BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Onderhandelingen met Vilhena en Boetius voorlopig gestaakt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - woensdag 01 oktober 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 14:10 schreef van geil het volgende:
Als t echt beleid is om op dezelfde voet door te gaan dan is verlengen onzinnig.
tenzij je er n verkooptrucje van maakt.
Misschien moeten van Geel en Rutten eens goed gaan praten.
Vreemde gedachte... Onze grote talenten niet langer vastleggen? Zie de door jou genoemde onzinnigheid niet in het totaalplaatje. Dat van die verkooptruc ... Verklaar u nader svp.
RdamStyle
 RdamStyle - woensdag 01 oktober 2014 - 17:02   quote  deeplink  
Het is gewoon triest dat Immers één van de oorzaken is en El Ahmadi ook dat deze jongens nu niet bij zouden tekenen.
Toornstra hoort gewoon op 10. Hij speelde goed ja. Vooral wanneer hij in het centrum terecht kwam. Aan de buitenkant heeft hij niks gedaan. Zet JP gewoon op rechts. Dan kan Manu gewoon blijven staan en zet Toornstra op 10. Zo moeilijk is dat toch niet.
Fred moet echt is normaal gaan doen hoor. Voetbal technish is het ook echt wel beter om Vilhena erin te zetten in plaats van El Ahmadi. El Ahmadi gaat echt niks doen hoor rond de 16. Ik had het niet getrokken, maar hierom was het beter geweest als we hadden verloren afgelopen zaterdag.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 oktober 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Volgens mij moet je eens wat wedstrijden van Vilhena en Boëtius terug gaan kijken van pak m beet de laatste tien maanden
MMM
 MMM - woensdag 01 oktober 2014 - 17:39   quote  deeplink  
Hoop dat ze bijtekenen.
Barabas
 Barabas - woensdag 01 oktober 2014 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:02 schreef RdamStyle het volgende:
Het is gewoon triest dat Immers één van de oorzaken is en El Ahmadi ook dat deze jongens nu niet bij zouden tekenen.
Toornstra hoort gewoon op 10. Hij speelde goed ja. Vooral wanneer hij in het centrum terecht kwam. Aan de buitenkant heeft hij niks gedaan. Zet JP gewoon op rechts. Dan kan Manu gewoon blijven staan en zet Toornstra op 10. Zo moeilijk is dat toch niet.
Fred moet echt is normaal gaan doen hoor. Voetbal technish is het ook echt wel beter om Vilhena erin te zetten in plaats van El Ahmadi. El Ahmadi gaat echt niks doen hoor rond de 16. Ik had het niet getrokken, maar hierom was het beter geweest als we hadden verloren afgelopen zaterdag.
Volgens mij kunnen we spelers die uit vorm zijn beter niet opstellen. Gelukkig heeft Fred ze allemaal op een rijtje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door Barabas --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:02 schreef RdamStyle het volgende:
Het is gewoon triest dat Immers één van de oorzaken is en El Ahmadi ook dat deze jongens nu niet bij zouden tekenen.
Toornstra hoort gewoon op 10. Hij speelde goed ja. Vooral wanneer hij in het centrum terecht kwam. Aan de buitenkant heeft hij niks gedaan. Zet JP gewoon op rechts. Dan kan Manu gewoon blijven staan en zet Toornstra op 10. Zo moeilijk is dat toch niet.
Fred moet echt is normaal gaan doen hoor. Voetbal technish is het ook echt wel beter om Vilhena erin te zetten in plaats van El Ahmadi. El Ahmadi gaat echt niks doen hoor rond de 16. Ik had het niet getrokken, maar hierom was het beter geweest als we hadden verloren afgelopen zaterdag.
Tja het is een visie maar absoluut niet de mijne dit..
Immers en El Ahmadi de oorzaak noemen dat Faalhena en Boeëtius niet bijtekenen slaat kant nog wal, die gasten presteren gewoon op het moment niet en verdienen derhalve geen basisplaats. Ze zullen het nu op de trainingen moeten laten zien dat ze wel in het elftal horen. Kan me niet voorstellen dat ze niet bijtekenen om de reden dat Ahmadi en Immers nu basis zijn. Juist zij moeten nu stappen maken en dat kunnen ze blijkbaar niet. Hoop echt dat het een vormdipje is bij hun en dat ze er weer snel boven op komen. JP komt mijn inziens het beste naar voren op de linksbuiten positie maar omdat ie tweebenig is kan hij ook rechts uit de voeten en is het mits ie in vorm is misschien best een optie om samen met Manu de vleugels te bekleden.
Fred is momenteel goed bezig denk ik dus snap je opmerking niet dat hij normaal moet gaan doen. Tegen go ahead stond er een Feyenoordwaardig elftal en hij houd daar aan vast naar de wedstrijd tegen Luik, prima Fred zou ik zeggen, eindelijk de vastigheid gevonden.
Karim hoort denk ik ook helemaal niet rond de zestien wat te doen, dat is zijn positie helemaal niet. Doet ie het wel is het meegenomen natuurlijk.
Die laatste zin slaat kant nog wal..
sportverteller
 sportverteller - woensdag 01 oktober 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 18:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja het is een visie maar absoluut niet de mijne dit..
Immers en El Ahmadi de oorzaak noemen dat Faalhena en Boeëtius niet bijtekenen slaat kant nog wal, die gasten presteren gewoon op het moment niet en verdienen derhalve geen basisplaats. Ze zullen het nu op de trainingen moeten laten zien dat ze wel in het elftal horen. Kan me niet voorstellen dat ze niet bijtekenen om de reden dat Ahmadi en Immers nu basis zijn. Juist zij moeten nu stappen maken en dat kunnen ze blijkbaar niet. Hoop echt dat het een vormdipje is bij hun en dat ze er weer snel boven op komen. JP komt mijn inziens het beste naar voren op de linksbuiten positie maar omdat ie tweebenig is kan hij ook rechts uit de voeten en is het mits ie in vorm is misschien best een optie om samen met Manu de vleugels te bekleden.
Fred is momenteel goed bezig denk ik dus snap je opmerking niet dat hij normaal moet gaan doen. Tegen go ahead stond er een Feyenoordwaardig elftal en hij houd daar aan vast naar de wedstrijd tegen Luik, prima Fred zou ik zeggen, eindelijk de vastigheid gevonden.
Karim hoort denk ik ook helemaal niet rond de zestien wat te doen, dat is zijn positie helemaal niet. Doet ie het wel is het meegenomen natuurlijk.
Die laatste zin slaat kant nog wal..
Eens.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 oktober 2014 - 18:32   quote  deeplink  
VI vult weer even in dat verlenging contract JP en Vilhena geen zekerheid is.
Dus die redactie is ook al suggestieve journalistiek aan het plegen.

Verhoek speelt ook niet. Zal z'n contract ook wel niet willen verlengen? Haha.
sevillana
 sevillana - woensdag 01 oktober 2014 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:43 schreef Barabas het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen we spelers die uit vorm zijn beter niet opstellen. Gelukkig heeft Fred ze allemaal op een rijtje.
en een winnende coach heeft altijd gelijk, .. mits hij blijft winnen natuurlijk
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 18:41   quote  deeplink  
Psies..
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 17:43 schreef Barabas het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen we spelers die uit vorm zijn beter niet opstellen. Gelukkig heeft Fred ze allemaal op een rijtje.
Alleen Jammer dat voor Immers altijd n uitzondering gemaakt wordt.
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 16:44 schreef Barabas het volgende:

[..]

Vreemde gedachte... Onze grote talenten niet langer vastleggen? Zie de door jou genoemde onzinnigheid niet in het totaalplaatje. Dat van die verkooptruc ... Verklaar u nader svp.
Als je nu de rest ook eens leest alvorens mij weer t gekkenhuis in te praten.
Ook de zaakwaarnemers en spelers zullen als eerste aan de TD gaan vragen naar het speltype van Feyenoord , of dit inderdaad structureel gaat veranderen.
Zo ja, dan slinken hun kansen aanzienlijk, en is het voor hun, gezien de leeftijd beter hun heil elders te zoeken. of evt tijdelijk daar Rutten slechts n contract duur heeft van n jaar. Je moet je als club ook eindelijk eens n keer af gaan vragen wat de huisstijl is.
Nu is die stijl voor immers omgebouwd, daar ben ik van overtuigd.
Omdat ze t na die blunder om hem niet te laten gaan en hem belangrijk gemaakt te hebben hem niet op de bank durven te posteren.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 oktober 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:13 schreef van geil het volgende:

[..]

Alleen Jammer dat voor Immers altijd n uitzondering gemaakt wordt.
Een winnend coach heeft gelijk, dus als hij morgen met Immers weer presteert..
Dan moeten wij helaas bakzeil halen ben ik bang..
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 19:29   quote  deeplink  
t transferbeleid bijvoorbeeld is totaal anders als het plaatje zoals het nu staat.
Als Kazim weg valt: is er geen vervanger op die plaats.
Toornstra idem dito.
Allemaal zo broos als wat dus.
Dus als dit ons vaste speltype gaat worden zul je daar alternatieven voor moeten zoeken.
En als de donder Manu verlengen, dat heeft dan prioriteit in mijn simpele ogen.
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Een winnend coach heeft gelijk, dus als hij morgen met Immers weer presteert..
Dan moeten wij helaas bakzeil halen ben ik bang..
Ik vrees Feyenoord.
die staren zich blind op die doelpuntjes die hij mee gaat pikken.
Maar geloof me, dat doen ze allemaal op die plaats, n soort vrije rol.
en de alternatieven voegen buiten dat voetbal toe. en ik denk meer goals.
En zo lang er geen echt beleid komt, kun je leuk presteren maar nooit een kampioen worden.
Terwijl dat in NL nu eigenlijk n koud kunstje kan zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 oktober 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:31 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik vrees Feyenoord.
die staren zich blind op die doelpuntjes die hij mee gaat pikken.
Maar geloof me, dat doen ze allemaal op die plaats, n soort vrije rol.
en de alternatieven voegen buiten dat voetbal toe.
En zo lang er geen echt beleid komt, kun je leuk presteren maar nooit een kampioen worden.
Terwijl dat in NL nu eigenlijk n koud kunstje kan zijn.
Ik ben t niet met je eens, ik denk dat ze zo wél gebruik maken van de kwaliteiten van Immers, want hij is niet degene waar de creativiteit vandaan moet komen. Al zie ik liever iemand op die plek die ook nog balvast en creatief is.

Maar goed, dat station zijn we al gepasseerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door Stylzz --
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik ben t niet met je eens, ik denk dat ze zo wél gebruik maken van de kwaliteiten van Immers, want hij is niet degene waar de creativiteit vandaan moet komen. Al zie ik liever iemand op die plek die ook nog balvast en creatief is.

Maar goed, dat station zijn we al gepasseerd.
dus ben je het wel eens met me.
Feyenoord wordt als team sterker als zijn rol wordt ingevuld door n balvaste creatieve voetballer.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 oktober 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:40 schreef van geil het volgende:

[..]

dus ben je het wel eens met me.
Feyenoord wordt als team sterker als zijn rol wordt ingevuld door n balvaste creatieve voetballer.
Dat klopt, met dezelfde arbeidsethos. Maar die hebben we niet, al denk ik dat Vilhena of Toornstra dat in kan vullen. Dan kan Manu dezelfde rol als Toornstra op rechts vertolken en Boëtius vanaf links.
Maar die twee zijn hopeloos uit vorm.
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 19:42   quote  deeplink  
en laten we daar nou n horde van hebben.
Anass Karsdorp Vilhena Boetius , maar die beginnen nu ook wel allemaal in te zien dat ze die kans alleen krijgen bij n wonder.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 oktober 2014 - 19:42   quote  deeplink  
Karsdorp zou t misschien wel kunnen.
Die andere twee zijn uit vorm.

Anass heb ik persoonlijk afgeschreven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door Stylzz --
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat klopt, met dezelfde arbeidsethos. Maar die hebben we niet, al denk ik dat Vilhena of Toornstra dat in kan vullen. Dan kan Manu dezelfde rol als Toornstra op rechts vertolken en Boëtius vanaf links.
Maar die twee zijn hopeloos uit vorm.
met n bal vastere speler die ook anderen aan t werk zet, heb je natuurlijk automatisch minder arbeid nodig.
en 75 procent van t hollen van Lex vind ik zinloos, en zelfs verwarrend voor zijn team.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 oktober 2014 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:45 schreef van geil het volgende:

[..]

met n bal vastere speler die ook anderen aan t werk zet, heb je natuurlijk automatisch minder arbeid nodig.
en 75 procent van t hollen van Lex vind ik zinloos, en zelfs verwarrend voor zijn team.
Dat is waar, maar toch mis je t als t er niet is, want zonder Lex, met uitzondering tegen Ajax, werd er geen opbouw verstoord.

Wat wel zo is dat hij nauwelijks intercepties heeft, maar hij dwingt vaak wel de lange bal af.
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:
Karsdorp zou t misschien wel kunnen.
Die andere twee zijn uit vorm.

Anass heb ik persoonlijk afgeschreven
Kan.
al denk ik dat hij vorig seizoen ons kampioen had gemaakt achter Pelle.
Alleen bestond die positie er toen niet en was Anass verhuurd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 oktober 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:46 schreef van geil het volgende:

[..]

Kan.
al denk ik dat hij vorig seizoen ons kampioen had gemaakt achter Pelle.
Als je vorig jaar Toornstra had ipv Lex had je kampioen geworden, in april.
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als je vorig jaar Toornstra had ipv Lex had je kampioen geworden, in april.
Ook ja.
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 19:50   quote  deeplink  
mare ik heb m'n mening weer gezegd.:)
ik ga weer effe relaxen ..beetje plakken, lezen enz.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 oktober 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:20 schreef van geil het volgende:

[..]

Als je nu de rest ook eens leest alvorens mij WEER t gekkenhuis in te praten.
Weer???
Deze komt in de archieven, geile.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Tik op zijn vingers..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 oktober 2014 - 20:39   quote  deeplink  
Archiveren onder letter P.
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 20:40   quote  deeplink  
ghe ghe
sevillana
 sevillana - woensdag 01 oktober 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat klopt, met dezelfde arbeidsethos. Maar die hebben we niet, al denk ik dat Vilhena of Toornstra dat in kan vullen. Dan kan Manu dezelfde rol als Toornstra op rechts vertolken en Boëtius vanaf links.
Maar die twee zijn hopeloos uit vorm.
of Boëtius misschien eens op rechts proberen? Manu zie ik dus makkelijker vanaf links een bal voorslingeren dan Boëtius, ik kan het mis hebben..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 oktober 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Opties zat
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 oktober 2014 - 07:21   quote  deeplink  
Onderhandelingen met Vilhena en Boetius voorlopig gestaakt

850x400-01776228.jpg

De onderhandelingen tussen Feyenoord en het talentvolle duo Jean Paul Boëtius (20) en Tonny Vilhena (19) zijn voorlopig gestaakt. Technisch directeur deed de afgelopen weken pogingen om beide spelers langer aan de club te binden, maar de gesprekken zijn voorlopig stilgelegd, zo meldt het Algemeen Dagblad.

Coach Fred Rutten kiest momenteel voor andere spelers, waardoor Boëtius en Vilhena hun basisplaats hebben moeten afstaan. Beide partijen willen nu eerst de sportieve ontwikkelingen de komende maanden afwachten. De huidige verbintenissen lopen tot de zomer van 2016.

Rutten sprak eerder nog het vertrouwen uit in beide spelers. De trainer is ervan overtuigd dat de jongelingen uiteindelijk terugkomen op een hoger niveau. ''Een terugslag op die leeftijd is normaal en als ze er alles voor doen en laten, komen ze terug op een hoger niveau'', vertelde hij eerder.
Bron:AD
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 22 oktober 2014 - 08:11   quote  deeplink  
Rutten moet gewoon weg.
MMM
 MMM - woensdag 22 oktober 2014 - 08:28   quote  deeplink  
Gelukkig hebben we Immers waardoor minimaal 1 van de 2 op de bank zit. Bedankt Fred en Martin.
R()b
 R()b - woensdag 22 oktober 2014 - 09:02   quote  deeplink  
sportieve ontwikkeling?
Zoals in 20 assists en 15 doelpunten?
VVout
 VVout - woensdag 22 oktober 2014 - 09:05   quote  deeplink  
Lekker laten spelen die Immers en hopen dat hij per ongeluk een paar inschiet, goed voor de marktwaarde. Het komende transferwindow is niet ver meer weg, dan lekker opdoeken die ooievaar.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 oktober 2014 - 09:30   quote  deeplink  
Hoeveel wedstrijden hebben we nu gehad? Nog maar een paar toch? Nou, dan snap ik een discussie niet echt. Als zij niet in vorm zijn, is het toch het recht van de trainer ze te passeren? Nu moeten zij hun voeten laten spreken om zo te trainer te overtuigen waardoor ze hun basisplaats terugverdienen. Om dan direct het contract niet te verlengen.... En wie zegt dat ze niet willen praten? Ik denk dat ze eerste weer even een basisplek moeten heroveren, waardoor men er wel uitkomt.

En toch heb ik een slecht voorgevoel. Over een jaar spelen ze bij Twente of Psv de sterren van de hemel.... En Feyenoord heeft ze zelf voor een appel en een ei laten gaan.... Ik hooop dat Clasie nog lang blijft, maar zou er niet raar van opkijken dat hij in de winter verkast, waardoor Vilhena zijn plekkie terugkrijgt en alles nog goed komt. Boëtius komt binnenkort weer aan spelen toe, want het is niet voor niets dat Rutten aangeeft dat hij er weer tegenaan zit... tenminste, dat heeft Rutten toch gezegd?
VVout
 VVout - woensdag 22 oktober 2014 - 09:45   quote  deeplink  
Ik snap ze ook allebei goed, op dit moment niet in de basis dan kan je je zelf ook slechter verkopen. Het gevolg daarvan is dat je er niet uitkomt en liever ff afwacht tot je er beter voor staat. Allemaal heel erg logisch vanuit de speler gezien en er loopt nog een contract tot de zomer 2016. Vanuit de club logisch dat ze zich zorgen beginnen te maken, want een langer lopend contract bied hogere transfersommen. De situatie is nu zo dat het voor beide partijen nog niet in balans is, de verdere afwegingen vragen nog wat bedenktijd, heel normaal.

Voorlopig geen zorgen hierover dus.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 22 oktober 2014 - 09:48   quote  deeplink  
Het is wel makkelijk om de schuld bij anderen te leggen. Rutte, Immers en van Geel hebben er volgens mij niet om gevraagd dat deze heren zo matig aan dit seizoen zijn begonnen. Ze moeten gewoon zorgen dat ze beter zijn dan hun concurrenten. Geen trainer die ze dan niet opstelt.
MMM
 MMM - woensdag 22 oktober 2014 - 10:12   quote  deeplink  
Ik heb er niet om gevraagd dat Immers ALTIJD matig speelt, wegwezen met die dooie. Toornstra op 10, Boëtius rechtsbuiten.

Vilhena is lastiger momenteel.
Milo
 Milo - woensdag 22 oktober 2014 - 10:28   quote  deeplink  
We hebben ook Bilal gehaald. speelt ook niet in de basis! op dit moment is dit het beste.....Dus ook Tony moet uit een ander vaatje gaan tappen!
JanM
 JanM - woensdag 22 oktober 2014 - 11:55   quote  deeplink  
Is kip-ei verhaal: zoals ze nu spelen (of liever gezegd niet spelen) is de kans op een transfer niet heel groot. Zodra ze hun (basis)plaats teruggewonnen hebben is het vroeg genoeg om te verlengen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 oktober 2014 - 11:59   quote  deeplink  
Man, waar hebben we het over? Het seizoen is net op 1/3 deel (9 wedstrijden), dus om dan al te concluderen dat er niet bijgetekend gaat worden....? Laten ze nou gewoon laten zien dat ze beter zijn, komt het wel goed...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 22 oktober 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 10:12 schreef MMM het volgende:
Ik heb er niet om gevraagd dat Immers ALTIJD matig speelt, wegwezen met die dooie. Toornstra op 10, Boëtius rechtsbuiten.

Vilhena is lastiger momenteel.
Vilhena aavallende linksback?
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 22 oktober 2014 - 14:11   quote  deeplink  
heren heren,ik vermoed het volgende clasie vertrekt in de winterstop,immers breekt een been of word ook verkocht
dan moet vilhena maar eens een keer zijn kans pakken en doen waar die voor betaald word,dan boetius die moeten ze maar eens een langere tijd op de rechtsbuiten neer zetten daar heeft die in de jeugd ook altijd gespeeld toornstra op de plaats van immers of vilhena dan en dat zullen we donderdag zien ,als de sodemieter die spits van rijeka halen we moeten er 1 hebben die er een 25 per seizoen inknalt en niet van die halfwas spitsen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 oktober 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Als we Europees overwinteren zie ik Clasie niet vertrekken met de winterstop of er moet een niet te weerstaan bod komen van een club die dan ook nog eens naar de zin is van Jordy..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 oktober 2014 - 16:26   quote  deeplink  
Rutten: 'Vilhena en Boëtius moeten geduld hebben'

850x400-01784100.JPG

Feyenoord-trainer Fred Rutten denkt dat Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius sterker worden van hun huidige reserverol. Hij maakt zich geen zorgen over de gestaakte contractonderhandelingen met het duo. Nu de ploeg haar draai lijkt te hebben gevonden, moet Rutten spelers teleurstellen, onder wie Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius. De twee grote talenten zitten op de bank en weigeren voorlopig verder te praten over verlenging van hun aflopende contract.

Na een eerste onderhoud is besloten de onderhandelingen te hervatten tijdens de winterstop zodat Boëtius en Vilhena zich kunnen concentreren op hun spel bij Feyenoord. 'Maar dat komt wel goed', weet Rutten in gesprek met Voetbal International. 'Ik vond Jean-Paul zaterdag sterk invallen tegen Heracles Almelo en Tonny kan ik altijd zó opstellen. Soms moet je als speler even geduld hebben, in de wetenschap dat je kansen altijd zullen keren. Die twee hebben het nu even moeilijk en dat hoort ook bij ontwikkeling.'

En Rutten voegt er nog aan toe: 'Uiteindelijk zullen ze hier absoluut sterker van worden, want over hun inzet en motivatie heb ik geen klagen. Dat geldt voor alle spelers. Er zit veel drive in deze groep, ze willen allemaal graag voetballen en trainen. Voor een coach is dat prettig werken.'
Bron: VI
Barabas
 Barabas - woensdag 22 oktober 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 16:16 schreef RenatoBos het volgende:
Als we Europees overwinteren zie ik Clasie niet vertrekken met de winterstop of er moet een niet te weerstaan bod komen van een club die dan ook nog eens naar de zin is van Jordy..
Dat denk ik dus ook. Een kampioenschap behoort ook tot zijn wensen. Ook tot de mijne overigens.... heb er steeds meer geloof in.

En de youngsters liggen nog bijna 2 seizoenen vast dus ik maak me geen zorgen. Persberichten zijn volgens mij typerend voor opportunistische zaakwaarnemers.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 oktober 2014 - 18:47   quote  deeplink  
Je in de basis terugvechten, presteren, dan zeiken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Onderhandelingen met Vilhena en Boetius voorlopig gestaakt









0.0088310