BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe om te gaan met jeugd dat naar het buitenland wilt vertrekken?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 september 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 22:48 schreef nieuwe ajax het volgende:
Is waar. Maar bij Ajax is het wel extreem, vind ik.
Nee hoor, wij doen het bij de belgen en denen...de grote landen bij ons
Stanley
 Stanley - vrijdag 12 september 2014 - 09:16   quote  deeplink  
De transfer van nog een talent naar het buitenland, Real Madrid in dit geval is definitief.

Brengt de vraag bij mij...

Wie zijn nu eigenlijk de 2de rangs talenten?

Zijn het die bij Ajax naar het buitenland vertrekken, of zij die uit het buitenland worden aangetrokken?

Blijft toch onlogisch dat iedereen roept dat wij financieel niet meer mee kunnen maar dat al die Deense talenten niet haalbaar zijn voor de topclubs en naar ons komen en de Nederlandse topspelers volgens sommigen hier 2e rangs. .. Plotseling wel interessant en haalbaar zijn..

Apart hoor....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door Stanley --
Eide
 Eide - vrijdag 12 september 2014 - 09:31   quote  deeplink  
Wie heeft het over Denen? Huidige toppers zijn Nederlandse jongens als Nouri en Van de Beek (in mijn ogen de 2 grootste talenten in de jeugdopleiding op dit moment). Het enige buitenlandse talent dat bij hen in de buurt komt is Cerny (die ook wel erg goed is) waar destijds half Europa achter aan zat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 12 september 2014 - 09:33   quote  deeplink  
Simpelweg omdat er bij die clubs vrijwel geen talent doorbreekt kiezen de echt grote talenten vaak wel voor de juiste weg..

Neem Bouy, stond bekend als groot talent evenals Eriksen, Bouy koos voor het geld en Eriksen voor de weg van het rustig brengen met de juiste opleiding.. Aan beide spelers werd getrokken door de grote clubs..Misschien zelfs wel meer aan Eriksen.
Bouy is voor mij nu mislukt terwijl Eriksen het gewoon heel erg goed doet..

Kijk naar een Cerny, echt iedereen wou en wil hem hebben, maar hij koos voor Ajax om de opleiding en de weg van het rustig brengen..
Eide
 Eide - vrijdag 12 september 2014 - 09:52   quote  deeplink  
De optelsom is vrij simpel natuurlijk: Hoeveel Ajax opgeleide spelers speler er in topcompetities nadat ze in Ajax 1 hebben speelt en hoeveel hebben diezelfde weg via een jeugdopleiding van een internationale topploeg bewandeld?

Zelfs als ik het breder trek dan Ajax kom ik maar bij 1 speler die niet volledig is mislukt, en dat is Nathan Ake. Al die andere jongens hebben het niet gered en spelen nu Eredivisie (Bruma, Kyle Ebecilio, Rekik) of helemaal niet (Bouy).
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 september 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 09:31 schreef Eide het volgende:
Wie heeft het over Denen? Huidige toppers zijn Nederlandse jongens als Nouri en Van de Beek (in mijn ogen de 2 grootste talenten in de jeugdopleiding op dit moment). Het enige buitenlandse talent dat bij hen in de buurt komt is Cerny (die ook wel erg goed is) waar destijds half Europa achter aan zat.
En Muric? Of spreken we dan al niet meer over een talent, want die jongen is ook pas 18 en word begeerd door veel clubs in Europa!
Eide
 Eide - vrijdag 12 september 2014 - 10:10   quote  deeplink  
Muric heb ik nog niet zien spelen, ik heb echt geen idee wat die jongen kan. Vandaar dat ik hem nog even niet benoem.

Overigens heb ik Walian ook hoog zitten hoewel hij vorig jaar veel moeite had om zich als B junior staande te houden tussen de A junioren. Komt technisch wel wat te kort maar is wel een echte spits.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 12 september 2014 - 19:07   quote  deeplink  
Oplossing: voorwaarde een loyalty contract... Tot een bepaalde leeftijd.. Of anders geen ajax opleiding voor de speler

Is dit mogelijk ?

Gelijk onder de neus schuiven, op jonge leeftijd ( ouders,zaakwaarnemer)ze zullen haast geen nee zeggen.... Denk ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door Scout2 --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 12 september 2014 - 19:29   quote  deeplink  
Geloof me, van de . ca8 goede jeugdspelers bij Ajax nu,zullen er maar 4 naar het eerste elftal van Ajax doorgaan. De rest gaat elders in de eredivisie spelen.
Deze procedure is ieder jaar bij Ajax aanwezig. Daar ontkomen we niet aan.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 12 september 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Loyal contract in ruil voor s'werelds beste opleiding, sounds fair
Ajax is ook loyal en eerlijk tegen zijn spelers..als het er op aan komt

Al het maximale eruit ajax... Zonder de loyalty voorwaarde niet welkom bij ajax .. S'werelds beste opleiding!!
Als het niets wordt (gebrek aan kwaliteit) help ajax je aan een andere club, zoals ze al doen.👈 (hardop gedacht) :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door Scout2 --
Stanley
 Stanley - vrijdag 12 september 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 19:37 schreef Scout2 het volgende:
Loyal contract in ruil voor s'werelds beste opleiding, sounds fair
Ajax is ook loyal en eerlijk tegen zijn spelers..als het er op aan komt

Al het maximale eruit ajax... Zonder de loyalty voorwaarde niet welkom bij ajax .. S'werelds beste opleiding!!
Als het niets wordt (gebrek aan kwaliteit) help ajax je aan een andere club, zoals ze al doen.👈 (hardop gedacht) :)
Ik vind het een uitstekend idee! Maar helaas ik ben geen zakkenvuller die het voor het zeggen heb ;-)
Scout2
 Scout2 - vrijdag 12 september 2014 - 20:01   quote  deeplink  
En als ajax nu eens investeert in zaakwaarnemers ( in het geheim uiteraard)
Pure Ajacieden recruiten als zaakwaarnemer, peter R de vries kun je mee beginnen 💡
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 20:01 schreef Scout2 het volgende:
En als ajax nu eens investeert in zaakwaarnemers ( in het geheim uiteraard)
Pure Ajacieden recruiten als zaakwaarnemer, peter R de vries kun je mee beginnen 💡
Peter rukker de vries.....ga ff je mond spoelen ouwe, die moet je heel ver weg houden
Scout2
 Scout2 - vrijdag 12 september 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 20:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Peter rukker de vries.....ga ff je mond spoelen ouwe, die moet je heel ver weg houden
Je bedoeld gedachten spoelen, heb het niet in mijn mond gehad.. Lol

Nee geintje man...wat is jou probleem met hem ?

Heb ik iets gemist
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 20:08 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Je bedoeld gedachten spoelen, heb het niet in mijn mond gehad.. Lol

Nee geintje man...wat is jou probleem met hem ?

Heb ik iets gemist
Zelf verrijking over andermans ellende met een pedante instelling van kijk mij eens....dat zijn mensen die je uit deze samenleving moet verwijderen, de Vries is daar een voorbeeld van met zijn belerende toontje.....dikke pjuuk
Eide
 Eide - vrijdag 12 september 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 20:01 schreef Scout2 het volgende:
En als ajax nu eens investeert in zaakwaarnemers (
Heeft geen zin aangezien zaakwaarnemers niet gebaat zijn bij het behartigen van de belangen van de clubs of de spelers. Die zijn gebaat bij hoge salarissen en en hoge transfersommen. Voor de gemiddelde zaakwaarnemer is het financieel interessanter een speler naar de middenmoot in Duitsland, Engeland of Spanje te brengen dan deze bij een topclub in bijvoorbeeld Nederland onder te brengen (waar wel CL gespeeld wordt bijvoorbeeld.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 12 september 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Ok.. Je bent duidelijk hoe je over hem denkt.
Ik denk er iets anders over Maarja, dat terzijde....

Gaat tenslotte over het idee van het opleiden, inversteren van zaakwaarnemers..met een ajaxhart
Wat is jou gedachte hierover nenam ?
Eide
 Eide - vrijdag 12 september 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Dit is wel aardig trouwens: http://www.tussendelinies.nl/nederlandse-talenten-redden-het-niet-in-het-buitenland

spelers_zpsdbce307b.jpg

En dan heb ik nog een quizvraag:

Wie was Sergio de Windt en waar speelt hij nu?
Scout2
 Scout2 - vrijdag 12 september 2014 - 20:23   quote  deeplink  
Eide.. Mensen met een ajax hart uit vak410 ..er zullen er toch wel zitten die dat kunnen ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 20:21 schreef Scout2 het volgende:
Ok.. Je bent duidelijk hoe je over hem denkt.
Ik denk er iets anders over Maarja, dat terzijde....

Gaat tenslotte over het idee van het opleiden, inversteren van zaakwaarnemers..met een ajaxhart
Wat is jou gedachte hierover nenam ?
Zie de topic hierboven van Eide.....zaakwaarnemers hebben 2 belangen, eigenbelang en een speler zo duur mogelijk verkopen, zie die rat van een Riola
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 20:22 schreef Eide het volgende:
Dit is wel aardig trouwens: http://www.tussendelinies.nl/nederlandse-talenten-redden-het-niet-in-het-buitenland

[ afbeelding ]

En dan heb ik nog een quizvraag:

Wie was Sergio de Windt en waar speelt hij nu?
Die ken ik niet...sorry
Eide
 Eide - vrijdag 12 september 2014 - 20:26   quote  deeplink  
En dan? Hoe gaan die met een paar jeugdspelers een droge boterham verdienen? En hoe gaan die hun netwerk opbouwen? Welke spelers gaan hun lot in handen geven van een onbekende en onbewezen persoon die uitsluitend handelt uit clubliefde?

Bij zaakwaarnemers valt alleen wat te halen als het huidige systeem waarmee deze betaald worden rigoureus veranderd.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 12 september 2014 - 20:27   quote  deeplink  
Ik denk dat je als ajax zijnde moet gaan opleiden en inversteren in meerdere dingen... Onder andere zaakwaarnemers..
Geld zat!
Scout2
 Scout2 - vrijdag 12 september 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 20:26 schreef Eide het volgende:
En dan? Hoe gaan die met een paar jeugdspelers een droge boterham verdienen? En hoe gaan die hun netwerk opbouwen? Welke spelers gaan hun lot in handen geven van een onbekende en onbewezen persoon die uitsluitend handelt uit clubliefde?

Bij zaakwaarnemers valt alleen wat te halen als het huidige systeem waarmee deze betaald worden rigoureus veranderd.
Zal eff duren.. Natuurlijk
Maar als je het eenmaal voor elkaar hebt, zit je goed
soccer
 soccer - vrijdag 12 september 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Sergio de windt volgens mij een back van Ajax die naar italie ging. Is volgens mij gestopt met voetballen. Heeft volgens mij ook nog bij Haarlem gespeeld. Heb hem denk ik tegen top Oss(fc Oss) gezien.
Eide
 Eide - vrijdag 12 september 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:17 schreef soccer het volgende:
Sergio de windt volgens mij een back van Ajax die naar italie ging. Is volgens mij gestopt met voetballen. Heeft volgens mij ook nog bij Haarlem gespeeld. Heb hem denk ik tegen top Oss(fc Oss) gezien.
Yup, tekende bij Juventus om precies te zien. Wie of wie kent hem nog? Stond bij Ajax echt als een goed talent te boek, koos als 17 jarige voor een salaris van een paar duizend euro per maand en verloor alle plezier in het voetbal...

Bij Ajax kan je ook mislukken, maar je krijgt wel een eerlijke kans en je hebt een goede kans in het prof voetbal aan het werk te kunnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Yup, tekende bij Juventus om precies te zien. Wie of wie kent hem nog? Stond bij Ajax echt als een goed talent te boek, koos als 17 jarige voor een salaris van een paar duizend euro per maand en verloor alle plezier in het voetbal...

Bij Ajax kan je ook mislukken, maar je krijgt wel een eerlijke kans en je hebt een goede kans in het prof voetbal aan het werk te kunnen.
Nooit van hem gehoord....maar dat zegt meer over mij ;-)
soccer
 soccer - vrijdag 12 september 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nooit van hem gehoord....maar dat zegt meer over mij ;-)
En over ons;-). Misschien moeten we ons meer op andere zaken richten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 22:10 schreef soccer het volgende:

[..]

En over ons;-). Misschien moeten we ons meer op andere zaken richten.
Hahahaha....doe maar niet, er zijn al mensen weg hier om die reden....ik begon ooit eens over de euro en de EU in het cafe topic.

Ik ben sowieso kampioen offline gaan
soccer
 soccer - vrijdag 12 september 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha....doe maar niet, er zijn al mensen weg hier om die reden....ik begon ooit eens over de euro en de EU in het cafe topic.

Ik ben sowieso kampioen offline gaan
Dat maakt het toch alleen maar leuker;-)
soccer
 soccer - vrijdag 12 september 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wat is de prijs of heb ik hem niet helemaal correct genoeg beantwoordt?
Eide
 Eide - vrijdag 12 september 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Mijn eeuwige achting aangaande obscure Ajax talentjes ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 22:26 schreef soccer het volgende:

[..]

Dat maakt het toch alleen maar leuker;-)
Maar ook zeker moeilijker...
soccer
 soccer - vrijdag 12 september 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 23:21 schreef Eide het volgende:
Mijn eeuwige achting aangaande obscure Ajax talentjes ;)
Nou daar ben ik lekker mee;-)
soccer
 soccer - vrijdag 12 september 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 23:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maar ook zeker moeilijker...
Och wat is moeilijk? Volgens mijn vader zaliger zijn er geen problemen ,alleen oplossingen. Ik heb me die wijsheid ook maar aangemeten en dan wordt alles een stuk makkelijker;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 september 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 23:33 schreef soccer het volgende:

[..]

Och wat is moeilijk? Volgens mijn vader zaliger zijn er geen problemen ,alleen oplossingen. Ik heb me die wijsheid ook maar aangemeten en dan wordt alles een stuk makkelijker;-)
Je wijsheid aanmeten is weinig gegund gap.....
Eide
 Eide - zaterdag 13 september 2014 - 06:59   quote  deeplink  
Herkenbare uitspraak, is er één die ik ook belangrijk vindt. Die en "schouders ophalen en adem blijven halen".
Stanley
 Stanley - zaterdag 13 september 2014 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 20:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zelf verrijking over andermans ellende met een pedante instelling van kijk mij eens....dat zijn mensen die je uit deze samenleving moet verwijderen, de Vries is daar een voorbeeld van met zijn belerende toontje.....dikke pjuuk
Ook ik heb mijn mening over deze zelfingenomen eikel inmiddels bijgesteld. Is helaas zichzelf geweldig gaan vinden.
Nee, ver weg houden!
Stanley
 Stanley - zaterdag 13 september 2014 - 09:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik was de naam vergeten, maar kon mij de overstap wel herinneren!
Deze statistieken zeggen genoeg of zouden genoeg moeten zeggen zou je denken!

Pleit ik nogmaals voor een rigoureuze aanpak. Mensen zoals Raiola buitenspel zetten. Voorwaarde bij het tekenen van contracten is het uitsluiten van zaakwaarnemers als Raiola.

Ordinair gesteld moet er dus een blacklist komen en aangezien ze bij de andere clubs graag gentlemenagreements zien, zou dit een goede zijn om mee te beginnen. Gezamenlijke blacklist opstellen van zaakwaarnemers!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2014 door Stanley --
Eide
 Eide - zaterdag 13 september 2014 - 11:46   quote  deeplink  
De vraag is of Raiola nu wel een uitzondering is. Als ik die afzet tegen het voormalige management van Muric is Raiola een engeltje. Wat te denken van die lui die 13 jarigen uit Brazilie naar clubs als Barcelona brengen?

Ik denk niet dat het buitenspel zetten van personen het antwoord is. Het antwoord zit in een volledig andere aanpak van het fenomeen zaakwaarnemer. Nu gaat dat via rare constructie via percentages van spelerssalarissen die door de club aan de zaakwaarnemer worden betaald... volslagen onzin.

De opzet moet zijn dat een zaakwaarnemer er beter wordt als zijn client op de juiste plek zit. Als zijn client speelminuten maakt, opgeroepen wordt voor nationale elftallen, als zijn client uitzicht heeft op een loopbaan als speler.
Eide
 Eide - zaterdag 13 september 2014 - 11:56   quote  deeplink  
Overigens schijnen Dilrosun en Mensah contracten van 6 cijfers te hebben ondertekent. Ik snap wel dat Ajax daar niet tegen op kan en wil. Ajax betaald contractspelers gemiddeld 400.000 per jaar. Moet je een onbewezen jeugdspeler dan een contract geven wat de waarde van een Ajax 1 contract heeft? Dat vind ik duidelijk niet.

Edit: Wel lekker voor de zaakwaarnemers natuurlijk. Het is prettiger cashen van een contract ter waarde van een paar ton dan een contract ter waarde van een aantal tienduizenden euros, zeker als je percentages opstrijkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2014 door Eide --
Stanley
 Stanley - zaterdag 13 september 2014 - 15:45   quote  deeplink  
Goed, beter, best.... slecht, slechter, slechtst.....

Eide, daar draaide mijn post niet om... juist Raiola heeft veel jeugdspelers onder zijn hoede en daarom hem als personificatie. En dat er betere of ergere zijn dan hem is niet relevant. Het gaat om geldwolven in het algemeen. Deze moeten worden buitengesloten. En dat is realistischer dan het verdienmodel aan te passen, want dat gaan zij nooit doen.

Gewoon meer persoonlijke aandacht ipv arrogantie. Wij zijn ajax en je mag blij zijn dat je bij ons mag spelen.... Nee het zijn de talenten die ajax hebben gemaakt.

Koelkastcontractjes... Prima maar je zal er iets tegenover moeten zetten...

Een bonus van bijvoorbeeld een half miljoen voor die jeugdspelers die uiteindelijk doorbreken en 25 officiële wedstrijden in het eerste hebben gespeeld... of iets dergelijks. ?..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2014 door Stanley --
Eide
 Eide - zaterdag 13 september 2014 - 15:59   quote  deeplink  
Ik begrijp wat je bedoeld gap, ik denk alleen dat je de geldwolven niet buiten kan houden. Dat heeft Ajax al eens geprobeert trouwens en uiteindelijk moest men toch met Raiola aan tafel. Ik ben al lang blij dat Ajax weigert met de investeringsmaatschappijen aan tafel te gaan...

Ik ben het helemaal met ze eens dat zaakwaarnemers weinig goeds brengen... ik denk alleen dat een aantal van hen buiten sluiten niet zal helpen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 september 2014 - 19:34   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2014 door Ajax Warrior --
Stanley
 Stanley - zaterdag 13 september 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 15:59 schreef Eide het volgende:
Ik begrijp wat je bedoeld gap, ik denk alleen dat je de geldwolven niet buiten kan houden. Dat heeft Ajax al eens geprobeert trouwens en uiteindelijk moest men toch met Raiola aan tafel. Ik ben al lang blij dat Ajax weigert met de investeringsmaatschappijen aan tafel te gaan...

Ik ben het helemaal met ze eens dat zaakwaarnemers weinig goeds brengen... ik denk alleen dat een aantal van hen buiten sluiten niet zal helpen.
Dat kan natuurlijk Eide. Maar ik ben ervan overtuigd dat wanneer ajax, psv en feijenoord stelling innemen en geen zaken meer doen met een bepaalde zaakwaarnemer, dat dit wel degelijk haalbaar is.

Echte talenten hebben derfelijke zaakwaarnemers ook helemaal niet nodig. Zij komen er toch wel. Het ismde tweede garnituur die dergelijke gasten nodig hebben...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 september 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 21:28 schreef Stanley het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk Eide. Maar ik ben ervan overtuigd dat wanneer ajax, psv en feijenoord stelling innemen en geen zaken meer doen met een bepaalde zaakwaarnemer, dat dit wel degelijk haalbaar is.

Echte talenten hebben derfelijke zaakwaarnemers ook helemaal niet nodig. Zij komen er toch wel. Het ismde tweede garnituur die dergelijke gasten nodig hebben...
Maar als je geen zaken wil doen met dergelijke zaakwaarnemers moet je dus ook accepteren dat bepaalde spelers niet meer naar Ajax zullen komen omdat ze onder beheer van deze zaakwaarnemer staan. En tja................. dat zullen sommigen hier dan weer niet snappen ben ik bang! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 september 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar als je geen zaken wil doen met dergelijke zaakwaarnemers moet je dus ook accepteren dat bepaalde spelers niet meer naar Ajax zullen komen omdat ze onder beheer van deze zaakwaarnemer staan. En tja................. dat zullen sommigen hier dan weer niet snappen ben ik bang! ;-)
Ik snap er geen reet van
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 september 2014 - 11:59   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2014 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 september 2014 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik snap er geen reet van
Stel, hypotetisch gezien, dat Kostic als zaakwaarnemer Raiola hebt, maar je wilt Raiola weghouden bij je club dan zal je moeten accepteren dat die bepaalde spelers niet naar Ajax kunnen en zullen komen. Maar ja, dat zullen sommigen hier dan weer niet begrijpen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 september 2014 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 11:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Stel, hypotetisch gezien, dat Kostic als zaakwaarnemer Raiola hebt, maar je wilt Raiola weghouden bij je club dan zal je moeten accepteren dat die bepaalde spelers niet naar Ajax kunnen en zullen komen. Maar ja, dat zullen sommigen hier dan weer niet begrijpen.
Stel dat ik jou zaakwaarnemer ben....dan zeg jij tegen mij....je moet je bek houden, ik ga toch

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoe om te gaan met jeugd dat naar het buitenland wilt vertrekken?

0.0076150