|
|
hotjumper
|
|
|
Zo'n ontlading als na die wedstrijd tegen die Oekraïners zie voor zondag ook we zitten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 15 september 2014 - 22:54 schreef red dog het volgende:[..] Hahaha, ja ik ben godver nog pissig over zaterdag. Maar ja, hoe dichter de zondag weer in de buurt komt des te positiever wordt ik weer. Ik stel bij deze me uitslag dan ook alvast ff bij. 1-0 voor Feyenoord, gescoord in 95e minuut Ja! |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
In een uitverkochte kuip? Ben benieuwd . Prijzen zijn op viagogo&marktplaats gelijk gebleven wel een lichte daling in de prijzen . Groningen thuis nu vanaf 15€ te koop . Club is financieel weer gezond , kost wel wat hee Pim Grappenmaker wat dacht je toen ze dat doek toonden , your moment of fame . Betaal dan voor je vreten en je alcoholische versnaperingen ,svp ook geen rondjes meer geven want die reken je ook niet af . Deze info is van lunatic .. Waar doet me dit aan denken ? We wonnen wel de uefa-cup dankzij deze dakbedekker en die miljoen extra bonus voor Pi Ar Dat zijn we aan jou elk jaar sinds de VVF zijn intrede deed ook kwijt . Hadden we onze zweedse held kunnen betalen . ,k denk dat John dit ook denkt .e |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 september 2014 - 22:39 schreef red dog het volgende:[..] Wat nou red fag...., Renato Bosmong.....(?) Na zo'n beetje 30 keer dat ik Feyenoord tegen Ajakkes live heb mogen beleven in de kuip, weet ik wel wat je kan gaan verwachten, en dat zal niet veel soeps zijn ben ik bang. Ik zou niet weten wie er bij Feyenoord een doelpunt zou kunnen maken en die snavels scoren altijd. Genoeg mensen die kunnen scoren, die snavels bij hun strot pakken en afmaken is de enigste manier om ze te bestrijden..
WIJ ZIJN FEYENOORD.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 september 2014 - 22:54 schreef red dog het volgende:[..] Hahaha, ja ik ben godver nog pissig over zaterdag. Maar ja, hoe dichter de zondag weer in de buurt komt des te positiever wordt ik weer. Ik stel bij deze me uitslag dan ook alvast ff bij. 1-0 voor Feyenoord, gescoord in 95e minuut Houd daar maar aan vast stukken beter..!!d:-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Het blijft bij een bloedeloze 0-0.
Tenzij de opstelling zoals tegen Willem II gehanteerd wordt. Dan 0-3.
Tenzij Kazim en Toornstra erin staan. Dan 4-3. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Blom scheidsrechter, gefeliciteerd KNJB.......allerslechtste keus, het is jullie weer gelukt. Van Praag is al begonnen met juichen..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kevin. Fucking. Blom.
On.fucking.gelooflijk |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Blom...
In welke minuut zullen we rood krijgen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijk dat deze idioot weer fluit bij ons, naait ons altijd..
Liedjes kunnen weer uit de kast. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
quote: Blom fluit, we beginnen dus met 0-1... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
laten we eerst maar ff afwachten hoe de europese wedstrijden verlopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik beschouw Sevilla Feyenoord als oefenpartij, ik denk niet in een goed tesultaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een muizen zijn we allemaal geworden door een paar tegenslagen zeg. We zijn gewoon bang om te verliezen. Is nu precies het probleem bij de spelers. Die moeten niet bang zijn om te verliezen, maar willen winnen en verliezen kunnen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 september 2014 - 13:39 schreef Stylzz het volgende:Wat een muizen zijn we allemaal geworden door een paar tegenslagen zeg. We zijn gewoon bang om te verliezen. Is nu precies het probleem bij de spelers. Die moeten niet bang zijn om te verliezen, maar willen winnen en verliezen kunnen! Mooie tegeltjes wijsheid |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, maar t is wel juist. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
blom de de opperneus als scheidsrechter,wel leuk nu MOETEN we hem uitmaken voor alles wat hij is.de woorden hoef ik hier niet te zeggen hahaha maar dat ze moeder het met heel de bijlmer heeft gedaan das een feit hehe |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 september 2014 - 13:39 schreef Stylzz het volgende:Wat een muizen zijn we allemaal geworden door een paar tegenslagen zeg. We zijn gewoon bang om te verliezen. Is nu precies het probleem bij de spelers. Die moeten niet bang zijn om te verliezen, maar willen winnen en verliezen kunnen! Rutten moet beginnen met de sterkste spelers / team opstellen. Dat betekent dus geen Mathijssen, geen Immers. Toornstra is 3 klasse beter dan Immers. Mathijssen haalt het vertrouwen en omschakelsnelheid eruit. We moeten vooruit verdedigen en niet achteruit. Met Vermeer hebben we nu eindelijk een keeper die voor de snelle opbouw gaat. Ik zeg 3-1 met mooie doelpunten van Boetius, Toornstra en Kazim. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hé hé eindelijk wat positivisme King. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje dertien in een dozijn. Doe mij maar :
of:
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Coach Fred Rutten is zeer benieuwd hoe zijn ploeg zich staande kan houden tegen Sevilla. Zondag wacht er echter nog een topduel voor Feyenoord. Dan spelen de Rotterdammers in de eigen Kuip tegen de aartsrivaal. Diep in mijn hart vind ik de wedstrijd tegen Ajaks belangrijker dan het duel met Sevilla, gaf hij ook toe. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit snapt ie dan wel weer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zich. Staande. Kan. Houden.
PIEP PIEP HALLO. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laten we daar eens mee beginnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
volgens mij is hij helemaal niet benieuwd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk wel, dat zou anders helemaal triest zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die Aderlating bezorgd me weer hoofdbrekens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laat die Boilesen maar opbouwen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beste speler aan snavelkant d:-) |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Werd tijd voor een nieuwe hit!! |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: nee laat hem juist verdedigen aanvallen kan hij wel. lekker veel schaken aanspelen echt hoor boilesen en moisander dat is de zwakke plek die moeten onder druk... en die andersen is ook 3x niks hopen dat die ook speelt zondag :D |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
woooooow doe maar geen vrije trappen weggeven... liever wint psg wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
ja keeper zag hem ff niet aankomen dit zal ze helaas wel een boost geven |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Toch met een niet al te veel zeggend team, 1-1 tegen PSG. Dat soort dingen lukte ons voor het laatst toen we nog met een monsterteam stonden. 't zegt overigens niks over zondag. Vorig jaar had Ajax een domper te verwerken, maar dat was niet echt zichtbaar in De Kuip. Laat ze nu maar gemakzuchtig worden. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
ja maar hoop nou wel vurig dat wij morgen ook iets van vertrouwen kunnen opdoen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zitten jullie nou gewoon allemaal de joden te kijken? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, moet Fred doorgeven hoeveel zwakke punten ze hebben. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: En dat moet gezongen worden door gasten die net aan de eerste twee regels van het "You'll never walk alone" kunnen onthouden |
|
|
|