BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Immers twijfelt over ambities,WEGWEZEN DIE GOZER !!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 september 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 19:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

In bepaalde mate heeft hij zeker een punt, maar de manier waarop slaat kant nog wal..
Heb het over 'hij' in jouw zin, in jouw reactie naar Red Dog. Je doelt met 'hij' toch op Rdamnerd?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Eens Henk..sorry..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 september 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 19:57 schreef RenatoBos het volgende:
Eens Henk..sorry..
Graag gedaan.
Stuur straks de rekening wel.
En twee lekkere meiden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 20:01   quote  deeplink  
d:-)
red dog
 red dog - woensdag 10 september 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 19:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dus Toornstra kan ook niet voetballen..(?) (even een ander voorbeeld van hem)

In bepaalde mate heeft hij zeker een punt, maar de manier waarop slaat kant nog wal..
Je weet waarschijnlijk hoe het gaat! Als je met je Feyenoord maten in de kroeg zit te lullen over Feyenoord dan vinden we alles kut en klote, maar zodra er een onbekende bij komt zitten die een mening gaat geven over bijvoorbeeld Lex Immers dan branden we die onbekende helemaal af en hemelen we Lex helemaal op.
Neemt niet weg dat voor wat mij betreft Lexie ff op de bank mag gaan zitten
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 september 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 20:02 schreef red dog het volgende:

[..]

Je weet waarschijnlijk hoe het gaat! Als je met je Feyenoord maten in de kroeg zit te lullen over Feyenoord dan vinden we alles kut en klote, maar zodra er een onbekende bij komt zitten die een mening gaat geven over bijvoorbeeld Lex Immers dan branden we die onbekende helemaal af en hemelen we Lex helemaal op.
Neemt niet weg dat voor wat mij betreft Lexie ff op de bank mag gaan zitten
Vind ik ook. De nieuwe middenvelders zijn allen een slag beter dan Lex.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 20:02 schreef red dog het volgende:

[..]

Je weet waarschijnlijk hoe het gaat! Als je met je Feyenoord maten in de kroeg zit te lullen over Feyenoord dan vinden we alles kut en klote, maar zodra er een onbekende bij komt zitten die een mening gaat geven over bijvoorbeeld Lex Immers dan branden we die onbekende helemaal af en hemelen we Lex helemaal op.
Neemt niet weg dat voor wat mij betreft Lexie ff op de bank mag gaan zitten
Absoluut niet mee eens dog. Check zijn topics er maar op na. Ti's niet alleen lex, niks deugd er bij hem, en dat gaat irriteren. Als een Feyenoord maat van mij alleen maar kut en klote over Feyenoord lult krijgt ie ook een knal voor zijn harsens. Je hoort je club te steunen (ook middels kritiek) maar niet af te branden..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 20:02 schreef red dog het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat voor wat mij betreft Lexie ff op de bank mag gaan zitten
Toch verwacht ik Lex weer tegen WillemII, Clasie mogelijk nog rust, Karim lijkt de wedstrijd te halen maar is nog een twijfelgeval, Toornstra zal spelen. Ben benieuwd of Fred met een viermans middenveld gaat spelen..
red dog
 red dog - woensdag 10 september 2014 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 20:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Absoluut niet mee eens dog. Check zijn topics er maar op na. Ti's niet alleen lex, niks deugd er bij hem, en dat gaat irriteren. Als een Feyenoord maat van mij alleen maar kut en klote over Feyenoord lult krijgt ie ook een knal voor zijn harsens. Je hoort je club te steunen (ook middels kritiek) maar niet af te branden..
Tja ik heb het hier dan wel over maten waar ik al heel wat jaren mee op pad ga richting Feyenoord, en het is ook niet alleen maar kommer en kwel als we over Feyenoord lullen ;)
Ik bedoel meer te zeggen dat Feyenoorders onderling best vaak negatief zijn over de club, maar dat als een niet Feyenoorder zijn mening gaat geven over onze club, wij erg heftig kunnen reageren (en terecht, kom niet aan onze club)
En met betrekking tot de reactie van Rdamnoord; ik heb eigenlijk alleen deze en die over Willem gevolgd, en nogmaals over die van Willem was ik het niet eens maar hier heeft hij wel degelijk een punt.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 20:16 schreef red dog het volgende:

[..]

Tja ik heb het hier dan wel over maten waar ik al heel wat jaren mee op pad ga richting Feyenoord, en het is ook niet alleen maar kommer en kwel als we over Feyenoord lullen ;)
Ik bedoel meer te zeggen dat Feyenoorders onderling best vaak negatief zijn over de club, maar dat als een niet Feyenoorder zijn mening gaat geven over onze club, wij erg heftig kunnen reageren (en terecht, kom niet aan onze club)
En met betrekking tot de reactie van Rdamnoord; ik heb eigenlijk alleen deze en die over Willem gevolgd, en nogmaals over die van Willem was ik het niet eens maar hier heeft hij wel degelijk een punt.
Op die manier heb je inderdaad gelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 december 2014 - 23:19   quote  deeplink  
Ik twijfel over jouw..
tomson
 tomson - donderdag 11 december 2014 - 23:32   quote  deeplink  
Haha...was m net vergeten die jankert

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Immers twijfelt over ambities,WEGWEZEN DIE GOZER !!!!!!









0.0058300