|
|
theezakje
|
|
|
Waarom worden die corners vaak zo slecht genomen bij Feyenoord? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Ja dat is toch onbegrijpelijk en dat voor een club die voor een kampioenschap wil en moet gaan. Daar is op te trainen, tenzij de spelers echt geen talent hebben. De enige die het aardig kon was nota bene Vormer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk toch..dat moet JP ze kunnen leren die nam ze wel goed.. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan toornstra het ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elke corner behoort een kans te zijn,. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar blijkbaar niet anders had Fred hem wel de opdracht meegegeven ze te nemen.. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Volgens mij kan Toornstra het ook. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Dit staat op wikipedia:
FC Utrecht
Op 31 januari 2013 tekende Toornstra een contract tot 2017 bij FC Utrecht. In zijn debuutwedstrijd op 3 februari, uit tegen FC Twente, viel hij meteen op: een goal en twee assists (vrije trap en corner). De eindstand was 2-4. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Gezien!! Is al eerder een topic voor geweest, sorry maar ik ergerde me zo aan die corners afgelopen wedstrijden dat ik dacht een topic aan te moeten maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dus weer de vraag. doet de technische staf het wel goed? in elk amateurteam heb je altijd wel twee drie spelers die goede corners nemen. dus hoe kan t bij n profclub , dat dat al jaren n zorgenkindje is? evenals vrije trappen en afstandsschoten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Omdat ze het niet kunnen? Of er niet op trainen?Of dat we een waardeloze trainer hebben?Omdat Erwin Mulder te lang in de goal heeft gestaan? Er kunnen zoveel oorzaken de reden zijn !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
theezakje