|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vd Hoorn deed het in de wedstrijden dat ie speelde dit seizoen stukken beter dan Veltman dit seizoen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat mij betreft mag je Serero en Veltman wisselen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serero en Veltman in de rust wisselen.. Wat spelen die slecht zeg.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehe zelfde gedachte! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is dat toch weer een domme bal van Serero.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De passing is weer dramatisch zeg. Zo veel ballen te zacht of op mensen die dik in de dekking staan. Daardoor komt Veltman ook in de problemen en wordt die glijpartij een kans.
Gewoon scherper zijn in de passing. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prima voorzet van Ricardo... Maar had weer een goal moeten zijn.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat mij betreft zet je Schöne weer gewoon op rechts en El Ghazi op links! Dat werkt ook en aan de rechterkant vind ik Schöne meer tot zijn recht komen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
MILLLLLLIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MILIK!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zou zeggen; Sigthorsson maar niet meer opstellen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een geweldige aankoop van Overmars... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
tsjaa. Wat gaat de Boer nu doen.. Hij zei vooraf dat Siggy ging spelen tegen PSG...
Lastig.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede actie El Ghazi, nog betere actie van Milik. El Ghazi speelt weer prima, heerlijk om die jongen aan het werk te zien. En Milik doet het ook gewoon prima. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Milik lijkt wel een aardige afmaker (zal maar niet te snel juichen). Voetballend kan ook ie er ook niet zo heel van. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hoe was die eerste goal van Milik? die heb ik gemist? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 19:17 schreef Eide het volgende:Goede actie El Ghazi, nog betere actie van Milik. El Ghazi speelt weer prima, heerlijk om die jongen aan het werk te zien. En Milik doet het ook gewoon prima. Ik denk dat de Boer toch echt eens moet gaan proberen Kishna op links te laten staan, Schone op de plek van Serero.. Millik is sterk in zowel de voorzetten als in de actie.
Het liefst zou ik zien dat Andersen de kans krijgt op de plek van Serero, maar de Boer ziet het denk ik gewoon niet helemaal in hem zitten...
Die twee op 9 en rechtsbuiten moeten in ieder geval lekker blijven ballen... Klaassen ook goed daarbij in die hoek.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
In de loop met snelheid net op tijd om z'n tegenstander fysiek af te troeven en daarna goed binnen geschoven in de verre hoek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat speelt Ajax geweldig. Nooit eerder gezien. Ff bijkomen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Schoot hij wel behoorlijk strak in, goed zijn lichaam gebruikt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 19:20 schreef pth het volgende:Milik lijkt wel een aardige afmaker (zal maar niet te snel juichen). Voetballend kan ook ie er ook niet zo heel van. Huh?? Die tweede goal is juist een voetballende goal, hij is sterk aan de bal, goede controle en speelt veel ballen gewoon prima in bij medespelers. Ik vind hem vrij compleet eerlijk gezegd.. Dat wil overigens niet zeggen dat ie alles eruit haalt, maar deze eerste helft zeer zeker wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Azijnzeikerd..
Veel mogelijkheden gezien.. Dat je niet top speelt na 2 verliespotten is niet heel raar toch.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 19:20 schreef pth het volgende:Milik lijkt wel een aardige afmaker (zal maar niet te snel juichen). Voetballend kan ook ie er ook niet zo heel van. Kijken wij dezelfde wedstrijd hij kan echt wel voetballen! Houd de bal gwn goed vast en kan best aardig passen voor een spits! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Gelukkig lijkt PSG ook nog niet in supervorm, want met dit spel van Ajax ga je normaal gesproken geen potten breken (nonchalant, geen tempo, slordig, ...) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 19:24 schreef 3sterren het volgende:[..] Kijken wij dezelfde wedstrijd hij kan echt wel voetballen! Houd de bal gwn goed vast en kan best aardig passen voor een spits! Verschillen we dan van mening: maakt twee uitstekende goals, komt verder nauwelijks in het spel voor en als dat wel gebeurd leidt dat meestal tot niets. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eerlijk is eerlijk, in de combinatie gaat er niet vel goed bij Milik. Ballen stuiteren makkelijk van z'n voet. Maar hij is behoorlijk sterk en een stuk sneller dan Sightorsson. En hij maakt goals. Dat is wel fijn als je spits bent van beroep. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 19:27 schreef Eide het volgende:Eerlijk is eerlijk, in de combinatie gaat er niet vel goed bij Milik. Ballen stuiteren makkelijk van z'n voet. Maar hij is behoorlijk sterk en een stuk sneller dan Sightorsson. En hij maakt goals. Dat is wel fijn als je spits bent van beroep. Eens, je hoopt altijd op meer. Als je ziet wat zo'n El Ghazi met een bal kan. Maar goed als bijna ieder balcontact een goal is, dan mot ik mijn bakkes maar houden ... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Je bent ergens op bezoek, ga je toch niet reageren maar lekker bier drinken???? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 19:21 schreef Eide het volgende:In de loop met snelheid net op tijd om z'n tegenstander fysiek af te troeven en daarna goed binnen geschoven in de verre hoek. Slecht verdedigt dan of gewoon echt goed van Milik?
die 2e goal zat er wel heerlijk in trouwens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 19:23 schreef remco k het volgende:[..] Azijnzeikerd.. Veel mogelijkheden gezien.. Dat je niet top speelt na 2 verliespotten is niet heel raar toch.. Zo is het altijd wat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Schitterende pass van Schone en daarna een goede actie van Milik. Verdienste van Milik in mijn ogen, slim gelopen en het fysieke duel slim aangegaan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zimling en Andersen erin en wat mij betreft Veltman en Serero eruit. Dan zet je Viergever op de plek van Veltman, Zimling op die opengevallen plek en Andersen op de plek van Serero. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 19:22 schreef remco k het volgende:[..] Huh?? Die tweede goal is juist een voetballende goal, hij is sterk aan de bal, goede controle en speelt veel ballen gewoon prima in bij medespelers. Ik vind hem vrij compleet eerlijk gezegd.. Dat wil overigens niet zeggen dat ie alles eruit haalt, maar deze eerste helft zeer zeker wel.. Tweede goal maakt hij uitstekend af, goede traptechniek. Maar een voetballende goal? Van El Ghazi zeker, maar Milik wordt helemaal niets in de weg gelegd. Begrijp me niet verkeerd, een spits wordt beoordeeld op doelpunten maken (en dus niets te klagen), maar voetballend vindt ik het tot nu toe niet veel bijzonders. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij heeft toestemming en drinkt bier....Hertog Jan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehehehe ik zou die telefoon gewoon lekker loslaten en me alleen oriënteren op het bier!!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Verdedigend is het wel erg matig. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jezus Boilesen.... gewoon niet mee terug komen. Laat z'n man zomaar vrij lopen in het midden. Meteen wisselen, kappen met die flauwekull. Viergever naar LB en Zimmling erbij. Oprotten met dat nonchalante gedoe. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verdedigend houd het absoluut niet over.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 19:41 schreef Eide het volgende:Jezus Boilesen.... gewoon niet mee terug komen. Laat z'n man zomaar vrij lopen in het midden. Meteen wisselen, kappen met die flauwekull. Viergever naar LB en Zimmling erbij. Oprotten met dat nonchalante gedoe. Is de reserve aanvoerder he.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Op zich wel raar, staat zo' n beetje dezelfde verdediging als vorig jaar en die kregen op een gegeven moment toch niet veel meer tegen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk hoe verschrikkelijk slordig in de passing.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 19:42 schreef pth het volgende:[..] Op zich wel raar, staat zo' n beetje dezelfde verdediging als vorig jaar en die kregen op een gegeven moment toch niet veel meer tegen. CVM positie is anders ingekleed.. Ieder jaar weer zie je daar weer hetzelfde gebeuren..
Denk wel dat het er nu met Viergever iets sneller uit gaat dan voorgaande jaren..
Die positie is in mijn optiek met het spel dat de Boer wil spelen een van de belangrijkste op het veld.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het is wel zorgwekkend hoe weinig structuur er is. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dit Heracles is toch echt een tegenstander om met een nulletje of 5 overheen te walsen en lekker vertrouwen te tanken. Zou dat besef, er niet zijn? Of kunnen ze op het moment gewoon niet beter? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Huh??? De structuur is juist heel erg duidelijk... De uitvoering is niet continu goed.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 september 2014 - 19:41 schreef Eide het volgende:Jezus Boilesen.... gewoon niet mee terug komen. Laat z'n man zomaar vrij lopen in het midden. Meteen wisselen, kappen met die flauwekull. Viergever naar LB en Zimmling erbij. Oprotten met dat nonchalante gedoe. Deed hij tegen Psv ook al Capitano....ik erger me daar kapot aan |
|
|
|