|
|
RenatoBos
|
|
|
Ziet er wel geil uit man.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Je leest hem ook Henk? We zijn naamgenoot &hep ook in Haarlem gewoond prima woon omgeving . Ja en dit vinden de Rotterdammers niet leuk . Maar Haarlem is echt hoor! Veel 020 maar niet allemaal vervelend best toffe gasten tussen! Zoals overal . Behalve Luik dan hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan lever ik ook elke dag een kunstwerk af, .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben jij ar zijn geile vriendin dan(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zit tegen n kaart aan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan mag je volgende week niet spelen, neem ik het wel over. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
KeihARd deze forumlid met de mail. Familie van Benthem ken ik heel goed. Heb Joris nog leren praten.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaan we dreigen broedert.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan kende gij Arshuis nog nie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft u zich al voorgesteld? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe..d:-))))
NEE.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook een rode kaart. Oneens zijn hoort in discussietopic van piet. Forumvervuiler! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Agressieve houding van een gewaardeerd forumlid. de beelden net bekeken... toch maar werk van maken. verzachtende omstandigheden wordt eventueel overwogen na reactie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 21:17 schreef ar het volgende:Agressieve houding van een gewaardeerd forumlid. de beelden net bekeken... toch maar werk van maken. verzachtende omstandigheden wordt eventueel overwogen na reactie Niks verzachtends overwegen, keihard straffen..!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Normaal betaald hij daar voor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Voorlopig zit ie nog vast
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 maart 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uit het dossier: Ar, Geile en GK oefenen voor carnaval.
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelukkig was ik bij het maken van deze foto op het toilet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is dat Leon helemaal links ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens. Rood. Schofferen van forumleden is een grove overtreding door deze veelpleger. Overtreder heeft niet geleerd van vorige straf. Maatregelen volgen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat kijkt ie beteuterd, haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 21:39 schreef ar het volgende:Eens. Rood. Schofferen van forumleden is een grove overtreding door deze veelpleger. Overtreder heeft niet geleerd van vorige straf. Maatregelen volgen. Is vrijheid van meningsuiting!
Ik gelast tegenonderzoek: op zeker dat bluffert en Ar dubbelaccount is! Iedereen eens? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die ziet die lengtes van de rest natuurlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 21:42 schreef FR-Henk het volgende:[..] Is vrijheid van meningsuiting! Ik gelast tegenonderzoek: op zeker dat bluffert en Ar dubbelaccount is! Iedereen eens? Onmogelijk, kijk eens naar de schrijfwijzen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 21:39 schreef ar het volgende:Eens. Rood. Schofferen van forumleden is een grove overtreding door deze veelpleger. Overtreder heeft niet geleerd van vorige straf. Maatregelen volgen. paspoort afnemen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan niet bij de lat |
|
|
|