BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSG (Woensdag 17 september 2014, 20:45); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 18 september 2014 - 08:44   quote  deeplink  
Het is een voetbalvraag, dat is logisch.
Ik heb al geslapen, daar ik denk jij niet.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 18 september 2014 - 08:54   quote  deeplink  
Dat mooie luxe woordje "DAAR".....Kan je niet in iedere zin die je neerkwakt gebruiken he....
Daar het ongelooflijk is dat je het wel doet, daar ik je zeg dat t niet kan, daar ik nu idd pas ga slapen, daar welterusten.
Stanley
 Stanley - donderdag 18 september 2014 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee man. Overmars moet weg.. Je vergeet ineens de echt belangrijke dingen... Voetbal is niet belangrijk, Overmars moet weg.
Overmars moet zeker weg! Of ga je nu deze Gelukkige uitslag gebruiken om zijn overduidelijke falen te camoufleren!

Blij met de uitslag. Zeker! Zelfs de 1-0 vond ik onterecht moest eigenlijk een vrije trap voor Boilesen zijn. Bij de laatste vraag ik me inmiddels wel af of hij wel dat grote talent is waar hij altijd voor gehouden wordt.

Moisander lijkt mij wel in aanmerking komen voor een wissel. Ook in zijn laatste interland blunderde hij en bij ons is het ook niet veel.

Nee hoe blij ik ook ben dan we niet verloren hebben wil ik ook mijn ogen niet sluiten Hoe we bij tijd en wijle compleet uit elkaar werden gespeeld. En we hebben echt stinkmazzel gehad dat het vizier door wellicht onderschatting bij PSG allesbehalve op scherp stond!

Zimling was inderdaad voor mij ook een duidelijke verbetering. Vraag me af als hij inderdaad zo goed is waarom hij dan zo'n bescheiden loopbaan heeft gehad. ...

Maar goed een Gelukkige uitslag en iedereen loopt weer de polonaise. Heel apart hoor!

Hoop trouwens wel dat Moisander plaats gaat maken voor Denswil en dat Boilesen snel zijn belofte gaat inlossen!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 18 september 2014 - 09:06   quote  deeplink  
Dat Overmars weg gaat is 50 / 50 denk ik. Wat Boilesen betreft vind ikzelf hem ook niet zo erg goed als was er vaak gezegd wordt, evenals Moisander.

Zimler vond ik één der besten gisteravond, daar zijn aanwezigheid ervoor zorgde dat het beter ging met Ajax. Wat de komst betreft van Denswil, mag hij van mij komen.
Eide
 Eide - donderdag 18 september 2014 - 09:09   quote  deeplink  
Ik denk dat Overmars helemaal niet gaat, zeker niet als Zimling zo doorgaat. Ik had zelf graag nog wel 1 of 2 transfers gezien maar ik vind niet dat Overmars faalt.

Overigens:
BxwmS9KIQAAxFhf.jpg
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 18 september 2014 - 09:18   quote  deeplink  
Aan Zimling ligt het dan ook niet. Maar van andere spelers zijn er tocht wel enkele zorgen, denk ik.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 18 september 2014 - 09:22   quote  deeplink  
Ja, dat er na mijn mening nog twee goede transfers moeten komen naar Ajax, dat had ik allang gezegd in de afgelopen weken. Maar niemand wilde me geloven, daar Ajax gisteren toch even met de neus op de feiten werd gedrukt, gezien Ajax de afgelopen 4 jaar niet de 2e of 3e ronde heeft gehaald.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 18 september 2014 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 08:54 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Dat mooie luxe woordje "DAAR".....Kan je niet in iedere zin die je neerkwakt gebruiken he....
Daar het ongelooflijk is dat je het wel doet, daar ik je zeg dat t niet kan, daar ik nu idd pas ga slapen, daar welterusten.
Hey gap, slaap je daar ;-)?
remco k
 remco k - donderdag 18 september 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 07:20 schreef Eide het volgende:
De morning after.

De 2e helft was een verademing. Ajax liet eindelijk weer eens zien wat het kan als voldoende spelers hun niveau halen en als de ploeg gewoon gaat voetballen. Ondanks het zwakke optreden van een aantal spelers bleef ons aller Ajax strijden om een punten en zelfs om punten.

Neemt niet weg dat PSG meer mogelijkheden heeft gehad zonder dat dit tot veel kansen leidde. De 1e helft was dusdanig zwak dat het in potentie al lang beslist had kunnen zijn en eigenlijk had moeten zijn. Op die manier was de pot tegen PSG weer een wedstrijd met de 2 gezichten van het kunnen van Ajax.

Eerder schreef ik dat een een strijdbaar en weerbaar Ajax wilde zien en dat heb ik zeker wel gezien. Ook werd maar weer eens duidelijk hoe belangrijk een goed functionerend middenveld is voor dit Ajax met de speelwijze van FdB. Zelfs met een moeizaam functionerende aanval en onzekere Moisander en Boilesen blijft Ajax eenvoudig overeind als het middenveld maar goed staat.

Bovenal vond ik het mooi te zien hoe de eigen jeugd, in de vorm van Veltman, Van Rhijn en Klaassen, goed overeind bleef.
Sluit me helemaal bij je aan.. Vind het ook een bewijs dat de selectie dus inderdaad wel voldoende kwaliteit heeft.. En dat zoals al aangegeven met een aantal heel zwak spelende jongens die echt nog stukken beter kunnen..

Ik hoop alleen dat Ajax dit nu ook doortrekt in de ED, en dan heb ik het uiteraard over de bezieling, en het vooruit durven en willen voetballen..
remco k
 remco k - donderdag 18 september 2014 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 08:55 schreef Stanley het volgende:

[..]

Overmars moet zeker weg! Of ga je nu deze Gelukkige uitslag gebruiken om zijn overduidelijke falen te camoufleren!

Blij met de uitslag. Zeker! Zelfs de 1-0 vond ik onterecht moest eigenlijk een vrije trap voor Boilesen zijn. Bij de laatste vraag ik me inmiddels wel af of hij wel dat grote talent is waar hij altijd voor gehouden wordt.

Moisander lijkt mij wel in aanmerking komen voor een wissel. Ook in zijn laatste interland blunderde hij en bij ons is het ook niet veel.

Nee hoe blij ik ook ben dan we niet verloren hebben wil ik ook mijn ogen niet sluiten Hoe we bij tijd en wijle compleet uit elkaar werden gespeeld. En we hebben echt stinkmazzel gehad dat het vizier door wellicht onderschatting bij PSG allesbehalve op scherp stond!

Zimling was inderdaad voor mij ook een duidelijke verbetering. Vraag me af als hij inderdaad zo goed is waarom hij dan zo'n bescheiden loopbaan heeft gehad. ...

Maar goed een Gelukkige uitslag en iedereen loopt weer de polonaise. Heel apart hoor!

Hoop trouwens wel dat Moisander plaats gaat maken voor Denswil en dat Boilesen snel zijn belofte gaat inlossen!
De polonaise?? Nee joh, Overmars is verantwoordelijk voor alles wat er verkeerd gaat en moet weg..
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
De morning after.

De 2e helft was een verademing. Ajax liet eindelijk weer eens zien wat het kan als voldoende spelers hun niveau halen en als de ploeg gewoon gaat voetballen. Ondanks het zwakke optreden van een aantal spelers bleef ons aller Ajax strijden om een punten en zelfs om punten.

Neemt niet weg dat PSG meer mogelijkheden heeft gehad zonder dat dit tot veel kansen leidde. De 1e helft was dusdanig zwak dat het in potentie al lang beslist had kunnen zijn en eigenlijk had moeten zijn. Op die manier was de pot tegen PSG weer een wedstrijd met de 2 gezichten van het kunnen van Ajax.

Eerder schreef ik dat een een strijdbaar en weerbaar Ajax wilde zien en dat heb ik zeker wel gezien. Ook werd maar weer eens duidelijk hoe belangrijk een goed functionerend middenveld is voor dit Ajax met de speelwijze van FdB. Zelfs met een moeizaam functionerende aanval en onzekere Moisander en Boilesen blijft Ajax eenvoudig overeind als het middenveld maar goed staat.

Bovenal vond ik het mooi te zien hoe de eigen jeugd, in de vorm van Veltman, Van Rhijn en Klaassen, goed overeind bleef.
Mee eens, met de toevoeging:
Heel veel supporter kunnen na een goede helft weer overdreven euforisch te zijn. Ik werd ook helemaal gek toen Schöne de 1-1 scoorde, maar heb me vreselijk aan onze linker verdedigingshelft geërgerd. Moisander is max. AZ-niveau en uit armoede ook nog onze aanvoerder. Boilesen kan niet verdedigen en als ook zijn aanvallende acties mislukken, dan wordt het hoog tijd dat hij een tijdje gaat banken. Viergever is een verdediger en geen vm en daarom laat hem bijv. op de plek van Boilesen/Moisander spelen. Frank bracht Zimling en er stond een speler/leider die naar voren durft te voetballen en de jonkies op sleeptouw kan nemen. Serero speelde geen slechte wedstrijd, maar komt gewoon tekort. Anderson is geen vs, als je hem opstelt dan op de plek van Serero. Siggi maak ik geen woorden meer over vuil.
remco k
 remco k - donderdag 18 september 2014 - 11:48   quote  deeplink  
Speciaal voor de mensen die vinden dat Ajax fysiek te kort komt, bekijk even het intervieuw van Blanc..

Ajax was Fysiek veel sterker dan wij zegt hij.. Huh???

Ja inderdaad..

http://www.nu.nl/sport/3881002/van-wiel-verwacht-ajax-elke-club-moeilijk-maakt.html
riveco
 riveco - donderdag 18 september 2014 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 11:35 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mee eens, met de toevoeging:
Heel veel supporter kunnen na een goede helft weer overdreven euforisch te zijn. Ik werd ook helemaal gek toen Schöne de 1-1 scoorde, maar heb me vreselijk aan onze linker verdedigingshelft geërgerd. Moisander is max. AZ-niveau en uit armoede ook nog onze aanvoerder. Boilesen kan niet verdedigen en als ook zijn aanvallende acties mislukken, dan wordt het hoog tijd dat hij een tijdje gaat banken. Viergever is een verdediger en geen vm en daarom laat hem bijv. op de plek van Boilesen/Moisander spelen. Frank bracht Zimling en er stond een speler/leider die naar voren durft te voetballen en de jonkies op sleeptouw kan nemen. Serero speelde geen slechte wedstrijd, maar komt gewoon tekort. Anderson is geen vs, als je hem opstelt dan op de plek van Serero. Siggi maak ik geen woorden meer over vuil.
Je moet niet zeggen dat er heel veel supporters overdreven euforisch hoeven te zijn, maar die helft geeft dus wel aan wat er echt in huis is. Dat ze het niet altijd laten zien is een heel ander verhaal, maar er wordt hier altijd zo negatief gedacht ( bij sommige is het glas echt half leeg ) Ook de opmerking dat Anderson ( in jou ogen ) niet links buiten moet spelen is onzin. Ten eerste is het een tactische oplossing omdat hij meer Elghazi en ten tweede omdat een speler aan de buiten kant spelend minder druk krijgt dan op het middenveld ( omdat hij daar van meerdere kanten kan worden bedreigt. Over Moisander kan ik alleen maar zeggen dat hij de tweede helft van vorig seizoen wel heeft laten zien dat hij het wel kan.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 11:48 schreef remco k het volgende:
Speciaal voor de mensen die vinden dat Ajax fysiek te kort komt, bekijk even het intervieuw van Blanc..

Ajax was Fysiek veel sterker dan wij zegt hij.. Huh???

Ja inderdaad..

http://www.nu.nl/sport/3881002/van-wiel-verwacht-ajax-elke-club-moeilijk-maakt.html
Inderdaad kijk naar het interview van Blanc (In de tweede helft waren ze fysiek op een geven moment ook sterker dan wij) en hij bedoeld hier toch echt met fysiek, conditie.
riveco
 riveco - donderdag 18 september 2014 - 12:10   quote  deeplink  
Omdat je als perfectionist heel kritisch bent in alles.
Hierop zeg ik je alleen dat de perfecte wedstrijd nog nooit is gespeeld op de wereld, dus dan zal jij het wel heel zwaar hebben.
riveco
 riveco - donderdag 18 september 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 12:08 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Inderdaad kijk naar het interview van Blanc (In de tweede helft waren ze fysiek op een geven moment ook sterker dan wij) en hij bedoeld hier toch echt met fysiek, conditie.
Daar heeft hij jou telefonisch zeker van op de hoogte gebracht haha
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 12:10 schreef riveco het volgende:
Omdat je als perfectionist heel kritisch bent in alles.
Hierop zeg ik je alleen dat de perfecte wedstrijd nog nooit is gespeeld op de wereld, dus dan zal jij het wel heel zwaar hebben.
Helemaal niet, ik heb me in de 2e helft geweldig vermaakt en bijv. ook de wedstrijd van Borussia Dortmund(-Arsenal) was in mijn ogen perfect met daarnaast nog alle sterkhouders geblesseerd. In 2005 was Borussia Dortmund bijna failliet en ruim binnen 10 jaar weer aan de top met hun eigen jeugd en een goed aankoopbeleid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2014 door Ztjes --
riveco
 riveco - donderdag 18 september 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 12:16 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik heb me in de 2e helft geweldig vermaakt en bijv. ook de wedstrijd van Borussia Dortmund was in mijn ogen perfect met daarnaast nog alle sterkhouders geblesseerd.
Ook die wedstrijd was niet perfect, ook daar werd soms verkeerd in gespeeld en ook daar moesten mensen fouten van een ander oplossen. Maar perfect voor jou is nog niet perfect, perfect. Omdat jij je vermaakt zegt dat nog niet dat er geen fouten in het spel zaten.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 12:31 schreef riveco het volgende:

[..]

Ook die wedstrijd was niet perfect, ook daar werd soms verkeerd in gespeeld en ook daar moesten mensen fouten van een ander oplossen. Maar perfect voor jou is nog niet perfect, perfect. Omdat jij je vermaakt zegt dat nog niet dat er geen fouten in het spel zaten.
We hebben elkaar nog nooit ontmoet en denkt mij te kennen. Daarnaast is een perfecte wedstrijd niet zonder fouten, maar als andere spelers de fouten kunnen corrigeren, is er niets aan de hand. Met bijv. snelle directe pasings, individuele acties kan er altijd balverlies optreden, als je eigen spelers dit kunnen herstellen is dit geen probleem. En kan het nog steeds een perfecte wedstrijd zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2014 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 september 2014 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
De morning after.

Waarom ging het beter? Juist Sigthorsson ging eruit. Wat een drama die man zeg.
Loopt alles dicht totaal geen diepgang en ballen stuiteren allemaal weg.
Klaasen kan ook veel beter die laat dit seizoen ook nog helemaal niks zien.
Moisander tja.. Boilesen tja tegen het einde ging het iets beter..
Zimling ben ik tot nu toe wel blij mee hij heeft ook wel een goede drang naar voren.
Andersen tja Sorero tja. Rhijn Cilissen en Veltman speelden prima
remco k
 remco k - donderdag 18 september 2014 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 12:08 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Volgens mij wonnen we in de tweede helft ook veel meer duels. Maar wat jij zegt is juist iets waar heel veel mensen over vielen de afgelopen weken
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 18 september 2014 - 13:20   quote  deeplink  
Ajax moet zich zelf eens in de spiegel gaan bekijken. Waarom het kwa instelling en mentaliteit de ene keer zo teleurstellend speelt en de ander keer laat zien dat ze met veel meer inzet en drive wel
kunnen en durven spelen. Wanneer Ajax meer stabiliteit krijgt in het mentale zijn we zeker alweer een stap verder.

Ik hoop dat de Boer instaat is om de spelers scherper en gemotiveerder maakt ook voor de eredivisie wedstrijden. En dat je iedere wedstrijd er 100% voorgaat en niet 90% of minder.
remco k
 remco k - donderdag 18 september 2014 - 13:20   quote  deeplink  
Klaassen speelde gister in mijn optiek erg goed. Serero ook evenals Andersen.
remco k
 remco k - donderdag 18 september 2014 - 13:26   quote  deeplink  
Volgens de Boer is Schone er waarschijnlijk een paar weken uit. Kutzooi
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 18 september 2014 - 13:27   quote  deeplink  
Het verschil tussen de eerst en 2e helft was ook dat belangrijke duels wel werden gewonnen. Sigthorsson won in de 1ste helft niet eens de kopduels, verloor vaak de bal en ook de passing was slecht. Ik hoop de Boer nu ook inziet dat hij een zwakke schakel is in het geheel.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 18 september 2014 - 13:28   quote  deeplink  
Schone is de motor van het huidige Ajax, en zonder hem is het helaas een ander niveau!
remco k
 remco k - donderdag 18 september 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 13:28 schreef Bobby1972 het volgende:
Schone is de motor van het huidige Ajax, en zonder hem is het helaas een ander niveau!
Vind hem totaal geen motor. Hij is een momenten speler. Weliswaar heel belangrijk. Maar totaal geen motor. Zimling is een motor.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 13:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind hem totaal geen motor. Hij is een momenten speler. Weliswaar heel belangrijk. Maar totaal geen motor. Zimling is een motor.
Klopt, en door de inbreng van Zimling wonnen we ook meer duels en ook de andere spelers gingen harder en meer duels in. Ook dit bevestigd alleen maar weer, dat je niet zonder ervaren spelers in een jong team kan.

Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 18 september 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Hij is niet alleen goed in stilstaande situaties. Ook gisteren zag je je dat hij een paar keer heel goed een aanval kon opzetten. Nu Blind er niet meer is, moeten anderen dat deel opvullen. Zimling is ook een zeer goede speler kwa opbouw. Hier zie je dus wat ervaring doet.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 september 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 13:20 schreef remco k het volgende:
Klaassen speelde gister in mijn optiek erg goed. Serero ook evenals Andersen.
Nou vond hem juist wederom weer niet goed. Andersen niet bijzonder
en Sorero was redelijk vooral aan de bal. Ze hebben hard gewerkt dat is iets anders dan
goed spelen in mijn optiek. .
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 september 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 14:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Hij is niet alleen goed in stilstaande situaties. Ook gisteren zag je je dat hij een paar keer heel goed een aanval kon opzetten. Nu Blind er niet meer is, moeten anderen dat deel opvullen. Zimling is ook een zeer goede speler kwa opbouw. Hier zie je dus wat ervaring doet.
Inderdaad Zimling erin en Sigthorsson eruit en het liep gelijk een stuk beter.

------------Cilissen-------------
Rhijn--Veltman--Moisander---Viergever
-----------Zimling---------
Klaassen---Andersen
Ghazi---Milik (Zivkovic)-----Schöne

Of bij blessure Schöne lijkt dit me het beste

---------Cilissen---------
Rhijn--Veltman---Moisander--Boilesen
--------Viergever--------
Klaassen--Zimling
Ghazi---Milik (Zivkovic)----Andersen (Khisna)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 september 2014 - 15:03   quote  deeplink  
Klaassen---Serero
Ghazi---Milik (Zivkovic)-----Andersen

Zimling voor boillisen
Ghazi voor schone
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 september 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Rhijn--Veltman---Viergever--Boilissen
Klaassen---Serero

Of deze en dan is moisander de klos
Ztjes
 Ztjes - donderdag 18 september 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Rhijn--Veltman--Moisander--Viergever
--------Zimling--------
---Klaassen--Andersen
Ghazi-----Milik -----Khisna
remco k
 remco k - donderdag 18 september 2014 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 14:06 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt, en door de inbreng van Zimling wonnen we ook meer duels en ook de andere spelers gingen harder en meer duels in. Ook dit bevestigd alleen maar weer, dat je niet zonder ervaren spelers in een jong team kan.
Dat zegt toch ook niemand??
remco k
 remco k - donderdag 18 september 2014 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 14:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou vond hem juist wederom weer niet goed. Andersen niet bijzonder
en Sorero was redelijk vooral aan de bal. Ze hebben hard gewerkt dat is iets anders dan
goed spelen in mijn optiek. .
In de eerste helft vond ik Andersen onze gevaarlijkste aanvaller, natuurlijk kan en moet het nog wel beter. Maar ik vond hem gister gewoon goed spelen.
remco k
 remco k - donderdag 18 september 2014 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 14:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klaassen---Andersen

Klaassen--Zimling
Zimling moet je niet zo diep zetten, die moet juist op CVM spelen..

Ik ga voor je eerste opstelling... en eigenlijk zie ik ook Kishna erg graag, misschien die op 9 ofzo..
MBB
 MBB - donderdag 18 september 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 15:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Klaassen---Serero

Zimling voor boillisen
Ghazi voor schone
Lijkt me helemaal goed voor zondag! Lever jij 'm in bij Frank?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2014 door MBB --
MBB
 MBB - donderdag 18 september 2014 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 14:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klaassen---Andersen

Klaassen--Zimling
Ik zou altijd Serero inpassen. Was gisteren mijns inziens de beste van het veld. Ondanks zijn lengte heeft hij ook enorm gebikkeld.
Eide
 Eide - donderdag 18 september 2014 - 16:57   quote  deeplink  
Serero is ook een werker. Hij heeft een weergaloze eerste aanname, draait makkelijk weg en is vaak aanspeelbaar. Het probleem is dat hij moeite heeft met vooruit denken, hij ziet slechts zelden een voorwaartse oplossing en is dan vaak schuldig aan het balletje breed.

Tegen een sterke tegenstander zou ik meestal wel voor Serero kiezen maar als je verwacht veel aan te vallen zou ik ondertussen toch voor Andersen kiezen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 september 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 16:31 schreef MBB het volgende:

[..]

Ik zou altijd Serero inpassen. Was gisteren mijns inziens de beste van het veld. Ondanks zijn lengte heeft hij ook enorm gebikkeld.
Hij is zeker nuttig maar ik denk dat Zimling op die plek nog veel beter is.
Sterker in duels en speelt wel vaker vooruit..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 september 2014 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

In de eerste helft vond ik Andersen onze gevaarlijkste aanvaller, natuurlijk kan en moet het nog wel beter. Maar ik vond hem gister gewoon goed spelen.
Mwah vond hem echt niet geweldig maar ligt ook mee aan de niet bewegende Sigtorsson.
Andersen kapt ook heel veel terug gaat nooit voor de actie er omheen.
Lm doet hij het bij jong erg goed dus laat hem maar op die positie proberen als buitenspeler
mist hij dat stukje power (nog)..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 18 september 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Het blijft verwonderlijk dat de Boer Sigthorsson blijft opstellen. Ik hoop persoonlijk dat hij tegen feyenoord er niet in de basis staat. Maar het zal mij niet verbazen dat hij er weer staat!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 18 september 2014 - 18:34   quote  deeplink  
Siggi is net een boemerang, komt altijd weer terug. Je komt er niet vanaf!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 18 september 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Gewoon niet spelen, zondag.
Ook zonder hem wind Ajax.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 18 september 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Nog meer wind..... ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 18 september 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 19:06 schreef nieuwe ajax het volgende:
Gewoon niet spelen, zondag.
Ook zonder hem wind Ajax.
wint met een t vriend, anders gaat het steeds harder waaien ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 september 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 20:11 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

wint met een t vriend, anders gaat het steeds harder waaien ;-)
Ha...dan kan ik mijn spinaker hijsen ;-)
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 18 september 2014 - 20:34   quote  deeplink  
Foutje, bedankt. Hahahahahahahaha.
remco k
 remco k - donderdag 18 september 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 17:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij is zeker nuttig maar ik denk dat Zimling op die plek nog veel beter is.
Sterker in duels en speelt wel vaker vooruit..
En juist daarom moet ie niet op die plek spelen maar gewoon op de CVM plek, de plek die hem ook eigen is. Hij is geen aanvallende middenvelder.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5892
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSG (Woensdag 17 september 2014, 20:45); 1 - 1

0.0091421