|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Doe dat! Dan gaan wij braaf alles 'liken'.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, dan de tyfus he 😃 |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Goed stuk. Na afgelopen donderdag en ook eerder was duidelijk dat Mulder zich niet ontpopt tot een heerser in de 16. Dit ligt ook aan de coaching in en buiten het veld. Wat intrigerend blijft is dat Hahn hem niet uit de basis kreeg. Misschien dat ze echt denken dat Mulder zich nog kan herpakken. Hahn via de Mokotjo route laten gaan is voor mij niet helemaal begrijpelijk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:27 schreef sportdwaas het volgende:Goed stuk. Na afgelopen donderdag en ook eerder was duidelijk dat Mulder zich niet ontpopt tot een heerser in de 16. Dit ligt ook aan de coaching in en buiten het veld. Wat intrigerend blijft is dat Hahn hem niet uit de basis kreeg. Misschien dat ze echt denken dat Mulder zich nog kan herpakken. Hahn via de Mokotjo route laten gaan is voor mij niet helemaal begrijpelijk. Mokotjo was verkocht. Hahn is verhuurd.
Wel een wezenlijk verschil !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Blij dat jij reageert. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:27 schreef sportdwaas het volgende:Goed stuk. Na afgelopen donderdag en ook eerder was duidelijk dat Mulder zich niet ontpopt tot een heerser in de 16. Dit ligt ook aan de coaching in en buiten het veld. Wat intrigerend blijft is dat Hahn hem niet uit de basis kreeg. Misschien dat ze echt denken dat Mulder zich nog kan herpakken. Hahn via de Mokotjo route laten gaan is voor mij niet helemaal begrijpelijk. Hahn laten spelen bij Zwolle, toch al meer verwachtingen dan bij bijvoorbeeld Excelsior of Dordrecht, wellicht volgend jaar tweede keeper bij Feyenoord en over twee jaar eerste keeper van Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:50 schreef Bosifyable het volgende:[..] Hahn laten spelen bij Zwolle, toch al meer verwachtingen dan bij bijvoorbeeld Excelsior of Dordrecht, wellicht volgend jaar tweede keeper bij Feyenoord en over twee jaar eerste keeper van Feyenoord. Goeie line-up. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Volgens mij was Mokotjo huur met optie tot koop en die is gelicht. Maar goed waar het om gaat is dat van geel zegt dat Hahn nog niet klaar is voor de eredivisie om hem vervolgens te verhuren aan subtopper PEC. Laat ik zo zeggen ik denk dat we Hahn nooit meer terug zien. Logischer had geweest een verkoop van Mulder met Hahn 2e man achter Vermeer. Nu geef je ze allebei op lijkt wel. Of zie ik dat verkeerd? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 23:59 schreef sportdwaas het volgende:[..] Volgens mij was Mokotjo huur met optie tot koop en die is gelicht. Maar goed waar het om gaat is dat van geel zegt dat Hahn nog niet klaar is voor de eredivisie om hem vervolgens te verhuren aan subtopper PEC. Laat ik zo zeggen ik denk dat we Hahn nooit meer terug zien. Logischer had geweest een verkoop van Mulder met Hahn 2e man achter Vermeer. Nu geef je ze allebei op lijkt wel. Of zie ik dat verkeerd? Op voorhand wel. Wat nou als Hahn er nog niet aan toe is? Verhuren is dan een optie. Mulder is gezien. Die maakt z'n laatste seizoen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 00:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Op voorhand wel. Wat nou als Hahn er nog niet aan toe is? Verhuren is dan een optie. Mulder is gezien. Die maakt z'n laatste seizoen. Precies en dan komt Hahn terug als tweede doelman met een seizoen eredivisie-ervaring en kan hij (hopelijk) met Vermeer om een basisplaats vechten! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:50 schreef Bosifyable het volgende:[..] Hahn laten spelen bij Zwolle, toch al meer verwachtingen dan bij bijvoorbeeld Excelsior of Dordrecht, wellicht volgend jaar tweede keeper bij Feyenoord en over twee jaar eerste keeper van Feyenoord. Prima, zo bewandel je de juiste weg denk ik.. |
|
|
|