BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Willem II (zaterdag 13 september 2014, 20:45): 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - zondag 14 september 2014 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 01:11 schreef TheMenace het volgende:
Het lag dit keer in order geval niet aan de keeper..
Stond prima te keepen, kon niet veel doen tegen die 2 goals.
Mathijsen moe na 45 min?
sevillana
 sevillana - zondag 14 september 2014 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 01:17 schreef RenatoBos het volgende:
O zeker wel, lijdensweg gaat zeker zeggen dat dit de schuld van Erwin is..
zou zo maar kunnen
TheMenace
 TheMenace - zondag 14 september 2014 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 01:18 schreef sevillana het volgende:

[..]

zou zo maar kunnen
Hahahahaha kan ik toch weer effe lachen voor 1 minuut lol
TheMenace
 TheMenace - zondag 14 september 2014 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 01:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wel vreemd dat Erwin overigens niet mee deed bij de keepers warming up..
Mulder heeft al teveel moeten doen of juist nietp:
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 01:28   quote  deeplink  
Stond er bij als een zak zand..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 01:28   quote  deeplink  
De warming up was trouwens ook helemaal vernieuwd..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 september 2014 - 02:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 00:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Immers is enige op het middenveld die nog wel een beetje verdedigd, de rest zie je op dat gebied helemaal niks doen.
Ben ik niet met je eens. Hij loopt heel veel, maar het is te vaak kwantiteit en geen kwaliteit. Hij had bijvoorbeeld 0 balonderscheppingen tegen Willem II. Tegenover 7 van El Ahmadi. 2 van Vilhena en 1 van Toornstra.

http://www.whoscored.com/Matches/825543/LiveStatistics/Netherlands-Eredivisie-2014-2015-Feyenoord-Willem-II
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 02:39   quote  deeplink  
FEYENOORD SCHRIKT TE LAAT WAKKER TEGEN WILLEM II

d1c4fec50c113b5adf6d946923c1071a_800_600.jpg

Feyenoord is er zaterdagavond niet in geslaagd de eerste thuisoverwinning van dit seizoen te boeken. Aan het begin van een loodzware week, waarin de ploeg achtereenvolgens op bezoek gaat bij Sevilla en Ajaks ontvangt in De Kuip, struikelde Feyenoord over de eerste horde. Promovendus Willem II vertrok, ondanks een indrukwekkend slotoffensief van de thuisploeg, met een 1-2 overwinning uit Rotterdam. Debutant Colin Kazim-Richards maakte het enige doelpunt voor Feyenoord.

Ook een andere debutant, Kenneth Vermeer, zal zich zijn eerste duel voor Feyenoord ongetwijfeld anders hebben voorgesteld. Hoewel de thuiswedstrijd tegen promovendus Willem II op papier een prima affiche leek voor een eerste optreden, moest Vermeer al binnen 25 minuten twee keer de bal uit zijn eigen doel vissen.

9282a169833c2db41c63ff64b58ba6e0_800_600.jpg

Aan beide doelpunten gingen flinke defensieve fouten van Feyenoord vooraf. Na krap tien minuten spelen kon oud-Feyenoorder Samuel Armenteros opstomen over de linkerflank, waarna hij met een prima voorzet Frank van der Struijk bereikte. De verdediger werd vrijgelaten bij de tweede paal en hoefde alleen nog binnen te tikken.

Frank van der Struijk 0-1

http://youtu.be/i5W14XEl0zc

Een kwartier verder was het Terence Kongolo die zich verslikte in een diepe bal, waardoor jeugdinternational Terell Ondaan de achterlijn kon bereiken. De rappe aanvaller vond vervolgens de vrijstaande Armenteros, die zijn oude club pijn deed door Vermeer kansloos te laten.

177cf6fa94d48a513ec033d455698b45_800_600.jpg

Armenteros 0-2
http://www.dailymotion.com/video/x25wd1f_samuel-armenteros_sport

Met name de tweede tegengoal was een forse dreun voor Feyenoord, dat in het vervolg van de eerste helft nauwelijks meer haar eigen spel wist te spelen en bij vlagen moest toezien hoe Willem II dicteerde in De Kuip. Bovendien had de ploeg van Rutten op cruciale momenten het geluk niet aan haar zijde. Zo werd Terence Kongolo tien minuten voor rust een strafschop onthouden en ging de grootste kans van de eerste helft verloren doordat Boëtius oog in oog met Feyenoord-huurling Kostas Lamprou over schoot.

Rutten besloot in te grijpen door in de rust een dubbele wissel door te voeren (Jens Toornstra en Elvis Manu voor Joris Mathijsen en Jean-Paul Boëtius), waardoor Feyenoord de tweede helft met drie verdedigers speelde. Bovendien bracht de trainer na een uur spelen Colin Kazim-Richards in het veld, waardoor het legioen in het laatste half uur de contouren zag van het nieuwe Feyenoord, met twee debutanten en bovendien twee spelers (El Ahmadi en Toornstra) die hun eerste minuten in De Kuip van dit seizoen maakten.

eed2746f48e2e260a846d6edd4635e63_800_600.jpg

Willem II beperkte zich in die fase logischerwijs tot het verdedigen van de voorsprong, wat de missie van Feyenoord om tenminste twee keer te scoren er niet eenvoudiger op maakte. Dat de hoop op een goed resultaat toch nog terugkeerde in De Kuip, was te danken aan Kazim-Richards. De nieuwe spits gaf een kwartier voor tijd zijn visitekaartje af, door uit een voorzet van Luke Wilkshire knap binnen te koppen.

Goal Colin Kâzim tegen WillemII
http://www.dailymotion.com/video/x25wh4y_colin-kazeem-richards_sport

Met die goal kwam er een serieus slotoffensief van Feyenoord tot stand, waarbij Kazim-Richards met een fabelachtige omhaal kort na zijn eerste doelpunt direct dicht bij de gelijkmaker kwam. Hetzelfde gold twee minuten voor tijd voor Toornstra, die een ziedend schot van afstand op de paal zag eindigen. Daarmee was voor Willem II het grootste gevaar geweken, waardoor Feyenoord voor de tweede thuiswedstrijd op rij met lege handen bleef.

000d9e3fe31676a49cfaef7b73073a7e_800_600.jpg
3b6f37a0e07db1c3620ac666348de139_800_600.jpg

Feyenoord Willem II 1-2

Scoreverloop:
8 0-1 Van der Struijk
23 0-2 Armenteros
75 1-2 Kazim-Richards

Scheidsrechter: Braamhaar

Geel: Kongolo (Feyenoord)

Opstellingen
Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen (46 Toornstra), Kongolo; El Ahmadi, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede (63 Kazim-Richards) en Boëtius (46 Manu).
Willem II: Lamprou; Peters, Van der Struijk, Dries Wuytens, Dijks (80 Heerkens); Haemhouts (57 Ippel), Braber, Stijn Wuytens; Ondaan (71 Sporkslede), Sahar en Armenteros.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite

Opkomst Feyenoord - Willem II 13-09-2014

(http://youtu.be/gJiDU8EM3qY)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2014 door RenatoBos --
broer van Ted
 broer van Ted - zondag 14 september 2014 - 05:54   quote  deeplink  
Lekker positief weer . Er is geen 1 elftal wat er na 1mnd al staat ! Hoe Rutte word behandeld?? Weer blij dat hij trainer wilde worden bij Feyenoord en een Vermeer die meer lef in hun lijf hebben dan sommige snotneuzen hier , taal gebruik kanker dit en kanker dat hou toch op
YannickFR1212
 YannickFR1212 - zondag 14 september 2014 - 10:54   quote  deeplink  
Ik vond het allemaal niet zo vreemd, maar dat kan aan mij liggen. Mijn korte analyse;

Vermeer; Goede spelhervattingen. Aan de tegengoals kon hij niks doen.
Wilkshire; Erg veel goede voorzetten. Veel arbeid verricht, beste aan de kant van Feyenoord.
Van Beek; Niet zo geweldig. Zwak,slap. Moet nog heel erg veel groeien in kwaliteit.
Mathijsen; 1 goede lange bal zien geven. Veel te sloom, veel te slap. Kan dit niveau niet ( meer ) aan.
Kongolo; een geweldig talent. Maar absoluut gen linksback, Zag er erg ongemakkelijk uit.
Vilhena; Ik weet niet wat er met deze jongen aan de hand is. Passing was waardeloos.
El Ahmadi; speelde goed, veel passjes en af en toe zelfs wat dreiging.
Immers; Dit kan gewoon niet meer. Het station Immers is wat mij betreft gepasseerd.
Boeitius; Zelfde als Vilhena, ik weet niet wat er met hem aan de hand is. Ik zou hem heel graag eens vanaf de rechtsbuitenplaats zien. Dit van links is niks, en ziet er erg geforceerd en ongemakkelijk uit.
Te Vrede; Te licht voor Feyenoord, te licht voor de top van de eredivisie. Kan hij niks aan doen, er is op dit moment geen betere.
Schaken; Rennen rennnen rennen op hoop van zege dat hij er een keer langs komt.

Manu; Wel wat aardige acties, iets meer dreiging dan Boeitius.
Toornstra; Je ziet dat deze jongen kwaliteit heeft. Waarom Immers wel en Toornstra niet?
Kazim; Ondanks de goal en de omhaal, vond ik hem er ongelooflijk lomp bijlopen.

Dit is mijn analyse, eigenlijk denk ik dat dit elftal gewoon niet zoveel beter kan. Kongolo linksback? Boeitius linksbuiten? Mathijsen centrum? Immers aanvallende middenvelder?

Het is op deze manier gewoon echt niet zo goed...
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2014 - 10:55   quote  deeplink  
Matthijssen?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Vermeer, kon er niet veel aan doen en verder prima gekeept
Wilkshire, prima. Niks meer en niks minder
van Beek, slechte start en prima na de rust dankzij de wissel: Mathijsen
Mathijsen, bejaard, traag en angstig. Een zenuwpees op het veld
Kongolo, hetzelfde als van Beek
El Ahmadi, heeft nog zijn tijd nodig helaas. Komt wel goed denk ik
Immers, Waardeloos, beperkt en kan niet op dit niveau mee. Hoort op de bank
Vilhena, hopeloos uit vorm ! Moet eens bij zichzelf ten rade gaan. Hoort op de bank
Schaken, kan nog geen lantaarnpaal passeren en lomp op het veld. Hoort op de bank
te Vrede, veel te veel balverlies waardoor de verdediging in de problemen komt. Bank
Boëtius, Ook al hopeloos uit vorm. Laat hem een aantal weken op de bank en invallen.

Manu, Wil wel maar kan niet. Lomp, dom en blond zou je zeggen ...
Kazim, heeft al meer kwaliteit laten zien dan te Vrede in zijn hele periode bij Feyenoord. Dus een kans in de basis geven ...
Toornstra, die zou niet eens ter discussie moeten staan ! Toornstra of Immers ? Lijkt me niet moeilijk ...

Fred Rutten, ik vind het maar een slappe lul !!!
Appie53
 Appie53 - zondag 14 september 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Rutten straalt inderdaad totaal niets uit, man is veel te aardig!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:30 schreef lijdensweg het volgende:
Vermeer, kon er niet veel aan doen en verder prima gekeept
Wilkshire, prima. Niks meer en niks minder
van Beek, slechte start en prima na de rust dankzij de wissel: Mathijsen
Mathijsen, bejaard, traag en angstig. Een zenuwpees op het veld
Kongolo, hetzelfde als van Beek
El Ahmadi, heeft nog zijn tijd nodig helaas. Komt wel goed denk ik
Immers, Waardeloos, beperkt en kan niet op dit niveau mee. Hoort op de bank
Vilhena, hopeloos uit vorm ! Moet eens bij zichzelf ten rade gaan. Hoort op de bank
Schaken, kan nog geen lantaarnpaal passeren en lomp op het veld. Hoort op de bank
te Vrede, veel te veel balverlies waardoor de verdediging in de problemen komt. Bank
Boëtius, Ook al hopeloos uit vorm. Laat hem een aantal weken op de bank en invallen.

Manu, Wil wel maar kan niet. Lomp, dom en blond zou je zeggen ...
Kazim, heeft al meer kwaliteit laten zien dan te Vrede in zijn hele periode bij Feyenoord. Dus een kans in de basis geven ...
Toornstra, die zou niet eens ter discussie moeten staan ! Toornstra of Immers ? Lijkt me niet moeilijk ...

Fred Rutten, ik vind het maar een slappe lul !!!
Volkomen mee eens! Op alle punten.
Goeie post, ouwe Hooligan!
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 september 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Lijdensweg ik ben 100 % met je eens
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 05:54 schreef broer van Ted het volgende:
Lekker positief weer . Er is geen 1 elftal wat er na 1mnd al staat ! Hoe Rutte word behandeld?? Weer blij dat hij trainer wilde worden bij Feyenoord en een Vermeer die meer lef in hun lijf hebben dan sommige snotneuzen hier , taal gebruik kanker dit en kanker dat hou toch op
Wees wel, na gisteren is er weinig om positief over te zijn. Hoewel een aantal spelers wel te prijzen waren, denk aan Wilkshire, Kâzim en Vermeer. Rutten laat niet echt ballen zien dus wat mij betreft is hij voorlopig toch de gebeten hond. Te slap beginnen, thuis tegen WillemII had ie mijn inziens wel iets aanvallender mogen beginnen.
Dat 'gekanker' blijkt bij snotneuzen te horen, die weten niet waar ze het over hebben. In het stadion ook man, belachelijk hoe een aantal Vermeer toezongen. Die snotneuzen hebben geen normen en waarden meegekregen van hun ouders blijkbaar of willen tegen over hun vrienden stoer overkomen door zo te blèren..terwijl ze eigenlijk juist zielig zijn..
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 september 2014 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:30 schreef lijdensweg het volgende:
Vermeer, kon er niet veel aan doen en verder prima gekeept
Wilkshire, prima. Niks meer en niks minder
van Beek, slechte start en prima na de rust dankzij de wissel: Mathijsen
Mathijsen, bejaard, traag en angstig. Een zenuwpees op het veld
Kongolo, hetzelfde als van Beek
El Ahmadi, heeft nog zijn tijd nodig helaas. Komt wel goed denk ik
Immers, Waardeloos, beperkt en kan niet op dit niveau mee. Hoort op de bank
Vilhena, hopeloos uit vorm ! Moet eens bij zichzelf ten rade gaan. Hoort op de bank
Schaken, kan nog geen lantaarnpaal passeren en lomp op het veld. Hoort op de bank
te Vrede, veel te veel balverlies waardoor de verdediging in de problemen komt. Bank
Boëtius, Ook al hopeloos uit vorm. Laat hem een aantal weken op de bank en invallen.

Manu, Wil wel maar kan niet. Lomp, dom en blond zou je zeggen ...
Kazim, heeft al meer kwaliteit laten zien dan te Vrede in zijn hele periode bij Feyenoord. Dus een kans in de basis geven ...
Toornstra, die zou niet eens ter discussie moeten staan ! Toornstra of Immers ? Lijkt me niet moeilijk ...

Fred Rutten, ik vind het maar een slappe lul !!!
klasse.
koekie
 koekie - zondag 14 september 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:30 schreef lijdensweg het volgende:
Vermeer, kon er niet veel aan doen en verder prima gekeept
Wilkshire, prima. Niks meer en niks minder
van Beek, slechte start en prima na de rust dankzij de wissel: Mathijsen
Mathijsen, bejaard, traag en angstig. Een zenuwpees op het veld
Kongolo, hetzelfde als van Beek
El Ahmadi, heeft nog zijn tijd nodig helaas. Komt wel goed denk ik
Immers, Waardeloos, beperkt en kan niet op dit niveau mee. Hoort op de bank
Vilhena, hopeloos uit vorm ! Moet eens bij zichzelf ten rade gaan. Hoort op de bank
Schaken, kan nog geen lantaarnpaal passeren en lomp op het veld. Hoort op de bank
te Vrede, veel te veel balverlies waardoor de verdediging in de problemen komt. Bank
Boëtius, Ook al hopeloos uit vorm. Laat hem een aantal weken op de bank en invallen.

Manu, Wil wel maar kan niet. Lomp, dom en blond zou je zeggen ...
Kazim, heeft al meer kwaliteit laten zien dan te Vrede in zijn hele periode bij Feyenoord. Dus een kans in de basis geven ...
Toornstra, die zou niet eens ter discussie moeten staan ! Toornstra of Immers ? Lijkt me niet moeilijk ...

Fred Rutten, ik vind het maar een slappe lul !!!
Jeejtje Lijdensweg. ..wat een onderbouwing.Ga zo door! Helemaal niets aan toe te voegen.
craven
 craven - zondag 14 september 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Ben niet zo weg van wilshire, bijna alle voorzetten in de handen van Lamprou.
Vreselijk...
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 september 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 13:15 schreef craven het volgende:
Ben niet zo weg van wilshire, bijna alle voorzetten in de handen van Lamprou.
Vreselijk...
Van allemaal he, die van Boëtius dan niet, want die kwamen bij de cornervlag aan de andere kant.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 september 2014 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 13:15 schreef craven het volgende:
Ben niet zo weg van wilshire, bijna alle voorzetten in de handen van Lamprou.
Vreselijk...
Maar wel een goal uitgekomen + een open kans voor Manu. Dan zit je rendement toch wel goed. Stukken beter dan bij Boëtius, waar de tweede ring dekking moest zoeken, en Schaken, die hem maximaal een halve meter van de grond kreeg...
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 14 september 2014 - 13:42   quote  deeplink  
de analyse:

Vermeer, kon er niet veel aan doen en verder prima gekeept
Wilkshire, een van de betere spelers op het veld, veel inzet verdedigend minder
van Beek, speelt erg onwennig/nerveus. verdedigend zwak!
Mathijsen, geen leider verdedigend erg zwak / aan vervanging toe!
Kongolo, nerveus geen vertrouwen verdedigend niet goed. inzet niks op aan te merken!
El Ahmadi, wat mij betreft man van de wedstrijd aan feyenoord kant. medespelers zijn nog onwennig met hem door zijn directe spel ( 1 x raken)
Immers, te triest voor woorden!! geen inzicht/techniek/pass en balbehandeling nummer 10/ vice aanvoerder onwaardig!!
Vilhena, moet op zijn kloten krijgen, allemaal te lief en te speels.veel te traag
Schaken, voetbalt pas goed als het elftal goed draait ,heb je nu geen reet aan! geen dragende speler voor het elftal terwijl deze tot de oudere van het elftal hoort.
te Vrede, lekker op maandagavond laten voetballen!! en als invaller laatste kwartier
Boëtius, het zoveelste talent die het niet waarmaakt!!beetje over het paard getild , denkt dat ie er al is maar zal hard moeten werken anders over 2 jaar zit ie op de bank bij ADO.

Manu, meest domme voetballer die ik ooit heb gezien, razendsnel maar constant met zichzelf en publiek bezig! geen feyenoord 1 speler.
Kazim, was aanwezig scoort en dreigend. de enige oplossing die we hebben momenteel
Toornstra, samen met Clasie/El ahmadi het nieuwe middenveld vormen. veel voetballend vermogen en goede bal en pass inzicht. echte nummer 10!

Fred Rutten, Moet eens achter zijn oren krabben en gaan spelen met :

vermeer
wilkshire van beek Kongolo Nelom
Clasie el ahmadi vilhena
Toornstra
Bilal Kazim

Van geel/Gudde FAIL!!!
Barabas
 Barabas - zondag 14 september 2014 - 13:56   quote  deeplink  
Van Beek, Kongolo en Nelom.... Wil je degraderen of zo?

Die twee jonkies maakten gisteren de fouten waar doelpunten voor Wimpie2 uit kwamen! En die Nelom is sowieso van te laag niveau.

Je kunt je volgens mij beter afvragen wat Immers en Schaken te zoeken hebben bij dit Feyenoord en ook waarom hij Boëtius steeds laat staan terwijl we alternatieven genoeg hebben.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 13:08 schreef koekie het volgende:

[..]

Jeejtje Lijdensweg. ..wat een onderbouwing.Ga zo door! Helemaal niets aan toe te voegen.
Jeetje Koekie, dat DOE IK AL JAREN ...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 14:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jeetje Koekie, dat DOE IK AL JAREN ...
Slechte post, Lijdensweg.
ViezeFurr
 ViezeFurr - zondag 14 september 2014 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 14:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jeetje Koekie, dat DOE IK AL JAREN ...
Haha voor het eerst dat ik je oprecht grappig vind! Ga zo door Lijdensweg!
koekie
 koekie - zondag 14 september 2014 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 14:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jeetje Koekie, dat DOE IK AL JAREN ...
Haha...lekker adrem ben je vandaag. Keep up the good work.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 september 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 14:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jeetje Koekie, dat DOE IK AL JAREN ...
Ghehe..
van geil
 van geil - zondag 14 september 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 14:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jeetje Koekie, dat DOE IK AL JAREN ...
Eens.
alleen over Mulder vond ik je mening altijd vaag.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 september 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 19:09 schreef van geil het volgende:

[..]

Eens.
alleen over Mulder vond ik je mening altijd vaag.
Haha, op den duur wist ik het ook niet meer ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 september 2014 - 06:22   quote  deeplink  
Hiele: 'Veel rommel bij Feyenoord gezien'

HIELE.png

Joop Hiele werd afgelopen zaterdag niet vrolijk van hetgeen dat Feyenoord in de thuiswedstrijd tegen Willem II op de mat liet zien. De oud-doelman van de club en het Nederlands elftal zag de Rotterdammers in eigen huis met 2-1 onderuit gaan tegen de Tilburgers. "Het gaat niet heel best. Ik heb een hoop rommel gezien," zegt Hiele.

"Feyenoord speelt bij vlagen redelijk voetbal, maar het grootste deel is heel matig," vervolgt de voormalig keeper. "Als je kijkt naar het elftal dan blijft de achterhoede toch kwetsbaar. Feyenoord stelt dat het altijd eerst naar eigen jeugdspelers kijkt, maar je ziet toch dat er een aantal oudere spelers in staat. Ik ben bang dat zoiets ten koste gaat van talenten als Lucas Woudenberg, Rick Karsdorp en Matthew Steenvoorden. Zij werden door veel clubs begeerd, maar spelen nu zelfs helemaal niet. Bij de beloften op maandagavond maken ze ook geen ontwikkeling door."

Zaterdag stond Kenneth Vermeer voor het eerst onder de lat bij Feyenoord, waardoor Erwin Mulder op de bank moest plaatsnemen. Hiele is er nog niet uit of het aantrekken van de voormalig Ajacied een goede keuze is geweest van de Rotterdamse club. "Dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Hij heeft tegen Willem II een degelijke wedstrijd gespeeld. Zeker gezien de situatie heeft hij een uitstekende prestatie geleverd," concludeert Hiele in de voetbaltalkshow FC Rijnmond. De 55-jarige Rotterdammer heeft ook een positieve eerste indruk van Colin Kazim-Richards gekregen. De Turkse aanvaller scoorde het enige doelpunt voor Feyenoord tegen de Tilburgers. "Hij maakt twee geweldige acties, maar we weten nog niet of hij dat ook over negentig minuten kan brengen. Je ziet dat hij een bepaald gevoel heeft. Hij speelt de bal naar dezelfde kleur en kiest goed positie in de zestien."

Ondanks de slechte competitiestart wil Hiele nog niet te kritisch zijn op Feyenoord-trainer Fred Rutten. In het verleden werkte het tweetal samen bij PSV. "Hij kan goed omgaan met stress en druk, dus hij weet wel wat-ie moet doen," weet Hiele.

"Natuurlijk is hij niet overal geslaagd, maar dat wil niet zeggen dat hij is bezweken onder de druk. Als je hem aanstelt dan weet je wat voor type man je binnenhaalt. Daar moet je op inspelen als organisatie," aldus de oud-international.
Bron; Rijnmond.nl
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 15 september 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 13:46 schreef MauricioAros het volgende:
Ik noem een Huysegems, een Fernandez, een Castaignos, een Jason Oost, een Schet, een Kolkka... en zo gaat het rijtje nog wel even door.
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 15 september 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 13:13 schreef tomson het volgende:

[..]

Lamprou stopt penalty ? Gewoon hoog in de kruising schieten. .
Heeft geen zin. Hij pakt alles. Dit omdat je als oud-Feyenoordspeler alles kan.
Alexi
 Alexi - maandag 15 september 2014 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 06:22 schreef RenatoBos het volgende:
Hiele: 'Veel rommel bij Feyenoord gezien'

[ afbeelding ]

Joop Hiele werd afgelopen zaterdag niet vrolijk van hetgeen dat Feyenoord in de thuiswedstrijd tegen Willem II op de mat liet zien. De oud-doelman van de club en het Nederlands elftal zag de Rotterdammers in eigen huis met 2-1 onderuit gaan tegen de Tilburgers. "Het gaat niet heel best. Ik heb een hoop rommel gezien," zegt Hiele.

"Feyenoord speelt bij vlagen redelijk voetbal, maar het grootste deel is heel matig," vervolgt de voormalig keeper. "Als je kijkt naar het elftal dan blijft de achterhoede toch kwetsbaar. Feyenoord stelt dat het altijd eerst naar eigen jeugdspelers kijkt, maar je ziet toch dat er een aantal oudere spelers in staat. Ik ben bang dat zoiets ten koste gaat van talenten als Lucas Woudenberg, Rick Karsdorp en Matthew Steenvoorden. Zij werden door veel clubs begeerd, maar spelen nu zelfs helemaal niet. Bij de beloften op maandagavond maken ze ook geen ontwikkeling door."

Zaterdag stond Kenneth Vermeer voor het eerst onder de lat bij Feyenoord, waardoor Erwin Mulder op de bank moest plaatsnemen. Hiele is er nog niet uit of het aantrekken van de voormalig Ajacied een goede keuze is geweest van de Rotterdamse club. "Dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Hij heeft tegen Willem II een degelijke wedstrijd gespeeld. Zeker gezien de situatie heeft hij een uitstekende prestatie geleverd," concludeert Hiele in de voetbaltalkshow FC Rijnmond. De 55-jarige Rotterdammer heeft ook een positieve eerste indruk van Colin Kazim-Richards gekregen. De Turkse aanvaller scoorde het enige doelpunt voor Feyenoord tegen de Tilburgers. "Hij maakt twee geweldige acties, maar we weten nog niet of hij dat ook over negentig minuten kan brengen. Je ziet dat hij een bepaald gevoel heeft. Hij speelt de bal naar dezelfde kleur en kiest goed positie in de zestien."

Ondanks de slechte competitiestart wil Hiele nog niet te kritisch zijn op Feyenoord-trainer Fred Rutten. In het verleden werkte het tweetal samen bij PSV. "Hij kan goed omgaan met stress en druk, dus hij weet wel wat-ie moet doen," weet Hiele.

"Natuurlijk is hij niet overal geslaagd, maar dat wil niet zeggen dat hij is bezweken onder de druk. Als je hem aanstelt dan weet je wat voor type man je binnenhaalt. Daar moet je op inspelen als organisatie," aldus de oud-international.
Bron; Rijnmond.nl
Tja,
Alexi
 Alexi - maandag 15 september 2014 - 17:21   quote  deeplink  
Kortom we kijken weer rijk halzend uit naar de volgende wedstrijd(en)..............!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Willem II (zaterdag 13 september 2014, 20:45): 1 - 2









0.0122261