|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 23:06 schreef Ajax Warrior het volgende:O wacht, zie dat Ronald ook aan de alcoholvrije dranken is! Vandaar dat het zinnige alleen van hem en mij komt! ;-) De beste ideeen zijn onder invloed bedacht... Echt hoor... ;)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daarin ben je dus veranderd.. Je drinkt alleen nog maar water.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Of op zijn minst door mensen die niet helemaal bij hun volle verstand waren.. Zie een Einstein.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 23:08 schreef remco k het volgende:[..] Of op zijn minst door mensen die niet helemaal bij hun volle verstand waren.. Zie een Einstein.. Yep... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt! Maar dat had een medische reden! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 23:06 schreef remco k het volgende:[..] Als ik hier zo een beetje rond lees denk ik dat ik wel een A4tje vol kan krijgen.. En dat met 5 letters.. Ajacied.....dat zijn er 7 slome |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een mooi compliment, dank je daarvoor. Maar denk dat er heel wat zijn die dat echt anders zien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als ik de laatse posts lees zijn jullie Vermeer alweer vergeten ^^ 😨 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ach, kunnen er wel over blijven miepen maar het is toch gebeurt.
Gefeliciteerd met jullie 4e oud-Ajax keeper (Lamprou, Graafland, Hahn en Vermeer). Iedereen heeft recht op een stukje Ajax, jullie ook :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hey, the joker komt ook weer uit z'n doos ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 00:45 schreef Eide het volgende:[..] Ach, kunnen er wel over blijven miepen maar het is toch gebeurt. Gefeliciteerd met jullie 4e oud-Ajax keeper (Lamprou, Graafland, Hahn en Vermeer). Iedereen heeft recht op een stukje Ajax, jullie ook :D Basacikoglu ook ajacied d;-) |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 00:45 schreef Eide het volgende:[..] Ach, kunnen er wel over blijven miepen maar het is toch gebeurt. Gefeliciteerd met jullie 4e oud-Ajax keeper (Lamprou, Graafland, Hahn en Vermeer). Iedereen heeft recht op een stukje Ajax, jullie ook :D Hoeveel jeugd talenten heeft 020 het laatste jaar bij Feyenoord gestolen....daar hoor ik niemand over. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 19:30 schreef lecock het volgende:[..] Hoeveel jeugd talenten heeft 020 het laatste jaar bij Feyenoord gestolen....daar hoor ik niemand over. Gestolen nog wel...tuluk ouwe, we trekken een zak over hun kop en sleuren ze in een busje naar Amsterdam. Die tweeling waar jij het over hebt, daarvan wilde de familie dat ze naar Amsterdam gingen. Voorde rest maak ik me er helemaal niet druk om |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 19:30 schreef lecock het volgende:[..] Hoeveel jeugd talenten heeft 020 het laatste jaar bij Feyenoord gestolen....daar hoor ik niemand over. Noem ze allemaal eens op kerel.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Is ie nog steeds aan het nadenken? |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
VERMEER ZORGT VOOR DE OMMEKEER. hahahaha. Maak je niet dik, Feyenoord is zonder spits nergens. En die te Vrede kan niet eens met de veteranen mee. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 21:18 schreef Bilall het volgende:VERMEER ZORGT VOOR DE OMMEKEER. hahahaha. Maak je niet dik, Feyenoord is zonder spits nergens. En die te Vrede kan niet eens met de veteranen mee. Feyenoord is met spits nog steeds niks.... Al jaren niet 😁 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 21:18 schreef Bilall het volgende:VERMEER ZORGT VOOR DE OMMEKEER. hahahaha. Maak je niet dik, Feyenoord is zonder spits nergens. En die te Vrede kan niet eens met de veteranen mee. Volgens mij scoort ie al 5 potten op rij.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik zou willen dat Sightorsson en Milik samen er al evenveel in hadden liggen als Te Vrede. Veel kritiek maar voorlopig scoort hij erg makkelijk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik vind hem eigenzinnig en onverschillig....gaan ze nog problemen mee krijgen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 21:18 schreef Bilall het volgende:VERMEER ZORGT VOOR DE OMMEKEER. hahahaha. Maak je niet dik, Feyenoord is zonder spits nergens. En die te Vrede kan niet eens met de veteranen mee. Wie steun jij nu eigenlijk wel bij jouw cluppie...jij zeikt echt alles af. Jij hebt een poster van jezelf aan de muur hangen, waar je 2x per dag je kwak tegen aan deponeert, zo geweldig vindt jij jezelf. Ik vind het best hoor maar doe dat even lekker op je eigen forum....lekker opbokken hier Lurch |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 23:35 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wie steun jij nu eigenlijk wel bij jouw cluppie...jij zeikt echt alles af. Jij hebt een poster van jezelf aan de muur hangen, waar je 2x per dag je kwak tegen aan deponeert, zo geweldig vindt jij jezelf. Ik vind het best hoor maar doe dat even lekker op je eigen forum....lekker opbokken hier Lurch Is het een kakkerlak? Zou je niet zeggen gezien zijn reactie! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....een uitgekakte op zijn eigen forum |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Een uitgekakte kakkerlak! Whahahahahaha
Ow ja, VERRADER IS EEN KAKKERLAK!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....en zo niet dan is het Ju jitsu 5.0.....dit was zijn eerste post bij ons |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: O jee??? Nee, niet weer! Toch???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee...ik hou het op een uitgekakte kakkerlak ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ok dan, doen we dat allebei! Ik vertrouw namelijk op je kundigheid daaromtrent! ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 21:18 schreef Bilall het volgende:VERMEER ZORGT VOOR DE OMMEKEER. hahahaha. Maak je niet dik, Feyenoord is zonder spits nergens. En die te Vrede kan niet eens met de veteranen mee. Ben je nu hier pisvlek? Uiteindelijk laat je dan je ware kleur zien. Idioot. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Neem hem maar weer mee Elmo..... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik vrees dat ze hem niet terug willen, dus doorsturen naar pisvee |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Huh....afgedankte Feijenoorders gaan toch naar Twente ?? |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Des te langer Vermeer in de basis staat, des te slechter wordt hij....boer is een vooruitgang op lange termijn (erkomen een paar goede keepers aan) Spanning bij de keepers is weg, geeft een bepaalde rust...zowel cillissen als de boer heeft dat en weten beide waar ze aan toe zijn.
Gezonde concurrentie zal ik maar zeggen,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Trouwens je kan het overmars niet kwalijk nemen dat hij de eredivisie aantrekkelijker maakt en er wij zelf ook van profiteren :)
2 vliegen in 1 klap noemen ze dat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door Scout2 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Genoeg supporters floten hem uit.... Wel een mooie start bij feyenoord hahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Net de samenvatting even zitten kijken maar Vermeer kon niet zo heel veel aan die goals doen. Zwak verdedigen van de kakkies en een goed optreden van die andere keeper met Ajax verleden die onder contract staat in Rotterdam (Lamprou) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2014 - 08:47 schreef Eide het volgende:Net de samenvatting even zitten kijken maar Vermeer kon niet zo heel veel aan die goals doen. Zwak verdedigen van de kakkies en een goed optreden van die andere keeper met Ajax verleden die onder contract staat in Rotterdam (Lamprou) Het boeit me geen ene flikker of hij er wel of niet iets aan kon doen! Dit debuut is hem van harte gegund. Smerige verrader! Niet dat hij niet naar een andere club mocht, maar de manier waarop hij dit heeft gedaan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2014 - 10:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het boeit me geen ene flikker of hij er wel of niet iets aan kon doen! Dit debuut is hem van harte gegund. Smerige verrader! Niet dat hij niet naar een andere club mocht, maar de manier waarop hij dit heeft gedaan! Volgens mij probeerde hij zelf zijn contract af te kopen om naar AZ te gaan. En heeft Ajax het bod van Feyenoord geaccepteerd. Daarna is hij daar heen gegaan..
Of heb ik iets gemist? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2014 - 13:52 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij probeerde hij zelf zijn contract af te kopen om naar AZ te gaan. En heeft Ajax het bod van Feyenoord geaccepteerd. Daarna is hij daar heen gegaan.. Of heb ik iets gemist? Geheime besprekingen en Ajax tot akkoord gedwongen na aanleiding van de eerder gemaakte afspraken! Ja, dan ben je gewoon een verrader!
Voor jouw misschien niet, voor mij wel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2014 - 13:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Geheime besprekingen en Ajax tot akkoord gedwongen na aanleiding van de eerder gemaakte afspraken! Ja, dan ben je gewoon een verrader! Voor jouw misschien niet, voor mij wel! Dat verhaal heb ik nog nergens gelezen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k