BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajaks (zondag 21 september 2014, 14:30): 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - vrijdag 19 september 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 13:45 schreef Arie.Klooster het volgende:
"Zondag verliezen en de pleuris breekt uit..."? Dan neem je al een voorschot op wat er misschien zou kunnen gebeuren als... Ik vind het zo'n negatieve gedachte... Hoezo verliezen? De Kuip is toch van ons? Wij zijn de baas en dat mogen die elf amsterdamse blaaskaakjes voelen ook! Zondag verliezen is een gedachte die voortkomt uit angst... Calimerogedrag... Stel dat de spelers ook zo denken? Dan hebben we al verloren hoor. Hilversum probeert al stemming te maken door steeds te suggereren dat er geen vertrouwen is... Er zullen spelers zijn die minder vertrouwen voelen... misschien gaan ze er in geloven als je het maar vaak genoeg roept... tja, dan moeten we accepteren dat we misschien in het linkerrijtje kunnen eindigen... godverdomme, d'r op of geen vreten! Ik erger me dan ook helemaal aan die typische, amsterdamse arrogantie die Klaassen nu weer laat zien: "voor hun is het de wedstrijd van het jaar, voor ons niet", man donder op. Als ik mocht meedoen en hij was mijn directe tegenstander, kreeg hij in de eerste tien minuten direct al te voelen dat ik de baas over hem ben en hij niet over mij. Dat hij niet van mij zal winnen, arrogante blaaskaak dat die witkop is...

..... klinkt toch net wat anders, maar het is zo verschillend... Het is maar hoe je je opstelt. Ik stel me op als winnaar, niet als iemand die niet wil verliezen.... Snap je het verschil. De uitdrukking Calimero was niet denigrerend bedoeld hoor, maar ik wou het slechts duidelijk maken...

Nog even een stukje tekst citeren: "wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag!"
Oh maar ik ga ook uit van een overwinning komende zondag, absoluut. Dat doe ik elke wedstrijd.

Maar mocht het mis gaan, dan zou het me niet verbazen als de pleuris uitbreekt.

Maar we gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag! +1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 14:19   quote  deeplink  

(http://youtu.be/SqqF-oSJb6c)
MMM
 MMM - vrijdag 19 september 2014 - 14:20   quote  deeplink  
Manu een optie voor in de spits, Kazim komt eraan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 september 2014 - 14:20   quote  deeplink  
Ondanks dat we gisteren geen poot aan de trapper kregen, ben ik wel positief verrast door Nelom, Toornstra en Vilhena (ja, ik vond hem juist wel prima spelen, misschien niet foutloos, maar er stond wel wat). Ook vond ik Boëtius goed invallen. Basaçikoglu moet nog even wat meer ingespeeld raken, maar ook hij gaat de goede kant op. Geduld met hem, komt wel (leuk spelertje!). Ik ben wel gecharmeerd van dat ventje.
Wat me negatief opviel was het tikkie terugspel van El Ahmadi en ik heb het idee dat Clasie niet blij is met hoe het nu gaat. Dat zag je al bij het handje geven voor de wedstrijd; hij is op de een of andere manier niet tevreden...

Mijn suggestie voor zondag: Vermeer; Nelom, Kongolo, Mathijsen, Van Beek; Vilhena, Clasie, Toornstra; Boëtius, Kazim, Basaçikoglu

Ik zou Bilal de kans geven, ik heb zo'n voorgevoel dat hij gewoon de klasse laat zien, wat je in zo'n wedstrijd nodig hebt. El Ahmadi zou evt. ook op rechtsback goed kunnen. Die verdedigt met twee vingers in zijn neus, plus dat je aanvallend een superback hebt.... (beter dan Wilkshire, sorry, maar hij kan me totaal niet bekoren, ondanks dat hij me een hele sympathieke vent lijkt)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 14:22   quote  deeplink  
Ik zou toch met Wilkshire beginnen en !Mathijsen er dan uit..
MMM
 MMM - vrijdag 19 september 2014 - 14:22   quote  deeplink  
Mijn voorkeur gaat min of meer ook uit naar Bilal. Schaken is op, Bilal kan doorgroeien.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 14:22   quote  deeplink  
Eens ik zie ook liever Bilal..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 september 2014 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 14:22 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zou toch met Wilkshire beginnen en !Mathijsen er dan uit..
Vind je Wilkshire zo goed dan? Ik vind hem de achilleshiel, middelmaat..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 september 2014 - 14:28   quote  deeplink  
plus dat ik Van Beek (nog) niet genoeg vind voor het centrum. Laat hem eerste maar een jaartje op de back. Zijn tijd als centrale verdediger komt vast nog wel, maar nu is het gewoon niet goed genoeg...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 14:26 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Vind je Wilkshire zo goed dan? Ik vind hem de achilleshiel, middelmaat..
Gisteren vond ik hem ook 1 van zijn mindere wedstrijden spelen, dit was tegen een topploeg dan weer wel. In de eredivisie kan hij mij vooralsnog bekoren en vind hem tot op heden een prima vervanger voor Janmaat..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 14:28 schreef Arie.Klooster het volgende:
plus dat ik Van Beek (nog) niet genoeg vind voor het centrum. Laat hem eerste maar een jaartje op de back. Zijn tijd als centrale verdediger komt vast nog wel, maar nu is het gewoon niet goed genoeg...
Daar zit wel iets in, wil hem alleen zo graag met Kongolo aan zijn zijde zien spelen ipv Mathijsen..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 september 2014 - 14:46   quote  deeplink  
Veel te onervaren joh, dan krijg je hetzelfde geneuzel (sorry voor de woordkeuze) als vorige jaar bij Pisvee (Bruma/Rekik). Niet dat ik Mathijsen op het moment top vind, maar Joris bleek in de loop van het jaar toch wel goed te zijn, dus dat komt nog wel... misschien zondag wel al?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Onervaren misschien wel wat ja, maar in de eredivisie moet dat toch kunnen met die twee. Ik vind Mathijsen op het moment gewoon niks..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door RenatoBos --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 september 2014 - 15:00   quote  deeplink  
Zij zijn nog niet goed genoeg om dat te kunnen..., maar ik ben het ook wel weer met je eens dat Mathijsen ook beter moet... Zou El Ahmadi in het centrum achterin kunnen, samen met Kongolo?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Das ook nog een optie inderdaad..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 15:42   quote  deeplink  
Persconferentie met Fred Rutten en Kenneth Vermeer

(http://youtu.be/ujOKxpfBBpw)
van geil
 van geil - vrijdag 19 september 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Dit is het probleem van Fred.
Voelt zich bij elke vraag aangevallen.
En voedt zelf eigenlijk n discussie over hem.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 16:19   quote  deeplink  
Die reactie zie je bij verliezende coaches wel meer..
van geil
 van geil - vrijdag 19 september 2014 - 16:21   quote  deeplink  
hij begint gelijk over naar t bestuur gaan
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 16:29   quote  deeplink  
Zo'n vent is het..
van geil
 van geil - vrijdag 19 september 2014 - 16:45   quote  deeplink  
Geen zin in.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 17:08   quote  deeplink  
Ik ben er niet \o/
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 september 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Hij is trainer van Feyenoord omdat hij verstand van voetbal heeft. Dat hij dan niet zo'n vlotte prater is als bijvoorbeeld Mark Wotte doet er eigenlijk niet toe. Het is mooi als hij dat wel heeft, maar hij zit er vanwege zijn kennis, niet omdat hij zo goed met de pers en alles eromheen kan omgaan. Als ik dan toch moet kiezen tussen Wotte en Rutten: Rutten!

Eigenlijk vind ik het best nog wel meevallen. Hij komt best kalm over... interview van hierboven daargelaten want dat heb ik niet gezien...

We moeten hem niet afbranden omdat hij niet goed uit zijn woorden komt, want dan hadden ze hem nooit hoofdcoach mogen maken. Ook kun je hem niet op transferbeleid afrekenen, want hij heeft nou eenmaal met een ploeg te maken die op veel plekken kaalgeplukt is. Dat moet hij ook nog maar even zien in te passen. Het kost ons ws. een heel seizoen, omdat deze nou eenmaal vroeg voorbij is voor ons en dan moeten we nog wel het complete jaar uitzitten, maar hij moet wel de tijd krijgen aan een team te bouwen. Dat is niet meer dan redelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 september 2014 - 18:41   quote  deeplink  
Ach, krijg de kolere.
Als ze zondag verliezen...Dan wel met goed voetbal.
Dat vind ik het belangrijkste van een jaar.

Dat biedt meer perspectief.
sevillana
 sevillana - vrijdag 19 september 2014 - 19:21   quote  deeplink  
hup Kazim
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 20:14   quote  deeplink  
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 19 september 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 18:41 schreef FR-Henk het volgende:
Ach, krijg de kolere.
Als ze zondag verliezen...Dan wel met goed voetbal.
Dat vind ik het belangrijkste van een jaar.

Dat biedt meer perspectief.
mwa dat het team goed kan voetballen, daar heb ik wel vertrouwen in. Tegen FC Twente en Utrecht ging dat het grootste deel van de wedstrijd uitstekend. Dit team zal nog even tijd nodig hebben om dat consequent te kunnen brengen. Dan is het zaak tot die tijd de punten wel bij mekaar te harken.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 september 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 20:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa dat het team goed kan voetballen, daar heb ik wel vertrouwen in. Tegen FC Twente en Utrecht ging dat het grootste deel van de wedstrijd uitstekend. Dit team zal nog even tijd nodig hebben om dat consequent te kunnen brengen. Dan is het zaak tot die tijd de punten wel bij mekaar te harken.
Ben je optimistischer dan ik.
In totaal maar 4 helften goed voetbal, maar een tegenstander die druk geeft trekken ze niet.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 19 september 2014 - 21:07   quote  deeplink  
Juist Henk
Voetbalgek
 Voetbalgek - vrijdag 19 september 2014 - 21:17   quote  deeplink  
pffff kan niet wachten tot overmorgen... de tijd gaat weer veel te langzaam... hehe nervositeit alom :p me hart zegt 2-1, me hoofd zegt.... nou laten we het daar maar niet over hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door Voetbalgek --
luukbarrie
 luukbarrie - zaterdag 20 september 2014 - 01:39   quote  deeplink  
Kom op mannen jullie kunnen het. Iedereen moet ophouden met zeiken. Zondag moeten we weer echt de twaalfde man zijn, zodat die joden schijten in hun broek. Voor zon wedstrijd hoeven onze spelers niet extra gemotiveerd te worden.ben nou es niet zo bang voor de tegenstander, maar klap er vol op.zondag moet de ommekeer komen,alles komt goed en aan het einde van het seizoen is iedereen de slechte start vergeten. Kom op jongens, make us proud!jullie kunnen het!
I know i am Im sure I am Im FEYENOORD till I die.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 10:58   quote  deeplink  
QUOTE:Veltman: "Het was zeker raar, zelf zou ik nooit naar Feyenoord gaan"

Gelukkig maar want wij willen enkel mannen in de selectie, geen omo's..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 11:06   quote  deeplink  
Op de sfeervolle afsluitende training in aanloop naar de Klassieker van morgenmiddag ontbrak middenvelder Lex Immers op het veld van De Kuip. De vice-aanvoerder van Feyenoord moest het Europa League-duel tegen Sevilla al missen met hamstringklachten en de thuiswedstrijd tegen Ajaks komt dus ook nog te vroeg voor Immers.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 11:14   quote  deeplink  

(http://youtu.be/NrQQDyYcjNo)
(Binnenkort op dvd)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 14:10   quote  deeplink  
VUURWERKACTIE VOORAFGAAND AAN KLASSIEKER

3ba114c0aef57ba7de2ad085f6fb2d0d_702_300.jpg

Voorafgaand aan de Klassieker tegen Ajaks van aanstaande zondag zal de sfeer in De Kuip worden verhoogd door een door Feyenoord georganiseerde vuurwerkactie. Kort voor de aftrap van de wedstrijd zal professioneel vuurwerk worden ontstoken langs het veld. De club heeft hiervoor een vergunning verstrekt gekregen vanuit de lokale autoriteiten en tevens hiermee toestemming van de KNVB.

Met deze actie wil Feyenoord een alternatief bieden voor het afsteken van vuurwerk of fakkels op de tribune. De club wijst alle supporters erop dat het zelf afsteken van vuurwerk (waaronder fakkels) verboden is. Vuurwerk kan niet alleen levensgevaarlijke situaties opleveren voor medesupporters, maar bovendien zorgen voor hoge boetes voor Feyenoord.

Feyenoord Ajaks begint aanstaande zondag 21 september om 14.30 uur.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 september 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zaterdag 20 september 2014 - 14:45   quote  deeplink  
misschien wordt n nieuw stadion wel noodzaak.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 september 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Dat is t al.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 september 2014 - 15:13   quote  deeplink  
Ik wil vuurwerk zien op het veld , door de spelers!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 15:57   quote  deeplink  
Beelden van de laatste training van Feyenoord in aanloop naar de klassieker tegen Ajaks, zondag om 14.30 uur.

http://nos.nl/video/700710-vuurwerk-bij-laatste-feyenoordtraining.html
tomson
 tomson - zaterdag 20 september 2014 - 17:04   quote  deeplink  
Wordt met het jaar rustiger
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 20 september 2014 - 17:11   quote  deeplink  
Vroeger was dit een wedstrijd om het kampioenschap,
nu alleen nog een klassieker.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 17:04 schreef tomson het volgende:
Wordt met het jaar rustiger
Ze moeten het gewoon weer op Varkenoord houden..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 september 2014 - 17:20   quote  deeplink  
Hoe laat gaat het stadion open?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 17:11 schreef Gerard_FR het volgende:
Vroeger was dit een wedstrijd om het kampioenschap,
nu alleen nog een klassieker.
Was het vorig jaar toch ook. Als wij thuis hadden gewonnen van ze waren we afgelopen seizoen kampioen geweest..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 17:20 schreef piet de paler het volgende:
Hoe laat gaat het stadion open?
Kom eerst naar Varkenoord Piet, gezellig biertje doen..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 september 2014 - 17:21   quote  deeplink  
Ik zal eens zien of ik daar de tijd voor heb
tomson
 tomson - zaterdag 20 september 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 17:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ze moeten het gewoon weer op Varkenoord houden..
Is de sportclub niet zo blij mee. Gaat het hele veld er weer aan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 17:21 schreef piet de paler het volgende:
Ik zal eens zien of ik daar de tijd voor heb
Op de tribune Piet, ter hoogte van de middellijn, zou leuk zijn..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 september 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 17:22 schreef tomson het volgende:

[..]

Is de sportclub niet zo blij mee. Gaat het hele veld er weer aan.
Snap ik, maar dat was een stuk gezelliger..
tomson
 tomson - zaterdag 20 september 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 september 2014 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Op de tribune Piet, ter hoogte van de middellijn, zou leuk zijn..d:-)
dr.love en wim zijn ook uitgenodigd ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajaks (zondag 21 september 2014, 14:30): 0 - 1









0.0109930