|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaan zo rijden, proberen om14:30 weer in de auto te zitten... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha... luisterend naar de radio ? Zou ik een goeie voor wezen, niet best voor de vocabulaire van de kindertjes :p |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
D-day voor Fred Rutten!!! |
|
|
|
|
Dharmpie
|
|
|
Wat gaan we doen vandaag? Heb er geen goed gevoel bij, Mathijssen kruipt weer op zijn favoriete 16m vrees ik en wij met z'n allen maar weer hopen. Hopen op de ommekeer! Ik ga er straks heen, mijn zoontje zijn eerste Feyenoord - Ajax, wat zou het fijn zijn om het stadion weer te voelen schudden. Iedereen veel succes ondanks een minder gevoel! |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Ga weer 100% erachter staan uiteraard, ben benieuwd hoelang Feyenoord mij erachter kan houden......zal eenandere uitstraling voor nodig zijn dan tegen Willem 2. 12.00 varkenoord, zijn wat leuke acties rond het stadion begrijp ik op de social media. Buitentifo zeg maar..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Totaal geen vertrouwen. Ik zie er zelfs enorm tegenop. Stel het moment om op pad te gaan ook telkens uit. Meeste hoop is gevestigd op Clasie en Toornstra. Ik hoop dat zij boven zichzelf uit kunnen stijgen en ons de drie punten bezorgen. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Sinds donderdagavond een heel goed gevoel. Gaat vandaag gewoon drie punten worden. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Mijn grootste zorg is Mathijsen, verder ben ik niet onder de indruk van het scum team.....maar dat was ik nog minder van w2, utrecht en Luhansk.... |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Zijn wedstrijden op zich, alleen met de een dosis inzet en strijd kan er een goed resultaat neergezet worden! zonder deze inzet en strijd geen winst. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ik weet niet waarom maar ik heb totaal geen vertrouwen in. Vorig jaar zei ik 3x keer dat we gingen winnen. En 3x nipt verloren. Maar had altijd vertrouwen. Ach ik lul ook maar wat. Zwaar last van de spanning. COMONNNNN FEYENOORD !!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nou het is zo ver, ik ga richting de KUIP moet nog wat regelen allemaal veel succes, om 16.15 uur nemen ruim 45.000 mensen 3 punten mee naar huis |
|
|
|
|
Dharmpie
|
|
|
Rutten, aub geen laffe wedstrijdinstelling! Verliezen, met strijd jammer maar niet echt oke! Verliezen met de staart tussen de benen en een laffe wedstrijd instelling, opz....... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 09:42 schreef Els het volgende:Totaal geen vertrouwen. Ik zie er zelfs enorm tegenop. Stel het moment om op pad te gaan ook telkens uit. Meeste hoop is gevestigd op Clasie en Toornstra. Ik hoop dat zij boven zichzelf uit kunnen stijgen en ons de drie punten bezorgen. +1 |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ik ben bang voor een afstraffing , maar ik moet toch gaan he. Life is a bitch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wist niet dat ik op t pisvee forum zat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hebben we al gewonnen? Baas in eigen huis. Heb er wel een goed gevoel over eigenlijk.
2-1. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 4-2 Rood voor Veltman |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Juist heren.We gaan winnen. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Wauw :D jij zegt dat blom ons gaat helpen?? :D zout och wel een primeur zijn dan :p gewoon schwalbetje manu en rood voor veltman en een onterechte penalty?? :D:D ohw ja en 2 goedgekeurde buitenspel doelpunten :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door Voetbalgek -- |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Kazim en Boëtius basis? Veelbelovend. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Kazim basis, Mathijsen op de bank... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ballen!
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, El-Ahmadi, Toornstra; Boeïtius, Kazim-Kazim en Schaken. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Had liever Manu gezien, maar goed. Geen onaardige opstelling van Fredje |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:Ballen! Opstelling Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, El-Ahmadi, Toornstra; Boeïtius, Kazim-Kazim en Schaken. Schaken vind ik wel verrassend na zijn slechte optreden. Maar wie staat er linksback bij 020, Boilessen? Misschien gokt Rutte daar op met Schaken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooie opstelling al had je voor Schaken ook gewoon jong talent zijn intrede kunnen laten doen met Bilal Basacikoglu. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 12:49 schreef Voetbalgek het volgende:[..] Wauw :D jij zegt dat blom ons gaat helpen?? :D zout och wel een primeur zijn dan :p gewoon schwalbetje manu en rood voor veltman en een onterechte penalty?? :D:D ohw ja en 2 goedgekeurde buitenspel doelpunten :D onzin, .. gewoon op eigen kracht moet het gaan gebeuren |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Belachelijk ! Op Fox voorbeschouwing nog niet eens begonnen !! Psv- camb en az-zwolle wel |
|
|
|
|
XtremeViolence
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Kan toch nie waar zijn..... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Hoeveel pech kan je hebben? 3 lat en 1 pal naast. 020 1 vrije trap en doelpunt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door PieterBos -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pffff.... Ben net aan mijn schoen begonnen. Nagels zijn allemaal op. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Los van het feit dat we 0-1 achterstaan, heerlijke pot voetbal hoor. Hopen dat ze dit vast kunnen houden! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Nelom met zn afstandschoten op Vermeer. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 15:08 schreef Bosifyable het volgende:Los van het feit dat we 0-1 achterstaan, heerlijke pot voetbal hoor. Hopen dat ze dit vast kunnen houden! Qua spel wel, maar wel ff tussen lat en palen ipv er op. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als we dit verliezen? Onmogelijk heerlijk verfrissend met die jonge gasten mis alleen manu |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
god is een fucking amsterdammer, werkelijk niet geloven,prachtig feyenoord |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Wat een goed Feyenoord! We gaan zeker scoren de tweede helft! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 21 september 2014 - 15:08 schreef Bosifyable het volgende:Los van het feit dat we 0-1 achterstaan, heerlijke pot voetbal hoor. Hopen dat ze dit vast kunnen houden! Eens. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
Appie53