|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik zag nog geen topic hierover, al is het i.m.o. het belangrijkste....het is al over 11 uurtjes namelijk😝
Ik zeg met Zimling op t midden, 5-1 Ik zeg met Zimling op t midden en Siggy fit, 7-1 |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Die kans is wel aanwezig. Zelf hou ik het op 4-1. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 08:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik zag nog geen topic hierover, al is het i.m.o. het belangrijkste....het is al over 11 uurtjes namelijk Ik zeg met Zimling op t midden, 5-1 Ik zeg met Zimling op t midden en Siggy fit, 7-1 Ik zou sowieso Zimling op het middenveld zetten. Geeft je ploeg wat body. Misschien Boilessen een weekendje op de bank ten favoure van Viergever. Dit na aanleiding van de verdedigende fouten van de afgelopen weekenden. Dus zou ik zo spelen:
-------------------------Cillessen--------------------------
Van Rhijn----------Veltman--------Moisander--------Viergever
-------------------------Zimling----------------------------
-----------Klaassen-----------------------Serero------------
El Ghazi--------------------Milik---------------------Schöne
Persoonlijk zie ik Schöne het liefst op rechts, maar dan rendeert El Ghazi misschien weer minder. Daarnaast zou ik Serero er misschien uitlaten ten favoure van Duarte. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar ik denk aan een 5-0 overwinning!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 september 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Denk een 3-0 met zeer matig spel weer! Kishna er niet bij vind ik wel opmerkelijk, hij presteerd niet maar kom op geef die jongen even het vertrouwen om hem nu al buiten de selectie te houden vind ik ver gaan en die ijslander mag elke x falen! Misselijk! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 12:05 schreef 3sterren het volgende:Denk een 3-0 met zeer matig spel weer! Kishna er niet bij vind ik wel opmerkelijk, hij presteerd niet maar kom op geef die jongen even het vertrouwen om hem nu al buiten de selectie te houden vind ik ver gaan en die ijslander mag elke x falen! Misselijk! Hoezo, laat Kishna alsjeblieft lekker 90 minuten voetballen bij Jong Ajax. Daar heeft hij meer aan dan bankzitten bij Ajax 1. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
@AW Eens, hoewel ik wel wat voel voor Andersen. Die is wat doelgerichter dan Serero en kan makkelijker switchen met Schone. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 12:09 schreef Eide het volgende:@AW Eens, hoewel ik wel wat voel voor Andersen. Die is wat doelgerichter dan Serero en kan makkelijker switchen met Schone. Dat zou ook een optie kunnen wezen. Wist alleen niet of hij was geselecteerd vandaar dat ik voor deze namen ging. Maar inderdaad is hij ook een optie dan! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik zeg 3-0...en ik heb nooit gelijk ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wedstrijdselectie voor het duel met Heracles Almelo:
Ricardo van Rhijn Joel Veltman Niklas Moisander Nicolai Boilesen Mike van der Hoorn Lerin Duarte Kolbeinn Sigthórsson Davy Klaassen Lucas Andersen Arek Milik Lasse Schöne Anwar El Ghazi Jasper Cillessen Thulani Serero Nick Viergever Ruben Ligeon Niki Zimling Diederik Boer |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 13:36 schreef Eide het volgende:Wedstrijdselectie voor het duel met Heracles Almelo: Ricardo van Rhijn Joel Veltman Niklas Moisander Nicolai Boilesen Mike van der Hoorn Lerin Duarte Kolbeinn Sigthórsson Davy Klaassen Lucas Andersen Arek Milik Lasse Schöne Anwar El Ghazi Jasper Cillessen Thulani Serero Nick Viergever Ruben Ligeon Niki Zimling Diederik Boer Gezien deze selectie zeg ik 6-0 *** |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 12:08 schreef Eide het volgende:[..] Hoezo, laat Kishna alsjeblieft lekker 90 minuten voetballen bij Jong Ajax. Daar heeft hij meer aan dan bankzitten bij Ajax 1. Die jongen heeft zich uitgesproken om vaste waarde te willen worden en natuurlijk moet hij het laten zien. Maar als al in het eerste heb gespeeld en j moet met jong ajax spelen kan je zeggen dat motiveerd niet, alleen spelers met een goede instelling komen daar doorheen! Je ziet het bij zivkovic die loopt met de pest in zn lijf, denswil speelt alsmaar slechter, duarte ook geen voorruitgang! Ik ben het met je eens hoor dat ze beter 90 min moeten spelen maar voor de meeste spelers is dat mentaal moeilijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dan is dit de eerste test voor zo'n jongen om te laten zien of hij het in zich heeft met tegenslag om te gaan. Dat gaat absoluut nog wel vaker gebeuren.
Laat hem eerst maar de vorm vinden denk ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eigenlijk hebben we een monsterscore nodig. Onder Frank maar 2x de 6 goals. Gewoon de nummer laatst slachten. Ben vaak negatief, nu niet!
9-0 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Cillesen Van Rhijn, Veltman, Van der Hoorn, Boilesen Viergever Klaasen, Serero al zie ik liever Schöne daar Schöne, milik, El Ghazi
Moisander vind ik wel zo belachelijk slecht |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Moisander vind ik wel zo belachelijk slecht Helemaal mee eens, helaas! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Helemaal mee eens, helaas! Wanneer er verantwoordelijkheid op zijn schouders ligt is deze man zo kwetsbaar |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
3-0 onder voorwaarde lol... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Elke wedstrijd is onder voorwaarde |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 08:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik zag nog geen topic hierover, al is het i.m.o. het belangrijkste....het is al over 11 uurtjes namelijk😝 Ik zeg met Zimling op t midden, 5-1 Ik zeg met Zimling op t midden en Siggy fit, 7-1 Haha zeg je dit onder invloed pik? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax begint om 18:30 uur aan het thuisduel met Heracles - Almelo. Arek Milik staat vandaag in de spits. Hij neemt de plaats in van Kolbeinn Sigthórsson. Nieuwe aanwinsten Niki Zimling en Diederik Boer zitten op de bank. Scheidsrechter: Liesveld
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Serero; El Ghazi, Milik, Schöne. Wissels: Boer, Van der Hoorn, Duarte, Sigthórsson, Andersen, Ligeon, Zimling. Bron: Ajax.nl |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Had ook niet anders verwacht. Sigi speelde alleen maar om verkocht te worden. Ook de uitspraak van Milik eerder deze week deed dat al vermoeden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kut!!! Sigi speelt weer tegen PSG. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jaaaaaaaa dat is onze spits!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
drive&inzet......dat willen we zien.....dan score je! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Veltman en Moisander tot nu toe matig. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
El gappie die had je af moeten spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
`Centrum speelt heel onzeker..
Serrero speelt ronduit slecht wederom.
Millik vind ik zelfs erg goed spelen, wint al zijn duels en veel ballen komen bij de juiste mensen ook door de lucht, erg sterk natuurlijk bij die goal..
Zowel Schone als El Ghazi konden hem een keer relatief makkelijk bereiken om zekere goals te maken, beiden schoten helaas zelf...
Ajax speelt prima verder tot nu toe.. Wel weer te veel mogelijkheden gemist.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het vertrouwen achterin is er niet, dat zie je heel goed in het door dekken van de 3 centrale mannen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Meh, ze moeten wel die tweede maken anders krijg je weer dat gelul dat Heracles erin gaat geloven en je het na rust weer moeilijk krijgt.
Klaassen speelt trouwens ook een prima pot tot nu toe. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 19:01 schreef Eide het volgende:Meh, ze moeten wel die tweede maken anders krijg je weer dat gelul dat Heracles erin gaat geloven en je het na rust weer moeilijk krijgt. Klaassen speelt trouwens ook een prima pot tot nu toe. Het laatste wou ik net posten.. :-)
Moet natuurlijk daar wel gewoon die 2-0 maken.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Sorry Remco...ik vind het een kut pot |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Boilessen weer veel te makkelijk uitgespeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moet je naar de praxis..
Ajax heeft net twee keer verloren, dan moet je deze wedstrijd in het juiste perspectief zien. Ze spelen vanuit het middenveld prima vooruit, achterin en Serero is het niet geweldig..
Tempo kan en moet eigenlijk wel omhoog in dit soort potjes en ze moeten de kansen een keer gewoon afmaken.. Dan is de wedstrijd al lang en breed gespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En nu wordt het weer minder... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat een ego's lopen er op het veld |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Achterin in zeer duidelijk dat er geen vertrouwen is. Komt ook door het opportunistische spel van Heracles, wat overigens toch nog aardig wat kansjes krijgt. Ajax moet voor rust die 2e nog maken, anders kan het in de 2e helft zomaar tegen een domper oplopen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
teleurstellend dat we nog niet meer dan 1 goal voor staan, als we niet scoren spelen we deze wedstrijd gelijk.
en dat zou teleurstellend zijn omdat PSV vanavond 3 punten laat liggen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|