|
|
Stylzz
|
|
|
Dode spelmomenten, ik snap t niet hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat staan ze nou te doen man? Tering amateurs |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Tja, Nelom en Mathijsen in de basis !!!! Dan kan het werkelijk ook niet anders ... |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
twee keer standaard situatie. wordt hier moedeloos van. klote dit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tjezus twee keer de paal.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pacmania
|
|
|
Pfffffff.....het Zit ook niet mee |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ben ik blij dat ik thuis ben gebleven ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eindelijk iemand die n bal kan trappen. en slim op goal. wat dit team heeft 0 koppers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een kutverbinding zeg.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Man man man dat ziet er niet uit van achteren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan Kongolo samen met Mathijsen en dan van Beek op rechts in plaats van Wilshire..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
buitenspel, maar wat lopen ze er makkelijk doorheen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Nee die Wilkshire valt compleet door de mand van Beek totaal geen vertrouwen Nelom veels te slecht eb Mathijssen te sloom. Wat hebben we nu een k.t achterhoede. Inderdaad niemand die een bal kan wegkoppen. Iedere vrije trap of corner is bloedgevaarlijk e er moet snel wat veranderen maar wat. Toornstra en Manu wel ok. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het is sevilla hè? Hoe lang is het geleden dat we Europees speelde? We kunnen gewoon niet beter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik weet t niet. geen koppers. geen mensen die vooruit willen spel. er is totaal geen balans tussen "voorzichtige" en durfvoetballers, van de laatste zie ik er maar twee die voorwaarts durven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 21:54 schreef legrande het volgende:[..] Nee die Wilkshire valt compleet door de mand van Beek totaal geen vertrouwen Nelom veels te slecht eb Mathijssen te sloom. Wat hebben we nu een k.t achterhoede. Inderdaad niemand die een bal kan wegkoppen. Iedere vrije trap of corner is bloedgevaarlijk e er moet snel wat veranderen maar wat. Toornstra en Manu wel ok. ik moet dat duel nog eens zien bij die eerste goal. Er was iets. Maar dan nog, die 2-0 was echt dramatisch. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dacht na 1 minuut al, die spelen veel makkelijker en in een hoger tempo dan wat we gewend zijn. Hier valt geen eer te behalen. Zij zijn te goed en wij geven de goals amateuristisch weg. Feyenoord heeft al jaren heel veel problemen met de lopende mensen. Nu weer. Net als zaterdag kunnen de spelers vrij inschieten binnen de 16. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 21:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dacht na 1 minuut al, die spelen veel makkelijker en in een hoger tempo dan wat we gewend zijn. Hier valt geen eer te behalen. Zij zijn te goed en wij geven de goals amateuristisch weg. Feyenoord heeft al jaren heel veel problemen met de lopende mensen. Nu weer. Net als zaterdag kunnen de spelers vrij inschieten binnen de 16. Zo goed is Sevilla ook niet vanavond T |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 21:54 schreef van geil het volgende:[..] ik weet t niet. geen koppers. geen mensen die vooruit willen spel. er is totaal geen balans tussen "voorzichtige" en durfvoetballers, van de laatste zie ik er maar twee die voorwaarts durven. Manu en toornstra. de rest is tikkie terug of breed. of n onzin lange bal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das helemaal erg dan dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 21:55 schreef Stylzz het volgende:[..] ik moet dat duel nog eens zien bij die eerste goal. Er was iets. Maar dan nog, die 2-0 was echt dramatisch. 1e goal laat Wilkshire zijn man lopen en bij 2e heft hij buitenspel op maar dan nog er lopen er 2 die vrij kunnen inkoppen jammer dat die aansluittreffer niet lukte. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Het grootste probleem bij ons is echt dat we geen koppers hebben achterin Renato had het helemaal bij het rechte eind. Ons middenveld en Manu deden het niet slecht. Schaken en Vilena waren ook heel zwak. Ik zou Bilal er in zetten voor schaken en toch Kongolo voor Nelom. Kan beter koppen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hoeft ook niet. Bij vlagen worden we weggespeeld. Voor de rest doen ze het rustig aan. Vergeet ook niet dat dit niet eens hun beste elftal is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Schaken is inderdaad wel dramatisch. Als je er dan eens uitkomt, moet je er ook wat van maken. Zeer matige voorzetten waar ie wel de tijd en ruimte had. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos