|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Graag wil ik ( net als iedereen eigenlijk )vragen, als evaluatievraag :
Stel, ons Ajax speelt de komende 3 jaar in de competitie van landen als Duitsland, Spanje of Engeland.
Welke 4 goede spelers tussen de 23 en de 28 jaar nu, zou Ajax dan moeten kopen, om te kunnen eindigen op de 4e plaats in één van deze drie landen ?
De naam als Messi kunnen we wel vergeten, alsmede Ronaldo Robben en Falco.
Jullie antwoorden geven namelijk dan heel precies aan waar ons Ajax Europees gezien er dan echt voor staat, ondanks de huidige 26e plaats, nu op de Europese ranglijst. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Geen, dan blijven de beste spelers misschien..
Snap je 'evaluatie' alleen niet? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Jammer. De jeugd van Ajax gaat steeds eerder naar het buitenland toe, wat wel zorgen baard voor ons Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat een kut topic....doe ik niet aan mee
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 september 2014 - 19:47 schreef nieuwe ajax het volgende:Jammer. De jeugd van Ajax gaat steeds eerder naar het buitenland toe, wat wel zorgen baard voor ons Ajax. Je moet je gaan scheren met je baard..
En hoezo is het jammer als ik om je evaluatie? vraag (waar al geen hol van klopt..)
En hoezo is het jammer dat ze (steeds eerder!) naar het buitenland gaan?
Waar doel je op en waarom stel je rare vragen? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Alsof de huidige Ajax zo lekker speelt. Wat een stelletje................ . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als mijn tante een snor had zou ik het mijn oom noemen... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Bla, bla, bla ..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 11 september 2014 - 19:47 schreef nieuwe ajax het volgende:Jammer. De jeugd van Ajax gaat steeds eerder naar het buitenland toe, wat wel zorgen baard voor ons Ajax. ... je trekt een generaliserende conclusie aan een enkel individu die vertrekt. Er is vooralsnog geen enkele tendens hierin te ontdekken, noch is er sprake van een exodus van enig soort. Van de Beek, Nouri, Walian, Bazoer en nog een aantal andere toptalenten zitten gewoon bij Ajax zonder intenties te vertrekken. Dus waar heb je het nu eigenlijk over?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 11 september 2014 - 21:23 schreef Eide het volgende:[..] ... je trekt een generaliserende conclusie aan een enkel individu die vertrekt. Er is vooralsnog geen enkele tendens hierin te ontdekken, nog is er sprake van een exodus van enig soort. Van de Beek, Nouri, Walian, Bazoer en nog een aantal andere toptalenten zitten gewoon bij Ajax zonder intenties te vertrekken. Dus waar heb je het nu eigenlijk over? Hij snapt t woord evaluatie al niet maat.. Maar ben benieuwd naar zijn reactie :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sjoerd Ars van NEC. Jop van der Linden van GAE lucas Bijker van Cambuur En Esteban van AZ
pfff |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En, ben je al geëvolueerd? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Evolueren.....wat een bagger woord vind ik dat, voor Darwin wel leuk. Voetballers ontwikkelen zich......kan ik meer mee |
|
|
|