|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom neemt Jens de dode spelmomenten nou niet. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 22:15 schreef lion1 het volgende:Wat zou Fred straks zeggen ? Dat het allemaal wel goed komt? Dat ie lichtpuntjes heeft gezien? Lul van een vent, geen uitstraling , slechte trainer . Gaat heel het seizoen van Feyenoord verzieken Hopelijk alleen maar tot de kerst |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Maar in dit tempo verpest hij het hele seizoen al voor de kerst |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
En maar Te Vrede opstellen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi, meteen geen reden meer om te Vrede OOIT nog op te stellen. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Tja inderdaad. . wordt je toch gek van van die Trutten... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Braamhaar kan ook mijn reet kussen. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Wedden dat Te Vrede en Immers in de basis staan tegen Ajax ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik weet het niet. Eerst Donderdag maar eens zien. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu al meer gedaan dan te Vrede |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Kunnen we Tonny niet gewoon er alsnog uithalen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Kazim is de enige die me positief verrast in dit elftal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: El Ahmadi is een verbetering. Clasie ernaast scheelt een hele boel. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Vermeer heeft niet veel kunnen doen, maar straalt al een hoop meer uit dan Mulder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2014 door evh112 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zwolle PSV 3-1. Dan is dit toch helemaal zuur. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Ik vind el ahmadi vandaag ook slecht. Alleen maar tikkies breed en geen handelingssnelheid |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zoals ie deed voor ie naar Engeland ging |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De tweede helft was in ieder geval een stuk beter. Al kan je daar niets mee. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Wat een onzin, ik denk dat Mulder er in ieder geval 1 meer had uitgehouden |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
Je kan zoveel middevelders erin zetten als je wil, maar met immers op 10 gaat er zelden gewonnen wonnen. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Vilhena was vandaag nog slechter dan Immers |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Dramatisch , knap dat er mensen nog positief zijn. Dit word een zwaar seizoen. Te weinig kwaliteit, slechte trainer. Zit totaal geen voetbal in , geen idee wat ze aan t doen zijn. Voor deze wedstrijd nog hoop(na Twente). Psv nota bene verloren , had je op 4 punten kunnen komen |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Huh deed Vilhena mee dan? Hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ze waren allebei zwaar onvoldoende.. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Ach donderdag start Fred met dezelfde 11 en word het 6-0. Maar komt allemaal goed zegt Fred weer |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Donderdag echt een andere opstelling anders wordt het een zware afgang. Denk dat JP zijn plek kwijt is aan Manu Te Vrede aan Kazim Vilhena aan Clasie Immers aan Toornstra? Na de wissels in elk geval meer daadkracht vandaag. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 22:46 schreef PieterBos het volgende:Donderdag echt een andere opstelling anders wordt het een zware afgang. Denk dat JP zijn plek kwijt is aan Manu Te Vrede aan Kazim Vilhena aan Clasie Immers aan Toornstra? Na de wissels in elk geval meer daadkracht vandaag. Help je vast uit de droom , durft Fred niet |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Zo Nog even de reactie van onze slissende drollenkop horen en dan maar met een kater(zonder drank) naar bed |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Zit op radio naar interviews te luisteren. ..Grrrrrr kan alleen maar bozer worden op die gasten. We hebben het geprobeerd zeggen ze! Opzouten stelletje idioten. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Zit op radio naar interviews te luisteren. ..Grrrrrr kan alleen maar bozer worden op die gasten. We hebben het geprobeerd zeggen ze! Opzouten stelletje idioten. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
't wordt tijd dat de zelfde elf iedere keer spelen, tís nu een ratjetoe!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond Feyenoord niet zo goed. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Lamprou en Armenteros vonden wij met z'n allen ook niet goed, toch? Wie heeft er eigenlijk bij onze club verstand van voetbal, na Koeman? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hebben ze gevoetbald dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 23:00 schreef Appie53 het volgende:Lamprou en Armenteros vonden wij met z'n allen ook niet goed, toch? Wie heeft er eigenlijk bij onze club verstand van voetbal, na Koeman? Vind ik nog steeds, dat Lamprou al die voorzetten kon plukken lag vooral aan de voorzetten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben teleurgesteld..........en nu ? Weer uithuilen tja en dan ? Zuipen denk ik en in Spanje ook zuipen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou! die heeft idd een zeer sterke wedstrijd gespeeld, alleen een beetje jammer dat ie niet heeft kunnen voorkomen dat we met 0-2 achter kwamen, maar ja, ... 't is maar een detail |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Wordt een seizoen beker voetbal. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, gelukkig hebben we nu een keeper die punten voor je pakt. En door zijn uitstraling de verdediging zoveel beter laat spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 23:12 schreef Els het volgende:[..] Tja, gelukkig hebben we nu een keeper die punten voor je pakt. En door zijn uitstraling de verdediging zoveel beter laat spelen. Immers, Boëtius, Vilhena, te Vrede en Rutten zou ik t opgooien, maar goed. |
|
|
|