BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder/versus reeker

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
rino
 rino - zondag 14 september 2014 - 07:34   quote  deeplink  
Feijenoord waar ben je mee bezig. de sociale instelling, is ineens veranderd naar arugantie. zo zet je een doelman niet op zij, zeker niet als je de mededeling heb gedaan dat je nieuwe man de tweede keper wordt. wat blijkt bij de eerst volgende wedstrijd, staat je nieuwe aanwinst er in. meneer reeker speel eens open kaart, maak je feijenoord ook kapot zoals je dat vele andere clubs gedaan heb. Ik ben geboren naast het feijenoord stadion, en als 60 jaar fan, maar niet van deze arugante trainer, gelukkig zijn er nog goede bv bert van marwijk, die steunt mulder tenminste.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 september 2014 - 08:16   quote  deeplink  
aaab8_ORIG-obvious_troll.jpg
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 september 2014 - 08:18   quote  deeplink  
Ik snap t niet ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 september 2014 - 08:19   quote  deeplink  
Wie snap je niet? ;)
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 september 2014 - 08:20   quote  deeplink  
X snap ik altijd 😏😃
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 september 2014 - 08:22   quote  deeplink  
hahahaha, nog maar eentje dan voor de vroege ochtend.. ;)

yo-dawg-oceancar.jpg
G-child
 G-child - zondag 14 september 2014 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 07:34 schreef rino het volgende:
Feijenoord waar ben je mee bezig. de sociale instelling, is ineens veranderd naar arugantie. zo zet je een doelman niet op zij, zeker niet als je de mededeling heb gedaan dat je nieuwe man de tweede keper wordt. wat blijkt bij de eerst volgende wedstrijd, staat je nieuwe aanwinst er in. meneer reeker speel eens open kaart, maak je feijenoord ook kapot zoals je dat vele andere clubs gedaan heb. Ik ben geboren naast het feijenoord stadion, en als 60 jaar fan, maar niet van deze arugante trainer, gelukkig zijn er nog goede bv bert van marwijk, die steunt mulder tenminste.
Arugantie, zoals je het noemt heeft m.i weinig te maken met het passeren van Mulder.
Vanaf dag 1 was duidelijk dat Mulder een stap opzij moest gaan doen, de manier waarop
misschien niet al te netjes. Ookal is en blijft slecht nieuws, gewoon slecht nieuws.
Concurrentie is misschien een beter woord, iets wat volgens mij niet iets nieuws is binnen de topsport.
Het steunen van Mulder is nog steeds belangrijk maar dat mag ook met hem de waarheid vertellen
Voor jou hopen op good old Bert, ik hoop op een mooi seizoen. Nu al negatief zijn ga ik
mezelf alleen maar mee hebben. Uiteraard was gister weer om te janken, ookal zie ik het wel goedkomen.
Geen kampioen maar jaartje bouwen en doorselecteren. De contouren hiervan zijn al zichtbaar, Immers Mulder Tevrede en
Matijssen minder speeltijd en de weg naar boven en vooral het vertrouwen terug vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2014 door G-child --
G-child
 G-child - zondag 14 september 2014 - 08:44   quote  deeplink  
Wie is mr.Reeker?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder/versus reeker









0.0053250