|
|
koekie
|
|
|
quote: Denk je.....ik zie ze niet van die neuzen winnen op deze manier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie man wisselen is tekort voor dit elftal vandaag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was te verwachten.. Feyenoord speelt weer als een natte krant en al die halve voetballers van Willem II spelen de wedstrijd van hun leven.. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: Zie daarom totaal het nut van immers niet. Er wordt gepretendeerd dat rutten de man van het positiespel en verzorgd voetbal is. Dan laat je iemand spelen die niet eens basis techniek heeft, die zet je ook nog eens op 10. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Drama!!!!! Erger en schaam me kapot hiero.... |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Ik zou nu al 3 keer wisselen in de rust :/ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 21:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Was te verwachten.. Feyenoord speelt weer als een natte krant en al die halve voetballers van Willem II spelen de wedstrijd van hun leven.. Klopt, maar dankzij ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs als je nu nog een punt haalt is het schandalig. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Ik zie het nog wel goed komen, maar dan moet er toch echt wel eens karakter getoond gaan worden, |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
jezus ik zit verbijsterd te kijken... we gaan op deze manier gewoon ergens op plek 10 eindigen... wauw er moet echt hard ingegrepen worden... alleen zou ik ff niet weten hoe je zo een zooitje oplost in iedere linie kom je zwaar tekort... :'( |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
HIER HEB JE TOCH GEEN UITLEG VOOR NODIG MEER!en iedereen kan excuses verzinnen maar dit is echt een schande!nu al! |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Zo we gaan beginnen.....de volgende 45 minuten irritatie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij gaat de 3-4-3 variant spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elk kwartier een goal graag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En stop eens met overal voor fluiten. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: brrr wil er niet eens aan denken nu op deze manier word dat wel heel pijnlijk... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra komt zo niet in het spel voor. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Je hoeft nu echt niet voor gestudeerd te hebben. Maar nu.. 3 ballen op Tevrede 3x balverlies. Hoe kunnen de middenvelders dan aansluiten ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, te Vrede is echt kut. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Kazim kan toch niet zo slecht zijn dat te Vrede nog steeds de voorkeur krijgt? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Voetballend is te Vrede een ramp... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De twee minst technische spelers staan voorin in het centrum jongens. He-le-maal kut. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
15 minuten om, geen kans gecreƫerd. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Loopt Mulder zich al warm? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: En Fred stelt ze op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
... T gaat niet meer gebeuren .. Zucht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kazim, laat t maar zien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Nou kom maar op , beertje colargol |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Van mij mag Rutten wel oprotren |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Daaaaaaag Te vrede tot noooit meer ziens |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
EINDELIJKK!!! opzouten met die lange klungel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Braamhaar word ik ook wel een beetje gek van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ff nergens om....maar Rutten verkloot het eigenlijk overal waar hij komt. Twente, Schalke, Pisvee, fietstas en nu bij ons.. Hij krijgt ze gewon niet aan het voetballen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Vilhena is echt schandalig slecht hoor. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 22:11 schreef koekie het volgende:Ff nergens om....maar Rutten verkloot het eigenlijk overal waar hij komt. Twente, Schalke, Pisvee, fietstas en nu bij ons.. Hij krijgt ze gewon niet aan het voetballen. Koeman had dit team al verder gehad, dat is 1 ding wat zeker is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is gewoon stilstaand, Willem II kan rustig afwachten |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Ja die bakt er echt helemaal niks van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Nog 10 minuten en dan gaan we maar weer afdruipen en naar huis. .zucht😠😠😠😠 tis zo slecht dat ik met mijn mobiel leuker vind om te posten..... |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Wat zou Fred straks zeggen ? Dat het allemaal wel goed komt? Dat ie lichtpuntjes heeft gezien? Lul van een vent, geen uitstraling , slechte trainer . Gaat heel het seizoen van Feyenoord verzieken |
|
|
|