BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax voert beleid,ik merk er nu weinig van...wat jullie

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 31 augustus 2014 - 18:25   quote  deeplink  
Spuug jullie gal maar...
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 31 augustus 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Ze kunnen in de arena allemaal de vette pest pleuris krijgen, stelletje geldwolven.
En dan zeg ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel netjes had hele andere woorden willen gebruiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door verbrande harry --
hjf
 hjf - zondag 31 augustus 2014 - 18:35   quote  deeplink  
Ik zou willen voorstellen dat onze Remco Marc Overmars gaat opvolgen.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:07   quote  deeplink  
Marc blijft gewoon zitten waar die zit..

Ajax 4 keer op rij kampioen, gaat ook dit jaar weer gewoon meedoen om de titel..

Ik denk dat het meer dan terecht is dat Ajax het beleid met de supporters eens flink op de schop gaat gooien..
Marco 129
 Marco 129 - zondag 31 augustus 2014 - 20:25   quote  deeplink  
Eto'o was welkom. Maar maak een deal of niet. Nu weten al onze spitsen dat ze eigenlijk geen eerste keus zijn.. Van Ginkel gaat naar Milan, die wordt niet gehuurd.. De Jong gaat naar PSV, had Siem zijn nummer niet? Milik en Zvkovic gaan naar Ajax 2.. Poulsen loopt de deur uit (gewoon terughalen..), Blind wordt verkocht (ik gun het hem) maar waarom weer enkele dagen voor de deadline? We hebben geen beleid. Enkel een dikke bonus voor Marc en de overige directie..
Laat Kenneth gratis weggaan wat mij betreft. Maar niet naar psv én of o10. Dat is beleid.
Als Marc echt wat slimmer had gehandeld dan hadden Tadic en Narsingh hier gespeeld.. Eriksen is ook véél te goedkoop weggegaan. Wij kopen alleen jeugd en talent maar waren Meleg en Sana echt zo talentvol? Frank de Boer en zijn staf zijn goed maar dat heeft niets te maken met de directie. Ik wil gewoon een mooi logo op mijn borst en leuke spelers op het veld..
Maak eens een goede deal. Vraag wat mij part Thierry Henry of hij bij Ajax wil voetballen..
Ervaring zat. Maar verkoop niet altijd alles op het laatste moment.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax voert beleid,ik merk er nu weinig van...wat jullie

0.0058641