|
|
van geil
|
|
|
quote: Doen ze dat ook voor Lex eventueel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD DRAAIT WARM IN STADION SEVILLA
Feyenoord heeft woensdagavond met de volledige groep van twintig spelers die is afgereisd naar Sevilla de afsluitende training afgewerkt in de aanloop naar de Europa League-wedstrijd van donderdag. Voor de ploeg van Fred Rutten was de sessie een eerste kennismaking met het Ramón Sánchez Pizjuán stadion, dat donderdag het decor is van Feyenoords eerste duel in Groep G van de Europa League tegen Sevilla FC.
Opvallend aan het stadion van Sevilla FC, dat werd geopend in 1958 en een capaciteit heeft van ruim 45.000 plaatsen, is dat slechts een van de lange tribunes deels overdekt is. Verder is het stadion van de Spaanse topclub geheel open en ademt het traditie, bijvoorbeeld dankzij een indrukwekkende muurschildering aan de buitenzijde. In en rondom het stadion worden daarnaast enkele historische wedstrijden gememoreerd die in het Ramón Sánchez Pizjuán werd gespeeld, zoals twee duels tijdens het WK van 1982 en de finale van de Europa Cup 1 in het seizoen 1985-1986.
De spelers van Feyenoord zullen donderdag voor de wedstrijd tegen Sevilla FC tekenen voor soortgelijke omstandigheden als tijdens de afsluitende training. Die werd afgewerkt onder een strakblauwe hemel en bij een aangename temperatuur van circa 20 graden Celsius. Bovendien werd de ploeg gesteund door honderden Feyenoord-supporters op de tribune, die zich zelfs al tijdens de persconferentie van Fred Rutten en Karim El Ahmadi voorafgaand aan de training luidkeels lieten horen.
Voor de selectie van Rutten stond de sessie voor een groot deel in het teken van een positiespel op een klein veld. De training werd voor de middenvelders en de aanvallers afgesloten met verschillende afwerkvormen, terwijl de verdedigers onderling pass- en trapoefeningen afwerkten.
Feyenoord geeft supporters die donderdag de wedstrijd bezoeken het dringende advies om vroeg naar het stadion te komen. Het bezoekersvak van het Ramón Sánchez Pizjuán stadion is vanaf 19.00 uur geopend.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord supporters steunen club in Sevilla'
(http://youtu.be/Sgc4sID2umo)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: interessant, die reclame (?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee, dat aanmoedigen van Erwin Mulder .... Nu zien we die mislukte supporters !!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: deze quote raakt kant nog wal, .. wat heeft Mulder met Maleisië te maken, laat staan met vliegtuigen? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahaha mulder is de vriend van de keeper van psg.P: nee serieus sommige snappen nog niet dat mulder te weinig progressie heeft geboekt. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2014 - 23:38 schreef sevillana het volgende:[..] deze quote raakt kant nog wal, .. wat heeft Mulder met Maleisië te maken, laat staan met vliegtuigen? hmmmmm volgens mij was hij stewardess...... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou jij niet eens gaan stoppen met verboden middelen gebruiken? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahaha nee ik heb vandaag 10 minuten gekeken naar een verboden middel.nu moet ik naar de kerk om vergiffenis vragen....P:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2014 - 23:42 schreef TheMenace het volgende:[..] hahahaha nee ik heb vandaag 10 minuten gekeken naar een verboden middel.nu moet ik naar de kerk om vergiffenis vragen....P: tsja |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: euuh afwasmiddel bedoel ik |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik hoor ze ook Clasie toe zingen, dus wat is er mis met het toezingen van je reserve doelman? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: gewoon heel dom!vermeer is de terechte eerste keeper.zijn ze nou voor een club of een speler?moet de club winnen of een speler???ik zie liever feyenoord winnen dus dan moet je achter vermeer staan een aanmoedigen en niet mulder.alleen als hij erin komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2014 - 23:53 schreef TheMenace het volgende:[..] gewoon heel dom!vermeer is de terechte eerste keeper.zijn ze nou voor een club of een speler?moet de club winnen of een speler???ik zie liever feyenoord winnen dus dan moet je achter vermeer staan een aanmoedigen en niet mulder.alleen als hij erin komt. Los van zijn kwaliteiten als keeper, kan je hem toch steunen als Feyenoorder? Toen ik nog wel eens vroeg in de kuip kwam werden alle spelers één voor één toe gezongen, is echt weer spijkers op laag water zoeken. En voorlopig heeft Vermeer me ook nog niet kunnen overtuigen. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2014 - 23:59 schreef hotjumper het volgende:[..] Los van zijn kwaliteiten als keeper, kan je hem toch steunen als Feyenoorder? Toen ik nog wel eens vroeg in de kuip kwam werden alle spelers één voor één toe gezongen, is echt weer spijkers op laag water zoeken. En voorlopig heeft Vermeer me ook nog niet kunnen overtuigen. ja ok das waar maar zongen ze vermeer ook toe of niet?? |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Hebben geen verstand van voetbal Mulder wees blij dat tie waardeloze KUTkeeper 3 seizoenen lang eindelijk es word aangepakt dit was weer kinderachtig gedrag . Die verheerlijkking van echte jongens van zuid . De beste spelers die we gehad hebben kwamen niet van zuid hoor ! Cruz zuid amerika ja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beetje overtrokken allemaal. Waarom zou Mulder niet toegezongen mogen worden door hondstrouwe supporters die hun club overal volgen. Je hoort ze toch ook andere spelers toezingen. Of willen sommigen hiermee zeggen dat het niet normaal is als je je reserve doelman steunt..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 06:21 schreef RenatoBos het volgende:Beetje overtrokken allemaal. Waarom zou Mulder niet toegezongen mogen worden door hondstrouwe supporters die hun club overal volgen. Je hoort ze toch ook andere spelers toezingen. Of willen sommigen hiermee zeggen dat het niet normaal is als je je reserve doelman steunt..(?) Mooi verhaal en van jumper ook, maar jullie snappen ook wel dat t een statement was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ze zingen Mulder niet toe om Mulder maar omdat Mulder een concurrent uit 020 heeft gekregen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies, want hoe vaak werd specifiek Erwin Mulder toegezongen voor Vermeer kwam? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En natuurlijk heeft MvG het óók gedaan. En directie. "De verantwoordelijken" zijn a priori verdacht. Uitgezonderd spelers. "Want die werken ervoor." Lachwekkend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies en t bestuur zit slechts in t pluche de hand op te houden en heel de dag hard "GELD" te roepen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja elke speler opgesteld zo'n beetje, heb ze zelfs Armenteros horen toezingen. Maar tijdens 'trainingen'. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoezo statement. Andere spelers werden ook toegezongen dus Mulder ook.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die jongen verdient wat extra support en dat krijgt ie..prima. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 08:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja elke speler opgesteld zo'n beetje, heb ze zelfs Armenteros horen toezingen. Maar tijdens 'trainingen'. Weet ik niet want daar kom ik zelden Stylzz.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken en. Manu het aanvalsduo vanavond.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En weer Mathijsen? Krijg deze oude man WEER een kans? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's Nelom of Joris bij Fred denk ik momenteel.. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Het zou eigenlijk Joris of Kongolo moeten zijn. Al dat geschuif altijd omdat er beperkingen zijn... Kongolo moet zich puur op het centrum richten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik vind die v beek zo slecht! |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van beek is best aardig maar moet zeker nog gaan groeien. Kenners zeggen dat hij op zijn leeftijd al verder is dan Stefan de Vrij.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 10:22 schreef MauricioAros het volgende:[..] Het zou eigenlijk Joris of Kongolo moeten zijn. Al dat geschuif altijd omdat er beperkingen zijn... Kongolo moet zich puur op het centrum richten. Nee toch . Kongolo moet helemaal geen discussiepunt zijn. Die MOET gewoon centraal staan. Die andere twee kunnen de RB positie uitvechten.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Aan de lunch bij den gele M , heb al wat Feyenoorders gezien, na gisteren ander mening gehoord bij de Spanjaarden, na 020 gezien te hebben zijn ze bang dat de NL competitie niet zo zwak is als zij denken. Nogmaals ik beschouw het als een test van het vernieuwde middenveld, en een test van de keeper. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga nu effe kijken of er ergens een gezellig cafe is."............gelukkig spreken de meeste Spanjaarden een beetje Frans |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was je nog naar het hotel geweest Piet..?😃 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Kan je toch meenemen in een papieren zakje tenminste wanneer er een verbod is om alcohol te drinken op straat! Scheut wiskey in je pakie chocomelk lukt ook altijd . Hebbie IrIsh coffee tijdens de wedstrijd . Leuk joh iedereen lam van de koffie,choco ,frisdranken duurt weken voor ze het door krijgen en dan ..... Vinden we wel weer wat anders hoor . Rijke heren mogen wel bier met 4,5 % ,jenever etc. . Het gewone volk frikandel xxl en paardenpis voor 4€ per glas |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffffff gelukkig zijn envelopjes makkelijker naar binnen te smokkelen.. |
|
|
|