|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Derksen heeft me gehoord..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Derksen is okay ole oleeeeeee.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
You only sing when you're winning.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sing when you're winning.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t positieve. t ligt niet aan de spits. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja ja je schatje zit op de bank.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan die klootzak hier niet weg gemeld worden ? Heeft hier nix te zoeken dan ruzie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen idee, heb hem al een tijdje niet gezien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oooo volgens mij gaat ie invallen zo Tom.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mathijssen staat helemaal verkeerd.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vermeer wou actie . Nou dat heeft ie nu wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's alleen maar wegrossen momenteel.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
De enige die mij positief opvalt is de scheids.... Hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zou mooi zijn word de wedstrijd ongeldig verklaard omdat de scheidsrechter niet door de urinecontrole komt.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ach, met een beetje geluk worden we gewoon nog 3e in de poule |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tweede Sev, we worden tweede..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekkere bal Vilhena..d:-( |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 22:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat zou mooi zijn word de wedstrijd ongeldig verklaard omdat de scheidsrechter niet door de urinecontrole komt.. Hahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou misschien ook nog kunnen, maar dan moet er nog wel het eea gebeuren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar hebben we nog ff voor dan laten we zondag ermee beginnen en die snavels oprollen.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Van Geel bedankt. Je hebt ons goed uit de financiele situatie gehaald maar wat een armoedig elftal heb je ons er voor terug gegeven. Zo slecht waren we de laatste 25 jaar nog niet. Zeker de achterhoede. Kan het bijna niet meer aanzien. Vrees ook voor zondag. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Standard Luik staat iig nog 0-0. Tweede zou gewoon moeten kunnen.
Btw, vraagje, ga je wel of niet door wanneer je derde wordt? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Ja en lig je eruit toch alleen de 1e 2. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 22:21 schreef legrande het volgende:Van Geel bedankt. Je hebt ons goed uit de financiele situatie gehaald maar wat een armoedig elftal heb je ons er voor terug gegeven. Zo slecht waren we de laatste 25 jaar nog niet. Zeker de achterhoede. Kan het bijna niet meer aanzien. Vrees ook voor zondag. We shall not be moved.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eindelijk een beetje voetbal.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Zijn er idd een paar bij die niet bewegen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 22:21 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Standard Luik staat iig nog 0-0. Tweede zou gewoon moeten kunnen. Btw, vraagje, ga je wel of niet door wanneer je derde wordt? Beste nummers 3 gaan ook door geloof ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Wees nu eerlijk met dit team hebben we toch helemaal niets te zoeken in Europa. Ik kan het zelfs niet meer aanzien. Doet me gewoon zo, n pijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Tis schrijnend, de "sterkhouders" falen opzichtig, manu is alleen op de wereld voorin, en mathijssen en wilkshire: de tering... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jawel man... we hebben best wel wat te zoeken in Europa, maar Sevilla heeft gewoon een prima elftal, dat bovendien verder is in de ontwikkeling. Tegen Standard en die Kroatische ploeg zal het stukken beter gaan. En misschien dat we thuis tegen Sevilla wat kunnen bereiken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 22:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Jawel man... we hebben best wel wat te zoeken in Europa, maar Sevilla heeft gewoon een prima elftal, dat bovendien verder is in de ontwikkeling. Tegen Standard en die Kroatische ploeg zal het stukken beter gaan. En misschien dat we thuis tegen Sevilla wat kunnen bereiken. Je weet t nooit, maar defensief en aanvallend is het echt kut wat we zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 22:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Jawel man... we hebben best wel wat te zoeken in Europa, maar Sevilla heeft gewoon een prima elftal, dat bovendien verder is in de ontwikkeling. Tegen Standard en die Kroatische ploeg zal het stukken beter gaan. En misschien dat we thuis tegen Sevilla wat kunnen bereiken. Hoppaaaaaaaa.. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Te Vrede voor Clasie, Rotterdams kwartiertje.....:( |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 22:29 schreef legrande het volgende:Wees nu eerlijk met dit team hebben we toch helemaal niets te zoeken in Europa. Ik kan het zelfs niet meer aanzien. Doet me gewoon zo, n pijn. 1 ding mis je in je analyse, Feyenoord heeft geen schijn van kans tegen de europa league winnaar van vorig jaar. Wat me vrij logisch lijkt aangezien je sterkhouders op Clasie na hebt verkocht sevilla is al jaren ingespeeld en heeft veel meer financiele mogelijkheden. Dit betekend nog niet dat we alle wedstrijden niks zullen presteren in europa.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2014 door rcrd -- |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Sevilla heeft gewoon een uitstekend elftal wat weer heel heel ver komen in dit toernooi. Is volgens mij helemaal geen schande om daar met 2-0 te verliezen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Twee fouten achterin, maar verder houden we goed stand, komen alleen niet aan voetballen toe.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op donderdag 18 september 2014 - 22:39 schreef rcrd het volgende:[..] 1 ding mis je in je analyse, Feyenoord heeft geen schijn van kans tegen de europa league winnaar van vorig jaar. Wat me vrij logisch lijkt aangezien je sterkhouders op Clasie na hebt verkocht sevilla is al jaren ingespeeld en heeft veel meer financiele mogelijkheden. Dit betekend nog niet dat we alle wedstrijden niks zal presteren in europa. Hoop dat je gelijk krijgt. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Ja weer uit 2 standaardsituaties maar ze hebben nog wel meer kansen gehad, Echt de hele achterhoede scoort individueel niet boven een 4. |
|
|
|