|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2014 - 12:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Stel dat ik jou zaakwaarnemer ben....dan zeg jij tegen mij....je moet je bek houden, ik ga toch Dat durven niet jochies allemaal niet ouwe! Die weten dat bepaalde zaakwaarnemers ze naar bepaalde clubs kan krijgen, met bepaalde bedragen als zakgeld! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2014 - 12:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat durven niet jochies allemaal niet ouwe! Die weten dat bepaalde zaakwaarnemers ze naar bepaalde clubs kan krijgen, met bepaalde bedragen als zakgeld! Lekker laten gaan dan.....daaaag Bouy, kuthomo |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Had ik het over Bouy? Ik denk dat het bij meerdere spelers gebeurd! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die schoot mijn nog benevelde brein binnen....sorry |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja, dat is jouw probleem! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gaat vanzelf over ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee hoor, bij jouw is het blijvend! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zou zomaar kunnen.....ach is ook een manier van leven, onthoud het goede, vergeet het slechte |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2014 - 12:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zou zomaar kunnen.....ach is ook een manier van leven, onthoud het goede, vergeet het slechte Ik vergeet niets! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel....je telefoon |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee hoor, geen zin in! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ik heb je nummer ook niet...;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gewoon laten gaan, 9 van de 10 verneuken direct hun hele carrière. Kijk alleen al naar de uitlating van Mink afgelopen dag!! 16 jaar en dan al kunnen denken dat je weet wat het beste voor je is!! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
De jeugd denk vaak dat ze snel naar het buitenland kunnen. Deels is dat waar, daar buitenlandse clubs erg goed zien, dat er bij Ajax goede jeugdspelers spelen. Ieder jaar weer.
Ben benieuwd hoeveel jeugdspelers vanaf nu gaan doorstromen naar de eerste elftal, daar de rest dan eventueel naar een andere club gaan. Deze kwestie is de afgelopen 2 jaar vaker voorgekomen bij Ajax. Je kan ze niet tegenhouden. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
de tijden veranderen en dus zal het beloningsbeleid ook moeten veranderen.
Geld als argument om over te stappen naar de anonimiteit in het buitenland met groot mislukkingsgevaar. ... En overgroot geloof in eigen kunnen?
Beloningssysteem met bonus van 6 cijfers bij het bereiken van de status doorgebroken speler van het eerste.
Op deze manier beloon je de juiste en echte talenten. Is zowel de speler als de club winnaar en is de financiële reden om te vroeg naar het buitenland grotendeels beteugeld. .... Toch? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jongens die in Ajax 1 komen krijgen normaliter toch wel een salaris van 6 cijfers met daar bovenop de bonussen en dergelijke. Het gemiddelde bij Ajax is, als gezegd, 4 ton gemiddeld alleen al qua salaris. Dat is dus het gemiddeld over alle spelers met een A contract, dus Ajax 1 en jong Ajax spelers.
Hoe hoog moeten die bonussen dan wel niet worden... en moet Ajax dan echt proberen al die gasten krampachtig aan zich te binden. Ik weet het niet, ik baal ook van die gasten die zo vroeg vertrekken maar als zo'n jongen van 16 tussen de 2 en 4 ton gaat verdienen in Manchester denk ik niet dat Ajax daarin mee moet gaan. Dan maar afscheid nemen want je kan jongens van 16 gewoon niet salarissen bieden van Ajax 1 spelers.
Ajax biedt een gedegen voetbalopleiding, een harde eis dat de jongens ook buiten het veld een goede opleiding volgen en een eerlijke kans op door te breken in het professionele voetbal... en dat alles voor salarissen die echt wel heel prima zijn. Ik vind dat best een prima uitgangspositie...
...en dan kan en moet je voor de echte exceptionele talenten altijd een uitzondering maken natuurlijk, maar dan wel alleen voor die gasten die echt top zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 september 2014 - 13:58 schreef Eide het volgende:Jongens die in Ajax 1 komen krijgen normaliter toch wel een salaris van 6 cijfers met daar bovenop de bonussen en dergelijke. Het gemiddelde bij Ajax is, als gezegd, 4 ton gemiddeld alleen al qua salaris. Dat is dus het gemiddeld over alle spelers met een A contract, dus Ajax 1 en jong Ajax spelers. Hoe hoog moeten die bonussen dan wel niet worden... en moet Ajax dan echt proberen al die gasten krampachtig aan zich te binden. Ik weet het niet, ik baal ook van die gasten die zo vroeg vertrekken maar als zo'n jongen van 16 tussen de 2 en 4 ton gaat verdienen in Manchester denk ik niet dat Ajax daarin mee moet gaan. Dan maar afscheid nemen want je kan jongens van 16 gewoon niet salarissen bieden van Ajax 1 spelers. Ajax biedt een gedegen voetbalopleiding, een harde eis dat de jongens ook buiten het veld een goede opleiding volgen en een eerlijke kans op door te breken in het professionele voetbal... en dat alles voor salarissen die echt wel heel prima zijn. Ik vind dat best een prima uitgangspositie... ...en dan kan en moet je voor de echte exceptionele talenten altijd een uitzondering maken natuurlijk, maar dan wel alleen voor die gasten die echt top zijn. Dit vind ik vanuit jouw oogpunt een heel intrigerend onderwerp......wie betaald bepaald vriend.....uiteindelijk zijn of worden het huurlingen, denk daar maar eens over na.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach let op Neman, als het volgende arrest er door komt is het contractwaarde van voetballer nog hooguit de resterende financiële vergoeding van de speler. Dus geen 20 miljoen meer voor een speler, gewoon het resterende salaris op het contract en basta. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2014 - 10:00 schreef Eide het volgende:Ach let op Neman, als het volgende arrest er door komt is het contractwaarde van voetballer nog hooguit de resterende financiële vergoeding van de speler. Dus geen 20 miljoen meer voor een speler, gewoon het resterende salaris op het contract en basta. Ach, het hele voetbal is verneukt eigenlijk! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep, helemaal mee eens |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En zal ook niet meer beter worden! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Interview met de vader van Mink Peeters. ..
Wat zou jij doen, spelen bij Ajax zonder contract of bij Real Madrid met contract? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tis maar net hoeveel vertrouwen je hebt..
Blijkbaar weinig, want feitelijk lukt het vrijwel geen enkele Nederlandse jeugdspeler om door te breken in het buitenland..
En dan kan meneer wel zeggen dat het geen geldkwestie is.. Maar ach, ik mag hopen dat men niet zo naief is om te denken dat het in de voetballerij eens niet om geld zou gaan, en dan al helemaal bij Madrid..
Hij spreekt zichzelf ook tegen trouwens, het gaat niet om het geld, en vervolgens legt hij wel deze vraag voor???.... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Dus laat ze dan bij Ajax blijven. Daar kunnen ze nog verder en beter ontwikkelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 13:56 schreef Stanley het volgende:Interview met de vader van Mink Peeters. .. Wat zou jij doen, spelen bij Ajax zonder contract of bij Real Madrid met contract? Vraag even of die vader het geld nu wel of niet belangrijk vind, want het interview maakt dat niet helemaal duidelijk! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 14:07 schreef remco k het volgende:Tis maar net hoeveel vertrouwen je hebt.. Blijkbaar weinig, want feitelijk lukt het vrijwel geen enkele Nederlandse jeugdspeler om door te breken in het buitenland.. En dan kan meneer wel zeggen dat het geen geldkwestie is.. Maar ach, ik mag hopen dat men niet zo naief is om te denken dat het in de voetballerij eens niet om geld zou gaan, en dan al helemaal bij Madrid.. Hij spreekt zichzelf ook tegen trouwens, het gaat niet om het geld, en vervolgens legt hij wel deze vraag voor???.... Inderdaad spreekt hij zich tegen. Hoewel het ook als een stukje waardering uitgelegd kan worden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2014 - 13:56 schreef Stanley het volgende:Interview met de vader van Mink Peeters. .. Wat zou jij doen, spelen bij Ajax zonder contract of bij Real Madrid met contract? Peeters had bij Ajax deze winter een contract kunnen krijgen. 2e jaars B junioren die goed genoeg zijn krijgen in de winterstop een contract aangeboden bij Ajax. Dat is een manier van werken die Ajax al jaren hanteert. Dus zemelen over een contract vind ik ongeloofwaardig, dat gaat gewoon puur om geld. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Misschien bedoelt hij dat het geld voor hem zelf niks uitmaakt (dus dat hij niks krijgt) maar dat die jongen zelf wel dat geld wil. Alleen wordt het heel raar verwoordt.
Anders zou ik het ook niet weten waarom hij zichzelf zo tegenspreekt. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Misschien gaat het wel om de voorwaarden van het contract. Maar nu ben ik aan het gissen.
Feit is dat deze jongen schijnbaar dusdanig talentvol is dat half Europa hem wilde binnen hengelen. ... Dat moet een reden hebben en de vraag is dan of je als organisatie dan anders moet handelen dan je gewoonlijk zou doen?
Zijn ambitie dreef hem van psv naar ajax. En nu alweer naar Madrid. We zullen zien wat de volgende halte is... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel mooi om te zien dat Madrid een club is die veel jeugd laat door breken. Stel je voor dat die club alleen maar spelers zou kopen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 09:56 schreef remco k het volgende:Wel mooi om te zien dat Madrid een club is die veel jeugd laat door breken. Stel je voor dat die club alleen maar spelers zou kopen. Hahaha +1 |
|
|
|