BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajaks (zondag 21 september 2014, 14:30): 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - donderdag 18 september 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 00:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, moet Fred doorgeven hoeveel zwakke punten ze hebben.
genoeg toch?zelf je kansen in ieder geval benutten dat hebben (we) er wel van geleerd......haha
TheMenace
 TheMenace - donderdag 18 september 2014 - 00:08   quote  deeplink  
de sterke punten van ajaks is dat ze altijd mazzel hebben.maja geluk is met de domme.....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 06:25   quote  deeplink  
Schöne is een vraagteken voor zondag bij de snavels..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 07:47   quote  deeplink  
Dat elftal zijn toch ook allemaal waardeloze minkukels.
Dat ze toevallig 1-1 spelen tegen een PSG op 40%, nou en.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 08:40   quote  deeplink  
Mwah als je soms ziet met welk gemak die schöne ze er soms inschiet uit vrije trappen vind ik het wel een fijne gedachte als die niet mee zou doen..
MMM
 MMM - donderdag 18 september 2014 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 08:40 schreef RenatoBos het volgende:
Mwah als je soms ziet met welk gemak die schöne ze er soms inschiet uit vrije trappen vind ik het wel een fijne gedachte als die niet mee zou doen..
Kan Toornstra ook.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 09:02   quote  deeplink  
Beter.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 08:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Kan Toornstra ook.
Maar natuurlijk maar die speelt gelukkig bij ons 😉
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 september 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 08:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Kan Toornstra ook.
Eerst maar eens zien
FR-D@@N
 FR-D@@N - donderdag 18 september 2014 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 08:40 schreef RenatoBos het volgende:
Mwah als je soms ziet met welk gemak die schöne ze er soms inschiet uit vrije trappen vind ik het wel een fijne gedachte als die niet mee zou doen..
Dat is wel zo
Maar dan moeten onze jongens wel meer inzet passie en vechtlust tonen
En niet zoals afgelopen zondag
Er staan er zondag 22 op het veld die allemaal nog helemaal niks hebben laten zien
Zowel die van ons als die van hunnie
Maar goed we zijn er gewoon weer bij hoef niet te rijden dus ga maar veel bier drinken
Misschien is het dan wel om aan te zien
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 18 september 2014 - 11:14   quote  deeplink  
Lamprou schitterde tegen Feyenoord. Vermeer tegen Ajax.

En zo zal het geschieden
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 11:14   quote  deeplink  
Haha zie je op Verkenoord dan maat..😃
FR-D@@N
 FR-D@@N - donderdag 18 september 2014 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 11:14 schreef RenatoBos het volgende:
Haha zie je op Verkenoord dan maat..😃
Prima rond de middellijn op de tribune
We gaan rond 10.00 uur rijden dus rond 12.30 uur aanwezig
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 12:34   quote  deeplink  
Mooi man, zie je zondag..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 18:14   quote  deeplink  
Frons de Hoer zegt dat zijn spelers moeten genieten van de opgestoken vingers. Raar volk die snavels..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 18:14 schreef RenatoBos het volgende:
Frons de Hoer zegt dat zijn spelers moeten genieten van de opgestoken vingers. Raar volk die snavels..
ze gaan er het liefst op zitten.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 19:02   quote  deeplink  
Ik weet dat dat vrij normaal is voor hun maar man man dat hoef je toch niet zo te openbaren..
Voetbalgek
 Voetbalgek - donderdag 18 september 2014 - 19:34   quote  deeplink  
ik zie toch dat veel mensen de prestatie wegwuiven alsof het niets is... maar man city barca milan united en psg zijn toch niet de minste dus je kan nauwelijks van een incident praten... nou is de klassieker wel een wedstrijd op zich maar ben niet blij dat ze vertrouwen hebben kunnen tanken. want de 2e helft speelden ze toch alleraardigst... nou kijken hoe wij het er straks vanaf brengen
Voetbalgek
 Voetbalgek - donderdag 18 september 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 11:14 schreef MauricioAros het volgende:
Lamprou schitterde tegen Feyenoord. Vermeer tegen Ajax.

En zo zal het geschieden
hehe laten we het hopen moet alleen die fijne verdediging van ons ook ff wakker worden anders schiet het nog niet op...
van geil
 van geil - donderdag 18 september 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 06:25 schreef RenatoBos het volgende:
Schöne is een vraagteken voor zondag bij de snavels..
dat scheelt 20 procent
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 20:32 schreef van geil het volgende:

[..]

dat scheelt 20 procent
inmiddels zeker, speelt niet.
van geil
 van geil - donderdag 18 september 2014 - 20:46   quote  deeplink  
klinkt goed
Voetbalgek
 Voetbalgek - donderdag 18 september 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 20:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

inmiddels zeker, speelt niet.
prima :) nou hebben ze echt niemand die balvast is voorin :)
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 18 september 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Hee Bil : dat is je club jullie pakken elkaar ANAAL , dat is jode,s idiaal
Het kan vriezen het kan DOOIEN maar jullie zijn vieze nep jode
Ga aub weg joh , je gooit olie op het vuur . Jankert wel zeuren dat er geen uit publiek meer mogelijk is .
Houd je bij bij je bij eigen club
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Zijn moeder heeft hem al in bed gelegd..
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 18 september 2014 - 23:22   quote  deeplink  
Ach ja , Zondag Feyenoord thuis gekken huis !
King - 010
 King - 010 - vrijdag 19 september 2014 - 08:20   quote  deeplink  
Na de wedstrijd van gisteren;
Kongolo op LCV
Nelom op linksback
Kazim diepe spits
Vilhena eruit.

2-0 zege
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 september 2014 - 09:18   quote  deeplink  
Wat er ook gebeurd zondag staat het legioen er , en wat er ook gebeurd steunen . En zoals Bassie zij altijd blijven lachen ( denk een goede trainer)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 september 2014 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 08:20 schreef King - 010 het volgende:
Na de wedstrijd van gisteren;
Kongolo op LCV
Nelom op linksback
Kazim diepe spits
Vilhena eruit.

2-0 zege
Vilhena eruit? Waarom? Hij speelde niet zo slecht. Let maar op: hij staat zondag zijn mannetje. Ik vond Nelom trouwens ook goed. Wat mij betreft is Nelom onze linksback. Ik zou Kongolo met Mathijsen in het centrum zetten (dan maar twee linkspoten) en Van Beek kwam bij mij op rechtsback. Wilkshire kan mij niet bekoren. Ik vind hem maar middelmatig... Aangezien Nelom het misschien wel gaat maken dit jaar (gezien gisteravond zou ik er niet raar van opkijken!!), kun de rest doorschuiven naar de posities die ik net noemde... Wilkshire is onze achilleshiel..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 september 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 13:39 schreef Stylzz het volgende:
Wat een muizen zijn we allemaal geworden door een paar tegenslagen zeg.
We zijn gewoon bang om te verliezen.
Is nu precies het probleem bij de spelers.
Die moeten niet bang zijn om te verliezen, maar willen winnen en verliezen kunnen!
wordt ons aangepraat door Hilversum... en wij tuinen er weer in. Gisteravond de interviews gehoord met El Ahmadi en weet ik veel wie nog meer. Hij stelde ze beiden de vraag of deze wedstrijd nou wel zo goed was voor het zelfvertrouwen... Of ze nu nog wel vertrouwen in zondag hadden..... Nu gaan de onzen twijfelen en allemaal dankzij de pers.... Op dezelfde manier wordt ajakkes juist vertrouwen gegeven (letterlijk), want zo goed speelden ze nou ook weer niet. PSG liet hun...
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 10:35   quote  deeplink  
Wij hebben blijkbaar een andere kijk op het voetbal. En dat mag natuurlijk.
Ik denk als je iedere week, incl. tegen willem 2 de mindere bent als verdediger, je zelfvertrouwen even hard daalt als het resultaat... Ik vind nelom persoonlijk niet thuishoren in een team onderweg naar de top. evenals mathijssen.
MMM
 MMM - vrijdag 19 september 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Zondag verliezen en er komt gezeik..
MMM
 MMM - vrijdag 19 september 2014 - 11:04   quote  deeplink  
Vermeer; Wilkshire, van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, El Ahmadi, Toornstra, Manu, Kazim, Boëtius.

Wat mij betreft. Maar zal wel Te Vrede en Mathijsen worden.
Felbm
 Felbm - vrijdag 19 september 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 11:03 schreef MMM het volgende:
Zondag verliezen en er komt gezeik..
Daar ben ik ook bang voor. Al hangt het er misschien nog vanaf hoe groot de uitslag is en de manier waarop...
King - 010
 King - 010 - vrijdag 19 september 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 10:22 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Vilhena eruit? Waarom? Hij speelde niet zo slecht. Let maar op: hij staat zondag zijn mannetje. Ik vond Nelom trouwens ook goed. Wat mij betreft is Nelom onze linksback. Ik zou Kongolo met Mathijsen in het centrum zetten (dan maar twee linkspoten) en Van Beek kwam bij mij op rechtsback. Wilkshire kan mij niet bekoren. Ik vind hem maar middelmatig... Aangezien Nelom het misschien wel gaat maken dit jaar (gezien gisteravond zou ik er niet raar van opkijken!!), kun de rest doorschuiven naar de posities die ik net noemde... Wilkshire is onze achilleshiel..
Van de 4 middenvelders die er in de basis stonden, is Vilhena de minste.
Clasie blijft onomstreden en dat zal voor Toornstra ook gelden.
El Ahmadi zal niet geslachtofferd worden want anders is hij ook geen reserve-aanvoerder.
Dit heeft er dan wel alle schijn van dat Mathijssen wel geslachtofferd kan worden.

Nelom vind ik beter op de linksback en Wilkshire had gisteren een mindere dag.
Hij heeft andere wedstrijden wel goed gespeeld met echt splijtende passes.
Verdedigend staat hij ook zijn mannetje maar helaas gister niet op een hoger niveau.
Is denk ik, inherent aan de rest van het team.
Als je met zijn allen met druk naar voren speelt dan geeft dat meer vertrouwen.
Zondag zal er een collectief moeten staan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 september 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 11:03 schreef MMM het volgende:
Zondag verliezen en er komt gezeik..
Calimero, pieppiephoi, pieppiephoi!

{maar je hebt wel gelijk; laten we het erop houden dat we gewoon winnen?}
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 september 2014 - 12:11   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=224951

Klaassen: "Voor hen is het de wedstrijd van het jaar, voor ons niet"

Wat een arrogantie, echt weer amsterdam op zijn top.... bah, wat een misplaatst volk... Ik zou dit artikeltje even aanhalen in de kleedkamer om onze jongens te tergen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Arie.Klooster --
Peckerwood
 Peckerwood - vrijdag 19 september 2014 - 12:15   quote  deeplink  
ik hoop dat hij de corners neemt...
Peckerwood
 Peckerwood - vrijdag 19 september 2014 - 12:20   quote  deeplink  
"Hunnie" doen net alsof de rivaliteit met ons niet meer belangrijk is, daarom lopen ze weken lang te janken als Vermeer naar de mooiste voetbalclub van Nederland komt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 12:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=224951

Klaassen: "Voor hen is het de wedstrijd van het jaar, voor ons niet"

Wat een arrogantie, echt weer amsterdam op zijn top.... bah, wat een misplaatst volk... Ik zou dit artikeltje even aanhalen in de kleedkamer om onze jongens te tergen!
Voor mij is dit ook niet de belangrijkste wedstrijd van t jaar, ben ik nu arrogant?
Ik vind dit gewoon 1 van de thuis wedstrijden die je moet winnen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 12:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=224951

Klaassen: "Voor hen is het de wedstrijd van het jaar, voor ons niet"

Wat een arrogantie, echt weer amsterdam op zijn top.... bah, wat een misplaatst volk... Ik zou dit artikeltje even aanhalen in de kleedkamer om onze jongens te tergen!
Afstraffen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Kom zaterdag naar de Laatste Training!

klassieker.jpg

Kameraden,

Zondag staat hij weer op het programma, de belangrijkste wedstrijd van het jaar. We hebben het natuurlijk over dé Klassieker, of wat er nog van over is. Dit keer misschien wel belangrijker dan ooit, gezien de positie waarin we dit seizoen verkeren. Het loopt op vele fronten even wat minder en onze jongens kunnen op dit moment alle mogelijke steun gebruiken.

Vandaar dat we via deze oproep iedereen met een rood/wit hart willen vragen om Zaterdag een bezoek te brengen aan de afsluitende training. De training zal wederom in De Kuip gehouden worden en zal rond 10:30 van start gaan. Zorg dus dat je voor die tijd je plaatsje in de zon hebt gevonden, mét fakkel!

Fakkels zijn net zoals bij de voorgaande edities verkrijgbaar in het stadion tegen een kleine bijdrage. Het zelf meenemen van vuurwerk is niet toegestaan. Vuurwerk wat wel meegebracht wordt zal worden afgepakt bij de poorten. In het stadion zullen emmers met zand staan waarin je je fakkel kan stoppen na de opkomst, dit voorkomt schade aan het stadion. Het negeren van de emmers kan ertoe leiden dat er bij volgende edities 0,0 aan fakkels wordt gedoogd. De fakkels zijn bedoelt om een fakkelzee mee te vormen wanneer de spelers het veld opkomen, we willen daarom ook iedereen vragen te wachten met het ontsteken van zijn/haar fakkel tot de spelers daadwerkelijk het veld betreden. Je eigen pyro show opvoeren doe je dus maar in je eigen tijd. Zaterdag komen we om de spelers te ondersteunen!

Uiteraard is de toegang gratis, een prima moment dus om je kameraden kennis te laten maken met het Feyenoord-virus. Schroom niet om deze oproep te delen zodat we er Zaterdag samen voor zorgen dat er weer 'gewoon' duizenden Feyenoorders hand in hand de ploeg dat belangrijke laatste zetje geven. Zondag is er namelijk maar één ding dat telt, en dat zijn drie punten!

Tot Zaterdag!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 12:39   quote  deeplink  
Spanning en spektakel in De Klassieker

(http://youtu.be/Lu9RocmXGV8)
Scout2
 Scout2 - vrijdag 19 september 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 12:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=224951

Klaassen: "Voor hen is het de wedstrijd van het jaar, voor ons niet"

Wat een arrogantie, echt weer amsterdam op zijn top.... bah, wat een misplaatst volk... Ik zou dit artikeltje even aanhalen in de kleedkamer om onze jongens te tergen!
Heeft ie ongelijk ? Goed begrijpend lezen scheelt al een hoop.. Lees nog eens!
Feyenoord is qua kwaliteit nooit niet de wedstrijd van jaar.. Logisch toch met barca, psg de poel..

wel in de eredivisie, maar niet internationaal...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Scout2 --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 12:54   quote  deeplink  
LAATSTE TRAINING VOOR DE KLASSIEKER IN DE KUIP

706170017a43bc6a1d1dc9e038258dab_702_300.jpg

Feyenoord werkt aanstaande zaterdag 20 september de laatste training af in de aanloop naar de Klassieker van zondag. Deze training vindt plaats in De Kuip en begint om 10.30 uur. De oefensessie is vrij toegankelijk voor supporters, die de ploeg van trainer Fred Rutten zodoende een extra stimulans kunnen geven voor de thuiswedstrijd tegen Ajaks.

Stadion

Het stadion is vanaf 9.30 uur geopend voor publiek, dat gebruik kan maken van de tribunes aan de gele sector (Gerard Meijer Tribune). Een aantal poorten van de toegangen 19-24 zal worden geopend voor publiek.

Fanshop

De Feyenoord Fanshops zijn aanstaande zaterdag geopend. Zowel de clubwinkel bij het Topsportcentrum tegenover De Kuip als de (nieuwe) clubwinkel in het Marathongebouw opent vanaf 9.00 uur haar deuren.

Catering

Op de gele sector is zaterdag een cateringpunt geopend. Hier kunnen supporters terecht voor wat te drinken en kleine versnaperingen.

Vuurwerk

Het meenemen en afsteken van vuurwerk en fakkels is niet toegestaan. Bij de toegangspoorten van het stadion wordt gefouilleerd.

Parkeren

Bezoekers van de eerste training kunnen hun auto parkeren op de parkeerplaatsen P2, P3/4 en P6 P&R Noorderhelling. Deze parkeergelegenheden zijn gratis. Bij de Veranda tegenover De Kuip geldt betaald parkeren.

Kaartverkoop

Voor de thuiswedstrijd tegen Ajaks zijn nog kaarten verkrijgbaar. Wil jij de eerste Klassieker van dit seizoen niet missen? Bestel direct je kaart via www.feyenoord.nl/tickets. Feyenoord Ajaks begint komende zondag om 14.30 uur.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite
impreza
 impreza - vrijdag 19 september 2014 - 13:08   quote  deeplink  
Zondag kan er veel goed gemaakt worden heeeel veeeel
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Moet..
MMM
 MMM - vrijdag 19 september 2014 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 12:10 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Calimero, pieppiephoi, pieppiephoi!

{maar je hebt wel gelijk; laten we het erop houden dat we gewoon winnen?}
Vanwaar deze opmerking?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 september 2014 - 13:45   quote  deeplink  
"Zondag verliezen en de pleuris breekt uit..."? Dan neem je al een voorschot op wat er misschien zou kunnen gebeuren als... Ik vind het zo'n negatieve gedachte... Hoezo verliezen? De Kuip is toch van ons? Wij zijn de baas en dat mogen die elf amsterdamse blaaskaakjes voelen ook! Zondag verliezen is een gedachte die voortkomt uit angst... Calimerogedrag... Stel dat de spelers ook zo denken? Dan hebben we al verloren hoor. Hilversum probeert al stemming te maken door steeds te suggereren dat er geen vertrouwen is... Er zullen spelers zijn die minder vertrouwen voelen... misschien gaan ze er in geloven als je het maar vaak genoeg roept... tja, dan moeten we accepteren dat we misschien in het linkerrijtje kunnen eindigen... godverdomme, d'r op of geen vreten! Ik erger me dan ook helemaal aan die typische, amsterdamse arrogantie die Klaassen nu weer laat zien: "voor hun is het de wedstrijd van het jaar, voor ons niet", man donder op. Als ik mocht meedoen en hij was mijn directe tegenstander, kreeg hij in de eerste tien minuten direct al te voelen dat ik de baas over hem ben en hij niet over mij. Dat hij niet van mij zal winnen, arrogante blaaskaak dat die witkop is...

..... klinkt toch net wat anders, maar het is zo verschillend... Het is maar hoe je je opstelt. Ik stel me op als winnaar, niet als iemand die niet wil verliezen.... Snap je het verschil. De uitdrukking Calimero was niet denigrerend bedoeld hoor, maar ik wou het slechts duidelijk maken...

Nog even een stukje tekst citeren: "wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag!"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Arie.Klooster --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 september 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Ik hoop dat de spelers dit ook lezen, ik heb een voorgevoel dat we verrast gaan worden door Kazim, ik vond hem tegen WillemII gevaarlijk
Gebaseerd op 10 minuten spel dus op niets maar hoop doet leven, en als een spits de vedediging bezig houdt heeft de eigen vedediging rust

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door piet de paler --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajaks (zondag 21 september 2014, 14:30): 0 - 1









0.0104110