|
|
Bilall
|
|
|
Wat een kneuzen zijn die de Vrij, Janmaat en Martins indi. Blij dat die kneuzen verkocht zijn.
Feyenoord mag trots zijn op eigen jeugd? Hahahahahaha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2014 door Bilall -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik heb wat gemist geloof ik. |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
Nederland - Italie 0-2. Door fouten van oud Feyenoord kneuzen. Wel kijken van geil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nee, geen zin. filmpje op. en n beetje tikken op t forum |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
Martins Indi met rood het veld af. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 21:08 schreef Bilall het volgende:Wat een kneuzen zijn die de Vrij, Janmaat en Martins indi. Blij dat die kneuzen verkocht zijn. Feyenoord mag trots zijn op eigen jeugd? Hahahahahaha. Er is hier toch zo'n oranje topic waar dit soort spam gepost kan worden! Dit is toch een Feyenoord forum. |
|
|
|
|
Bilall
|
|
|
Ik ben Elmo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2014 door Bilall -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Goh.... Waar is je opmerking gebleven waarin je mij er van beticht pedo te zijn? Toch niet zo'n held? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 21:08 schreef Bilall het volgende:Wat een kneuzen zijn die de Vrij, Janmaat en Martins indi. Blij dat die kneuzen verkocht zijn. Feyenoord mag trots zijn op eigen jeugd? Hahahahahaha. Ik heb een kwartiertje gekeken en toen had ik al genoeg gezien !!! Dat wordt niks onder Hiddink ... Tsja , het is geen van Gaal !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O.P.P.O.R.T.U.N.I.S.M.E.
En verder onbelangrijk. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 21:08 schreef Bilall het volgende:Wat een kneuzen zijn die de Vrij, Janmaat en Martins indi. Blij dat die kneuzen verkocht zijn. Feyenoord mag trots zijn op eigen jeugd? Hahahahahaha. Dat je er ubberhaupt na kijk? |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
Ok bedankt voor je zinloze topic en comments en nu maar weer gauw naar bedje toe , sesamstraat is allang afgelopen mafkees |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Net toen ik hem wou over zetten om te kijken had mijn vrouw een beter voorstel, wat een mazzel :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk! |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: De vuilnis stond nog niet buiten? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Bewaar jij dat binnen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee, dat ik de hond nog moest uitlaten X)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 21:08 schreef Bilall het volgende:Wat een kneuzen zijn die de Vrij, Janmaat en Martins indi. Blij dat die kneuzen verkocht zijn. Feyenoord mag trots zijn op eigen jeugd? Hahahahahaha. Bilball, rot op naar je eigen (k)neuzenforum! Jij bent hier niet welkom.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Hmmm, ik heb toch het idee dat iemand zich een tijd lang verschrikkelijk op heeft lopen vreten, toen oranje het zo goed deed met al die Feyenoorders. En nu het in een oefenwedstrijdje, met een nieuwe coach een keertje minder gaat, ziet hij zijn kans schoon. Eigenlijk best wel zielig, Bilall. En dan druk ik het nog zachtjes uit. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ach het was maar een oefenpotje joh! Guus zal er even wat werk mee hebben, komt wel goed..........., |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Midsize 26 kg zware Lab, als je niet oppast zijn het er zo 30. |
|
|
|