|
|
van geil
|
|
|
2-3 of n herhaling van de 3-4 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thanx, ik ben nu een stuk geruster.. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Nog krap 4 uurtjes te gaan.... Spanning begint al te kriebelen. Ben benieuwd naar de opstelling. Compact spelen op balbezit en strak counteren in de omschakeling. 1-1 zou een mooie uitslag zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling is toch al bekend ongeveer bekend..
Vermeer Wilkshire-van beek-Mathijssen-Kongolo Clasie-Karim-Toornstra-Vilhena Schaken-Manu |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Was nog twijfel over Nelom of Kongolo op linksback. Kies eerder voor Nelom met meer snelheid naar voren. Zie ook liever Kongolo op de plek van Mathijssen. Schijnt dat Rutten niet echt tevreden over hem is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou..nog effe,dan begint het gelazer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tijd voor het eerste biertje. Een beetje verdoving kan geen kwaad :p |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kongolo is zelfs op goal 2x zo goed als Nelom.
Prima opstelling, liever Te Vrede als Schaken, maar goed. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik zie liever geen Schaken en geen te Vrede .... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 17:15 schreef RenatoBos het volgende:Opstelling is toch al bekend ongeveer bekend.. Vermeer Wilkshire-van beek-Mathijssen-Kongolo Clasie-Karim-Toornstra-Vilhena Schaken-Manu Mathijsen ??? Schaken ??? Manu ??? Verder kan ik er wel mee leven ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Tsja... Ik ook niet, maar ben bang dat we nog het ff met hen moeten doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Manu of Boëtius
Schaken of Te Vrede
Daar komt het op neer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Halikidee, hier istie weer, even opfrissen in het hotel, en dan hop kijken naar Jens en Vermeer, misschien ben ik hierna hoopvol. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leuk om zo naar Sevilla te gaan..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik ben niet gespannen voor deze wedstrijd. We zien t wel. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 17:15 schreef RenatoBos het volgende:Opstelling is toch al bekend ongeveer bekend.. Vermeer Wilkshire-van beek-Mathijssen-Kongolo Clasie-Karim-Toornstra-Vilhena Schaken-Manu Ik ben met deze namen ook wel mee eens maar het wordt gewoon 1-1 KENNER |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bij wie, toch niet bij jou grote KENNER |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jawel bluffie, ik heb het niet meer..😣 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Doe rustig aan, a.s. zondag is veel belangrijke als we vanavond het punt halen dan wordt het zondag een makkie |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 19:08 schreef de bluffer het volgende:[..] Doe rustig aan, a.s. zondag is veel belangrijke als we vanavond het punt halen dan wordt het zondag een makkie hehe je doet je naam eer aan :p maar ben het niet met je eens. zondag is heel belangrijk ja maar we spelen voor het eerst sinds tijden nou weer europees dan kan je geen modderfiguur gaan slaan. Ik denk dat je als je er vanavond gewoon vol voor gaat en een redelijke wedstrijd afwerkt dat een veel betere invloed heeft op zondag dan dat je jezelf spaart en afgeslacht word... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 17:15 schreef RenatoBos het volgende:Opstelling is toch al bekend ongeveer bekend.. Vermeer Wilkshire-van beek-Mathijssen-Kongolo Clasie-Karim-Toornstra-Vilhena Schaken-Manu OPSTELLING | Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Nelom; El Ahmadi, Toornstra, Clasie, Vilhena; Manu en Schaken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wisselspelers Feyenoord: Mulder, Kongolo, Karsdorp, Steenvoorden, Boëtius, Basacikoglu, Te Vrede |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:[..] OPSTELLING | Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Nelom; El Ahmadi, Toornstra, Clasie, Vilhena; Manu en Schaken. Hup Nelom..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hopelijk een goede wedstrijd en het geluk een beetje aan onze zijde! Straks nog even 86 kruisjes slaan en dan kunnen we \o/ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een dramatische tegenstander heeft PSV zeg.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ja ja jongens spanning stijgt. Ben heel benieuwd naar ons middenveld zonder immers met 2 snelle vleugels. Hoop op een gelijkspelletje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spanning? Mwah ik schaal deze vrij kansloos in, de spanning zal pas in de wedstrijd opbouwen, of juist niet :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geld dat bij jouw ook zo voor de sex..(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zal toch wat wezen he. Vanavond en keer dat alles meezit en met veel mazzel 0-1 en zondag tegen de neuzen zonder Schone 2-1 en we gaan eindelijk een beetje draaien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: de koele kikker is n onderdeel van mijn inkomen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zie net foto's van de warming up voorbij komen. Stadion is nu nog leeg... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je redenatie over hoe jij met de spanning om gaat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 20:29 schreef legrande het volgende:Zal toch wat wezen he. Vanavond en keer dat alles meezit en met veel mazzel 0-1 en zondag tegen de neuzen zonder Schone 2-1 en we gaan eindelijk een beetje draaien. 😜 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik maak me daar nooit zo druk over. |
|
|
|