|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Mannen onder elkaar...
"Ik had er gemiddeld vijf per jaar. Er zijn wel periodes geweest dat ik er meer had, maar ik vind one night stands niet zo bijster interessant. Je bent je zaad even kwaad", legt Huub uit. "Maar je had toch ook meisjes tegelijk?", herinnert Eric zich. "Ik had vier meisjes tegelijk", schept de Oldenzaler op. "Wisten ze het van elkaar?", vraagt de ex-Miljonair. "Eentje dacht dat ze exclusiviteit had, de andere drie wisten van elkaar", verduidelijkt hij. Vervolgens vertelt hij nog over de periode dat hij twee meisjes tegelijk exclusiviteit beloofde en dat er nog eentje bijkwam. "Heb je wel eens met alle drie op dezelfde dag seks gehad?", is nu ook Jaap geïnteresseerd. Na een harde schaterlach is het antwoord ja. Zou dit allemaal op waarheid berust zijn, of slechts stoere verhalen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Een hoop fantasie verhalen....Huub is zo'n ventje die dit soort dingen verzint,en het daarna,als je het maar lang en veel zegt,het nog gelooft ook....wat een kneus!!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik ben het met de vorige reacties eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 februari 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
stel dat het wel de waarheid is, dan bewijst het dat hij buiten de GK precies hetzelfde repectloze karakter vertoonde als er in, en dus het spel met zijn houding helemaal niets te maken heeft. Het is gewoon een h"reloper" Leuk om te horen voor de betreffende meisjes....en misschien wel jongens. |
|
|
|
|
|