|
|
piet de paler
|
|
|
Tja een dubbele kater, wat ik erg vond was dat het net leek of we helemaal niet konden voetballen, geen bal controle,geen inzicht. En Joris hoort niet meer in Feyenoord thuis Sven v Beek stond als een rotsje. Dus Kongolo enJoris op de bank. Het middenveld moest sterk zijn? Tja maar als de linies voor je en achter je geen balbezit kunnen houden is het snel klaar. Nu maar naar het vliegveld en op naar Nederland en hopen op veeeeeel beter zondag. Joris er uit, Kongolo er in, Toornstra er in, Kazim, trouwens Boetius maakte 2 leuke bewegingen zou hij terug in vorm komen? |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 08:33 schreef Clyde Best het volgende:Dolende ploeg, zondag wordt echt NIETS, T was ruk, wat was dit slecht. Zomaar een paar opmerkingen die hierboven staan. Het was inderdaad een groot verschil, maar we speelden tegen Sevilla wat gewoon een europese topploeg is. Zij hadden thuisvoordeel, veel meer europese ervaring, zijn titelverdediger en weer een favoriet om dit jaar weer te winnen. Wij doen voor het eerst sinds 6 jaar eindelijk weer mee. Feyenoord afschrijven op basis van deze wedstrijd is onzin. Maak me geen zorgen over zondag, wij gaan gewoon winnen. Ik vind het wel zorgwekkend dat clubs als willem 2 en utrecht net zo weinig moeite hebben met deze verdediging... en ik ben bang dat er zo nog vele gaan volgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lopen er dan geen verdedigers meer op Varkenoord? Met meer inzet en vooral inzicht? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vond het tactisch wel goed staan, er was alleen geen geloof. Sevilla was overigens niet werelds, 2 goals door fouten centraal achterin. Zonde. Hier was best een puntje te halen geweest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog iet positiefs dan, de feyenoord fansbleven zingen en hadden geen erg irritante man nodig met een megafoon |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou piet als we met een capo op de tribune wel onze wedstrijden zouden winnen nam ik zo'n mannetje op de koop toe... |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Ha, ja het wordt wel minder! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik wou al zeggen ja, dan heeft ie in 2010 niet op zitten letten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Voorbeelden in overvloed in ieder geval.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 07:53 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord ('t hele elftal) in de eerste helft: 0 schoten op doel 0 aangekomen voorzetten 0 steekpasses 0 kopduels gewonnen 1 dribbel Feyenoord ('t hele elftal) in de tweede helft: 0 schoten op doel 0 aangekomen voorzetten 0 steekpasses 3 kopduels gewonnen 1 dribbel Duidelijk gezakt dus met zulke cijfers, best verontrustend.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD DANKT MEEGEREISDE SUPPORTERS
Feyenoord is trots op de wijze waarop het elftal van trainer Fred Rutten donderdagavond is gesteund in de uitwedstrijd tegen Sevilla FC door de ruim 800 meegereisde supporters, en de wijze waarop zij zich in en rondom het stadion hebben gedragen. De supporters hebben meegewerkt aan diverse regelingen die voor deze wedstrijd van kracht waren en steunden de ploeg vanuit het bezoekersvak in het Ramón Sánchez Pizjuán stadion op positieve wijze. Feyenoord heeft na afloop zowel van de UEFA als Sevilla FC complimenten gekregen over het meegereisde publiek.
De wedstrijd tussen Sevilla FC en Feyenoord is zonder noemenswaardige incidenten verlopen. Wel kreeg een groep van circa 400 Feyenoord-supporters die voorafgaand aan de wedstrijd door de Spaanse politie naar het stadion werd begeleid, te maken met buitensporig en hardhandig optreden van de politie. Desondanks heeft deze groep in het stadion snel de knop omgezet en stond evenals de overige Feyenoord-supporters als een man achter de ploeg. Bron: Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Is toch altijd weer een happening hè, naar uitwedstrijden
Tussen 4 rijen ME'ers naar het station 'begeleid' worden terwijl je met de auto gekomen bent. Kun je dat pokke-eind later weer terug lopen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 06:39 schreef Stylzz het volgende:Vermeer kon niet zo veel aan de goals doen, heb m ook mooie reddingen zien maken, vooalsnog pakt deze keeper ook nog geen punten voor je, maar dat kan bijna ook niet met zo'n drama voor je. Het probleem zit echt in de verdediging, vandaar ook deze opstelling, de verdediging is zo matig dat je tegen betere ploegen niet vooruit kan of durft te verdedigen. En dan ligt het vooral aan het centrum. Wilkshire maakte een dekkingsfout bij de 1-0, maar dat kan een keer gebeuren, maar we zijn vooral niet in staat het de tegenpartij moeilijk te maken als zij balbezit hebben. De tegenstanders kunnen continu voorin aangespeeld worden en hun middenveld kan eenvoudig bijsluiten. Zo werd je van het kastje naar de muur gestuurd. Ach deze nederlaag was ingecalculeerd, 2-0 valt dan nog mee, maar er zijn zo veel punten zo verschrikkelijk zwak. Eens, heb al eerder aangegeven dat het een beetje makkelijk is om de schuld van het slechte spel en/of nederlaag bij één teamspeler neer te leggen. Voetbal is dus een teamsport en als er dan één of meerdere verzaken of niet beter kunnen houdt het gewoon op, dan verlies je dus als team. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 09:16 schreef netsurfer het volgende:Ik vond het tactisch wel goed staan, er was alleen geen geloof. Sevilla was overigens niet werelds, 2 goals door fouten centraal achterin. Zonde. Hier was best een puntje te halen geweest. en dat geloof je echt? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 09:16 schreef netsurfer het volgende:Ik vond het tactisch wel goed staan, er was alleen geen geloof. Sevilla was overigens niet werelds, 2 goals door fouten centraal achterin. Zonde. Hier was best een puntje te halen geweest. En een weifelende keeper |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Spaanse krant is ook duidelijk (via @RemcoRavenhorst):
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dan zijn wij nog mild in het cijfertopic.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Waarom heeft Rico een 5, hij heeft niks te doen gehad? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, met Europees voetbal stijgt de transferwaarde. Njet, nietes nada |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Raar dat ze het dan van dooie spelmomenten moeten hebben om te scoren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vanuit hun ogen, vrij terecht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind ik niet. Ik ga ze een brief schrijven de leugenaars..! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zo goed vond ik Sevilla ook weer niet en dat is eigenlijk nog een triestere conclusie om te trekken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Creëeren alleen geen donder.. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2014 - 08:33 schreef Clyde Best het volgende:Dolende ploeg, zondag wordt echt NIETS, T was ruk, wat was dit slecht. Zomaar een paar opmerkingen die hierboven staan. Het was inderdaad een groot verschil, maar we speelden tegen Sevilla wat gewoon een europese topploeg is. Zij hadden thuisvoordeel, veel meer europese ervaring, zijn titelverdediger en weer een favoriet om dit jaar weer te winnen. Wij doen voor het eerst sinds 6 jaar eindelijk weer mee. Feyenoord afschrijven op basis van deze wedstrijd is onzin. Maak me geen zorgen over zondag, wij gaan gewoon winnen. Leuke opsomming Clyde. Maar dit zijn geen excuses voor een club als Feyenoord. Zolang mensen, in dit geval zoals jij, zo blijven denken en ontzag tonen voor andere ( buitenlandse clubs ) gaan we onszelf naar beneden halen. Sevilla heeft in het verleden ook slechte tijden gehad en zijn er ook beter uitgekomen, dat kan Feyenoord ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 07:23 schreef jacky chan het volgende:[..] Leuke opsomming Clyde. Maar dit zijn geen excuses voor een club als Feyenoord. Zolang mensen, in dit geval zoals jij, zo blijven denken en ontzag tonen voor andere ( buitenlandse clubs ) gaan we onszelf naar beneden halen. Sevilla heeft in het verleden ook slechte tijden gehad en zijn er ook beter uitgekomen, dat kan Feyenoord ook. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
historie, dit topic, 't is nu wachten op het topic Feyenoord - Sevilla FC |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ongeduldje, er zijn nog andere EL wedstrijden eerst te spelen he..d:-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Krijg een beetje het idee dat die andere 4 wedstrijden er bij jouw niet om doen, enkel Sevilla maar..d:-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 16:48 schreef RenatoBos het volgende:Krijg een beetje het idee dat die andere 4 wedstrijden er bij jouw niet om doen, enkel Sevilla maar..d:-) hoe dat zo? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij slaap jij onder een Sevilla dekbed.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
WMG
|
|
|
Zwaar terecht deze overwintering. IT'S ONE SMALL STEP FOR SOCCER, BUT IT'S ONE HUGE LEAP FOR FEYENOORD... gefeliciteerd kamaradski's |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|