BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajaks (zondag 21 september 2014, 14:30): 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - zondag 21 september 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:40 schreef broer van Ted het volgende:
Ben nog aan het bijkomen van vanmiddag dat die bal er niet ingaat ? Wie het weet mag het zeggen (afmaker ,spits erbij) .
Onderweg naar huis al wat #}~|##*+ nepneuzen tegen gekomen . Dat die sukkels zich niet schamen .
Nee dan gaan ze stoer met 100% anti kakkerlakken shirt in de coffee shop zitten . En dan 1 boze starende blik en .................lopen altijd weg . Wat een zielig zooitje uit 020 . Ze scheten peuken , 6-1 of 7-1 had beter geweest .
Sportief van de Boer om dat ook te bevestigen , nu die fans nog
en waar was dat dan?
de bluffer
 de bluffer - zondag 21 september 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:01 schreef sevillana het volgende:

[..]

zie boven
Zijn jullie (020)n jaloers
Fart
 Fart - zondag 21 september 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

bijna bedtijd voor je, jongen
Hoe weet jij nou wat mijn bedtijd is...
tomson
 tomson - zondag 21 september 2014 - 19:04   quote  deeplink  
Joh de snavels die normaal doen zijn wat mij betreft welkom. Ook na een nederlaag. Stoor me meer aan de onzin die sommige debielen aan deze kant soms uitkramen. .
Fart
 Fart - zondag 21 september 2014 - 19:05   quote  deeplink  
Zinloze discussie ook een uur na voorval om toch nog ff alles op te rakelen om een uiteindelijk te zeggen dat het mijn bedtijd is.... nee jij bent lekker volgroeid.
Wat reddog verder doet is zijn pakkie an, maar ik hou het weer voor gezien.
Cheers.
tomson
 tomson - zondag 21 september 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:05 schreef Fart het volgende:
Zinloze discussie ook een uur na voorval om toch nog ff alles op te rakelen om een uiteindelijk te zeggen dat het mijn bedtijd is.... nee jij bent lekker volgroeid.
Wat reddog verder doet is zijn pakkie an, maar ik hou het weer voor gezien.
Cheers.
Truste fart 😚
Fart
 Fart - zondag 21 september 2014 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:06 schreef tomson het volgende:

[..]

Truste fart 😚
Nieuwe afleveringen SOA zijn te downloaden, ik ga me met een andere hobby bezig houden.
Jij ook alvast truste Tom
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 september 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Rutten, op rotten
Vermeer op rotten
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Twente uit ook.
Voetballend ook ja, maar die hadden we moeten winnen als Fred niet zo laf gewisseld had, nu heeft ie de sterkste opstelling neergezet en zette hij er Te Vrede bij en Kongolo eraf en dat vond ik wel netjes van hem..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:01 schreef red dog het volgende:

[..]

Krijg lekker de tering
Doe eens ff normaal ja..
Barabas
 Barabas - zondag 21 september 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:11 schreef hotjumper het volgende:
Rutten, op rotten
Vermeer op rotten
Shit for brains?
FFvhL
 FFvhL - zondag 21 september 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Ben het helemaal eens met Fart en de rest. Zit er ook niet op te wachten op dat medelijden. Beetje bij de vijand komen Neuzen en dan een paar clicheetjes schrijven en achter je pc je eigen de tering lachen. Opzouten!
Peckerwood
 Peckerwood - zondag 21 september 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Dit biedt perspectief, ik zie ons binnenkort van 15 naar een plaats bij de eerste 14 stijgen! ..Jezus, het was een prima pot maar dat biedt echt geen garantie dat de volgende dat weer is ben ik bang........ik blijf nog ff zeiken over van Geel en een spits enzo.......
Barabas
 Barabas - zondag 21 september 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:04 schreef tomson het volgende:
Joh de snavels die normaal doen zijn wat mij betreft welkom. Ook na een nederlaag. Stoor me meer aan de onzin die sommige debielen aan deze kant soms uitkramen. .
Zo.... Inderdaad! Wat een mafkezen zeg. Dat die zich met Feyenoord associëren is voor mij nog steeds moeilijk te behappen. Zij willen volgens mij alleen maar zoveel mogelijk zinloos geweld. Gek he dat we er bij KNVB en UEFA zo goed op staan. We moeten nog naar Luik...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:39 schreef Peckerwood het volgende:
Dit biedt perspectief, ik zie ons binnenkort van 15 naar een plaats bij de eerste 14 stijgen! ..Jezus, het was een prima pot maar dat biedt echt geen garantie dat de volgende dat weer is ben ik bang........ik blijf nog ff zeiken over van Geel en een spits enzo.......
De volgende MOET dezelfde inzet en strijd zien. Nu mag ,en niet meer falen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Feyenoord wervelt, maar Ajaks wint

701058.jpg

Ajaks heeft op miraculeuze wijze de klassieker in De Kuip gewonnen: 1-0. Feyenoord blies de Amsterdommers vooral voor rust met passie én goed voetbal van de mat, maar kreeg de bal er maar niet in. Ricardo van Rhijn wel; hij vond met een vrije trap over de muur al na vier minuten het doel.

Feyenoord raasde vanaf de aftrap als een wervelwind door De Kuip. De Rotterdammers grepen Ajaks gelijk bij de keel en al na 51 seconden ramde Jordy Clasie de bal op aangeven van Jean-Paul Boëtius op de lat. De tweede doelpoging, een kopbal van Ruben Schaken, was hetzelfde lot beschoren.

Genieten in De Kuip, maar de pret was van korte duur. Een minuut later lag de bal achter doelman Kenneth Vermeer. De oud-Ajacied stond bij een vrije trap over de muur van 29,5 meter van Van Rhijn als aan de grond genageld.

Doffe dreun
De Rotterdammers gingen na die doffe dreun onverdroten door. Nu was het Sven van Beek die met een kopbal, als derde in tien minuten tijd, de lat vond. Ook een fantastisch lobje van Colin Kazim-Richards mocht er niet in. Jasper Cillessen had het nakijken, maar de bal landde net naast het doel.

Feyenoord bleef heer en meester, maar kreeg op de counter nog bijna een tweede treffer om de oren. Clasie leverde in, waarna Anwar El Ghazi Vermeer tot een knappe redding dwong.

Feyenoord slaagde er maar niet in zichzelf voor de verbluffende eerste helft te belonen. Kazim-Richards schoof de bal vlak vlak voor rust oog in oog met Jasper Cillessen net naast het doel.

Twijfel
Vermeer moest vlak na rust opnieuw de handen uit de mouwen steken bij een schot van Kolbeinn Sigthórsson, maar het was nog altijd Feyenoord dat het spel dicteerde. De thuisploeg won vrijwel ieder duel, maar Ajaks kon zich nu af en toe wel even onder de druk uit voetballen. De Rotterdammers konden niet meer het tempo van voor de rust op de mat leggen en door de reeks gemiste kansen sloop er twijfel in de ploeg.

Coach Fred Rutten probeerde met vers bloed (Elvis Manu en Tonny Vilhena voor Schaken en Karim El Ahmadi) de aanval nieuw leven in te blazen. Het tempo ging inderdaad weer even omhoog, maar de bal wilde er nog altijd niet in. Nu was het Cillessen die met een knappe reflex reageerde op een kopbal van Boëtius.

Ook Mitchell Te Vrede, die een kwartier voor tijd de geblesseerde Terence Kongolo verving, kon niet meer voor de ommekeer zorgen. De spits kreeg in de extra tijd nog twee dotten van kansen, maar de bal wilde er nog altijd niet in. Van Rhijn redde ternauwernood op de doellijn en Cillessen tikte een kopbal nog net onder de lat weg. De thuisploeg werd, ondanks de nederlaag, door het Legioen getrakteerd op een klaterend applaus.
Bron:NOS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door RenatoBos --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 21 september 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Was al in een mineur... Kan er ook nog wel bij. Kut dag kut uitslag kut rutten kut snavels kut alles.
Barabas
 Barabas - zondag 21 september 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Kazim had vandaag gewoon dezelfde pech als iedereen met een Feyenoord-hart: het lukte hem net niet om te scoren. Wel hebben ik vandaag gezien dat Fred heel goed weet wat hij doet. Met zijn opstelling en tactiek decimeerde hij Ajakkes tot wat ze zijn: Een stel omhooggevallen snotblagen.
Barabas
 Barabas - zondag 21 september 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:43 schreef FR-Elmo het volgende:
Was al in een mineur... Kan er ook nog wel bij. Kut dag kut uitslag kut rutten kut snavels kut alles.
Kutwijf?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 21 september 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:44 schreef Barabas het volgende:
Kazim had vandaag gewoon dezelfde pech als iedereen met een Feyenoord-hart: het lukte hem net niet om te scoren. Wel hebben ik vandaag gezien dat Fred heel goed weet wat hij doet. Met zijn opstelling en tactiek decimeerde hij Ajakkes tot wat ze zijn: Een stel omhooggevallen snotblagen.
Fijn dat hij dat zo goed weet. Voorlopig bakt hij er heel weinig van.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 21 september 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:44 schreef Barabas het volgende:

[..]

Kutwijf?
Ook dat.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 20:02   quote  deeplink  
LISPELENDE IDIOOT..
koekie
 koekie - zondag 21 september 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:40 schreef broer van Ted het volgende:
Ben nog aan het bijkomen van vanmiddag dat die bal er niet ingaat ? Wie het weet mag het zeggen (afmaker ,spits erbij) .
Onderweg naar huis al wat #}~|##*+ nepneuzen tegen gekomen . Dat die sukkels zich niet schamen .
Nee dan gaan ze stoer met 100% anti kakkerlakken shirt in de coffee shop zitten . En dan 1 boze starende blik en .................lopen altijd weg . Wat een zielig zooitje uit 020 . Ze scheten peuken , 6-1 of 7-1 had beter geweest .
Sportief van de Boer om dat ook te bevestigen , nu die fans nog
Ik denk dat je hier juist een punt hebt. Je speelt de eerste 5 wedstrijden niet eens zo slecht ( vandaag was het top). Je krijgt 15 kansen per wedstrijd en je maakt er maar 4 goals in 6 wedstrijden uit 75 kansen. Dan kun je geen wedstrijden winnen en je beloont jezelf vandaag weer niet voor je goede spel.(Buiten de pech van 3x lat natuurlijk) maar geluk moet je ook een beetje afdwingen.

Ik denk echt dat een type Pelle / Guidetti/ Dost er vandaag minimaal 2 had ingeschoten.
Check de kopbal van Boëtius en Te Vrede "recht op de keeper". Dus niets goed gekeept van Cilleneus. Gewoon recht op hem gekopt.

Maar. Ik ben in tijden niet zo trots geweest op Feyenoord.
Barabas
 Barabas - zondag 21 september 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Renatootje... Kalm aan gozert!

We hadden gewoon 2 goals moeten maken. We speelden hartstikke goed.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 september 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Maar even hoor als je tegen WillemII dezelfde aggressie had getoond tja, eerst maar kijken odf tegen de Eagles hetzelfde kan dan geloof ik er echt weer in
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 20:05 schreef Barabas het volgende:
Renatootje... Kalm aan gozert!

We hadden gewoon 2 goals moeten maken. We speelden hartstikke goed.
Iemand anders hier begrijpt dit geintje wel. We hadden zeker moeten winnen ja en dit keer hulde aan Fred voor de opstelling en zijn wisselbeleid. Nu kijken of tie met dit verder kan bouwen dan krijg ik er weer vertrouwen in..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 20:09 schreef piet de paler het volgende:
Maar even hoor als je tegen WillemII dezelfde aggressie had getoond tja, eerst maar kijken odf tegen de Eagles hetzelfde kan dan geloof ik er echt weer in
Precies..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 20:12   quote  deeplink  
Samenvatting Feyenoord - ajaks
http://www.dailymotion.com/video/x26d45h_feyenoord-ajax_sport
tomson
 tomson - zondag 21 september 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 20:12 schreef RenatoBos het volgende:
Samenvatting Feyenoord - ajaks
http://www.dailymotion.com/video/x26d45h_feyenoord-ajax_sport
Doet geen recht aan de werkelijkheid mi..
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 21 september 2014 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 20:14 schreef tomson het volgende:

[..]

Doet geen recht aan de werkelijkheid mi..
Dan had het wel 5-0 geworden toch?;)
koekie
 koekie - zondag 21 september 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 20:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Iemand anders hier begrijpt dit geintje wel. We hadden zeker moeten winnen ja en dit keer hulde aan Fred voor de opstelling en zijn wisselbeleid. Nu kijken of tie met dit verder kan bouwen dan krijg ik er weer vertrouwen in..
Woensdag gaan we gewoon met deze opstelling 0-4 winnen. Let maar op !
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 20:14 schreef tomson het volgende:

[..]

Doet geen recht aan de werkelijkheid mi..
Mis nog al een aantal acties inderdaad..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 20:19 schreef koekie het volgende:

[..]

Woensdag gaan we gewoon met deze opstelling 0-4 winnen. Let maar op !
Denk het ook monstert, ik zeg DOEN..!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 20:23   quote  deeplink  
db513710700fa03f4b650392424db825.jpg
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 september 2014 - 20:23   quote  deeplink  
Slotje.

Tyfus zooi
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 20:24   quote  deeplink  
Verschillende fans van Feyenoord hebben zondag vlak voor de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajaks overlast veroorzaakt in een trein op het traject Gouda-Rotterdam. In één trein werd vuurwerk afgestoken en in een andere trein werden vernielingen aangericht. Volgens een NS woordvoerder is de trein 'dusdanig toegetakeld dat deze uit dienst moest worden genomen.'

Jammer dit weer..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 september 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 20:23 schreef Stylzz het volgende:
Slotje.

Tyfus zooi
Op tijd naar bed man..

Hoe was het in Kaatsheuvel, nog aan Roodkapje kunnen snuffelen..(?)
Barabas
 Barabas - zondag 21 september 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Inderdaad... Zucht.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 september 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Was leuk. Vanaf 14:30 matig.
tomson
 tomson - zondag 21 september 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 20:17 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Dan had het wel 5-0 geworden toch?;)
Ik bedoel dat ik weinig terugzie van de bak kansen die we hadden. Snappie ?
Pietje
 Pietje - zondag 21 september 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:06 schreef tomson het volgende:
Pietje & Eide top manne ;) 👍
Ik bloos ervan, tomson...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 september 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:37 schreef FFvhL het volgende:
Ben het helemaal eens met Fart en de rest. Zit er ook niet op te wachten op dat medelijden. Beetje bij de vijand komen Neuzen en dan een paar clicheetjes schrijven en achter je pc je eigen de tering lachen. Opzouten!
Ook onder de 020-ers zitten beste gasten. Die menen wat ze zeggen. Doen niet aan dat stupide spel van elkaar bloedzuigen. Dat heeft de afgelopen jaren uitgewezen.
Eide, Pietje, Nenam, Remco zijn okee.
Effe snappe.
sevillana
 sevillana - zondag 21 september 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:01 schreef red dog het volgende:

[..]

Krijg lekker de tering
deze reactie was te verwachten van een sukkel zoals jij bent
sevillana
 sevillana - zondag 21 september 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:03 schreef Fart het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou wat mijn bedtijd is...
gewoon, een inschatting
Pietje
 Pietje - zondag 21 september 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:40 schreef broer van Ted het volgende:
Ben nog aan het bijkomen van vanmiddag dat die bal er niet ingaat ? Wie het weet mag het zeggen (afmaker ,spits erbij) .
Onderweg naar huis al wat #}~|##*+ nepneuzen tegen gekomen . Dat die sukkels zich niet schamen .
Nee dan gaan ze stoer met 100% anti kakkerlakken shirt in de coffee shop zitten . En dan 1 boze starende blik en .................lopen altijd weg . Wat een zielig zooitje uit 020 . Ze scheten peuken , 6-1 of 7-1 had beter geweest .
Sportief van de Boer om dat ook te bevestigen , nu die fans nog
Heel wat fans (zoals Eide en ik) doen dat ook
sevillana
 sevillana - zondag 21 september 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:04 schreef tomson het volgende:
Joh de snavels die normaal doen zijn wat mij betreft welkom. Ook na een nederlaag. Stoor me meer aan de onzin die sommige debielen aan deze kant soms uitkramen. .
eindelijk weer eens een verstandige quote
Pietje
 Pietje - zondag 21 september 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:54 schreef sevillana het volgende:

[..]

Fart is nog niet zo heel lang aanwezig op het forum, Pietje.
Een beetje geroutineerder forumbezoeker weet wel beter..
Geen punt, sevi. Ik ben het alweer vergeten!
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 21 september 2014 - 20:41   quote  deeplink  
Kan niet anders zeggen, maar wat hebben wij onverdiend hier 3 punten weggehaald, kan niet eens blij zijn en toch ook wel... Bizar, maar wat ik nog veel erger vind... Hoe kan het dat Feijenoord op deze positie staat, als ze zo voetballen win je ook tegen Barcelona, is het kwaliteit voorin dat jullie missen? Ik weet het niet, ik hou het op pech net als tegen Sevilla die bal op de paal had ook beter verdiend.
Ik hou mijn hart vast, want dit Ajax gaat zo veel punten verliezen, we scoren alleen nog maar uit vrije trappen....
sevillana
 sevillana - zondag 21 september 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 19:05 schreef Fart het volgende:
Zinloze discussie ook een uur na voorval om toch nog ff alles op te rakelen om een uiteindelijk te zeggen dat het mijn bedtijd is.... nee jij bent lekker volgroeid.
Wat reddog verder doet is zijn pakkie an, maar ik hou het weer voor gezien.
Cheers.
je lijkt wel een snavel, die lopen ook altijd weg
Pietje
 Pietje - zondag 21 september 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 september 2014 - 18:57 schreef Fart het volgende:

[..]

Lekker boeie of hij hier wel vaker komt, gaat mij erom dat hij 2 minuten na een smerig smakend verlies hier een kusje op de wonden komt geven.
Nog minder interesseert het mij of het een geaccepteerde neus is of niet.
Ik stoor mij aan hem, dus hij gaat maar... ga maar lekker in hunnie cafe nababbelen over die geweldige cillissen.
Wat ik moet doen bepaal ikzelf natuurlijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajaks (zondag 21 september 2014, 14:30): 0 - 1









0.0122828