|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord treedt naar buiten met 'zeer ambitieuze doelstelling' (VoetbalPrimeur)
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
KAMPIOEN dan maar!!!!!!!!!??? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Daar zou je nu gewoon naar moeten streven, met zo`n keeper en middenveld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weten in ieder geval de spelers waar ze aan toe zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wel jammer dat we al zeven punten achter staan op pisvee, die eerlijkheidshalve toch kampioenskandidaat nummer één zijn... (geweldige voetballers: Depay, Wijnaldum en vooral Guardado. Die vond ik tijdens het wk in Zuid Afrika al super; dit keer in Brazilië ook en hij liet het zondag ook wel alweer zien...). Ik vraag mij af of pisvee veel punten laat liggen dit seizoen... Ik hoop het natuurlijk niet, maar ik zou er niet gek van opkijken dat die zeven punten nu al fataal is... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is niet des Feyenoords om dit te zeggen |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Elk jaar moet je voor het kampioenschap gaan (ook al is dit stiekem niet altijd realistisch). In mijn optiek eindig je altijd hoger als je ook hoger inzet (achteraf nooit te bewijzen).
Maar in de tijd dat Feyenoord zei dat ze bij de eerste vijf wilden eindigen, werden ze ook 7e. Dan kan je beter kampioen willen worden en tweede of derde eindigen. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 15:58 schreef Arie.Klooster het volgende:Wel jammer dat we al zeven punten achter staan op pisvee, die eerlijkheidshalve toch kampioenskandidaat nummer één zijn... (geweldige voetballers: Depay, Wijnaldum en vooral Guardado. Die vond ik tijdens het wk in Zuid Afrika al super; dit keer in Brazilië ook en hij liet het zondag ook wel alweer zien...). Ik vraag mij af of pisvee veel punten laat liggen dit seizoen... Ik hoop het natuurlijk niet, maar ik zou er niet gek van opkijken dat die zeven punten nu al fataal is... 7 punten is niet fataal. We moeten alleen wel beginnen met winnen nu. Er zijn nog 30 wedstrijden te spelen, ook PSV gaat punten morsen. Vorig jaar dachten we na 5 wedstrijden ook dat het niks werd. Moet goedkomen! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoop het ook. Verdorie dat mag nu ook wel een keer weer. 15 jaar geleden, veel te lang... Maar ik vind pisvee wel erg goed hoor... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet t begin van PSV nog vorig jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goed topic, positivo's geslikt..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord moet altijd voor het kampioenschap gaan, maakt niet uit met welke selectie. Word je het dan niet is dat jammer maar dan ben je er wel voor gegaan.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Denk niet dat dat realistisch is voor Sparta. Gun het je verder wel van harte hoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoge doelstelling hoor. Extra druk op Rutten. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Elmooooooö ook positivo alstublieft. Noord is wel een Feyenoorder. Maar ik vind het wel weer adrem van je ..hahahaha. Blijven lachen Noord he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Blijf altijd lachen zeker om elmo (is wel Amsterdamse humor hoor) |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Das mooi Noord! 020 humor...NEEEH ..hij is gewoon lekker ADREM. Ik moet wel vaak om elmo lachen als we weer samen door Sesamstraat lopen. Gisteren even ook op de nuzenforum een paar neusjes op stang gejaagd. Doet ie wel goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door koekie -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
2 keer winnen van PSV en het is nog 1 punt... waddup ? :p |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 19:03 schreef koekie het volgende:[..] Das mooi Noord! 020 humor...NEEEH ..hij is gewoon lekker ADREM. Ik moet wel vaak om elmo lachen als we weer samen door Sesamstraat lopen. Gisteren even ook op de nuzenforum een paar neusjes op stang gejaagd. Doet ie wel goed. Dacht echt dat jij hem niet mocht..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 19:03 schreef koekie het volgende:[..] Das mooi Noord! 020 humor...NEEEH ..hij is gewoon lekker ADREM. Ik moet wel vaak om elmo lachen als we weer samen door Sesamstraat lopen. Gisteren even ook op de nuzenforum een paar neusjes op stang gejaagd. Doet ie wel goed. En maar rennen voor Pino. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fijn is dat, mister B heeft me gebanned voor Sesamstraat en jullie daar maar lekker lol trappen daar. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Doelstelling moet je altijd hebben! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Mooie doelstelling. Vrees echter dat het gat nu alweer te groot is om het (zeker aanvallend) sterke P$V te achterhalen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gewoon uitspreken dat je ervoor wilt gaan, mag ook wel een keer hoor kom kom. Lukt het niet jammer, maar dan hebben we ons niet zo schijterig verstopt. En voor een landskampioenschap is het toch lekker strijd,. Zoals ViezeFurr zei: We moeten dan wel rap wedstrijden gaan winnen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 03 september 2014 - 16:00 schreef netsurfer het volgende:Mooie doelstelling. Vrees echter dat het gat nu alweer te groot is om het (zeker aanvallend) sterke P$V te achterhalen. 2x van ze winnen ben je dr al bijna |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Plus ik weet t PiSVee van vorig jaar nog. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je zal het er wel naar gemaakt hebben :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Soms wil je wel eens reageren he..d:-) Ken dat gevoel.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hmmmm....ik vind het gewoon kudt |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
KAMPIOENUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit was de doelstelling voor afgelopen seizoen . |
|
|
|