17 februari 2015 - 14:32   quote  deeplink  
van de Sar was ook altijd de rust zelf dat zijn meer onze keepers.
Eide
 Eide - dinsdag 17 februari 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 14:14 schreef Pietje het volgende:
Wel een groot pluspunt van Vermeer zijn (waren) zijn spelhervattingen. Daar moet Cillissen echt aan werken, want dat kan, nee dat moet, beter.
Absoluut. Zowel qua zuiverheid als qua tempo in zijn spelhervattingen.
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 13:08 schreef nora het volgende:

[..]

Als hij daarvoor niet punten had verspeeld voor Ajax dan hadden wij voor NEC al kamioen geweest het is gewoon een zenuwelijer, die achterhoede nerveus maakt.
En waar verspeelde hij punten dan het seizoen dat we de derde ster pakte??
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 12:57 schreef Eide het volgende:

En daarom zeg ik dat als Vermeer echt in vorm is hij beter is dan Cilissen, en als hij uit vorm is minder is dan Cilissen. Cilissen is een stabielere keeper met een betere uitstraling. Ik vind alleen dat hij niet zijn beste periode achter de rug heeft en in die periode zeker niet stabiel oogde of punten pakte. En ja, dan denk je weleens terug aan de goede momenten van zijn voorganger.

Maar begrijp me niet verkeerd, Cilissen verdreef Vermeer meer dan terecht als eerste keeper.
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 13:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry maar je praat echt onzin.vooral je eerste zin raakt kant noch wal. Ik heb je pas geleden diverse wedstrijden als voorbeeld gegeven dat Jasper gewoon pinten voor je pakt en/of je in de wedstrijd houdt.
Je kan over Jasper geen wedstrijd zeggen dat je die door een fout van hem verliest.Vermeer zijn er voldoende voorbeelden geweest dus hoe kan je in godsnaam deze twee keepers gelijkwaardig vinden terwijl de ene nooit een blunder maakt en de andere zeer regelmatig??
Volgens mij stonden we achterin te schutteren met Verhoeven op de goal en speelde die zeker heel slecht, en was iedereen hier aan het springen om Vermeer destijds, dus ja het is wel degelijk waar dat hij ons toen voor een groot deel kampioen heeft gemaakt..
En inderdaad hebben we die discussie gehad, maar ik ben het simpelweg niet met je eens, vind jij dat goed??
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 14:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Absoluut. Zowel qua zuiverheid als qua tempo in zijn spelhervattingen.
Dat vind ik ook zijn grootste minpunt. 9 van de 10 ballen liggen met 10 seconden weer in de voeten van de tegenstander..
Brandje
 Brandje - dinsdag 17 februari 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij stonden we achterin te schutteren met Verhoeven op de goal en speelde die zeker heel slecht, en was iedereen hier aan het springen om Vermeer destijds, dus ja het is wel degelijk waar dat hij ons toen voor een groot deel kampioen heeft gemaakt..
En inderdaad hebben we die discussie gehad, maar ik ben het simpelweg niet met je eens, vind jij dat goed??
Ja hoor alleen steek je nu je kop in het zand en lig je dwars puur om het dwarsliggen ipv op feiten in te gaan. Dus de voorbeelden die ik jou gaf over Cillissen.

PS
Verhoeven heeft er niks mee te maken dus waarom je die er nu bij haalt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - dinsdag 17 februari 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 15:32 schreef remco k het volgende:

[..]

En daarom zeg ik dat als Vermeer echt in vorm is hij beter is dan Cilissen, en als hij uit vorm is minder is dan Cilissen. Cilissen is een stabielere keeper met een betere uitstraling. Ik vind alleen dat hij niet zijn beste periode achter de rug heeft en in die periode zeker niet stabiel oogde of punten pakte. En ja, dan denk je weleens terug aan de goede momenten van zijn voorganger.

Maar begrijp me niet verkeerd, Cilissen verdreef Vermeer meer dan terecht als eerste keeper.
Excelsior uit.Grunn thuis. f'noord zowel uit als thuis. Heerenveen thuis. heeft Cillissen je er doorheen gesleept. Mening hebben is prima echter is je mening alleen berust op je eigen eigenwijsheid want cijfers, waar jij zo graag mee schermt, liggen echt anders
nora
 nora - dinsdag 17 februari 2015 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

En waar verspeelde hij punten dan het seizoen dat we de derde ster pakte??
Heb je even een uurtje of is je TV stuk geweest
nora
 nora - dinsdag 17 februari 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Cillissen staat in het Ned/team is dat genoeg voor je
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 19:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja hoor alleen steek je nu je kop in het zand en lig je dwars puur om het dwarsliggen ipv op feiten in te gaan. Dus de voorbeelden die ik jou gaf over Cillissen.

PS
Verhoeven heeft er niks mee te maken dus waarom je die er nu bij haalt?
Die heeft er alles mee te maken, het is een voorbeeld over hoe belangrijk hij toen was..

En leuk dat je me voorbeelden geeft, ik vind die voorbeelden niet het pakken van punten maar redelijk normale reddingen die als ie ze niet pakt je rustig tot blunder of fout kan beschrijven.

Ik vind Cilissen absoluut geen puntenpakker, dat jij dat wel vind is prima, maar ik heb dus een andere mening..
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 19:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Excelsior uit.Grunn thuis. f'noord zowel uit als thuis. Heerenveen thuis. heeft Cillissen je er doorheen gesleept. Mening hebben is prima echter is je mening alleen berust op je eigen eigenwijsheid want cijfers, waar jij zo graag mee schermt, liggen echt anders
Ja leuk dat je dat opnoemt alweer, maar ik vind dat helemaal geen voorbeelden van het pakken van punten..
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 19:27 schreef nora het volgende:

[..]

Heb je even een uurtje of is je TV stuk geweest
Ik heb het over het seizoen van de derde ster he.. Maar goed, laat maar zien dan, en niet met momenten komen van zijn laatste twee seizoenen, maar specifiek van dat seizoen..

Toen keepte hij gewoon geweldig, pakte punten en zorgde mede voor de titel...
remco k
 remco k - dinsdag 17 februari 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 19:29 schreef nora het volgende:

[..]

Cillissen staat in het Ned/team is dat genoeg voor je
Ow, dus omdat ie daar speelt is ie ook de beste??

Want bijvoorbeeld Adriaanse vind ook Vermeer de betere keeper..

En oja, voordat je weer wat zegt..

Ik zeg constant dat Cilissen terecht onze eerste keeper is geworden. Ik vind hem alleen niet zo geweldig als dat de rest hem vind.. Als ie op zijn leeftijd namelijk echt zo goed was geweest had ie al wel bij een grote club in het buitenland gespeeld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2015 door remco k --
freakie
 freakie - dinsdag 17 februari 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ow, dus omdat ie daar speelt is ie ook de beste??

Want bijvoorbeeld Adriaanse vind ook Vermeer de betere keeper..

En oja, voordat je weer wat zegt..

Ik zeg constant dat Cilissen terecht onze eerste keeper is geworden. Ik vind hem alleen niet zo geweldig als dat de rest hem vind.. Als ie op zijn leeftijd namelijk echt zo goed was geweest had ie al wel bij een grote club in het buitenland gespeeld..
Ooo ja dat ging van der Sar ook he? Die was 21 toen hij weg ging bij Ajax??
freakie
 freakie - dinsdag 17 februari 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het over het seizoen van de derde ster he.. Maar goed, laat maar zien dan, en niet met momenten komen van zijn laatste twee seizoenen, maar specifiek van dat seizoen..

Ik zal eens even kijken morgen
Brandje
 Brandje - woensdag 18 februari 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Die heeft er alles mee te maken, het is een voorbeeld over hoe belangrijk hij toen was..

En leuk dat je me voorbeelden geeft, ik vind die voorbeelden niet het pakken van punten maar redelijk normale reddingen die als ie ze niet pakt je rustig tot blunder of fout kan beschrijven.

Ik vind Cilissen absoluut geen puntenpakker, dat jij dat wel vind is prima, maar ik heb dus een andere mening..
hahahaha lachwekkend dit.
Als Vermeer goede reddingen heeft dan is hij een puntenpakker voor f'noord maar doet Cillissen precies hetzelfde dan zijn het gewone reddingen. Je zet jezelf best een beetje voor schut beste remco. Maar ben wel benieuwd naar je reactie kijken of je je eigen onzin kan ovetreffen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2015 door Brandje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 februari 2015 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat was idd een heel sterk seizoen van Kenneth en idd mede door hem hebben we toen die 3e ster gepakt. Feit is wel dat hij superrieure reddingen te vaak afwisselt met grabbel momenten en dus ook fouten. Jasper Cillessen is gewoon constanter en heel erg belangrijk: Jasper straalt veel meer rust uit, is minder spectaculair, heeft ook zijn fouten, maar is nogmaals wel constanter dan Kenneth.
remco k
 remco k - woensdag 18 februari 2015 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2015 - 22:54 schreef freakie het volgende:

[..]

Ooo ja dat ging van der Sar ook he? Die was 21 toen hij weg ging bij Ajax??
Goede vergelijking. Ook spelers bleven in die tijd een stuk langer bij hun clubs dan nu..
remco k
 remco k - woensdag 18 februari 2015 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 10:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat was idd een heel sterk seizoen van Kenneth en idd mede door hem hebben we toen die 3e ster gepakt. Feit is wel dat hij superrieure reddingen te vaak afwisselt met grabbel momenten en dus ook fouten. Jasper Cillessen is gewoon constanter en heel erg belangrijk: Jasper straalt veel meer rust uit, is minder spectaculair, heeft ook zijn fouten, maar is nogmaals wel constanter dan Kenneth.
Je zegte exact hetzelfde als dat ik zeg.
remco k
 remco k - woensdag 18 februari 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 09:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

hahahaha lachwekkend dit.
Als Vermeer goede reddingen heeft dan is hij een puntenpakker voor f'noord maar doet Cillissen precies hetzelfde dan zijn het gewone reddingen. Je zet jezelf best een beetje voor schut beste remco. Maar ben wel benieuwd naar je reactie kijken of je je eigen onzin kan ovetreffen
Ik zet mezelf niet voor schut, ik geef mijn mening, net zoals jij jouw mening geeft. En volgens mij behandel ik jou ook met respect toch?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 februari 2015 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 10:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zegte exact hetzelfde als dat ik zeg.
Zijn we het daar over eens ;-)
remco k
 remco k - donderdag 19 februari 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Eindelijk eens een pot waar Cilissen de punten pakt, echt een geweldige wedstrijd..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 20 februari 2015 - 05:58   quote  deeplink  
Dit is een echt voorbeeld idd van punten pakken als keeper.

Duidelijk 5 cruciale reddingen gemaakt.
nora
 nora - vrijdag 20 februari 2015 - 11:36   quote  deeplink  
Laatste woord hierover het is gewoon een klassekeeper zoals al tijden verkondig hij heeft alleen een kut stem.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 20 februari 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Cillisen ziet er altijd uit, hoe ik er na een vreselijk ordinair zuipweekend uitzie!

Alleen keept ie iets beter dan mij...
freakie
 freakie - zaterdag 21 februari 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 12:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Cillisen ziet er altijd uit, hoe ik er na een vreselijk ordinair zuipweekend uitzie!

Alleen jou stem klinkt dan wel net als Cillessen
Pietje
 Pietje - maandag 23 februari 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 12:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

Dat is hem maar geraden ook, anders moet jij onder de laat gaan staan. ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 24 februari 2015 - 06:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 februari 2015 - 19:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Alleen jou stem klinkt dan wel net als Cillessen
.......

Dit doet zeer hoor.....

Dacht dat we vrienden waren.....

Snik...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 24 februari 2015 - 06:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 18:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is hem maar geraden ook, anders moet jij onder de laat gaan staan. ;-)
Is dat dan zo gek? Als ik op doel zou staan in Ajax1?

Ik pak makkelijk ballen...zegt mn meissie 😁
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 februari 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 06:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Is dat dan zo gek? Als ik op doel zou staan in Ajax1?

Ik pak makkelijk ballen...zegt mn meissie 😁
Haha. En je meisje pakt ook (jouw) ballen?
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 06:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

.......

Dit doet zeer hoor.....

Dacht dat we vrienden waren.....

Snik...
haha ja sorry:(:(
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 12:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. En je meisje pakt ook (jouw) ballen?
Pietje................. Hou je in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2015 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!

0.0154559