BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSG (Woensdag 17 september 2014, 20:45); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
riveco
 riveco - donderdag 18 september 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 12:42 schreef Ztjes het volgende:

[..]

We hebben elkaar nog nooit ontmoet en denkt mij te kennen. Daarnaast is een perfecte wedstrijd niet zonder fouten, maar als andere spelers de fouten kunnen corrigeren, is er niets aan de hand. Met bijv. snelle directe pasings, individuele acties kan er altijd balverlies optreden, als je eigen spelers dit kunnen herstellen is dit geen probleem. En kan het nog steeds een perfecte wedstrijd zijn.
Ga je nou vertellen dat de betekenis van perfect, niet foutloos is? pfff klaar ik reageer er niet meer op, jij kleurt de plaatjes naar je eigen hand. Ook hoef ik je niet te ontmoeten om te weten dat je hier veel onzin vertelt.
riveco
 riveco - donderdag 18 september 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Wel leuk dat opeens iedereen Zimling in het elftal heeft staan, terwijl Overmars er toch echt door div mensen op moest worden afgerekend ( zijn aankopen deugen niet )
Eide
 Eide - vrijdag 19 september 2014 - 10:41   quote  deeplink  
Ajax A1 vs PSG A1 voor de UEFA Youth league trouwens: 6-1. Hattrick van Donny van de Beek. Met name z'n derde goal was een beauty.
remco k
 remco k - vrijdag 19 september 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 10:41 schreef Eide het volgende:
Ajax A1 vs PSG A1 voor de UEFA Youth league trouwens: 6-1. Hattrick van Donny van de Beek. Met name z'n derde goal was een beauty.
Zag het ja.. Dat zegt toch wel iets over de potentie..
Eide
 Eide - vrijdag 19 september 2014 - 11:22   quote  deeplink  
Eide
 Eide - vrijdag 19 september 2014 - 11:23   quote  deeplink  
Het i formeel trouwens een onder 19 evenement, gasten als Nouri en v.d. Beek zijn beide 17 om eens iets te noemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 19 september 2014 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 09:09 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Overmars helemaal niet gaat, zeker niet als Zimling zo doorgaat. Ik had zelf graag nog wel 1 of 2 transfers gezien maar ik vind niet dat Overmars faalt.

Overigens:
[ afbeelding ]
Hahahahahaha geweldig!!! Dit spandoek zal bij de UEFA wel weer tot rooie oortjes komen! En misschien een boete aangezien de maffia daar geen lol kan hebben!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSG (Woensdag 17 september 2014, 20:45); 1 - 1

0.0086290